سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 12 خرداد 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 خرداد 1395 راه دانا 2 خرداد 1395 راه دانا 3 خرداد 1395 راه دانا 4 خرداد 1395 راه دانا 5 خرداد 1395 راه دانا 6 خرداد 1395 راه دانا 7 خرداد 1395 راه دانا 8 خرداد 1395 راه دانا 9 خرداد 1395 راه دانا 10 خرداد 1395 راه دانا 11 خرداد 1395 راه دانا 12 خرداد 1395 راه دانا 13 خرداد 1395 راه دانا 14 خرداد 1395 راه دانا 15 خرداد 1395 راه دانا 16 خرداد 1395 راه دانا 17 خرداد 1395 راه دانا 18 خرداد 1395 راه دانا 19 خرداد 1395 راه دانا 20 خرداد 1395 راه دانا 21 خرداد 1395 راه دانا 22 خرداد 1395 راه دانا 23 خرداد 1395 راه دانا 24 خرداد 1395 راه دانا 25 خرداد 1395 راه دانا 26 خرداد 1395 راه دانا 27 خرداد 1395 راه دانا 28 خرداد 1395 راه دانا 29 خرداد 1395 راه دانا 30 خرداد 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن و اجاره واحدهای تجاری در مناطق شهری تهران طی خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۱    
وزیر بهداشت که به عنوان نماینده رئیس جمهور همزمان با سفر دولت به ارومیه سفر کرده بود به چند شهرستان سر زد که یکی از حاشیه های جالب این سفر، پیرمری بود که با اصرار سوار خودروی وزیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۸    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از علاقمندی فیلیپین برای احداث تاسیسات ال ان جی در ایران خبر داد و گفت: آنها خواستار تامین گاز خوراک برای این طرح هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۶    
عکسی از سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در فلوجه منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۳    
وزیر خارجه سوئد، دیدار امروز (چهارشنبه) خود با محمدجواد ظریف را مثبت ارزیابی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام افساد فی الارض و آزار و اذیت 100 زن در شیراز فردا در ملاءعام اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۹    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و اعمال محدودیت های ترافیکی در شرق این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۶    
خانه موسیقی با ارسال نامه ای به رییس صداوسیما از این رسانه خواست تا در ماه مبارک رمضان، مناجات و دعای ربّنا را با صدای محمدرضا شجریان پخش کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۵۴    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: این حرکت نشان داد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آراء مردم حق الناس است و شورای محترم نگهبان با درایت و هوشیاری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در منطقه جوادیه تهران طی خرداد 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در استان اصفهان طی خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها یک شعار نیست و حاصل تجربیات نظام است،گفت: مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها و تهدیدها 5+1 را پای میز مذاکره کشاند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۱    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات پیروزی، شهید حق شناس، شهید باهنر (اسلامشهر)، شهید حکمت شعار، گلستان از تاریخ 16 خرداد ماه آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۸    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با بیان این که بازار مسکن برای خروج از رکود باید دوره پیش رونق را در نیمه نخست امسال تجربه کند گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که شورای عالی انقلاب فرهنگی باید درباره وضعیت موسیقی تعیین تکلیف کند، معتقد است بدترین حالت برای هنرمندان، بلاتکلیفی و برخورد سلیقه ای است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فروش آرم طرح ترافیک توسط دستفروشان در خیابان ها و معابر پایتخت غیرقانونی است گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۰    
مرگ دلخراش راننده سواری تاکسی در ورودی فرودگاه بین المللی شهر مشهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۰    
سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: قطار باربری حامل سوخت که از زاهدان به سمت بم در حال حرکت بود به دلیل خارج شدن یکی از چرخ های قطار از ریل در محور شوره گز- رودشور متوقف شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۷    
رسانه های غربی از ورود نظامیان ارتش ترکیه به خاک سوریه و استقرار آنها در نزدیکی مناطق اعزاز و عفرین خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۵    
یک روزنامه کره شمالی از دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواه حمایت کرد و او را یک نامزد باهوش و هوشیار ریاست جمهوری دانست که می تواند آمریکایی ها را از زیر تهدید روزانه حمله هسته ای کره شمالی نجات ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۶    
دادگاه کیفری ریاض 14 تن از اهالی منطقه شیعه نشین قطیف عربستان را به اعدام محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۳۳    
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: به عشق مردم آذربایجان در قراردادم مبلغی را درج نکردم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۱    
آلمان گران ترین تیم حاضر در پیکارهای یورو 2016 شناخته شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۱    
