جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۰۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 29 فروردین 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 فروردین 1395 راه دانا 2 فروردین 1395 راه دانا 3 فروردین 1395 راه دانا 4 فروردین 1395 راه دانا 5 فروردین 1395 راه دانا 6 فروردین 1395 راه دانا 7 فروردین 1395 راه دانا 8 فروردین 1395 راه دانا 9 فروردین 1395 راه دانا 10 فروردین 1395 راه دانا 11 فروردین 1395 راه دانا 12 فروردین 1395 راه دانا 13 فروردین 1395 راه دانا 14 فروردین 1395 راه دانا 15 فروردین 1395 راه دانا 16 فروردین 1395 راه دانا 17 فروردین 1395 راه دانا 18 فروردین 1395 راه دانا 19 فروردین 1395 راه دانا 20 فروردین 1395 راه دانا 21 فروردین 1395 راه دانا 22 فروردین 1395 راه دانا 23 فروردین 1395 راه دانا 24 فروردین 1395 راه دانا 25 فروردین 1395 راه دانا 26 فروردین 1395 راه دانا 27 فروردین 1395 راه دانا 28 فروردین 1395 راه دانا 29 فروردین 1395 راه دانا 30 فروردین 1395 راه دانا 31 فروردین 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۵۲    
رئیس حزب "الوفاء للمقاومة" در پارلمان لبنان،اقدام سعودی ها در خصوص گنجاندن بندهای ضد ایرانی در بیانیۀ اجلاس استانبول (اجلاس سازمان همکاری اسلامی) را گامی در جهت نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی ارزیابی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۹    
ظهر امروز یک دستگاه کامیون در منطقه کلرد محور هراز به دره سقوط کرد و راننده این کامیون مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۶    
معاون وزیرخارجه چک در دیدار با حسین امیرعبداللهیان درباره تحولات منطقه به ویژه سوریه و یمن گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۳    
قائم مقام وزیر کشور شایعه تغییر برخی استانداران و فرمانداران را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۸    
وزارت خارجه سوریه خواستار دخالت فوری سازمان ملل و شورای امنیت برای محکوم کردن اسرائیل به دلیل اظهارات تحریک آمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جولان اشغالی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۸    
در اجلاس اخیر سازمان همکاری های اسلامی، عربستان با فشار و خرج میلیون ها دلار که نمونه آن اعتراف کمک 700 میلیون دلاری به مالزی بود، چهار بند را در بیانیه پایانی علیه ایران اضافه کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۵۰    
مذاکره کننده ارشد معارضان سوریه، باوجود برقراری آتش بس در این کشور، حمله به مواضع نیروهای دولتی را خواستار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۸    
نماینده مرکز امور پناهجویان عراقی در ترکیه گفت که صدها نفر از پناهجویان به علت بسته شدن مرزهای ترکیه با اروپا با وضعیت نامناسبی مواجه هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۹    
سایت صهیونیستی "مکور ریشون" نوشت: عرب با امضای توافقنامه فروش جزیره های تیران و صنافیر ثابت کرد که آنجا که پای پول وسط باشد دیگر سرزمین، قداستی ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۶    
علیرضا مختارپور در مراسم رونمایی از دفتر شعر غلامعلی حداد عادل، وی را از زمره مسئولانی توصیف کرد که آخرین مطالعه کتاب خود را به 5 سال پیش منسوب نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۱    
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان نسبت به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اورپا مبنی بر ادامه تحریم های حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و تحریم به خاطر مسائل حقوق بشری را یک ادعای مفتضحانه و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۷    
مهدی خدابخشی به دلیل مصدومیت به مدال برنز تورنمنت آزاد اسپانیا دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۸    
علیرضا خجسته که در رقابتهای قهرمانی آسیا در وزن 66 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد و 240 امتیاز در رنکینگ المپیک بدست آورد توانست در قالب سهمیه قاره ایی جواز حضور در المپیک ریو را بدست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۸    
در حالی که باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرده بود از محسن ترکی به دلیل قضاوت نادرست در شهرآورد 82 به فدراسیون شکایت می کند، مدیرعامل این باشگاه می گوید داور این دیدار بسیار خوب قضاوت کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۵    
فدراسیون جهانی فوتبال رسما اعلام کرد که تیم ملی عراق حق برگزاری دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ایران در ورزشگاه کربلا را ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۵    
لستر در دیداری که جیمی واردی اخراج شد در 2 دقیقه 2 گل خورد و درحالی که در آستانه شکست قرار داشت با گل دقیقه 94 به تساوی دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۷    
مدیرعامل بانک مسکن امروز در حالی خبر افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 150 میلیون تومان را اعلام کرده که بنا به گفته انبوه سازان هزینه ساخت هر متر مربع یک میلیون تومان در نظر گرفته شده ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۴    
غلامعلی حدادعادل گفت: از جفایی که در این روزگار به زبان فارسی می رود من هم رنج می برم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۴    
مذاکرات میان بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان درحالی در دوحه به تأخیر افتاد که برای رفع اختلاف نظر میان ایران و عربستان، تغییراتی در متن موافقتنامه اِعمال می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۱    
