جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۹:۱۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 13 فروردین 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 فروردین 1395 راه دانا 2 فروردین 1395 راه دانا 3 فروردین 1395 راه دانا 4 فروردین 1395 راه دانا 5 فروردین 1395 راه دانا 6 فروردین 1395 راه دانا 7 فروردین 1395 راه دانا 8 فروردین 1395 راه دانا 9 فروردین 1395 راه دانا 10 فروردین 1395 راه دانا 11 فروردین 1395 راه دانا 12 فروردین 1395 راه دانا 13 فروردین 1395 راه دانا 14 فروردین 1395 راه دانا 15 فروردین 1395 راه دانا 16 فروردین 1395 راه دانا 17 فروردین 1395 راه دانا 18 فروردین 1395 راه دانا 19 فروردین 1395 راه دانا 20 فروردین 1395 راه دانا 21 فروردین 1395 راه دانا 22 فروردین 1395 راه دانا 23 فروردین 1395 راه دانا 24 فروردین 1395 راه دانا 25 فروردین 1395 راه دانا 26 فروردین 1395 راه دانا 27 فروردین 1395 راه دانا 28 فروردین 1395 راه دانا 29 فروردین 1395 راه دانا 30 فروردین 1395 راه دانا 31 فروردین 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۹    
مدافع تیم تراکتورسازی به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم بارسلونا گفت:تفاوت های زیادی بین این مادرید و مادرید رفت هست ؛ اما فکر نمیکنم کار من این باشه که در عموم آمار بدهم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۸    
پس از انتشار عکس هایی که "گابریل آگبنلاهور را در حال کشیدن قلیان نشان داده است باشگاه آستون ویلا بازیکن خود را تا زمان انجام تحقیقات کامل در این خصوص به حالت تعلیق درآورده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۵    
آرش برهانی از فهرست هجده نفره تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل استقلال خوزستان خط خورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۹    
پسر آقای خاص با افتخار عکس از خود در کنار لیونل مسی را در یکی از صفحات خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
امام جمعه فردوس گفت: دولت قول داده بود که اگر تحریم ها یک جا برداشته نشود برجام منتفی خواهد بود ولی بر خلاف این سخن با گزارشات خود به مقام معظم رهبری گفتند که از برخی خطوط قرمز نیز عبور کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
امام جمعه موقت اهواز گفت: نگاهمان باید فقط به دهان مقام معظم رهبری باشد هرکلامی که در تضعیف فرمایشات ایشان باشد به خداقسم مرضی خدا و امام زمان نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
تولید زباله در روز طبیعت نیز به معضلی زیست محیطی تبدیل شده است به طوری که بعد از پایان یافتن این روز در گوشه و کنار طبیعت با انبوهی از زباله مواجه می شویم امروزه برگزاری جشن در روز ملی طبیعت یک سری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: خانواده ها ضمن بهره مندی از موهبت طبیعت و محیط ریست، با رعایت اخلاق طبیعت گردی در حفظ و حراست طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۸    
امام جمعه توکهور-هشتبندی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در مساله بهداشت و درمان در کشور یک تحول اساسی ایجاد شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۴۲    
اعضای سازمان مرد نهاد وارث زمین از پایگاه نوروزی اورژانس 115 محمودآباد بازدید و از تلاش های شبانه روزی پرسنل این نهاد خدماتی در حوزه بهداشت و سلامت با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۹    
امام جمعه بهنمیر گفت: باید در جهت بازدارندگی، قدرت دفاعی و موشکی کشور را تقویت و قدرتمندانه به گفتگو و مذاکره ادامه دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۹    
نماینده محمود فرشچیان در ایران شایعه های منتشر شده مبنی بر درگذشت این مینیاتوریست مطرح ایرانی را دروغ 13 دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۶    
امام جمعه پل سفید در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی با نثار خون بهترین فرزندان این مرز و بوم آبیاری و مستقر شد و اقدامات موشکی حقوق اصلی ملت ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۶    
بارش شدید برف در ییلاقات رامسر که در 24 ساعت گذشته آغاز شده همچنان نیز ادامه دارد و تردد خودرو در این مسیرها با مشکلاتی مواجه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۳    
سازمان دیده بان حقوق بشر با انتشار گزارشی با عنوان فرو ریختن بمب های آمریکایی بر روی یمن عربستان را به نقض قوانین بین المللی در حمله به یمن متهم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
رضا میرکریمی که امروز 13 فروردین ماه به عیادت عباس کیارستمی رفته بود، درباره ی آخرین وضعیت جسمی این کارگردان سخن گفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۸    
سرمربی رئال مادرید شکست بارسلونا را آسان نمی داند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۷    
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بعضا" روسای جمهوری که لیبرالی فکر می کنند و تفکر اسلامی ندارند و به فکر فقرا و ضعفا نیستند و به همین خاطر است که امام خامنه ای امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۷    
شهرستان اسلام آبادغرب با دارا بودن مکان های طبیعی زیبا و جذاب گردشگری، نعمت های خدادادی فراوانی از این قبیل دارد اما از این ظرفیت به هیچ عنوان استفاده مطلوب نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:رحمتی سال قبل در لیست من بود و می توانید از افشارزاده بپرسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
