جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۳۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 21 اردیبهشت 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 اردیبهشت 1395 راه دانا 2 اردیبهشت 1395 راه دانا 3 اردیبهشت 1395 راه دانا 4 اردیبهشت 1395 راه دانا 5 اردیبهشت 1395 راه دانا 6 اردیبهشت 1395 راه دانا 7 اردیبهشت 1395 راه دانا 8 اردیبهشت 1395 راه دانا 9 اردیبهشت 1395 راه دانا 10 اردیبهشت 1395 راه دانا 11 اردیبهشت 1395 راه دانا 12 اردیبهشت 1395 راه دانا 13 اردیبهشت 1395 راه دانا 14 اردیبهشت 1395 راه دانا 15 اردیبهشت 1395 راه دانا 16 اردیبهشت 1395 راه دانا 17 اردیبهشت 1395 راه دانا 18 اردیبهشت 1395 راه دانا 19 اردیبهشت 1395 راه دانا 20 اردیبهشت 1395 راه دانا 21 اردیبهشت 1395 راه دانا 22 اردیبهشت 1395 راه دانا 23 اردیبهشت 1395 راه دانا 24 اردیبهشت 1395 راه دانا 25 اردیبهشت 1395 راه دانا 26 اردیبهشت 1395 راه دانا 27 اردیبهشت 1395 راه دانا 28 اردیبهشت 1395 راه دانا 29 اردیبهشت 1395 راه دانا 30 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۹    
دفتر دادستان استان ازمیر ترکیه، از حکم آزادی افسر نظامی ضارب جت روسی سوخو 24 و خلبان آن خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۳    
شیوه کلاهبرداری این متهمان ارسال پیامک از زندان بوده که در پیامک به صاحبان شماره تلفن ها اعلام می کردند که آنها برنده سفر به مشهد و یا عتبات عالیات شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها گفت: برای اینکه بتوانیم سوئیفت در کشور را محقق کرده و گسترش روابط را رقم بزنیم باید ارتباط طرفین خارجی و داخلی برقرار شود و اعتمادسازی کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهوری گفت: 94 سال سختی بود که از آن عبور کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۶    
هیئت عالی حل اختلاف قوا نظر شورای نگهبان را درباره مینو خالقی پذیرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
هفته گذشته در پی گزارش های واصله در خصوص فیش های حقوقی برخی از مدیران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی، کمیته ویژه ای تشکیل و مامور بررسی موضوع شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
چرا اسرائیل و جهان عرب از باراک اوباما ناامید شده است؟ پاسخ این سوال را باید در اهمیت بیشتر ادراک و برداشت افراد، نسبت به قدرت محض جستجو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان ونک در اردیبهشت 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۰    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ایران با اشاره به اجرای کامل تعهدات ایران در چارچوب برجام، خواستار جدیت طرف های مقابل در اجرای تعهدات مرتبط با برجام به ویژه در زمینه امور مالی و بانکی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۰    
تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار پس از دو پیروزی و یک شکست در مرحله پایانی رقابت های لیگ مناطق کشور در لرستان، به این شهرستان بازگشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
مسکن مهر در شهرستان های غربی استان کرمانشاه از جمله پروژه هایی است که در دولت یازدهم با بی مهری های متعدد روبرو شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران صبح امروز در ساری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت: پاسداران با الگو برداری از امام حسین (ع) حافظان حریم ولایت و مدافعان ارزشهای اسلامی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی تالش از توقیف خودروی پژو با 32میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
بعد از گذشت دو سال از زمان مراسم تدفین شهدای گمنام دانشکده پردیس بنت الهدی صدر علمیات عمرانی ساخت این یادمان با حضور مسئولین دانشگاه آغاز به کار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
صبح سه شنبه 21 اردیبهشت جشن میلاد امام حسین علیه السلام و مراسم گرامیداشت روز پاسدار با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فومن و مدیحه سرایی برادر فتحی در حسینیه امام ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
دکتر محمد علی نجفی از درخواست به شورای فرهنگی کشور برای درج روز رحلت آیت الله بهجت در تقویم خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور گفت: نقش اساسی در ترویج سبک زندگی اسلامی را بانوان ایفا می کنند و شرط داشتن زندگی اسلامی دوری از تجملات، حمایت از کالای ایرانی و ... است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
ظهر امروز یک باب منزل مسکونی در روستای مازوکله پشته واجارگاه براثر ترکیدگی کپسول گاز در آتش سوخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
به مناسبت سوم شعبان مراسم ولادت امام حسین(ع) در هیئت رایت العباس بوشهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
در پی گلایه های اخیر مقام معظم رهبری از وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی، این وزارتخانه در نخستین گام اقدام به تغییر مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
