چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 13 تیر 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 تیر 1395 راه دانا 2 تیر 1395 راه دانا 3 تیر 1395 راه دانا 4 تیر 1395 راه دانا 5 تیر 1395 راه دانا 6 تیر 1395 راه دانا 7 تیر 1395 راه دانا 8 تیر 1395 راه دانا 9 تیر 1395 راه دانا 10 تیر 1395 راه دانا 11 تیر 1395 راه دانا 12 تیر 1395 راه دانا 13 تیر 1395 راه دانا 14 تیر 1395 راه دانا 15 تیر 1395 راه دانا 16 تیر 1395 راه دانا 17 تیر 1395 راه دانا 18 تیر 1395 راه دانا 19 تیر 1395 راه دانا 20 تیر 1395 راه دانا 21 تیر 1395 راه دانا 22 تیر 1395 راه دانا 23 تیر 1395 راه دانا 24 تیر 1395 راه دانا 25 تیر 1395 راه دانا 26 تیر 1395 راه دانا 27 تیر 1395 راه دانا 28 تیر 1395 راه دانا 29 تیر 1395 راه دانا 30 تیر 1395 راه دانا 31 تیر 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۳    
مقام سابق اطلاعاتی تل آویو در یادداشتی نوشت: نیروهای داعش کماکان از مرزهای ترکیه عبور کرده و مقام های ترکیه نیز از کمترین اعمال کنترل علیه داعش استفاده می کنند و نیروهای داعش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۰    
یک ساختمان نیمه کاره در خیابان کاشانی یزد ریزش کرد و پس از گذشت چند ساعت از این حادثه تلاش برای آواربرداری ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۷    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه فرمان تشکیل دولت جدید این کشور را به ریاست مهندس عماد محمد دیب خمیس صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۴    
هر گرم طلای 18 عیار بیش از 111 هزار تومان قیمت دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۴    
اکبر عبدی تا اوایل مهرماه باید در قرنطینه باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی از تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به حقوق های وزارت نفت و نیرو توسط این کمیسیون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۱    
بخشدار ششتمد سبزوار گفت: چند قلاده گرگ با حمله به یک گله گوسفند در یکی از روستاهای این بخش حدود 80 راس گوسفند را تلف و 40 راس را زخمی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۲    
سفیر سابق ایران در بحرین در واکنش به امضای لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط پادشاه بحرین گفت: این تصمیم بخشی از نتایج اتکای حاکمان بحرین به بیگانگان و روابط پنهان منامه با رژیم صهیونیستی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۲    
وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر وجود شواهد و قرائنی مبنی بر ربایش 4 دیپلمات ایرانی توسط مزدوران رژیم صهیونیستی و انتقال آنان به سرزمین های اشغالی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۹    
عضو هیأت امنای صندوق توسعه ملی گفت: پس از استعفای صفدر حسینی گمانه زنی ها برای جایگزینی وی قوت گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۰    
سردار سرتیپ ایرج مسجدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ادامه داد: تا آنجایی که من خبر دارم چنین چیزی صحت ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۰    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: شرایط ماه به گونه ای است که به نظر می رسد قابلیت رؤیت در اکثر نقاط جهان وجود داشته باشد و بر این اساس چهارشنبه قطعا عید فطر است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهوری با بیان اینکه حل معضلات و مطالبات مردم بی تردید با هماهنگی قوای سه گانه و بویژه مجلس و دولت امکان پذیر است، تصریح کرد: خواست و مطالبات مردم در وهله نخست و در کنار موضوعات سیاسی و فرهنگی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۷    
رسانه های خبری از وقوع انفجار در نیویورک خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۴    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشته شدن دو شرور مسلح و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر توسط ماموران هنگ مرزی تایباد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۱    