از طراح سوالات درس زیست شتاسی در مرکز استان بعنوان مظنون اصلی این تخلف نام برده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۵    
سرمربی سابق فلامینگو هدایت ماریتیمو پرتغال را برعهده گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۲    
در پایان نهمین اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان سیاهکل بیانیه ای در پنج بند مورد تصویب قرار گرفت که در اینجا متن کامل آن آورده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۲    
عصر دیروز خبری در این رسانه مبنی بر جمع آوری فنس نگین شمال توسط عوامل شهرداری واجارگاه منتشر شد که در آن به حضور بخشدار کلاچای اشاره گردیده بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان گفت: کاروان 500 نفری زائران کنگان به حرم امام خمینی(ره) اعزام شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۱    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارم و به امید خدا به استقلال کمک خواهم کرد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۹    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: قطعا ما در قوانین مشکل داریم و در نظارت کوتاهی می کنیم که این مشکلات پیش می آید .نباید پرونده های حقوقی ما به این میزان زیاد شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۹    
فرماندار شهرستان ملارد گفت : به دلیل عدم وجود سازمان پزشکی قانونی در شهرستان ملارد به لحاظ اجرای ماده 88 قانون آئین دادرسی ، استعلامات ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر سفیران شایسته عرصه ایثار و شهادت و عاملان و مروجان ارزش های انسانی اسلامی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است ، هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
شهر بومهن میزبان کاروان پیاده شهرستان آمل به مناست رحلت امام خمینی (ره) شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
پیکر پاک شهید حسین رضایی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در روستای آدران رباط کریم به خاک سپرده شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
صبح امروز مراسم تشییع و تدفین سومین شهید مدافع حرم شهرستان پردیس در بخش جاجرود برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
کاروان پیاده 313 نفره استان گیلان پس از 8 روز پیاده روی به کمال شهر کرج رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: از پیروزی برابر ژاپن خوشحالم، چون در روزی که خوب نبودیم توانستیم به پیروزی برسیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۰    
135 مبلغ و مبلغه درسالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ماه رمضان به نقاط مختلف شهرستان بروجن اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۷    
فراخوان عضویت اردوی جهادی تابستان 95 در دانشکده فنی پسران شهرکرد اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
مدیر کل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بر اساس خود اظهاری دستگاه های اجرایی و پیش بینی های انجام شده؛ با حذف تعهد اشتغال بخش مسکن٬ ایجاد 8 هزار اشتغال در استان در سال 95 تحقق خواهد یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
مسئول اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه گفت: در بخش مرکزی بشرویه 95 درصد خسارت به مساحتی بالغ بر 303 هزار و 208 هکتار وارد شده که مبلغ خسارت خشکسالی حدود 2 میلیارد و 419 میلیون تومان در این بخش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
کاروان ارتحال امام (ره) شهرستان بندر خمیر با حضور مسئولین از مسجد علی بن ابیطالب(ع) این شهرستان اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۸    
صبح امروز استادیوم آزادی بیرجند شاهد حضور دختران نونهال افغان برای برگزاری فستیوال فوتبال بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۲    
استاندار کرمانشاه گفت: مقابله با بیکاری نخستین اولویت کاری استانداری کرمانشاه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
مراسم بدرقه کاروان زائرین حرم امام خمینی (ره )با حضور فرماندار ویژه، فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان میناب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با تاکید بر استفاده از فرصت های ایجاد شده برای توسعه صادرات ایران گفت: بازار روسیه فرصتی برای صادرات محصولات ایرانی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
روستای قره زکی از توابع شهر دندی واقع در شهرستان ماهنشان دارای طبیعت زیبا و آب روان در حاشیه روستا است که دل هر بیینده ای را مجذوب می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
امام جمعه بشرویه هدف برخی از افراد از نسبت دادن برخی خاطره ها و صحبت ها در مورد امام(ره) را تنها سیاسی و حزبی دانست و گفت: این افراد برای رسیدن به اهداف جریان های خود از هر روشی استفاده می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
صبح امروز اولین فستیوال فوتبال دختران نونهال افغانستان در بیرجند برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
از سال گذشته شاهد افتتاح فروشگاهی با نام یک برند آمریکایی در بیرجند هستیم که محصولات با قیمت های نجومی در آن به فروش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۹    
نماینده مردم ورامین با اشاره به خصومت های دولت و کنگره آمریکا با ایران، در خصوص زمزمه هایی که برای تشکیل گروه دوستی با آمریکا به گوش می رسد گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل زندان ها و مدیرعامل ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته چهار هزار و 224 سبد غذایی به مبلغ دو میلیارد و 334 میلیون و 491 هزار ریال به خانواده های زندانیان اعطا شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