مدیرکل هواشناسی استان البرز از احتمال وقوع سیل بر اثر سامانه بارشی که امشب فعال می شود، در این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه خبر سقوط یک جنگنده روسی در حومه حمص سوریه را که در برخی رسانه های منتشر شده بود، رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
جلسه مدیریت پسماند شهرستانهای غرب گیلان با حضور فرمانداران تالش و رضوانشهر ومعاون فرماندر آستارا و سرمایه گذاران اسپانیایی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
از هفته سی و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم شهرداری اردبیل در دیداری جذاب برابر تیم خونه به خونه بابل به نتیجه تساوی 3 بر 3 دست یافت
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
یک قطعه ماهی سفید طلایی که در رودخانه سفید رود آستانه اشرفیه صید شده بود ، به مرکز تحقیقات ماهیان خاویاری استان گیلان رودسر منتقل گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
علی طاهباز در آخرین یادداشت خود نوشت: جناب مهاجرانی نیروهای ارزشی و متعهد و دلسوز به نظام هیچ گاه اجازه نخواهد داد کشور به خیمه عناصر ضد انقلاب تبدیل گردد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: دیدار با خانواده شهدا نباید به صورت خاص و فقط با عده ای خاص باشد ، این صحیح نیست ، این شهرستان بیش از 408 شهید دارد ، نباید از دیگران غافل شد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلام مهمان ویژه مردم گیلان در مراسم سوم شهید مدافع حرم جواد دوربین خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی در استانداری گیلان با دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
به مناسبت روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین (ع) گلچینی از بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص منتشر شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
مازندران بار دیگر حماسه ای آفرید و فرزندان مدافع حرم این دیار سند افتخار ایران اسلامی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
به مناسبت گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار پوستر ولادت آن امام همام بر روی این پایگاه خبری جهت مشاهده و دانلود منتشر شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در اولین روز کاری خود را در شهرستان میناب را با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهدا آغاز گرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۴    
مراسم افتتاحیه طرحهای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان سردار سرخیلی جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه آلمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و درخصوص مسائل دوجانبه و منطقه رایزنی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه مدرسه حکیم نظامی آستارا پس از مرمت هم اکنون آماده بهره برداری است، اذعان داشت: در هفته میراث فرهنگی از این بنای تاریخی رونمایی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۳    
جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب ها را شناسیی کرده و راه های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش های لازم بین آحاد مردم نهادینه سازد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۰    
در حالی که بغداد روز سه شنبه شاهد دو مورد انفجار بمب بود، در فلوجه دو زن نیز به سبب فشارهای روانی از سوی گروه تروریستی داعش خودکشی کردند و همزمان تشکیلات مردمی الحشد الشعبی از آمادگی برای آزادسازی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۸    
دیابت بعنوان یکی از عوامل ابتلا به نارسایی مزمن کلیه و دیالیز است که غفلت افراد نسبت به آن، احتمالا مرگ را برایشان به ارمغان می آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
عضو شورای شهر شفت با بیان اینکه برای برخی اعضای شورا مرغ همسایه غاز است، گفت: متاسفم برای کسانی که فکر و تخصص جوانان شفتی را قبول ندارند
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
جشن افتتاحیه حسینیه علی اصغر خمام همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) روز سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 18:30 عصر با مولودی خوانی برادر ارجمند حاج ابوذر روحی برگزارخواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
در جلسه عصر امروز شورای شهر شفت شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۲    
همزمان با شب ولادت امام حسین (ع) جشن با شکوهی در شهر پره سر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
جراحان مغز و اعصاب کشورمان موفق شدند، با گذاشتن الکترودهای مغز برای پیدا کردن نقطه دقیق تشنج، بیماران دچار تشنج که مقاوم به درمان دارویی هستند را خوشحال کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئله خان طومان آنچنان که مطرح می شود بزرگ نیست، به هر حال جنگ افت و خیز و پیروزی و شکست دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
رییس جمهور عصر سه شنبه پس از دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کرمان، از بافت قدیمی و سطح شهر کرمان بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع تلویزیون در بازار تهران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