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا گفت: خوشبختانه بیشتر اطلاعات درباره حریم خصوصی مشترکان ایرانسل، مربوط به سیم کارت های سوخته و اطلاعات تاریخ مصرف گذشته بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتشار فیشهای حقوقی نجومی موجب شد تا زمینه اصلاحات در پرداختها بوجود آید، گفت: در این باره گزارشی تهیه و نتیجه آن برای ملت منتشر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشتِ بانوی فاضله و معلّم اخلاق، بانو سیّده علویه همایونی را تسلیت گفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک دولت و مجلس با اشاره به لزوم برخورد با حقوق های نجومی تأکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۴    
بررسی کارنامه بهاری خودروسازان حاکی از مثبت شدن رشد تولید خودرو دارد. آن گونه که آمار تولید خودرو در سه ماه نخست 95 نشان می دهد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۱۴    
آیا وضعیت تجارت ایران و امارات متحده عربی که همواره یکی از شرکای اصلی تجارت ایران بوده، رو به کاهش است؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۵    
نجفی ابایی نداشته و ندارد که در گفتگو با تبریزبیدار بگوید شهرداران 10 سال گذشته در خصوص مترو کم کاری کرده اند و درنهایت در سال گذشته با افتتاح فاز 7 کیلومتری مترو ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۰:۴۵    
محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: افشای فیش های حقوقی با رقم بالا ضعف ساختارها را در نظام بانکی بار دیگر نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۳    
فرماندار رزن از نیاز پروژه های نیمه تمام عمرانی شهرستان به 215 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و افزود:این در حالی است که بودجه ی عمرانی سالیانه شهرستان 20 میلیارد تومان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۳    
فرماندار تویسرکان گفت: آنچه که سبب جذب گردشگر و ماندگاری آن می شود، رفتن به سمت ارائه برنامه های کارشناسایی شده با رویکرد افزایش سطح کیفی و کمی میزان خدمات رسانی بهتر در تمامی ابعاد به مسافران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۷    
مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران فردی است که با راه انداختن "نگارخانه ای به وسعت یک شهر" حاشیه های زیادی را برای شهرداری تهران به وجود آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۰    
گره خوردن افکارمان به افکار افراطی گرایانه غربی طی سال ها اخیر منجر شده که از اصل زندگی مان غافل مانده و به فرعیات بژردازیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۱    
فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام فرار کلاهبردار میلیاردی آزاد شهری به خارج از کشور گفت: روند بازگشت وی به داخل کشور از طریق مجاری قانونی صورت خواهد گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خیلی پیش آمده که برای خرید بلیط ارزان قیمت یا قیمت مناسب به مشکل بربخوریم. خیلی از اوقات ممکن است که سفری پیش بینی نشده پیش بیاید ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۹    
حجت الاسلام علی انصاری گفت: والدین باید برای مهارت آموزی فرزندان خود براساس علائق و استعدادهای آنها احساس تکلیف کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۹    
حسین بهزادپور عنوان کرد: پل هوایی امام علی(ع) در شمال غربی محمدیه و روبروی اتوبان قرار دارد که با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی انصار در حال احداث است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۹    
در حالی که برخی به ساخت پارک های بزرگ در نصرت آباد و الوند اِسرار می کنند، در آن سو و در زیباترین و شاید تنهاترین جنگل شهر که اکثر شاخص های تبدیل به پارک جنگلی شدن را دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۹    
محمدحسین برادران گفت: همزمان با روز عید فطر، 2 مرکز اهدای خون استان قزوین آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان خون هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با بیان این که هندوانه ورامین با آب چاه تولید می شود، گفت: هیچ یک از اقلام سبزی و صیفی در ورامین با آب فاضلاب یا پساب تولید نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
فرماندار مشگین شهر از رزرو کلیه مراکز اقامتی شهرستان در آستانه تعطیلات عید فطرخبر داد و گفت: در سال جاری احتمال می رود حجم مسافران ورودی به شهرستان بالغ بر 50 درصدی افزایش یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
فرمانده سپاه نمین از برگزاری گردهمایی 3 هزار نفری حجاب و عفاف در 21 تیرماه در این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
جنایات امریکا در تاریخ فراموش نمی شود و تنها در یک نقض حقوق بشر در خلیج فارس بیش از 290 مسافر بیگناه ایرانی به خاک و خون کشیده شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