امام جمعه ایجرود با بیان اینکه در دنیای که حق ملت ها به صراحت خورده می شود و بیگانگان به جزطبل منافع و سلطه گری خود نمی کوبند، گفت: نمی توان گفت دنیا، دنیای مذاکره است نه دنیای موشک.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
امام جمعه موقت کیش با بیان اینکه ما در حال مبارزه با دشمنی به نام امریکا هستیم، علت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را مخالفت با استقلال طلبی ایران اسلامی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۱    
پرواز شب گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از تبریز به اصفهان لغو شد تا این تیم سفری پردردسر برای بازگشت داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۸    
امام جمعه میبد بیان داشت: خارجیها بدانند دانشگاه ما سپاه ما ارتش ما ملت ما با حفظ مواضع اصولی و انقلابی در تسلیحات دفاعی و صنعت موشکی خود هرگز کوتاه نخواهد آمد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۸    
فرمانده حوزه شهدا بستک بسیجیان را در خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست و بر حمایت از طرح های مردمی در این زمینه تأکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۸    
امام جمعه زابل با بیان اینکه مسئولین در خصوص خروج صدها کامیون سوخت از مرزهای سیستان شفاف سازی و به مردم توضیح دهند، گفت: معاونین استاندار به وعده های خود به مردم سیستان عمل کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۸    
صبح امروز بارش باران ملایم پائیزی نه تنها مانع از رفتن مردم شهرستان میناب به سیزده بدر نشد بلکه این باران شادابی و طراوت خاصی را به طبیعت بخشید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۲    
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: درگیری مسلحانه مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار؛ منجر به شهادت رئیس اداره جرائم جنایی این شهرستان و هلاکت یک نفر از اشرار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه ابرکوه گفت: اگرنظام اسلامی به دنبال مذاکره باشد، اما قدرت دفاعی نداشته باشد، درمقابل هر تهدیدی باید عقب نشینی کند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه موقت هرات گفت: یکی از شاخه های اقتصاد مقاومتی، استقلال در حوزه تولید محصولات مواد غذایی سالم و بدون آسیب است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
مدافع فرانسوی رئال مادرید به دلیل مصدومیت دیدار حساس فرداشب تیمش را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس از اجرای طرح ملی عیدانه کتاب در شهرستان سرخس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: مبحث اقتصاد مقاومتی بخصوص عمل به آن می باشد و همانطور که رهبری فرمودند شعارها ما را خسته کرده و اکنون زمان عمل است لکن اینکه هر روز شعار دهیم و بگوییم از رکود گذر کردیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۳    
امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: بالا بردن توان نظامی از جمله برتری موشکی را از لوازم اصلی حفظ اقتدار ایران اسلامی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۳    
سعد حریری رئیس جریان المستقبل در لبنان که به مسکو سفر کرده است با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: این مرگ فوتبال ماست که کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبالش باشد، ما افرادی مثل دادکان و مصطفوی داریم اما یک نفر از دو و میدانی رئیس فدراسیون فوتبال می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
منابع خبری از حمله جنگنده های ترکیه به مواضعی در شمال عراق خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
فلاحتی گفت: قاینات می تواند در جایگاه متعالی قراربگیرد وقطعا دیگران هم زحمت کشیده اند ومسیری از توسعه برای قاینات گذشته شده است وهنر ما این است که دراین مسیر چگونه حرکت کنیم که از خط خارج نشویم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
جمعی از هنرمندان وخبرنگاران شهرستان قاین عصرامروز با فرهادفلاحتی منتخب مردم قاینات وزیرکوه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدارکردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
وزیر دفاع عربستان گفت تا زمانی که ایران و دیگر کشورها، تولید نفت را ثابت نگه ندارند ما نیز تولید را ثابت نگه نمی داریم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۷    
جشنواره بازی های بومی محلی در شهرستان هیرمند به مناسبت دوازدهم فروردین برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۷    
جلاد داعش که با نام "بولدوزر" شناخته می شود، برای نخستین بار بدون نقاب در مراسم اعدام حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۴    
نماینده ی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه امکان تولید پاکت سیمان در داخل کشور وجود دارد گفت: منافع وارد باعث شده است مسئولان اجازه راه اندازی این خط تولید را در داخل کشور ندهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۴    
امام جمعه منجیل، گفت: اگر قدرت نداشته باشیم آمریکایی ها هیچ وقت به دیپلماسی اهمیت نمی دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: مادران منبع آسایش و آرامش و امنیت خانواده هستند و خانواده کانون مهرورزی و سلول اصلی جامعه است و زنان و مادران نقش پررنگی در مدیریت این ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۴    