روحانی در دیدار با علما،ایثارگران و برگزیدگان استان کرمان گفت: بحمدلله امنیت که یکی از ارکان مهم است، در کشور ما وجود دارد و باید از تمام نیروهای مسلح و امنیتی تشکر کنیم و اگر قدرت و توان نداشتیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
باشگاه تراکتورسازی از دروازه بان تیم فوتبال استقلال شکایت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۸    
استاندار گیلان با اشاره به برگزاری باشکوه و کم نظیر کنگره ملی شهدای گیلان، خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت فومنی(ره) را در قالب کنگره ملی پیگیری خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۸    
منابع خبری گزارش دادند که انفجاری شدید در مرکز دیاربکر در جنوب شرق ترکیه رخ داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۵    
تیم فوتبال پیکان با تساوی مقابل مس کرمان در چارچوب هفته سی وهفتم لیگ دسته اول قهرمانی خود را در این لیگ قطعی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اخطار هواشناسی گفت: تمامی نیروهای پلیس راهور برای کنترل راهها و جلوگیری از ترافیک در آماده باش قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۱    
رئیس جمهور گفت: توانستیم در تورم گام هایی برداریم و تورم را امسال تک رقمی خواهیم کرد و روند کاهنده تورم به صورت مستمر و متوالی به غیر از دولت یازدهم در هیچ دولتی وجود نداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
نیروهای گارد مرزی ترکیه به سوی آوارگان سوری که درصدد عبور از مرز و رفتن به داخل خاک ترکیه هستند، تیراندازی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۸    
زمین لرزه ای با بزرگای 4.2 در مقیاس امواج درونی زمین، بالاده در استان فارس را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با برتری مقابل مس رفسنجان صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۲    
به مناسبت هفته بسیج سازندگی منزل مسکونی محرومین در کشکلایه املش به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۲    
کارشناس مذهبی گیلان با اشاره به ولادت امام حسین(ع) گفت: امام حسین با سرخی خون خود راه شهادت را همچون فرش قرمزی برای رسیدن به سعادت اخروی پهن کرد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۲    
صبح سه شنبه 21 اردیبهشت ماه ، نونهالان مهد کودک باران املش در مانور زلزله و ایمنی شرکت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۲    
امام جمعه شهرستان زابل در دیدار با فرماندهان ناحیه زابل وتیپ حضرت علی اکبر به مناسبت روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و مایه بالندگی و تعالی نظام اسلامی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
پس از سالیان طولانی کم توجهی به استعدادهای فوتسال ساوه از امروز اردوی دو روزه استعدادیابی تیم ملی فوتسال با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در سالن فجر ساوه آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۴    
منابع امنیتی ترکیه از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر دیار بکر واقع در جنوب شرق این کشور خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رقابت ها برای ریاست مجلس دهم گفت که بر اساس پیش بینی ها ریاست علی لاریجانی در مجلس دهم ادامه می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در غرب تهران در اردیبهشت 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
رحمانی فضلی در حکمی عبدالحسن مقتدایی را به عنوان مشاور وزیر کشور منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۳    
چهارمین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر در شهرستان جهرم برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۳    
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقلید با حضور فرماندار، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، بخشداران تابعه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
صبح امروز خودروی پژوی 405 بر اثر بی احتیاطی در سه راه فرانچی برازجان واژگون شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
امروز تمام این بیداری ها واین حرکات انقلابی که در سراسر عالم وجود دارد قطعا نشات گرفته از مکتب امام است و اگر ما میخواهیم به اهداف والای انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم تنها راه آن ادامه راه امام و تبعیت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
مراسم معارفه بهرنگ دالوند شهردار جدید با حضورجمعی از مسئولین استان وشهرستان در الیگودرز برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب ، صبح امروز به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار از پدران شهدای بخش مرکزی خنداب در دفتر امام جمعه خنداب تقدیر شد. ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: امیدواریم همانطور که شهدا به ندای امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و فرمان و اوامر ایشان را انجام دادند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
