پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۳:۵۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 27 مرداد 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 مرداد 1395 راه دانا 2 مرداد 1395 راه دانا 3 مرداد 1395 راه دانا 4 مرداد 1395 راه دانا 5 مرداد 1395 راه دانا 6 مرداد 1395 راه دانا 7 مرداد 1395 راه دانا 8 مرداد 1395 راه دانا 9 مرداد 1395 راه دانا 10 مرداد 1395 راه دانا 11 مرداد 1395 راه دانا 12 مرداد 1395 راه دانا 13 مرداد 1395 راه دانا 14 مرداد 1395 راه دانا 15 مرداد 1395 راه دانا 16 مرداد 1395 راه دانا 17 مرداد 1395 راه دانا 18 مرداد 1395 راه دانا 19 مرداد 1395 راه دانا 20 مرداد 1395 راه دانا 21 مرداد 1395 راه دانا 22 مرداد 1395 راه دانا 23 مرداد 1395 راه دانا 24 مرداد 1395 راه دانا 25 مرداد 1395 راه دانا 26 مرداد 1395 راه دانا 27 مرداد 1395 راه دانا 28 مرداد 1395 راه دانا 29 مرداد 1395 راه دانا 30 مرداد 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۹    
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان اهل سنت از اقدام صداوسیما در برخود با شبکه نیسم تشکر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۹    
طی حکمی از سوی نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی، سید میعاد صالحی به عنوان مدیر شبکه رادیویی قرآن منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۹    
اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه اعلام کرد: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۵    
کدخدایی از برگزاری جلسه فوق العاده شورای نگهبان در روز پنج شنبه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۱    
نتایج نهایی برخی از شغل محل های دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
ترس های پنهان از مادر شدن و دلشوره های مخفی به همراه مشکلات متعدد خانوادگی و اجتماعی خصوصا در مادر با اعتماد به نفس پایین همگی موجب تاثیر منفی بر شیردهی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
رئیس شورای شهر سراب دوره گفت: احداث و ترمیم کانال های شهر سراب دوره با اعتبار 300 میلیون تومان در سال جاری انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
مسئله دیپلمات های فرانسوی و انگلیسی که در خودرو پلاک سیاسی با مجوز اقامت در اماکن مشخص و از پیش برنامه ریزی شده سنندج ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی اباد گفت: به منظور ویزیت رایگان روستاهای شهرستان حاجی آباد ، بسیج جامعه پزشکی به همراه بسیج سازندگی این شهرستان اقدام به اعزام یک اکیپ پزشکی به منطقه کوهشاه احمدی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
ترویج شادی های بدون گناه، یکی از هدفگذاری های امسال ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان است و تامین خوراک فرهنگی برای مجالس شادی شهرستان یکی از برنامه ها در این محور است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
همایش تجلیل از آزادگان خراسان شمالی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، آزادگان و سایر مسئولین به مناسبت سالروز ورود آزادگان دیروز 26 مرداد ماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۵    
سرپرست حوزه سمیه بسیج جامعه زنان خراسان شمالی از اعزام 30 خانم بجنوردی برای شرکت در اردوهای جهادی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۱:۱۹    
دادستان کل کشور گفت: برخی در درون نظام با دشمنان و ساز اسرائیل و آمریکا و غرب و عناصر درون منطقه آنها همنوایی و همراهی می کنند و دنبال تطهیر جنایتکاران منافق هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس استان خراسان شمالی و هفته دولت جمعه29 مرداد ماه پیاده روی بزرگ خانوادگی در بوستان ملی بش قارداش بجنورد برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
میثم مهرنیا جوان بجنوردی با تکیه بر بر رژیم غذایی گیاهی توانست کوه دماوند را فتح و پرچم گیاه خواری را بر فراز آن به احتزاز درآورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
داوطلب رتبه 10 کنکور سراسری سال 95 در گروه آزمایشی علوم ریاضی با بیان اینکه در کلاس کنکور شرکت نمی کردم و تمرکزم بر برنامه های آموزشی مدرسه بود، گفت: به نظر من بیشتر از استعداد هر فرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
متاسفانه مردم ما شاهد توهین کارشناس شبکه ورزش بودند و مردم تنگستان نیز از صدا و سیما خواستار اقدام لازم در مقابل طعنه کارشناس شبکه ورزش می باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
استاندار گلستان با تأکید بر تحقق مولفه های اشتغال پایدار در گلستان گفت: مکرر در استان شغل ایجاد شده است اما روش بکارگرفته شده پایداری به همراه نداشته و ابتدا و انتهای آن مورد توجه قرار نگرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
فرمانده سپاه پاسداران بردسکن، گفت: تعداد 40 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بردسکن برای اولین بار موفق به زیارت یادمان شهدا در مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
متاسفانه وزارت بهداشت هنوز دارد از بیت المال برای کاهش جمعیت هزینه می کند و این موضوع به وضوح در بعضی از مراکز درمانی به چشم می خورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
مدیر جهاد کشاورزی چناران گفت: برای سال زراعی جدید، بذر موردنیاز کاشت هزار هکتار کلزا تهیه و به شهرستان حمل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