امروز ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران از یک سو شهدای گران قدری را در کنار مدافعان حرم تقدیم مرزهای امنیتی و اعتقادی کشور کرده و از دیگر سو نیروهای دریایی و هوایی آن در مأموریت های برون مرزی خدمات ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۸    
روحانی تاکید کرد: با توسعه بندر چابهار هند تا آسیای مرکزی، قفقاز و افغانستان پیوند می خورد، و این طرح عظیم سر فصلی نوین در همکاری های مشترک و چندجانبه میان تهران دهلی نو و سراسر منطقه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۶    
اعتیاد بلای خانمانسوز در میان جوانان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
جنگنده سوخوی روسی یک فروند جنگنده شناسائی آمریکایی را در نزدیکی مرز روسیه رهگیری کرد و به دنبال آن آمریکا نگرانی خود را از این اتفاق ابراز داشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۷    
یک اتوبوس شهری در منطقه توپگاپی استانبول در آتش سوخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۴    
در پی وقوع دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان هرسین 7نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۸    
ریوار: مدیر کل شیلات استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه در تولید ماهیان گرمابی رتبه نخست را دارد و از طرفی باید سرانه مصرف ماهی را در استان افزایش دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۶    
صدای قدمهای محکم و گامهای استوار نیروهای ارتش همیشه قهرمان در قلب شهر به گوش می رسد و دلهای مردم با نمایش این اقتدار و شکوه قرص و محکم می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
زنبوردار ماهنشانی گفت: عدم حمایت از طرف دولت، نبود بازار داخلی برای عرضه و فروش و نبود تعاونی یا کارگاه های فراوری و بسته بندی از مشکلات عمده زنبورداران در این شهرستان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان گفت: 416 زنبور دار ماهنشانی سالانه 14 تن عسل مرغوب و در بعضی از روستا ها کاملا طبیعی تولید می کنند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه اقتدار ارتش در مرکز مازندران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور فرانسه در ادامه سفر منطقه ای خود از بیروت وارد قاهره شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۲    
نمایشگاه سایه روشن با موضوع فناوری هسته ای در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برپا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۰    
بعد از قلیان و همچنین رفتن به قهوه خانه در میان بانوان، حالا پدیده نوظهور دیسکوی مخصوص بانوان رواج پیدا کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۴    
ناوگان مستقر در دریای چین جنوبی ارتش چین، رزمایش گسترده ای انجام داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد که هیچ گونه یگان نظامی به سوریه اعزام نکرده ایم اما طبق درخواست های دولت سوریه از جمهوری اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۸    
رئیس پلیس فتای استان هرمزگان از کشف 87 درصدی جرایم سایبری در سطح استان در سال گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه 99 هزار طرح صنعتی در کشور جواز تاسیس دریافت کرده اند، گفت: طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی امسال تکمیل و وارد مدار تولید می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۸    
ایجاد پارکهای مینیاتوری یامینی سیتی ها ، نمادسازی ها ، اماکن تفریحی و اقامتی و مهم تر از همه ساخت و نصب تندیس از مفاخر و مشاهیر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۵    
پروژه راهگشای مسکن مهر در دولت یازدهم مورد بی توجهی قرار گرفته است به طوری که ساکنان این خانه ها را با مشکلاتی روبرو ساخته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۵    
منابع خبری از وقوع انفجار مهیب در ایستگاه اتوبوس در استانبول ترکیه خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۲    
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین گفت: عشایر کوچنده به هیچ وجه مجوز چرای دام در منطقه را ندارند و اگر خسارتی به مراتع وارد شود ملزم به جبران خسارت هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۹    
همواره با ورود به سال جدید و پس از پایان تعطیلات نوروزی زمزمه افزایش قیمت بسیاری از کالاها به گوش می رسد یکی از این کالاها که به نظر می رسد مشمول افزایش قیمت خواهد شد، خودرو است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۲    
همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران, یگانهای نظامی و انتظامی استان کرمانشاه اقتدار و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۶    
سخنرانی حسن عباسی که قرار بود روز سه شنبه با موضوع پروژه نفوذ-نفاق جدید در تبریز انجام شود، به دلیل شکایت دولت از وی لغو شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۹    
روزنامه بیلد اعلام کرد قرارداد ژوزه مورینیو با منچستریونایتد امضا شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۳    
بعداز اتفاقاتی که صبح امروز در محل تمرین آبی پوشان رخ داد ظاهرا تعدادی از هواداران بنری را مقابل کمپ مرحوم حجازی نصب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۳    
مردم متدین دارالعباده یزد میزبان شهید مدافع حرم می شوند
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۳    