استخدام گسترده نیروهای غیر بومی و عدم فرصت حضور به پیمانکاران محلی کمر اشتغال خوزستان را خم کرده است و تنها راه برون رفت از این معضل همت جدی مسئولان برای ورود به میدان عمل فارغ از هرگونه آمارسازی است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: متاسفانه با مراجعه به دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های آزاد متوجه حضور و تردد افراد با پوشش های نامتعارف و غیر قابل قبول هستیم که این رفتار ها نیازمند نظارت جدی دستگاه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
عضو شورای شهر اهواز گفت: من به عملکرد شورای شهر اهواز نمره 10 میدهم و نمی توانم نمره مطلوبتری به عملکرد شورای شهر بدهم زیرا معتقدم ظرفیت برای عملکرد بهتر شورای شهر به ویژه در نظارت بر شهرداری و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۸    
امروز نباید مشکل آموزشی ما به عنوان حرف اول قرار گیرد بلکه باید از نظر تربیتی و فرهنگی خود را ارتقا دهیم اگرتربیت درست شود، آموزش هم درست می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۸    
خداوندبه آفرینش زن و مرد یک جا و یک نواخت سو گند یاد می کند / موضوع مورد سوگند ، خلقت است ، نه مخلوق ؛ خداوند نه به زن و مرد بلکه به خلقت زن و مرد که فعل اوست ، سوگند می خورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: شهرستان مهر با تولید محصولات چهار فصل یکی از وسیعترین دشت های جنوب استان میباشد و از ویژگیهای ان همجواری با منطقه پارسیان و عسلویه است که باعث بارز شدن این شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در واکنش به شعار سال 95 گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی که تنها را حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است، تنها حرف کافی نیست بلکه نیازمند شجاعت در عمل هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
در آستانه فصل برداشت محصولات کشاورزان بخش گلدشت جلسه شورای زکات و همایش شوراها همزمان در سالن جهاد کشاورزی گمیشان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
در سانحه تصادف ظهر امروز 3 دانشجو دختر دانشگاه آزاد قزوین فوت و 1 نفر نیز مصدوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه تفاوتی میان پاسدار اوایل انقلاب و پاسدار امروز نیست اظهار کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
اهالی خیابان دانش جنوبی(تپه باستانی روشن) در نامه ای به فرماندار ویژه گنبدکاووس،خواستار رسیدگی به مشکلات محله خود شدند و فرماندار گنبد نیز در پاسخ به این نامه، باتوجه به مزاحمت های بهداشتی دامداری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از سفر سردار نقدی مسئول بسیج مستضعفان به استان گلستان و حضور در همایش عاشقان ولایت در گرگان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، با اشاره به استفاده از آلات موسیقی در مولودی ها متذکر شد: نباید به بهانه جشن به ائمه اطهار توهین کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
امام جمعه آبیک با اشاره به عصبانیت شیطان بزرگ و کشورهای غربی از سپاه پاسداران گفت: سپاه و بسیج مانند دژی در مقابل نفوذ دشمن عمل میکنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز جهت پایش فعالیت های انجام یافته در شبکه بهداشت و درمان هریس در سال94 به این شهرستان سفر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
شعبان زاده یکی از پاسداران بازنشسته ای است که از طرح های اقتصاد مقاومتی، استقبال کرده و به فرمان مقام معظم رهبری و اشتغال زایی برای تعدادی از جوانان لبیک گفته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: هجدهمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
اگر خدمت به مردم، احسان، تواضع و فروتنی که از ویژگی های امام حسین(ع) است در جامعه مورد توجه قرار بگیرد شاهد نشاط و شادی واقعی خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
برخی می خواهند از هر وسیله ای حتی هویت و منافع ملی برای ایجاد دوقطبی ها استفاده کنند؛ باید نگاهی فراتر از این موضوعات داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: استحکام بخشی به بنیان دفاعی و ارتقای توان بازدارندگی کشور و حضور بالنده و بصیرت آفرین در رویارویی با پدیده های مختلف سیاسی، فرهنگی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه دلوار گفت: هیچ کسی مخالف مبارزه با پدیده شوم قاچاق و برخورد با قاچاقچی نیست اما این را بدانیم که سزاوار نیست به بهانه مقابله با قاچاق مردم را از نان و زندگی انداخت و جمع زیادی از مردم را در ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
اولین نمایشگاه با بیش100 اثر هنری از دانش آموزان شهرستان با عنوان خلاقیت و هنر در نگارخانه ارشاد اسلامی الیگودرز برپا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۴    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: دولت می تواند نقش کلیدی را در حمایت از تولیدکنندگان داخلی ایفاء کند؛ اما متاسفانه این مهم تاکنون محقق نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
قائدنیا رییس پژوهشکده میگو کشور با اشاره به اینکه کشور اکوادور در خصوص محموله ای میگو بیمار قبول پرداخت خسارت کرد،گفت: با تهیه شناسنامه ژنتیکی میتوانیم از واردات در این صنعت جلوگیری کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
در دیدار فرماندار رودان با معاون مدیر کل محیط زسیت استان هرمزگان رئیس جدید اداره محیط زیست رودان معرفی شد.