پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 18 تیر 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 تیر 1395 راه دانا 2 تیر 1395 راه دانا 3 تیر 1395 راه دانا 4 تیر 1395 راه دانا 5 تیر 1395 راه دانا 6 تیر 1395 راه دانا 7 تیر 1395 راه دانا 8 تیر 1395 راه دانا 9 تیر 1395 راه دانا 10 تیر 1395 راه دانا 11 تیر 1395 راه دانا 12 تیر 1395 راه دانا 13 تیر 1395 راه دانا 14 تیر 1395 راه دانا 15 تیر 1395 راه دانا 16 تیر 1395 راه دانا 17 تیر 1395 راه دانا 18 تیر 1395 راه دانا 19 تیر 1395 راه دانا 20 تیر 1395 راه دانا 21 تیر 1395 راه دانا 22 تیر 1395 راه دانا 23 تیر 1395 راه دانا 24 تیر 1395 راه دانا 25 تیر 1395 راه دانا 26 تیر 1395 راه دانا 27 تیر 1395 راه دانا 28 تیر 1395 راه دانا 29 تیر 1395 راه دانا 30 تیر 1395 راه دانا 31 تیر 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۷    
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در 6 ماه گذشته 7 هزار نفر در عراق به دلیل حوادث تروریستی به شهادت رسیده اند، گفت: حوادث تروریستی عراق کام مسلمانان را در روزهای عید تلخ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۰    
فرمانده عملیات الانبار عراق از آزادسازی دو منطقه البو ریشه و طوی واقع در شمال غربی شهر الرمادی از دست داعش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۰    
امام جمعه چالدران گفت:مساله مهم حجاب از ضروریات اسلام است و ترک آن مردود بوده و انکار این مهم کفر به مبانی دینی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۷    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سنگین یا نیمه سنگین است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی از اولویت واردات سیگار و لوازم آرایشی نسبت به لوازم ورزشی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۱    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل اختلاس 32 میلیارد ریالی در مشهد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۸    
12 نفر از شهروندان اندونزی در ترافیک 21 کیلومتری سه روزه یک منطقه این کشور جان خود را از دست دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرهنگ بسیجی رمز عبور از تنگناها و صحنه های نبرد است، حل مشکلات کشور و جوانان در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه به اراده مردم است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتصاب ها براساس انقلابی گری و روحیه جهادی به افراد واگذار نشده است و درحال حاضر ملاک انتصاب مدیران نوع دیگری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۲    
فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه جمعه در نشست سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در ورشو تأکید کرد : روسیه نه یک رقیب نه یک تهدید است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۲    
قیمت سکه طلا که در پی اعلام نتایج رفراندوم بریتانیا مبنی بر موافقت اکثریت مردم با خروج از اتحادیه اروپا، به بالاترین سطح در دوسال گذشته رسیده بود، در هفته ای که گذشت رکورد جدیدی را ثبت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۰    
مدیر اداره کل دفاع مدنی کویت از آماده باش این سازمان پس از آتش سوزی در بندر ماهشهر ایران و آمادگی برای مقابله با هر اتفاقی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۶    
با توجه به آتش سوزی گسترده در پتروشیمی بوعلی ماهشهر، این حادثه بحرانی تر شد، به طوری که مخزن پتروشیمی متلاشی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دبیرکل سازمان ملل گفت: آیا باور ندارید که مدت هاست اعتبار اخلاقی و صلاحیت حرفه ای خود را برای کار در این سازمان از دست داده اید؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۵    
گروه تروریستی تکفیری داعش برای نخستین بار و به طور کامل آنچه را سازماندهی ، ساختار و نقش سرکردگان به اضافه استان ها و دیوان های خود می خواند، تحت عنوان ساختار خلافت تشریح کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 35 سنت، معادل 0.8 درصد افزایش به 46 دلار و 75 سنت رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۲    
کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد و تمایل مالکان برای افزایش بعضا 40 درصدی اجاره بها سرانجام باعث شد تا رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور از موضع قبلی خود مبنی بر عدم افزایش اجاره کوتاه بیاید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۹    
معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: بیش از 13 هزار دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی در تعطیلات عید سعید فطر توقیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۳    
سه نفر از اعضای یک خانواده به دنبال عدم آشنایی با فنون شنا در سد کشه تفرش غرق شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۰    
نرخ سود وام های بانکی از فردا کاهش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۰    
پلیس کنگره به دنبال زنی است که احتمالا مسلح است و در زیرزمین ساختمان دفتر مجلس نمایندگان آمریکا پنهان شده است
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۷    
نماینده مردم اهواز ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای مهار آتش در پتروشیمی ماهشهر گفت: اقدامات لازم برای اطفای حریق در حال انجام است و امیدواریم تا ساعات پایانی امشب و نهایتا صبح فردا این حادثه به خوبی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
وزیر امور خارجه انگلیس به صراحت اعلام کرد که اشتباه آمریکا در مورد ارتش عراق بعد از سقوط صدام موجب پیدایش گروه تروریستی داعش شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
منابع نظامی ارتش عراق از کشته شدن 70 نفر از عناصر داعش در مسیر شرقاط - قیاره در استان صلاح الدین خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۰    
بخش عمده ای از تخلفات فضای مجازی به کلاهبرداری های مالی بازمی گردد و بر همین اساس لازم است کاربران به دقت مراقب حملات فیشینگ باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۵    
وزیر رفاه و تعاون دولت نهم معتقد است مسأله فیش های حقوقی اصلا موضوعی نبود که بخواهد رسانه ای شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۲    
معاون ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کاهش هفت درصدی قاچاق کالاهای ممنوعه در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن و همچنین احتمال کاهش تعرفه واردات موبایل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است تا زمانی که تصمیم های سیاسی مهم و اساسی گرفته نشود نمی توان انتظار داشت پروازهای مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۹    
جذب سرمایه خارجی و تولید مشترک منوط به انتقال فناوری از جمله محورهای اقتصادی مقاومتی است که در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت از عقد 18 تفاهم نامه خبر داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۴    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که دولت می تواند ضمن گزارش عملکرد خود به مردم پرده از اتفاقاتی که در گذشته در این زمینه رخ داده نیز بردارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۱    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم، از ارایه پرونده تفحص از بنیاد شهید طی گزارش مبسوط به رئیس قوه قضائیه خبر داد وگفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از یک طرفه شدن محور چالوس در محدوده مرزن آباد به کرج از ساعت 16 امروز خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
کاربران شبکه های اجتماعی به آتش سوزی مهیب پتروشیمی در ماهشهر واکنش نشان دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهر کرد: تنها برکناری مدیران متخلف کافی نیست بلکه اگر این مدیران مجرم هستند باید محاکمه شوند و خسارت های وارد پس گرفته شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
امام جمعه خشت گفت: با وجود شیعیان امیرالمونین علی(ع) جریان های تکفیری وهابی آرزوی حمله به اماکن مقدسه را به گور خواهند برد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
خطیب جمعه مهریز حجت الاسلام علی برهان گفت : هیچ روزی درتاریخ ایران وجود ندارد که آمریکا به مردم ایران خیانت نکرده باشد. هربار یک توطئه ای برعلیه ایران انجام داده ودست به ترور ویا کودتا زده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
خطیب جمعه بهنمیر با بیان اینکه از دولت انتظار داریم با فیش های حقوقی نجومی با روش انقلابی برخورد و برای ملت شفاف سازی کند، بیان کرد: تاخیر در این امر، باعث ایجاد شایعات فراوان می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
