جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۵۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 8 شهریور 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 شهریور 1395 راه دانا 2 شهریور 1395 راه دانا 3 شهریور 1395 راه دانا 4 شهریور 1395 راه دانا 5 شهریور 1395 راه دانا 6 شهریور 1395 راه دانا 7 شهریور 1395 راه دانا 8 شهریور 1395 راه دانا 9 شهریور 1395 راه دانا 10 شهریور 1395 راه دانا 11 شهریور 1395 راه دانا 12 شهریور 1395 راه دانا 13 شهریور 1395 راه دانا 14 شهریور 1395 راه دانا 15 شهریور 1395 راه دانا 16 شهریور 1395 راه دانا 17 شهریور 1395 راه دانا 18 شهریور 1395 راه دانا 19 شهریور 1395 راه دانا 20 شهریور 1395 راه دانا 21 شهریور 1395 راه دانا 22 شهریور 1395 راه دانا 23 شهریور 1395 راه دانا 24 شهریور 1395 راه دانا 25 شهریور 1395 راه دانا 26 شهریور 1395 راه دانا 27 شهریور 1395 راه دانا 28 شهریور 1395 راه دانا 29 شهریور 1395 راه دانا 30 شهریور 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۰    
بر اساس آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیر سال 95, 370 تن دسته بازی برای انواع کنسول ها وارد کشور شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: حریق اتوبوس مسافربری در اتوبان قم تلفات نداشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۷    
عصر امروز یک هواپیما حامل تدارکات اهدایی دولت کوبا به مردم سوریه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۷    
یک فروند هواپیمای ام دی متعلق به هواپیمایی کاسپین اقدام به فرود اضطراری کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۴    
یک مورد تیراندازی در محوطه مقابل یکی از ایستگاه های متروی شهر پاریس گزارش شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۲    
عصر امروز یک دستگاه اتوبوس در محور تهران- قم دچار حریق شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۹    
بیژن نامدار زنگنه عصر دوشنبه به همراه استاندار خوزستان از منطقه محروم ملاشیه در حاشیه شهر اهواز بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۶    
گروهک تروریستی داعش ضمن اعتراف به شکست های اخیر خود در سوریه، عراق و لیبی، در ادعایی تمسخر آمیز این شکست ها را امتحان الهی مؤمنین توصیف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۶    
وزیر امور خارجه با اشاره به گسترش پدیده شوم افراط گرایی و تروریسم در منطقه بر ضرورت مبارزه با تروریسم تاکید کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : باید با اتخاذ رویکردهای فعال در سطح منطقه و بین الملل با عوامل و زمینه های ایجاد و گسترش گروه های تروریستی از جمله تفکرات داعش ساز و حامیان مالی آن مقابله کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۴    
حجةالاسلام اشرفی اصفهانی که پیشتر با شکایت حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق در دادگاه ویژه روحانیت به 2 سال حبس تعلیقی و 2 سال انفصال از هیئت تخلفات نهاد ریاست جمهوری محکوم شده بود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۱:۱۱    
وزارت دفاع آمریکا از فروش سامانه دفاع موشکی تاد به امیرنشین امارات متحده عربی خبر داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۶    
در پی سئوالات متعدد بیمه شدگان درخصوص شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: یکی از انواع حمایت های این سازمان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل بانک مسکن از تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات در نظام بانکی پس از 25 سال و کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم به 9 ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۷    
خانواده امام موسی صدر از هانیبال قذافی پسر دیکتاتور سابق لیبی به جرم دست داشتن در ربایش امام موسی صدر شکایت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۴    
چندین فروند راکت داخل خاک سوریه به نزدیکی یک دبیرستان شهر کیلیس در مناطق مرزی ترکیه اصابت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عراق و خانواده قربانیان این اقدام پلید، آن را به شدت محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۸    
سقوط یکدستگاه خودروی سواری پژو پارس در کانال آبیاری کشاورزی در دزفول به مرگ یک کودک چهار ساله منجر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۸    
تحقیق و تفحص های بی نتیجه ادوار مجلس نشان می دهد که نمایندگان باید از ابزار نظارتی دیگری به منظور حصول نتیجه استفاده کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۸    
مشاور وزیر اطلاعات سوریه در مصاحبه ای گفت که قاچاق مواد مخدر در آن قسمت خاک سوریه که در دست داعش و گروهکهای دیگر قرار دارد، تحت کنترل عربستان سعودی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۲    
در حال حاضر نرخ سود برای وام مسکن اولی ها 11 درصد است، اما با کاهش این سود برای مواردی که وام گرفته می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۷    
وزیر دادگستری گفت: در حال حاضر بیشترین حملات و تهاجم ها به سمت من است و نمی خواهند دست بردارند اما من در این زمینه آرام هستم چون طبق قانون و شرع اسلام عمل کرده ام.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۴    