در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان بر برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان و همکاران علاقمند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف تأکید شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۵    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن اشاره به بدهی دولت یازدهم به قرارگاه گفت: در صورتی که اعتبارات به موقع در اختیار ما قرار بگیرد فاز دوم متروی شهر آفتاب تا فرودگاه امام به طول تقریباً 30 ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
سه بانوی دیپلمات از سه قاره روز گذشته وارد تهران شدند و طی دیروز و امروز با وزیر خارجه و دیگر مقامات عالی رتبه کشورمان دیدار و به رایزنی پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۶    
شاگردان اسپالتی در خانه آتالانتا تا دقیقه 86 بازی عقب بودند که با گلزنی توتی توانستند از شکست فرار کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۶    
بر اثر بارش شدید باران رودخانه چهل چای مینودشت طغیان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۶    
منابع اسرائیلی از دیدار محرمانه جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی با مقامات صهیونیستی در سفر اخیرش به اردن پرده برداشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه علی آباد کتول گفت: رابطین نماز ادارات فعالیت خود را گسترش داده و در بیرون از محل کار نیز به ترویج فرهنگ نماز بپردازند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۶    
فیلم سینمایی "بادیگارد" در سانس های اختصاصی برادران و خواهران در سی فروردین ماه ویژه دانشجویان دانشگاه شهرکرد در سینما بهمن اکران می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۳    
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: توسعه فناوریهای نوین در دستورکار سازمان است بطوری که عمده امور از جمله صدور گواهینامه ها،ثبت دوره ها ،برنامه ریزی های آموزشی،مشاوره و رصد اشتغال ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۳    
سی و چهارمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان استان گلستان با حضور 1200 نفر در گرگان آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۸    
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: توسعه اقتصادی به دستان توانمند جامعه کارگری تحقق می یابد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۵    
فرماندار نیمروز اطلاع رسانی به موقع و آگاهی به مردم درباره خطر سیلاب ها را ضروری دانست و گفت: همه امکانات باید برای مدیریت سیلاب ها بسیج شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۹    
محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به ضرورت بسترسازی برای ساخت فیلم های مقاومت و دفاع محور در سینمای ایران که به عنوان مضمون اصلی جشنواره فیلم مدافعان حرم مورد توجه است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۹    
همزمان با به شهادت رسیدن هفتمین شهید مدافع استان گستان، نیروهای بسیجی گنبدکاووس رژه ای به یاد شهدای مدافع حرم استان گلستان برگزار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۹    
سرهنگ شهبازی گفت: ولایت پذیری و روحیه مقاومت موثرترین سلاح نیرویهای مسلح که سبب برقراری امنیت کشورمان در برابر تجاوز ونفوذ دشمنان شده است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۶    
رییس تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به فضیلت اعتکاف و بهره گیری از این سنت حسنه اظهار داشت: اعتکاف یکی از مناسک معنوی و از عبادت های مهم اسلامی است که به ویژه پس از انقلاب اسلامی بسیار گسترش یافته ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۶    
مسئول بسیج فرهنگیان بندرترکمن با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه اقتصاد کشور اظهار داشت: توجه مردم و مسولین به اهمیت جایگاه تولید داخلی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳    
صبح امروز دختر 17 ساله گچسارانی با حلقه آویزکردن خودبه زندگیش پایان داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳    
بازهم اینستاگرام رییس جمهور و باز هم فوتبال،اما این بار نه خبری از کارلوس کی روش هست و نه کفاشیان!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۳    
سید رضا صافی کارگردان فیلم سینمایی پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی از اکران عمومی و جشنواره ای این فیلم در خارج از کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۰    
از زمان برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی اتاق فکر استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار و جمعی از نخبگان سیاسی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۰    
روابط عمومی فرودگاه یاسوج گفت: به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعطیلی فرودگاه مهرآباد تهران تا ساعت 11.30 دقیقه امروز پرواز تهران به یاسوج و بالعکس لغو شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه شهرستان ریگان گفت: دشمن را باید شناخت، اهداف و نیت پلید دشمن را باید بدانیم، دشمن شناسی و بصیرت، جزو وصایای شهدا است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۷    
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونشهر با موضوع نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در فرهنگ مردم و انتخاب برند شهرستان فریدونشهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۱    
باشگاه استقلال طی نامه ای از قضاوت محسن ترکی در دربی 82 شکایت خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۲    
تاکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بر اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکاتی است تا از شعار به اقدام و عمل تبدیل شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۶    