امام جمعه اصلاندوز و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری از دو پیشکسوت بسیجی دیدار و گفتگو کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس کتابخانه های عمومی خلخال، گفت: ثبت نام از علاقمندان ششمین جشنواره رضوی در خلخال آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
ارتفاعات تفرجگاه اندبیل خلخال به جنگل های خلخال و گیلان محدود شده و چشم انداز زیبایی را برای گشت و گذار فراهم می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان بیله سوار گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان بیله سوار با قهرمانی تیم کلینیک ساختمانی قصر نو این شهرستان به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
تنها زمین چمن مدت ها است که از خشکی و بی آبی رنج می برد و دست اندرکاران فقط نظاره گر نابود شدن این مکان ورزشی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
امروز قبح تخریب طبیعت، مزارع و جنگل ها شکسته شده است و شب می خوابیم و به جای درختان سر به فلک کشیده با برج و بارو و یک طرح عمرانی از وسط مزاع کشاورزی روبه رو می شویم!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۳    
شهردار نمین گفت: برای جلوگیری از تردد کامیون های معادن از خیابان های داخل شهر نسبت به ایجاد رینگ جدید کمربندی از میدان مرزداران تا مسکن مهر اقدام خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در سال های قبل اگر با پرونده شهرداران فاسد تهران برخورد قاطع می شد جرأت چنین مفاسدی بوجود نمی آمد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۴    
نمایش لا حکم الا لله به نویسندگی محمدرضا عبدالشاهی و کارگردانی احمدرضا قربانی در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر به روی صحنه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۱    
مسئولین شهرستان گناوه از خانواده شهید منصور امیدی که از شهدای حادثه سرنگونی حمله جنایتکارانه ناوامریکایی به هواپیمای مسافربری ایران است دیدار کردند
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۱    
فرمانده سپاه گرگان از ایجاد 4 ایستگاه فرهنگی در چهار منطقه تفرجگاهی شهرستان گرگان در ایام تعطیلات تابستانه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۲    
دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر گرگان با اتفاقات جالب و رویارویی صریح شهردار و برخی اعضای شورا همراه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس گفت:متولیان برگزار کننده روز قدس باید تمهیدات مناسب را می اندیشیدند تا قطعنامه بصورت کامل خوانده شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۶    
امام جمعه شهر فراغی گفت: در برگزاری نماز عید فطر تابع مقام معظم رهبری هستیم و با محرض شدن و تایید ایشان نماز عید فطر را برگزار خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۰    
رئیس اداره اوقاف گرگان گفت: یکی از زمینه های ایجاد و بسترسازی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی آماده سازی امکانات و شرایط جهت حضور زائران،مسافران و مجاوران امامزادگان می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۰    
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی دانشگاهیان علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر فردا در مرکز استان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۰    
مدیر تعاون روستایی استان گلستان از رشد 5.4 برابری خرید تضمینی جو در سالجاری توسط شبکه تعاونی روستایی گلستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۷    
در گذشت پهلوان خوش اخلاق و کشتی گیر شوشتری منصور ارجمندپور در تصادف با یک دستگاه لودر در جاده کشت وصنعت کارون در هفته گذشته، موجی از تأسف و نگرانی در بین مردم شوشتر و ورزش دوستان ایجاد کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: ماه مبارک رمضان بهترین و ارزنده ترین فرصت برای برگزاری آیین های ویژه مشترک شیعه و سنی به ویژه محافل قرآنی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۴    
مراسم وداع با ماه مبارک رمضان شب گذشته در امامزاده سید جعفر محمد یزد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۴    
یک مغازه پارچه فروشی؛ ساعتی قبل در روز یکشنبه 13 تیر ماه در گرگان طعمه حریق شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۴    