امروز همانند روز کاری قبل بازار آتی سکه،شاهد افزایش قیمت های تسویه در همه سررسیدها بودیم .امروز شاهد بهبود و افزایش حجم قراردادهای آتی سکه در همه سررسیدها هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۴    
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 95 اعلام شد و براین اساس 180 هزار و 86 نفر پذیرفته شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری اعضای باندی خبر داد که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصاویر مبتذل در فضای مجازی اقدام می کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۱    
معاون سیاسی وزیر کشور از واگذار کردن فعالیتهای احزاب به خانه احزاب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 50متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی شهریور ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵    
زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر دیهوک از توابع شهرستان طبس را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۵    
گفته می شود نظامیان ترکیه به حریم شهر کوبانی تجاوز کردند که با تظاهرات تعداد زیادی از مردم این شهر مواجه شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۲    
دختر تاریخ ساز المپیک امشب به خندوانه می آید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۹    
زهرا تناور طلبه ای گناوه ای از مدرسه علمیه الزهرا(س) چند بیت شعری را از باب ارادت به ساحت مقدس و نورانی حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) تقدیم نموده است که شرح آن در ذیل خواهد آمد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶    
اصولاً هر سفر مسئول بلند پایه استانی و ملی به هر منطقه و شهرستانی دارای حاشیه های جذاب و دیدنی است که از چشمان تیز بین خبرنگاران مخفی نخواهد ماند و در سفر یک روزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶    
پس از گذشته چند سال از وضعیت نامناسب بلوار و کوچه های شهرک گلستان گچساران که به دلیل نیمه کاره رها شدن، مشکلات زیادی برای ساکنان این شهرک به وجود آورده بود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۶    
آقای هاشمی اگر خیلی نگران نظام و انقلاب است به خانواده محترم تذکر دهند که در روز انتخابات دعوت به شورش نکنند، کارناوال کودتا راه نیندازند، به بیگانه گرا ندهند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۱    
امام جمعه ایلام گفت:دشمن به این نتیجه رسیده است عاشورا یک فرهنگ است و تصمیم بر نفوذ به محتوای عزاداریها و اشعار مداحان گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۱    
استاندار اردبیل گفت:بیشتر تاخیردر پروازها مربوط به خود طیاره ها است که البته این مختص شهر اردبیل نیست و در همه جا این اتفاق می افتد چرا که هواپیماها کهنه و قدیمی شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۱    
استاندار اردبیل در نشست خبری با ارئه گزارشی از عملکرد استانی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
پروژه های شاخص بخش بام و صفی آباد شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
با میزبانی منطقه نمونه ملی گردشگری رویین از مسئولان دولتی زیرساخت های گردشگری رویین به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه وبسیج شهرستان فاروج گفت: جشنواره تابستانی سالم سازی تفرجگاه ها و پارک پاک در پارک وحدت فاروج آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
همزمان با هفته دولت 17 پروژه سلامت شهرستان اسفراین به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
شهردار فاروج از آغاز طرح ایمن سازی جاده دسترسی به بیمارستان و کوهستان پارک شادی فاروج با توجه به حادثه خیز بودن آن خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۸    
معتمدی،رئیس آموزش وپرورش فاروج گفت: با پایان سازماندهی نیروی انسانی معلمان آماده حضور در کلاس ها هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۵    
استقرا به من این گونه ثابت کرده که جنس مطالبات و دغدغه های افراد، رابطه ی معکوسی با سطح رفاه و معیشت آن ها دارد؛ هر چقدر مرفه تر، بی دغدغه تر.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۸    
امروز در حالی آخرین روز از هفته دولت را سپری می کنیم که دستگاه های مختلف اداری در لالی با تراکم برنامه های خود شاهد چندین افتتاح و کلنگ زنی در حوزه های مختلف بودند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۸    
صبح امروز،همایش گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضورمسئولین در شهرستان اردل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۸    
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت:اردوی تفریحی دریاچه گهر با هدف ترویج فرهنگ گردشگری با حفظ حجاب و عفاف در دورود برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۸    
به مناسبت هفته دولت در آئینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از کار آفرینان نمونه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل تجلیل شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۶    
رییس مرکز بهداشت شهرستان زابل عنوان کرد: با هدف حفظ سلامت مردم و رعایت حقوق شهروندی مقدار سه تن مواد غذایی غیر قابل مصرف انسانی در شهرستان زابل معدوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۶    