رئیس شبکه دامپزشکی سرخس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بازدید بهداشتی بر روی 2 هزار و 241 رأس دام سبک و سنگین توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی سرخس در کشتارگاه دام شهرستان انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۸    
مادر یک شهید مدافع حرم با بیان اینکه پسرش وضعیت امروز سوریه و عراق شبیه عاشور می دانست، اظهار داشت: محمد معتقد بود حضور امروز در جبهه مبازره با تروریست ها در واقع پاسخ به”هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فحوای کلام محصوران این بود که به انقلاب علاقه مند هستند و به آن پیغام ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۰    
باند چهار دزد کچل که از توریست انگلیسی سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۷    
در برخورد یک قطار تندروی مسافربری در فرانسه با یک درخت، 60 نفر زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رییس جمهوری روابط ایران و نروژ را دوستانه و قدیمی دانست و با تأکید بر ارتقاء سطح روابط و همکاری های دو کشور، گفت: هیچ مانعی برای توسعه همکاری ها و روابط تهران – اسلو وجود ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۸    
منابع رسانه ای ترکیه ساعتی پیش اعلام کردند که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۵    
جلسه حمل نقل وسوخت شهرستان به ریاست معاون فرماندار طرقبه شاندیز و با دستور کارهای بررسی وضعیت ترافیک مسیرهای روستایی و ییلاقی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۲۳    
کارخانه لینترگیری کاشمر تنها کارخانه تولید بذرپنبه کشور در حال حاضر است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۴    
پیونگ یانگ از آغاز مجدد تولید پلوتونیوم خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۱    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دولت روحانی دولتی فروتن، کم حرف و مسؤول است و به دنبال این است که خیر جمعی را گسترش دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۸    
پلیس ترکیه 24 روزنامه نگار را که برای یک روزنامه حامی کُردها فعالیت می کردند، بازداشت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۵    
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: ترامادول و ریتالین دروازه ورود به اعتیاد است که متأسفانه جوانان و به خصوص دانش آموزان در فضای مجازی به استفاده از این مواد به ویژه در ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۵    
عدم کنترل بر مصرف که به نام Onioman a شناخته می شود بین 3 تا 7درصد از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار داده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۹    
آن چه در مورد شکل گیری شهر آران و بیدگل می توان گفت این است که پس از ویرانی شهر باستانی سیلک، در اثر حوادث و تحولات گوناگون، در اطراف آن آبادی های کوچک و بزرگی به صورت قلعه و حصار به وجود آمد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۳    
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکت ها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۳    
امروز شاخص بورس در ابتدا با افزایش تقاضا مواجه شد به طوری که بعد از گذشت 75 دقیقه از بازار شاهد رشد 70 واحدی شاخص بودیم ولی از این زمان به بعد عرضه ها شدت گرفت و باعث عقب نشینی شاخص شد به طوری که در ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی تروریسم را پدیده ای شوم برای مردم جهان دانست و گفت: ایران نقش موثر و سازنده در مقابله با تروریسم دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۰    
تنش میان حزب دمکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی و حزب اتحاد دمکراتیک در مناطق کردنشین سوریه به رهبری صالح مسلم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۷    
اسناد اطلاعاتی به دست آمده توسط سرویس های امنیتی مختلف نشان می دهد شاخه امنیتی داعش مشغول اعزام تروریست های پیاده نظام به سراسر دنیاست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۴    
اخبار رسیده از کارخانه سیمان جوین گویای تعویق حقوق کارگران این واحد فعال صنعتی واقع در 24 کیلومتری شمال غربی شهرستان جغتای می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۴۴    
تورتیکولی یا همان کجی گردن اختلالی است که اغلب در دختران شایع است، با این وجود والدین می توانند با برخی حرکات این بیماری را درمان کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۸    
فرماندار بجستان گفت: در هفته دولت در شهرستان بجستان 26 طرح عمرانی در حوزه های مختلف به ارزش 75 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۰    
مقامات ترکیه در پاسخ به تلاش برای کودتای نافرجام ؛ هزاران نیروی امنیتی را برکنار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۴    
رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول از تشکیل پرونده روستای کوهستانی پایین چلی برای ثبت در فهرست آثار ملی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۴    
یک مسئول آگاه گفت: استقرار شتابزده و بدون کارشناسی سیستم آموزشی 3-3-6 سبب شد، این نظام جدید بدون مولفه مهم در نظر گرفتن زیر نظام های آموزشی شکل گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۸    
معاون توسعه کارآفرینی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمامی عوامل کاهش صادرات ناشی از تحریم نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۵    