صبح امروز بسیاری از شهروندان املشی دوباره شاهد قطعی مجدد آب بودند، قطعی آب شرب که هرچند یکبار میهمان خانه های اهالی املش میشود باعث نگرانی شهروندان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۴    
امام جمعه موقت تربت جام در خطبه های این هفته نمازجمعه که در محل مصلی الغدیر شهرستان تربت جام گفت: این جمهوری اسلامی که توسط امام خمینی(ره) ومردم تشکیل شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
بیش از 13 هزارو 500 روز از انقلاب اسلامی ایران می گذرد ولی حتی یک روز دشمن از فکر ضربه زدن به این کشور دست برنداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
در فریدن بزرگ،بیکاری و مهاجرت بزرگترین بحران پیش روی ماست که عامل عمده بالا رفتن اعتیاد، افسردگی، طلاق و...شده است و حل این معضل همت مسئولان و خود جوانان را می طلبد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
سیزدهم فروردین ماه هر سال، روز پایان جشن های نوروزی است، در این روز، مردم بنا بر سنتی فرهنگی، از خانه ها بیرون می آیند و به دشت و صحرا و باغ می روند تا آخرین روز عید را در طبیعت و در کنار سبزه و گیاه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه مهریز گفت: هرکسی در این کشور به دنبال ایجاد محبت بین مردم و آمریکا و غرب است بدن شک خائن است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
خطیب جمعه خلیل آباد گفت: متاسفانه برخی از سیاست مداران، مسئولین و برخی که به نوعی از پایه های نظام محسوب می شوند، به صحبت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل نمی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه موقت بخش بهمن با اشاره به آیات قرآن گفت: مسلمانان نیازمند سلاح های امروزی از جمله موشک هستند و کسانی که می گویند، دنیا دنیای مذاکره است نه موشک؛ خیانت به قرآن می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۲    
بارش شدید و نابهنگام برف، مردم خوانسار را در روز طبیعت خانه نشین کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۶    
اندونزی یک سنگاپوری را به اتهام دور زدن تحریم های ناعادلانه آمریکا علیه ایران در سال 2011 و صادرات تجهیزات رادیویی به کشورمان، تحویل آمریکا داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۶    
جانشین فرمانده ناجا توصیه می کند کسانی که تاکنون از سفر خود بازنگشته اند به خاطر شرایط جوی، بازگشت خود را به فردا موکول کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۰    
راستی آقای هاشمی! سال 70 را به خاطر دارید صف اول نماز جمعه وقتی به جای تملق های همیشگی ، من شعار اصلاح وضعیت فرهنگی را دادم؟دولت شما در همان سلولی که شما را در توحید بازجویی کردند چطور با من گفتمان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۰    
چین به آمریکا هشدار داد که از حاکمیت خود در آبهای مورد مناقشه در دریای چین جنوبی دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا به بهانه قوانین بین المللی و قوانین کشتی رانی آزاد منافع ملی این کشور مورد تهدید ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
خطیب جمعه ابهر گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه ای بی بدیل برای نجات و بلکه پیشرفت اقتصاد کشور در تمامی ابعاد است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم باید در مبحث اقتصاد مقاوتی و تحقق شعار سال ورود پیدا کنند تا مسئولان بیشتر توجه کنند و ببینند باز هم مردم از مسئولین پیشی گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه سرخس بر تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در شهرستان سرخس تأکید کرد و گفت: کارگروه اقتصاد مقاومتی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
رئیس پلیس راه رباط سنگ تربت حیدریه گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی طی امروز و فردا محدودیت ترافیکی همچنان تا ظهر شنبه در محور تربت حیدریه به مشهد ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
میانگین مصرف بنزین کل کشور با 1.5 درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال از مرز 105 میلیون لیتر گذشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۴    
خطیب جمعه الشتر گفت: جمهوری اسلامی ایران به ارتقاء توان موشکی برای پاسخ به تهدیدات دشمنان ادامه خواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۴    
امام جمعه شهرستان باخرز گفت:جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دشمن نظام سلطه است
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۴    
امام جمعه شهرضا گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به درون و توان نیروهای جوان و برنامه ریزی برای پیشرفت در طول یک سال که این تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۴    
بارش باران در روز طبیعت، هرچند شاید به مذاق برخی ها خوش نیامد، اما سبب شد که حداقل تا این لحظه سیزده بدر بدون حادثه ای در پایتخت ثبت شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه زرین شهر گفت: دلخوش بودن به خارج از مرزها، آسیب های جدی را به کشور وارد خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۱    
حجت الاسلام قاسمی گفت: چگونه می شود در مقابل دشمنی که علی الدوام برای تقویت بنیه نظامی خود می کوشد و بارها و بارها نظام را تهدید کرده است صحبت از گفتمان و نفی دنیای موشکی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