اولین تجمع بزرگ استانی و مردمی"عاشقان دفاع از حریم اهل بیت (س)"و اولین یادواره ی استانی شهدای مدافع حرم استان گلستان در گرگان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۸    
مسابقات ژیمناستیک جام رمضان با شرکت دو تیم از گمیشان و دو تیم از سیمین شهر برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵    
هر گاه در استان بوشهر بر سر اشتغال صحبت می شود، نگاه ها متوجه پارس جنوبی و شرکت های مستقر در این منطقه می شود و انتظاراتی که مردم استان بوشهر از قطب اقتصادی و پایتخت کشور دارند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵    
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان بوشهر گفت:حرکت بر خلاف مسیر ولایت و دل مردم را خالی و به مقاومت ما در جبهه سوریه خدشه وارد کردن جفا در حق امام و شهداست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۵    
مراسم معنوی احیاء شب 27 ماه رمضان در مسجد مختار روستای چنارلی شرق گلستان با شور و معنویت خاصی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۱    
فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح دستگیری سارقین وسایل نقلیه در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۶    
کمپین جمع آوری درب بطری های برای خرید صندلی های چرخدار که هر کدام حکم پاهای یک معلول را دارند کاری ارزشمند است که در استان قزوین نیز در حال انجام است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۰    
رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان گالیکش گفت: بعد از اتمام ماه مبارک رمضان، موج اصلی سفرهای تابستانه آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۰    
رییس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان گفت: خبرنگاران اعضای اصلی سازمان تبلیغات هستند به همین دلیل بنده نیز به نوعی خودم را یک خبرنگار می دانم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۷    
رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان فرمودند: من خشکه مقدس نیستم اما اختلاط دو جنس از نظر اسلام چیز مناسبی نیست، در محیط هایی که حد و مرز ندارد، دل ها را خراب می کنند؛ هر روز قرآن بخوانید ولو یک صفحه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۷    
محفل جزخوانی قرآن کریم درمصلی نمازجمعه مسجدسلیمان وبا جضور جمع کثیری از مردم روزه دار مسجدسلیمان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه اهل سنت شهرستان کلاله در مراسم ختم قرآن در قازانقایه گفت: امروز انجام عبادات مثل ختم قرآن در سایه نظام جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین نعمتهای الهی برای مردم ایران اسلامی می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۷    
12 تیرماه سالروز وفات علامه عبدالحسین امینی به عنوان روز شهرستان سراب انتخاب شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۷    
معاون سازمان و مدیرجهادکشاورزی میاندوآب از پیش بینی افزایش 10 الی 15 درصدی تولید غلات در مزارع این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۴    
مدیر فرهنگی، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از استقبال پرشور مردمی در برگزاری پانزدهمین دوره رقابت های قرآن، حدیث و اذان کیش خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۵    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کاهش 10 درصدی کشته شدگان تصادفات برون شهری در سه ماه اول امسال در این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی لیست واحدهای نمونه صنعتی استان در سال 95 را اعلام کرد که در این بین چهار واحد صنعتی دلیجان به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از کشف 2300 میلیارد اسکناس خارجی جعلی در رباط کریم خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۶    
سردار نصیری تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی از جغرافیای ایران خارج شده و با پیش روندگی جهت و مسیر خود را پیدا کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۶    
تمامی تمهیدات و مقدمات لازم برای استقبال از میهمانانی که عید سعید فطر و تابستان امسال به شهرستان بن سفر می کنند انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳    
شب گذشته مسابقات نیمه نهایی رقابت های جام رمضان فوتسال شهرستان گالیکش با فینالیست شدن لوازم یدکی عرب و ام وی ام پاشنگ پایان یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