مدیر منطقه ای بورس سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در طی هفته گذشته، بیش از 14 میلیون سهم و حق تقدم در تالار بورس سیستان و بلوچستان مورد دادوستد قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۵    
مسئول نهاد رهبری ناحیه سپاه سراوان گفت:رمز برتری مسلمانان در انجام امر به معروف و نهی از منکر است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۹    
جوان مبتکر و خلاق سراوانی که اختراعات و ابتکارات زیادی در زمینه الکترونیک انجام دارد، چشم انتظار حمایت مسئولین است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حفظ روحیه انقلابی در هر زمانی و در تراز انقلاب اسلامی عمل کردن، وظیفه همه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آقای روحانی دولت سرمایه داران است، دولت محرمانه است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۹    
رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، وی طی نامه ای خطاب به نعمت زاده استعفای خود را اعلام کرد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۶    
امیرآبادی با اشاره به همایش "ایران کانکت" که قرار است از سوی انگلیس در ایران برگزار شود گفت: انگلیس از مسئولان ما چه دیده که مجددا این رفتارها را انجام می دهد؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۰    
پلیس آلمان از دستگیری فردی وابسته به داعش که قصد انجام عملیات خرابکارانه در جشنواره ای را داشته است، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۱    
3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان شهرضا کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۱    
حاکمان نجد و حجاز، استقلال یمن و استقلال طلبی و آزادیخواهی یمنی ها را خطری برای خود می دانند و به همین سبب برای ویران کردن آن تلاش می کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۲    
کودتای نافرجام ترکیه همچنان مورد توجه رسانه ها و کاربران شبکه های خبری قرار دارد و هر روز تصویر جدیدی از لحظات مهم کودتا منتشر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۹    
مژده لواسانی مجری شبکه دو سیما در واکنش به حذف ناعادلانه بهداد سلیمی در مسابقات المپیک ریو در صفحه شخصی خود نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۹    
بر اثر تصادف یک فروند قایق گارد ساحلی ترکیه با یک کشتی باری در تنگه بسفر، سه تن از نظامیان این کشور کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۳    
در عملیات نیروی انتظامی مشهد مراکز توزیع مواد مخدر پلمب و عوامل توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۳    
قطع برق در روزهای اخیر باعث خروج پی در پی واحدهای عملیاتی پالایشگاه اراک از مدار شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۴    
ستاد حقوق بشر به منظور تنویر افکار عمومی در مورد گزارش بی اساس وزارت خارجه انگلیس گزارش مبسوطی را منتشر کرده و در آن اشاره کرد که ایرانیان در انتخابی آزاد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۱    
حمله مسلحانه به مقر پلیس راهنمایی رانندگی در پایتخت روسیه تاکنون منجر به مرگ یک پلیس شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۸    
قایقران کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات کانوی 200 متر مردان المپیک در رده چهارم گروه خود قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۸    
تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان شنبه آینده 30 مرداد به کشور بازمی گردد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۹    
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: 5 هزار و 6 واحد مسکن مهر در هفته دولت توسط معاون اول رئیس جمهوری در قزوین به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۹    
سردار عبدالهی عصر دیروز با حضور در میان اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه ها و نخبگان کشوری در مجتمع آموزشی شهید مدرس ضمن عرض تبریک به حضار به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) و سالروز ورود آزادگان عزیز به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۰    
با گذشت دو روز از اعلام عقد قرار داد جدید نظامی میان ایران و روسیه برای گسترش عملیات مبارزه علیه تروریسم تکفیری، بمب افکن های روسی سوخو 34 با حمله به مواضع داعش 150 تروریست را به هلاکت رساندند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل خبرگزاری فارس، روز گذشته در جمع مسئولین، جانشینان و مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ حضور یافت و به سوالات حضار پاسخ گفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۷    
در حالی که جریان المستقبل، جریان متحد عربستان در لبنان گمان می کرد که حز ب الله با نخست وزیر سعد الحریری مخالف است، معادله اخیر نصرالله یعنی ریاست جمهوری مقابل نخست وزیری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۴    
با تشکیل توده گردوخاک در شمال عراق و حرکت آن به سمت شرق، گرد و غبار تا پایان روز چهارشنبه در غرب کشور تداوم می یابد و علاوه بر آن به مناطق شمال غرب و جنوب غرب کشور نیز گسترش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۴    
ناداوری آشکار در جریان رقایت های وزنه برداری المپیک ریو باعث شد تا بهداد سلیمی از رسیدن به دومین مدال المپیک خود باز بماند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۱    