از سال 1357 سازمانها و گروههای مختلف شبه نظامی در ایران با خط مشی مسلحانه به فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی پرداختند که حاصل عملکرد کثیف آنان طی سه دهه حدود 17000 کشته و چند هزار مجروح بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۳    
مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: پیش بینی می کنیم امسال 540 دانشجوی روزانه و 250 دانشجوی شبانه در مقطع کارشناسی و 50 دانشجو در مقطع ارشد جذب کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۳    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: اخیرا شاهد کاهش اختیارات شورای فرهنگی واحدهای دانشگاهی و ایجاد محدودیت برای نهادهای انقلابی هستیم که این اقدامشان دقیقا ضد منویات مقام معظم رهبری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۳    
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بیرجند از شنبه 13 شهریور ماه با حضور 154 استاد از دانشگاه بیرجند آغاز خواهد شد و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که حسرت خوردن باعث تلقی یا توسعه و پیشرفت منطقه محرومی نمی شود بخصوص امروزه که در قرن بیست و یکم حیات داریم جایی برای حسرت خوردن نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
همزمان با هفته دولت بیش از 250 واحد مقاوم سازی شده در شهرستان نیر به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۷    
با حضور محسن نریمان،معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم پرند در مجلس،فرماندار، امام جمعه پرند ومدیر عامل شرکت عمران پروژه های 8300 واحد مسکونی مهر به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۷    
نخستین جلسه کمیته تخصصی ازدواج با محوریت برنامه های هفته ازدواج در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تشکیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۴    
کارگاه تولید اسپان قارچ با حضور مسئولین در بخش صفادشت از توابع شهرستان ملارد افتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۸    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز دوشنبه در بازار منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از ورزشگاه آزادی در تمرین تیم ملی فوتبال حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و بهره مندی همه مردم کشور به خصوص بخش روستایی از امکانات کشور سیاستی است که دولت پیگیری می نماید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۳    
ولنگاری فرهنگی و اثرگذاری منفی فضای مجازی، نیروهای انقلابی سپاه را بر آن داشت تا با دستگیری سردسته های انواع گروههای مبتذل و موهن در استانهای متعدد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
درمانگاه صحرایی شهدای بخش شنبه از سه شنبه 9 تا 11 شهریور به مدت سه روز در دهیاری روستای باغان خدمات رایگان ارایه می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
وزارت نیروی دولت تدبیر هم دست به دامن تبلیغات زرد شد و ادعا کرد: در سه سال گذشته 99/1 درصد از مردم صاحب آب لوله کشی شده اند!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با بهره برداری از سالن تماشاخانه آفتاب فضای تخصصی برای هنرمندان شهرستان دیۤر فراهم می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۴    
مرادی دهیار روستای محمدی مشکلات روستای محمدی را زهکشی زمین های کشاورزی، بالابودن درصد شوری آب، تعمیر و بازسازی راه های روستایی عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۱    
علی بحرینی هنرمند نقاش هم استانی عنوان مقام اول جشنواره ملی نقاشی و نقاشی خط آیات کسب کرد و پریسا کرمی دیگر هنرمند هم استانی مقام دوم این جشنواره را به دست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۱    
مطاف24-سالن پلاتو تماشاخانه آفتاب بندر دیر با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال و در 240 متر مربع به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۱    
مشاور فنی شهرداری گرگان در حاشیه بهره برداری از پنجمین روگذر شهر گرگان گفت: رسیدن به افق های توسعه 1404 در شهر گرگان جزء با انجام زرح های عمرانی امکان پذیر نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۱    
در پی در گذشت رویا کودک سه ساله اهل شهر تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان جاوبیه ای را صادر کردن که در ادامه می خوانید:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رئیس حوزه هنری قزوین از برگزاری جلسه نقد و بررسی مستند "آقای نخست وزیر" در تالار حافظ خبر داد و عنوان کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
گروه مسلح کُردهای سوریه نیروهای خود در منبیج را که هدف بعدی ارتش آزاد سوریه می باشد، تقویت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
صاحب یک رستوران در پاریس از ورود 2 خانم به داخل رستوران به دلیل مسلمان بودن آنها جلوگیری کرده و اظهارات ناشایستی خطاب به مسلمانان بیان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
ترمینال های شماره 4، 7 و 8 فرودگاه لس آنجلس به دلیل شنیده شدن صدای تیراندازی بسته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
این روزها تبلیغات عسل که با عناوینی چون"عسل چهل گیاه" یا "عسل طبیعی گون" در کنار جاده ها خود نمایی می کند کار و کاسبی تولید کنندگان عسل طبیعی در شهرستان کوثر را با مخاطره مواجه کرده است این در حالی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۸    