امام جمعه سربیشه گفت: در واقع نظام و انقلاب بدون امام هیچ است و اگر امام را از نظام و انقلاب بگیرند؛ چیزی از آن باقی نمی ماند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان جنوبی گفت: هیچ گونه احساس تهدیدی از ناحیه آمریکا و اسرائیل نمی کنیم بلکه احساس تهدید از مشکلات داخلی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
فرماندار فردوس گفت: در سال زراعی جاری فردوس تنها 52 میلی متر بارندگی داشته که این میزان نسبت به 10 سال گذشته 47 درصد کاهش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۳    
بازرس حقوقی باشگاه نفت تهران در واکنش به خبر توافق علیرضا منصوریان و باشگاه استقلال، گفت: آنها اشتباه مطلق کرده اند و ما احقاق حق مان را تا شکستن این توافق غیرقاننوی پیگیری می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۱    
شهرام محمودی در پیروزی 3 بر یک ایران مقابل ژاپن، امتیازآورترین بازیکن ایران بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۶    
این پروژه در 220 متر زیر بنا در حال احداث است که تقریبا 90 میلیون تومان اعتبار شهرستانی داشته و در صورت تخصیص اعتبار بصورت دو طبقه تکمیل خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳    
همانگونه که ماه محرم ماه تبیین عاشورا است، خرداد هم ماه تبیین انقلاب اسلامی است و اگر این حوادث عظیم غفلت شود یا گرد و غبار غفلت و فراموشی به خود می گیرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳    
سرهنگ فصیحی گفت: راه اینکه اقتصاد مقاومتی محقق شود حضور مردم در فعالیت های اقتصادی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳    
رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان های سیریک و میناب گفت: تسهیلات ازدواج 10 میلیون تومانی برای هر یک از زوجین با کارمزد 4 درصد در کمتر از 24 ساعت در صندوق کار آفرینی امید آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۳    
حضور ساداتی نژاد در کمیسیون آموزش مجلس برای خود ایشان و مجلس و حتی برای دانشگاه های کاشان که در جایگاه علمی کشور در طراز بالایی قرار دارند،می تواند مفید باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۰    
مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری، به تعدای از استودیوهای عکاسی که نقش موثری در چرخه مجرمانه مدلینگ ایفا می کنند، تذکر جدی داد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه بستک گفت: عربستان سعودی تفکرات قبل اسلام خود را اصلاح و آن ها را بر پایه دین و اسلام قرار دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه کیش بر نشر افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) به عنوان یک حقیقت همیشه زنده تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷    
فرمانده سپاه حاجی آباد امام خمینی (ره) را حقیقت همیشه زنده تاریخ نامید و با اشاره به همراهی و وحدت ملت نجیب ایران اسلامی در انقلاب و جنگ تحمیلی و حمایت همیشگی از ولایت مطلقه فقیه و رهبر معظم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۵    
علیرضا منصوریان به آرزویی که سال گذشته از آن یاد کرده بود رسید و سرانجام سرمربی استقلال شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: سند ملی خواندن بر مبنای اصول 5 گانه با همفکری و همکاری کارشناسان تدوین شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: اینکه گفته شده تشریفات آیین دادرسی در آن رعایت نشده نادرست است و حکم تعزیر دستگیرشدگان در پارتی شبانه منطبق با آیین دادرسی بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۱    
رییس شورای اسلامی شهر محمدیه عنوان کرد: تحقق مطالبات به حق مردم محمدیه باید در دستور کار مسؤولان استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۱    
فرماندارشهرستان البرز عنوان کرد:در دنیای امروز جامعه ای را توسعه یافته می دانند که در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی از محتوای غنی برخوردار باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
مردم ولایتمدار استان هرمزگان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و گوش فرا دادن به سخنان رهبر معظم انقلاب عازم تهران شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
مردم روستای سفیدار در حالی با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کنند که مسئولان هیچ چاره اندیشی نمی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۸    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک گفت: نرخ های جدید تاکسیرانی شهرستان قرچک اعلا م شده و گرفتن کرایه ای اضافه بر نرخ های مصوب، تخلف است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۵    
وی با تأکید بر اینکه باید جلوی افراد فاسد و هنجارشکنی را بگیریم، متذکر شد: اگر یکی از اعضای بدن به علت مشکلی مانند سرطان در حال نابودی است و نیاز به جراحی دارد باید آن را از بدن جدا کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۵    
سخنرانیهای یک طرفه مدیران استانداری دیگر حوصله دوستان را طاق کرده و نشست صمیمی جای خود را به نشست تحمیلی داده بود اما چاره ای نبود زیرا استاندار هنوز به جلسه تشریف نیاورده بود
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۲    