استاندار گیلان گفت: با توجه به پایان زمان تعطیلات و بازگشت مسافران، در مسیر آزادراه رشت - قزوین برای سرعت بخشی به عبورو مرور با تایید نیروی انتظامی امروز و فردا پرداخت عوارض قطع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۳    
براساس یک قانون جدید، خودروسازان و واردکنندگان خودرو مجاز نیستند در قراردادهای پیش فروش مبلغی بیش از 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۰    
امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: ضعف نظارت و بازرسی ها از سوی مسوولان و دولت باعث به وجود آمدن فیش های حقوقی نجومی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۰    
از سوی رئیس کل سازمان نظام پزشکی دستور ویژه برای بررسی پرونده پزشکی "کیارستمی" صادر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۰    
در این سال ها شاهد بروز و رویش جریان های فکری معتقد به ارزش های ناب انقلاب اسلامی با هدف شناسایی و توانمندسازی مؤسسات و استعدادهای جوان و خودجوش در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بودیم
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
در میان غفلت های هنرمندان حرفه ای و بی دغدغه بودن متولیان دولتی، بودند و هستند اهالی دردمند هنر و فرزندان جسوری که با دریافت و فهمی عمیق از اصالت هنر و حقیقت تاریخ ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بویینگ به ایران ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
حمیدی نژاد یاد اور شد :متاسفانه در قضیه بخش شدن آبدان چیزی عاید مردم این بخش نشده و انتظار داریم مسولان با دایر نمودن ادارات که قول هایی هم داده شده بود دل مردم را شاد کنند و مردم ابدان همچنان چشم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری (س) هشتبندی از سرکشی وآموزش نظامی در گردهمایی جوانه های صالحین در دو پایگاه مقامت بسیج حضرت زینب کبری(س) ومهدیة الزهرا در هشتبندی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : متاسفانه کشورهایی چون عربستان و ترکیه با ذلت تمام مسابقه گذاشته اند برای دوستی با اسرائیل که نتیجه این ذلیل بودنشان را خواهند دید .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه الشتر گفت: رانت خواری، بی عدالتی و زیاده خواهی در نظام اسلامی ممنوع است و بایستی نسبت به فقرا و نیازمندان توجه بیشتری ملحوظ گردد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه ممقان گفت : مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن اصلی خود و رژیم غاصب صهیونیستی را غده سرطانی قرن می دانند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با بیان اینکه شهدای گمنام سراب روز به روز گمنام تر می شوند و هیچ اقدامی در مورد بارگاه این شهدا انجام نمی گیرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه موقت هریس گفت: تغییر لباس و استفاده از پوشش غرب تولید داخلی را فلج کرده و گسترش واردات و وابستگی و در نتیجه سرازیر شدن سرمایه به سمت کارخانه غرب را به همراه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه موقت بستان آباد گفت: دشمنان اسلام از گذشته های دور به دنبال تغییر فرهنگ اصیل اسلامی و عفاف و حجاب در این کشور بودند و امروز هم همان رویه تکرار می شود با این تفاوت که شکل مقابله و گسترش بی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه از بان کی مون خواست با توجه به اینکه در مذاکرات هسته ای حضور نداشته در گزارش شش ماهه خود به شورای امنیت به مطالبی نپردازد که در تناقض با نص برجام است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
کاظم، دست پرورده مکتب شهید چمران و جزو مدرسه معرفتی ایشان بود و از خطرات راه نمی ترسید و علیرغم این که خیلی از دوستانش به او گفتند که سفر خطرناکی را انتخاب کرده و می خواستند او را از رفتن پشیمان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه خنداب گفت: آمریکا بعد از انقلاب همواره در صدد نابودی انقلاب اسلامی برآمده و از هر فرصتی برای انجام جنایات خود استفاده کرده است که همین جنایات باعث شده مردم ایران همواره شعار مرگ بر آمریکا ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
خطیب موقت نماز جمعه خلخال گفت: بیداری اسلامی ظرفیت عظیم جهان اسلام برای مقابله با دشمنان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه موقت کازرون گفت: بدحجابی عامل آسیب های بزرگ تری می شود و تا ریشه های این معضل شناخته نشود امکان درمان آن نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه خرامه گفت: متاسفانه آن اندازه که برای بی حیایی کار شده برای حجاب کار نمی شود، درخواست داریم همانطور که شغل ها برای خودشان شرط دارند یکی از شرط ها هم حجاب و عفاف باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