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه گلستان در قالب نامه ای به ریاست دانشگاه اعتراض خود را به برگزاری جشن نوروز در دانشگاه اعلام نمودند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۳    
همزمان با سراسر کشور رژه روز ارتش در بروجرد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۷    
دومین جلسه هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف جاسک با حضور جمعی از مسئولین در این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: در همایشی از 80 نفر از سرگروههای برتر صالحین بسیج، مربیان و نفرات برتر قرآنی مسابقات بسیج با حضور فرماندار و جمع کثیری از مسئولین شهرستان سیریک در ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: 4 کوهنورد در منطقه کوهستانی چالقفا توسط امدادگران نجات یافتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
آزمون ورودی حوزه های علمیه سال تحصیلی 95-96 امروز در قزوین و همزمان در 49 مرکز امتحانی در سراسر کشور برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۷    
مقام معظم رهبری: ما در قضایای جاری خود داریم لمس می کنیم که نمی شود به وعده ی مستکبرین و حرف های جلسه ی خصوصی شان اعتماد کرد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
عضو فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به اینکه آمار بیکاری در جامعه زیر پنج میلیون نفر اعلام شده است، گفت: واقعیت چیز دیگری است زیرا آمار بیکاری در جامعه دو رقمی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
کمیته فنی ورزش های رزمی سید مهدی حسینی را برای سومین سال پیاپی به عنوان سرمربی تیم منتخب کیک بوکسینگ خوزستان و ارزیاب استعدادیابی منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
فرمانده سپاه شهرستان باوی نقش ولایت فقیه را در ماندگاری انقلاب تأثیرگذار دانست و گفت: هوشیاری و بصیرت ملت می تواند از دیگر رموز ماندگاری انقلاب باشد زیرا حضور آگاهانه مردم در صحنه موجب شد تا این ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۴    
مدیر ستاد بحران شهرستان کارون با اشاره به خطرهای که روستاهای همجوار رودخانه کارون را تهدید می کند عنوان کرد:آبراه بحیره،روستای ابودبس،روستای موران،مظفریه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در دیدار با خانواد شهید اردلان مقدمدر دهگلان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از 49 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه قروه شهدای مدافع حرم را نمونه بارزی از نسل جدید انقلاب دانست و گفت: شهدای مدافع حرم فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل های بعدی انتقال می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
با نزدیک شدن زمان کشت محصول برنج در تالش مسئولین امور آب غرب گیلان با همراهی بخشدار حویق با حضور در این بخش از سردهنه ها و چاههای آب کشاورزی این بخش سرکشی کردند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
کنفرانس سران کشورهای اسلامی در سال 88 و سال 95 دو موضع متفاوت علیه ایران داشته است که نتیجه دیپلماسی فعال و غیرفعال در جمهوری اسلامی را به خوبی نشان می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی وردجانی گفت: در سال گذشته با صادر کردن سیصد و سی حکم طلاق نسبت به سال 93 و صدور 274حکم با افزایش بیست درصدی طلاق مواجه بودیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
به نقل از قشم آزاد ، جزیره پهناور قشم با مساحتی نزدیک به 1500 کیلومتر مربع نه تنها بزرگترین جزیره ایران بلکه از بسیاری از کشورهای مستقل جهان نیز بزرگتر است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
فرماندار حاجی آباد در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: امنیت غذایی یکی از موضوعات مهم است و وظیفه ما مسئولین است که با نظارت و بازرسی مستمر برای مردم امنیت غذایی ایجاد کنیم
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی مقامات ارشد نظامی و مسئولان استانی از رژه یگان های نیرو های مسلح سان دیدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
رییس ادراه شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از احداث 18 خانه بهداشت درمناطق روستایی با هدف رفع مشکلات بهداشتی و درمانی روستاییان در این شهرستان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه قروه درمراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم درقروه گفت: شهدای مدافع ایثار و ازخودگذشتگی را به نسل جدید منتقل می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
نخستین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل شهرستان آذرشهر به ریاست علیار راستگو،فرماندار این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
معاون فرماندار رودان گفت: رفع و رسیدگی مشکلات با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط و بانک های عامل و اعضاء تعاونی ها انجام شود و تدابیر لازم باید با قید فوریت اندیشیده و تا قبل از آنکه وضعیت تعاونی ها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
29 فروردین روز حماسه و ایثار خوروبیابانک گرامی باد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه بندرلنگه پایه و اساس فرهنگ سازی اسلامی را مدارس دانست و گفت:اکنون وظیفه شما در آموزش و پرورش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۱    
آیین رژه نیروهای نظامی وانتظامی مستقر درجاسک به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،امروز درساحل شمالی و استراتژیک این شهرستان برگزار شد.