دیدار دو تیم والیبال ایران و ژاپن انتخابی المپیک هم اکنون در حال جریان است و تیم ملی ایران 2 بر یک از میزبان مسابقات پیش است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۶    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: بیش از 1 هزار و 500 نفر از ارادتمندان و عاشقان امام(ره) از اقشار مختلف مردم شهرستان البرز برای شرکت در مراسم بزرگ 14 خرداد به تهران اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری زاده گفت: آخوند زیاد داریم اما روحانی کم داریم فرقش اینه که هرکس لباس بپوشد بهش میگیم آخوند حالا درس بخواند کم و زیاد فرقی نمیکند اما روحانی کسی که درس هایی که ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۳    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین از استقرار نظام دُوری در سه پایه اول ابتدایی به صورت آزمایشی در 20 درصد مدارس استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۳    
امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید دید امام خمینی(ره) چه کرده که امروز بعد از گذشت سالیان سال از رحلت ایشان هنوز هم سوژه پایان نامه ها و تحقیق های بین المللی و رساله های دکتری در جهان می باشد گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۳    
استان قزوین با دارا بودن یک میلیون و 500 هزار هکتار زمین، تنها 489 هزار هکتار اراضی قابل کشاورزی دارد، به عبارت دیگر تنها حدود 30 درصد از اراضی استان قابل کشت است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست علی آباد کتول درباره انتقال آب سرچشمه های زرین گل به شاهرود گفت: اداره محیط زیست شهرستان با اجرای این طرح مخالف است به دلیل اینکه صدمه های جبران ناپذیر به منابع طبیعی و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
جمعی ار دانشجویان گلستانی در خصوص ماجرای شلاق زدن 17 کارگر معدن طلای آق دره خواستار پیگیری این پرونده از سوی رئیس قوه قضاییه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
مسابقه نقاشی و انشاء نویسی با موضوع مهربانترین پدربزرگ دنیا همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 گنبدکاووس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رئیس اداره آموزش و پرورش مشگین شهر گفت: هیچ یک از مدارس در زمان ثبت نام به غیر از هزینه بیمه و کتاب مجاز به دریافت شهریه از دانش اموزان نیستند و شهریه های دریافتی در طول سال مختص به مدارس خاص است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۷    
تفاوت معنادار مشارکت بالای سیاسی جوانان شهرستان علی آبادکتول در مقابل مشارکت ناچیز آنان در مسائل اجتماعی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۷    
نشست هفتگی تئاتر با حضور هنرمندان تئاتر شهرستان دشتستان و اجرای نمایشنامه خوانی گروه گلبانگ در برازجان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۷    
مراسم تودیع و معارفه رئیس مراکز بهداشت ودرمان دهدز پیش از ظهر امروز درسالن غدیر آموزش و پرورش دهدز باحضور مسئولین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۷    
حسن فرهادی پژوهشگر هم استانی با دو مقاله در نخستین سمینار بین المللی شرق شناسی تاریخ و ادبیات پارسی با محوریت سعدی شناسی در دانشگاه ایروان حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
فرماندار نیمروز گفت: اگر مسئولان محورهای اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند، مشکل اشتغال جوانان حل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
نحوه ی برگزاری این مسابقه ی تلگرامی به این صورت است که شرکت کنندگان باید جمله ای از فرمایشات امام خمینی(ره) را در برگه ای نوشته و با آن عکس بگیرند. سپس آن عکس را برای ما ارسال کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
شهردار رشت با بیان اینکه آمارها نشان می دهد اگر در حوزه پیشگیری درست عمل نکنیم موفق نخواهیم شد، گفت: بیکاری عامل اصلی افزایش آمار معتادان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
معاون سیاسی فرماندار گفت : قهوه خانه های لیلاکوه در کنار اشتغال مغازه داران، برای رقابت در طبخ چای و جذب مشتری و توریست است نه استعمال قلیان.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
دکتر گرجی پور مدیر کل امور بیمه ای وزارت رفاه ، کار و تامین اجتماعی کشور به همراه آقای تکاملی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گیلان و رئیس اداره بهزستی تالش در محل دفتر کار فرمانداری تالش حضور پیدا ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تالش، از آمادگی قاریان این شهرستان برای حضور در مجالس ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
نشست تخصصی کارگروه فرهنگی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب گیلان با حضور معاون فرهنگی کانون گیلان و مدیران کانونهای غرب استان در کانون فرهنگی فرهنگی و پرورشی تالش برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم آستانه در مجلس با بیان اینکه واردات برنج برای تولید ملی سم است، گفت: واردات برنج نا امیدی کشاورزان گیلانی را به همراه داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: بررسی ها حاکی از روند رو به رشد اکثر کتابخانه های استان در شاخص های تعیین شده در راستای تحقق اهداف کتابخانه های عمومی در سال گذشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: چون از زمین های شالیزاری کمی برخوردار هستیم و همچنین افزایش زمین و باغات هلو و شلیل را به دلیل وجود آفات بیشتر توصیه نمی کنیم.