فرمانده سپاه مشگین شهر، گفت: از فردا گروه های جهادی سپاه مشگین شهر در جهت رفع محرومیت به نقاط مختلف شهرستان اعزام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۵    
با وجود ممنوعیت واردات گندم در سال 95، در سه ماه ابتدایی سال جاری 523 هزار تن گندم خوراکی به ارزش 131 میلیون دلار به صورت رسمی به کشور آمده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
سرپرست فرمانداری رودبار، گفت: روستای گوفل بهترین الگو برای توسعه و پیشرفت است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه چهاربرج گفت: آمریکا و غرب با این اقداماتی که انجام می دهند، روز به روز دیوار بی اعتمادی ایران به آمریکا و غرب را بلندتر می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
چرا باید کارگران چوکا چندین ماه حقوق نگرفته باشند؟ بعد هم به آن کارگر معترض انگ بزنیم که شما حق اعتراض نداری. چرا حق اعتراض ندارد؟ باید پولش را بگیرد. اگر پول نیست برای همه نباشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه از پایان مسابقات فوتسال جام رمضان با یاد و نام شهدای مدافع حرم در پل سفید خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
زوج جوان آملی زندگی مشترک خود را در جوار مزار پنج شهید گمنام آغاز کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه نکا گفت: دلیلی ندارد یک اقلیت به نام وهابیت که نه سنی و نه شیعه آن ها را قبول ندارند حرمین شریفین را اداره کند لذا حرمین شریفین باید توسط یک نهاد اسلامی بین المللی اداره شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه آمریکا در عملیات تروریستی مدینه دست داشته است، گفت: برجام چهره بی منطق آمریکا را مشخص کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه پراید در محور میامی - شاهرود دومصدوم بر جای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه شهرستان فامنین در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: این خیال خام است که دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی تمام شده است بلکه شدیدتر از قبل در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خطاب به رؤسا و حراست دانشگاه ها، گفت: این مسئله باید در دانشگاه ها مدیریت شود، اینجا شهر سیجمال است و تذکرات باید از سوی بازاریان، رانندگان تاکسی ها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه پلدشت گفت: دشمنان تلاش می کنند بد حجابی در کشور رواج یابد، باید نسبت به این موضوع آگاه بوده و فرهنگ سازی های مناسب صورت گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه موقت ملایر گفت: ریشه بسیاری از معضلات جامعه را نبود حجاب اسلامی بوده و یکی از اهداف تهاجم فرهنگی غرب در ایران بی حجابی و بی ارزش کردن حجاب در بین جوانان ایرانی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه ملکان گفت: وقتی در جامعه جلوی فساد به جد گرفته نشود حقوق های نجومی این طور اذهان عمومی را جریحه دار می کند و باید مسئولان به صورت جدی و با قاطعیت تمام به این موضوع رسیدگی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه میامی گفت: چادربانوان ما گلوله بر قلب استکبار است و تیری است که ابزار دشمنان را ناکارآمد می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام باقری گفت:تصمیم گیرندگان بودجه کشور بجای کم کردن بودجه نظام دفاعی کشور جلوی حقوق های نجومی را بگیرند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه اصلاندوز در واکنش به حذف مرز اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی مجوزدار کشور،از مردم خواست برای ماندن گمرک اصلاندوز طوماری تهیه کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان وانت و مصدومیت 5 تن خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه بجستان تصریح کرد: نصیحت و موعظه خوب است ولی اگر دختر ما فلسفه حجاب را فهمید آنگاه چادر برایشان محترم می شود و آن را از خود دور نمی کند جون به درجه فهم در حجاب رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه شهرری تاکید کرد: تکیه به غربی ها و انتظار کمک از آنها، خودباختگی و اعتماد به مردم کلید موفقیت و سرمایه کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام حامدی با انتقاد از پخش برنامه ها و فیلم های غربی ضد فرهنگ عفاف و حجاب از رسانه ملی نسبت به عملکرد مسئولان و متولیان فرهنگی بخصوص صداوسیما انتقاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه موقت پل سفید گفت: مسافران محور سوادکوه نفع اقتصادی خاصی برای شهر پل سفید ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه موقت ساری با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: استکبار به دنبال فاسد کردن نسل آینده ماست و از این رو بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