دبیر خبرگزاری ایسنا گفت: بعنوان یک خبرنگار می توانم بگویم امنیت شغلی مهمترین خواسته ای هست که دارم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
پدر شهید مدافع وطن در حاشیه مراسم افطاری در سراب اظهار داشت: وقتی خبر شهادت فرزندم را به من اطلاع دادند هیچ اشکی نریختم چرا که فرزندم را در راه اسلام و رهبر و وطن و اینکه خانواده ما در آسایش زندگی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
آیت الله فیض سرابی نماینده مردم استان آذربایجان شرقی از حوزه علمیه در حال ساخت زرنق بازدید نمودند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
توسعه صنعت گردشگری در روستای اردها می تواند عامل رونق وشکوفایی اقتصاد وتحقق عدالت اجتماعی در این منطقه باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
اکنون با با گذشت بیش از ده ماه خبرهای رسیده از خالی بودن کارت هدیه هایی حکایت دارد که مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مراسم تجلیل و اهدا جوایز، به این نفرات داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
دریاچه ارومیه، گرچه امروز آب ندارد، اما ظاهرا برای برخی نان خوبی دارد. این سرمایه عظیم ملی حتی در این روزهای اضطرار نیز سرشار از ثروت های نهفته ای است که توجه تاجران و بازرگانان را به خود جلب کرده ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
بمناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته اهل سنت و اهل تشیع هرمزگان و کردستان در مسجد جامع روستای سرزه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند با بیان اینکه ضربه زدن به قشر جوان مومن و انقلابی، ضربه به حافظان انقلاب و استعدادهای واقعی کشور است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت نهبندان گفت: پروژه آندالوزیت و سیلیس امسال به بهره برداری خواهد رسید و 2 پروژه ی دیگر با تخصیص زمین، آب و رفع موانع منابع طبیعی در 6 ماهه اول سال کلنگ زنی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی گفت: دانشجوی انقلابی، انقلابی درس می خواند و شهید چمران ها را بوجود می آورد، انقلابی موضع می گیرد و شهید دیالمه ها را تولید می کند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس هیئت کونگ فو میناب گفت: نماینده کونگ فوتوآی شهرستان میناب توانست با کسب 31 مدال، 14 طلا،11نقره و 6برنز مقام اول این دوره از مسابقات را با اقتدار از آن خود نماید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل امور بانوان استان خراسان جنوبی گفت:همایش توانمند سازی زنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط دانشگاه آزاد برگزار می شود که از جمله اهداف این همایش اقتصاد مقاومتی محور خانواده ها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهار محال و بختیاری: مدیران استان و کارکنان باید خودشان را در معرض یک آموزش جدی قرار دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
دانشگاه آزادقاین تنها دانشگاهی است که در بین دانشگاه های شهرستان قاین 2شهید گمنام درآن مدفون است ومتاسفانه در سایه غفلت مسئولین این شهدا در غربت به سرمی برند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
با عنایت رهبر معظم انقلاب سفره ضیافت و اطعام روزه داران در روستای جعفرآباد از توابع شهرستان میناب برپا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۷    
نشست سالیانه طرح مودت فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج اصناف حاجی آباد با حضور فرماندهان پایگاهای بسیج اصناف در محل نماز خانه سپاه حاجی آباد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
رسوایی فیش های نجومی، بحران اعتماد عمومی را نسبت به دولت آقای روحانی رقم زده است. تدابیر مدیران میلیاردر برای مدیریت بحران تا کنون بی نتیجه مانده است و آخرین تمهید آنان نیز برای بستن فضای رسانه ای ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
مسئول کتابخانه ملاحسینقلی شوندی از برگزاری کلاس های قرآنی ، خوشنویسی، کاردستی، قصه گویی و نقاشی برای سنین مختلف در این کتابخانه خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان از ارسال دوازدهمین محموله بزرگ کمک های مردمی برای کمک به جبهه مقاومت و مردم سوریه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: مردم ولایت مدار و شهید پرور قهاوند در تمام ادوار انقلاب اسلامی پشتیبان و حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تلاوت قرآن از رفتن انسان به سمت افکار منحرف و شبهه های ناخواسته ایجاد شده جلوگیری می کند، چرا که طبق احادیث معتبر، قرآن شفای سینه ها است.