خطیب نماز جمعه جغتای گفت: اشتباه دولتمردان کشور گره زدن رفع مشکلات ریز و درشت کشور به تحریم ها و نتایج مذاکرات بود؛ موضوعی که دشمن را گستاخ تر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه گناباد گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها از توان موشکی ایران اسلامی می ترسند و باید بترسند چراکه اگر آنان اقدامی علیه ایران اسلامی انجام دهند تمام مناطق آن ها نظیر حیفا و تل آویو بوسیله قدرت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
خطیب جمعه تایباد گفت: مردم باید بدانند، اینگونه نیست که هر شخصی که زحمات زیادی را برای انقلاب کشید تا آخر انقلابی خواهد ماند. نه این چنین نیست! بلکه میزان حال فعلی افراد است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
به لطف خدا بهار امسال در شهرستان تایباد با بارندگی های بسیار خوبی آغاز شد و روز سیزده بدر نیز از این قاعده مستثنی نبود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محدودیت ترافیکی راه های استان در روز طبیعت در دو نوبت صبح و عصر با یک طرفه کردن محور ها انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه موقت مشهد مقدس گفت: آمریکا در راس لیست موانع اقتصاد مقاومتی نیست، در راس این لیست موانع داخلی را باید جستجو کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۸    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه افراد ساده لوح اخیراً حرف هایی را می زنند، شاید هم خائن هستند ولی ما قضاوت نمی کنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۵    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه تکلیف میوه های باقیمانده قاچاق در روزهای آتی انجام می گیرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۲    
احمد توکلی در نامه سرگشاده ای به جهانگیری درباره حذف سامانه کارت سوخت هوشمند هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۹    
امام جمعه موقت شهرقدس گفت : نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری یک حرکت تشریفاتی نیست بلکه سیاست های همان سال کشور و مطالبه ایشان از آحاد جامعه و مسئولان آن هم به صورت عملیاتی است و همه باید اقدام ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۳    
راشاتودی در خبر فوری از وقوع انفجار در مرکز شهر پاریس پایتخت فرانسه گزارش داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۸    
نخست وزیر ترکیه پیش از ظهر امروز وارد دیاربکر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۰    
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نه به تسلیم و نه به تحریم است گفت: به حکم قرآن باید قدرت دفاعی را افزایش دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه زنجان گفت: تقویت دفاع موشکی ایران از ضروریات امروز جامعه جهانی است و نباید در این زمینه کوتاه آمد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: خط مقدم تلاش دشمنان اسلام خانواده است و هدف اصلی تخریب شخصیت زنان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
در ایام نوروز به ویژه مسافرت و روز طبیعت برای تضمین سلامتی با رعایت چند نکته مهم وساده در حفظ سلامت پوست خود کوشا باشید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: نیاز داریم برنامه های ویژه و کلاس های خصوصی از جنس قصه های پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که دلسوز فرزندان بودند، برای کودکان داشته باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی، افزایش بهره وری بجای سهم خواهی، جلوگیری از واردات بی رویه و غیر ضروری، واگذاری تسهیلات به فعالان خط تولید، اصلاح سود بانکی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۵    
احمد عطائی کارشناس علوم سیاسی و اقتصادی کشورمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی محتاج به یک انقلاب اقتصادی است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۲    
بعد از گذشت سه سال از عمر دولت روحانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه نمره ای به عملکرد وزرای دولت داده اند؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۳    
روز گذشته عیسی قلی احمدی نیا نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس در ایذه و باغملک حمایت خود را از سیدهادی طباطبایی اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۰    
کاهش دما که از 10 فروردین آغاز شده بود ، 13 فروردین(13بدر ) برفی و بارانی برای نقاط کوهستانی و جلگه ای در املش را رقم زد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان سمنان گفت: امروز در روز طبیعت آسمان استان را بارش پراکنده باران و احتمال بارش برف فرا می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
حضرت آیت الله جوادی آملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و مجریان آن ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی فنی نیست بلکه فرهنگی بوده و در این اقتصاد به ایستادگی در برابر مشکلات توجه ویژه شده است و اگر بخواهیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در قالب عکس نوشته در شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۴    
نخستین برف سال 95 در سوادکوه، روز 13 فروردین در حال باریدن است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۱    
ولادیمیر پوتین در یک ارتباط تلفنی با بشار اسد همتای سوری خود، آزادی شهر باستانی تدمر را به وی تبریک گفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۱    
قدیمی ترین عکس از سیزده بدر بزرگان قدیم رامیان را در ذیل مشاهده کنید.