به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار دیر و دیگر مسئولان 3 پروژه از پروژه های شهرداری بندر دیر به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۲    
همزمان با هفته گرامیداشت دولت از سوی موسسه آبشار عاطفه ها هفت جهیزیه به نوعروسان خلخالی اهدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه، از کشف 114 حلقه لاستیک و 100 دستگاه کولر گازی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۲    
به مناسبت هفته همدان برنامه های متنوعی در سطح شهر برگزار گردید که نقد و بررسی آنها کمک موثری به اجرای بهتر برنامه های این هفته درسالهای آینده خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۲    
بنرهای نصب شده مبنی بر اکران فیلم کمدی دراکولا در سطح شهر نشان از تحول فرهنگی وهنری می داد اما به ناگهان وپس از یک هفته به دلیل عدم استقبال بساط اکران را برچیدند ومیدان را خالی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۹    
اولین پرواز شرکت هواپیمایی "سونقا ایر" قزاقستان، 30 شهریور با 140 نفر مسافر وارد فرودگاه بین المللی گرگان خواهد شد و رسما پرواز گرگان - آکتائو اجرایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۹    
رئیس مجمع بسیج شهرستان گنبد در جمع اعضای مجمع شوراهای قشر و کمسیون ها با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری به عنوان اولین هدف مجمع بیان کرد و تولید فکر ، ایده و راهکار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۹    
مسئول واحد آموزش شبکه بهداشت درمان فیروزکوه از جذب 183 سفیر سلامت در شهرستان فیروزکوه از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۹    
هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم نام دارد، روزی که بی سابقه ترین ترور علیه دولت یک کشور صورت گرفت که به شهادت دو یار دیرینه انقلاب انجامید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۶    
در باب همباشی در جامعه آمریکا، آمارها حکایت از رشد این مساله در طبقات پایین جامعه که از سطح دانش و اقتصاد ضعیف تری برخور دار بودند داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۶    
اما مشکلات آبیاری مربوط به نخیلات این شهرستان به بزرگترین چالش موجود مبدل شده است، اینک وقت آن رسیده است که استاندار در این سفر خبر خوشحال کننده ای را به این مردم بدهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۳    
آخر وقت دیروز اردوی جهای دانشجویان دانشگاههای آزادشهر و رامیان به اتمام رسید
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: مسئولین باید به این نکته که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت به مردم هستند توجه ویژه داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۳    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان دریافت هرگونه مبالغ مازاد بر نرخ مصوب و مغایر با قوانین شهرداری و سازمان نظام مهندسی از سازندگان و معماران را تخلف دانسته و برخورد با ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه گنبدکاووس در یادواره شهدای دولت که در مسجد قائمیه شهرستان برگزار شد گفت: ما نباید به خدمات به قصد و قرض و یا جناحی نگاه کنیم و دولتمردان نیز اگر مشکلی پیش بیاید باید صادقانه بگویند و نقد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش باورهای غلط و بی تفاوتی نسبت به یکدیگر را از عوامل اصلی گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۰    
استاد جامعه المصطفی گفت: ملاک عددی سن در ازدواج مهم نیست بلکه بلوغ عقلی مهم است و شرایط سنی بستگی به محیط زندگی و موقعیت های زمانی، اجتماعی و فرهنگی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۷    
اهمیت این پل عابر پیاده به قدری بالا بود که سالانه در این مسیر جان شهروندان زیادی در خطر بود به طوری که میانگین هر سال 4 نفر در این مسیر در معرض تصادف منجر به جرح یا فوت قرار می گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۴    
عملیات اجرایی 171 واحد مسکونی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) با حضور عادل دهدشتی فرماندار تنگستان کلنگ زنی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۴    
81 پروژه ساخت منازل مددجویی کمیته امداد شهرستان چگنی به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۴    
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان از افتتاح شصت و نهمین شرکت حمل و نقل داخلی کالا در شهرستان کردکوی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۱    
صبح امروز در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت استاندار سمنان به شهر های ایوان کی و گرمسار سفر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۱    
صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اداره ورزش و جوانان گرمساری در اقدامی ابتکارانه از مسئولان اجرایی جهت حضور در مراسم ورزش صبحگاهی دعوت به عمل آورد و این مراسم با حضور فرماندار گرمسار و دیگر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۸    
ایرج خالقی گفت: اگر صنایع و مرغداری در منطقه وجود دارد که از گاز استفاده نمی کند ما در سال 95سوخت مایع دیگر نمی توانیم به آنها بدهیم وسیاست کلان دولت هم هست که سوخت گاز را جایگزین کند و همه صنایع و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۸    
به مناسبت هفته دولت، مسئولین شهرستان فراهان با فرماندار فراهان دیدار و از زحمات وی در راستای خدمتگزاری به مردم تقدیر و تشکر کردند.