راه برون رفت استان گیلان از فقر و بیکاری ، توجه خاص و ویژه و سرمایه گذاری بر روی صنعت توریسم است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
آیت الله سید احمد موسوی اظهار داشت: مردم با اتحاد و یکپارچگی در صفوف بهم پیوسته نماز عید سعید فطر حماسه ای کم نظیر را رقم زدند و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
شب گذشته اگر ماشینی اشتباهی در شفت بنزین می خواست بنزینی نبود!! و هر دو جایگاه بنزین شفت تعطیل بودند
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
به بهانه سالروز شهادت آیت الله محمدمهدی ربانی املشی به گوشه ای از زندگی این عالم عالیقدر پرداختیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه شازند گفت: انس با قرآن نباید محدود و منحصر به ایام ماه رمضان شود بلکه مومنان همواره باید با حضور در مساجد و برنامه های قرآنی با این کتاب آسمانی از نظر قلبی مانوس شوند و حالات و لحظات معنوی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه دلیجان با اشاره به اینکه دانه درشتها از پرداخت مالیات شانه خالی می کنند گفت: اقتصاد امروز ایران از فرار مالیاتی رنج می برد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه موقت ساوه گفت: طبق بیانات رهبرمعظم انقلاب، برداشت های غیرمنصفانه بعضی مدیران خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به 21 تیر ماه سالروز حمله نیروهای رضاخان به مسجد گوهرشاد در راستای طرح کشف حجاب رضاخانی گفت: برداشتن حجاب مقدمه بی عفتی و ولنگاری است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
دری نجف آبادی گفت : عفاف و حجاب از سرمایه های معنوی ملت ایران است و باید در راستای حفظ و گسترش آن اهتمام ورزید و در مسیر حفظ آن مراقبت لازم را صورت داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه فرمهین گفت: ملت ایران در مبارزه سررنوشت ساز با نظام سلطه قرار دارد و و نظام سلطه به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی است و در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه بوانات گفت: باید مراقب نفوذی ها و افراد سست عنصر که تنها راه را همراهی با دشمن می دانند بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه تفرش با اشاره به برپایی باشکوه نماز عید فطر در سراسر کشور، دو پیام توحید و وحدت را از پیامهای نماز عید فطر دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه موقت یزد با ابراز تاسف از وضعیت حجاب و عفاف در جامعه گفت: متأسفانه برخی از افراد نسبت به رعایت بحث حجاب و عفاف در جامعه احساس مسئولیت نکرده در حالی که این موضوع از مباحث مهم اعتقادی جامعه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
طلبه بسیجی شهید محمدجواد فرهنگی در حوادث تیر 78 به شهادت و به وصال دوست رسید. آنچه در زیر می خوانید روایتی گذرا، از زندگی سراسر حماسه و شعور این شهید عزیز می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
مدیر موسسه خیریه 14 معصوم شهرستان لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر از توزیع 70 بسته سبد غذایی خشک در بین افراد تحت پوشش در ماه رمضان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
خطیب موقت جمعه منجیل به معضل ترافیک اشاره کرد و گفت: ترافیک معضل بزرگی برای شهروندان شهر منجیل و شهرستان رودبار است که بیشترین آسیب آن را مسافرین می برند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
خطبه های نمازجمعه امروز چابکسر در مسجد جامع این شهر به امامت حجت الاسلام محمود کشاورز اقامه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۷    
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دنبال احیای معدن با واگذاری به بخش خصوصی هستیم و با سرمایه گذاران این پروژه صحبت هایی شده است.