استادیار دانشگاه امام صادق(ع) در اشاره به نقش زنان در اقتصاد مقاومتی گفت: در زمان جنگ زنان شهید پای دفاع از انقلاب آمدند اما هنوز به بحث جهاد اقتصادی وارد نشده اند و امروز جهاد اقتصادی زنان خانه دار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۹    
سرمربی استقلال برای انجام بازیهای تدارکاتی تیمش در تعطیلات لیگ برتر، برنامه جدیدی تدارک دیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۶    
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: مسجد هم فرهنگ ساز است هم پشتیبانی کننده ، مساجد همواره در جهت بسیج کردن آحاد جامعه برای رفع نیازهای کشور تلاش کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه فامنین در همایشی که با همکاری و حمایت فرمانداری شهرستان فامنین برگزار شد، گفت: تا وقتی که تولید ثروت بر اساس قوانین اسلام و حلال نباشد، اقتصاد در جهت آزمون و خطاست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
نقش زنان در حوزه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان از اهمیت بسیاری برخوردار است و آموزش خودکفایی یکی از راههای تحقق این مهم است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با حضور 24 گروه شرکت کننده از استان طی شهریور امسال خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
فرمانده انتظامی تایباد با بیان اینکه پلیس فتا مطمئنا تا پایان شهریورماه در شهرستان تایباد راه اندازی خواهدشد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
اعضای شورای شهر کاشمر در جلسه علنی این شورا، اسامی پیشنهادی کمیسیون نامگذاری این شورا برای برخی معابر و میادین کاشمر را به تصویب رساندند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
40 دانش آموز بسیجی چناران، در دو گروه جهادی، مدارس شهر خود را زیباسازی، مرمت و دیوارنویسی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
بسیاری از عوارضی که بر سرانجام حاملگی موثرند قبل از حاملگی قابل تشخیص و درمان می باشند؛ اکثر زنان هنگامی متوجه بارداری خود می شوند که جنین ایشان از مرحله ساخت سیستم عصبی و قلبی گذشته است به عبارتی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
معاون فرماندار طرقبه شاندیز در جلسه کارگروه مسکن و شهرسازی تأمین زیر ساختهای مسکن مهر شهرهای طرقبه و شاندیز را دغدغه اصلی شهرستان دانست و افزود: در صورت اسکان جمعیت و بهره برداری کامل ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
معاون فرماندار بجستان در جمع جهادگران گروه شکوه ایثار حوزه امام حسن ع ناحیه بجستان اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزشمند شما بسیجیان در روستاها رفع نقص و محرومیت زدایی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه یکی از سیاست های مهم آموزش و پرورش را توسعه فضای آموزشی فنی و حرفه ای در راستای بازار کسب و کار عنوان کرد و افزود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه بدون اشاره به علت استعفایش، از موافقت قطعی با این درخواست خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
بزرگراه کربلا یک پروژه عظیم در استان است که با وجود گذشت 25 سال از کلنگ زنی آن هنوز به اتمام نرسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
عدم آنتن دهی شبکه های موبایل همراه اول و ایرانسل مشکلاتی زیادی را برای اهالی روستای پرجمعیت جوزقان از بخش میان ولایت شهرستان تایباد ایجاد نموده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
رییس نظام مهندسی ساختمان و عضو شورای شهر کاشمر نسبت به آسیب پذیری بالای ساختمان های این شهر در برابر آتش سوزی ها هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۵    
فرمانده انتظامی کنگاور گفت: پلیس در بحث مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری تا کنون افزایش ریالی 75 درصدی در مبارزه با قاچاق کالا داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۲    
به اجبار مادرم که پول را عامل خوشبختی می دانست با شخصی که 10 سال از خودم بزرگتر بود ازدواج کردم...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۹    
اصغر فتحی اظهار داشت : بسیاری از طرح های خوب بدون توجه به توان واقعی مجموعه و چالش های موجود امکان عملی شدن ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۹    
مراسم روز ملی صنعت با حضور مسئولین بلند پایه استان گلستان و کشوری در حالی در گرگان برگزار شد که جمعی از فعالان این حوزه در استان از دولت خواستند به جای آنکه در بخش تولید با بخش خصوصی رقابت کند بیشتر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۹    
در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و با توجه به کمبود آب در استان اجرای طرحهای نوین آبیاری و انتقال آب همواره از اولویتهای سازمان جهاد کشاورزی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه میاندوآب گفت: اختلافات و گروکشی ها در سال های گذشته سبب عقب ماندگی میاندوآب شده است که با تفکیک حوزه انتخابیه از میاندوآب رخت برکند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۷    
مدیر دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: اثر تلاش های بسیج در مناطق مختلف در حوزه احیا، بذرپاشی و آبخیزداری به عینه دیده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۴    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بابیان اینکه 32 یادمان شهدای گمنام در استان وجود دارد که از این تعداد 7 یادمان نیمه تمام است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۴    
شهید عیسی رضایی، از مدافعان حرم حضرت سوریه امروز در آستان امامزاده عمادالدین(ع) در خاک آرام گرفت.