شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 28 آذر 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 آذر 1395 راه دانا 2 آذر 1395 راه دانا 3 آذر 1395 راه دانا 4 آذر 1395 راه دانا 5 آذر 1395 راه دانا 6 آذر 1395 راه دانا 7 آذر 1395 راه دانا 8 آذر 1395 راه دانا 9 آذر 1395 راه دانا 10 آذر 1395 راه دانا 11 آذر 1395 راه دانا 12 آذر 1395 راه دانا 13 آذر 1395 راه دانا 14 آذر 1395 راه دانا 15 آذر 1395 راه دانا 16 آذر 1395 راه دانا 17 آذر 1395 راه دانا 18 آذر 1395 راه دانا 19 آذر 1395 راه دانا 20 آذر 1395 راه دانا 21 آذر 1395 راه دانا 22 آذر 1395 راه دانا 23 آذر 1395 راه دانا 24 آذر 1395 راه دانا 25 آذر 1395 راه دانا 26 آذر 1395 راه دانا 27 آذر 1395 راه دانا 28 آذر 1395 راه دانا 29 آذر 1395 راه دانا 30 آذر 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفرش به ریاض در کنفرانسی مطبوعاتی با همتای سعودی خود شرکت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۳:۴۱    
میانگین افزایش قیمت برخی اقلام خوراکی از شهریور 1392 تا شهریور 1395 برابر با 17.9درصد است. این رقم از شهریور ماه 1388 تا شهریور ماه 1392 در دوره فعالیت دولت دهم معادل 64.2 درصد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۰    
آیا مصرف روزی یک یا چند لیوان چای، واقعا می تواند باعث لاغری شود؟ اصلا مواد تشکیل دهنده این چای ها چه هستند؟ آیا مصرف چنین محصولاتی، برای سلامتمان ضرر یا عارضه ای ندارد؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۲:۵۹    
مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که دونالد ترامپ باید مانع از دستیابی ایران به پیروزی در عراق و سوریه شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۷    
زمین لرزه ای با قدرت چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) امشب (یکشنبه شب) شهرستان سعدآباد در استان بوشهر را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که سفر معاون اول رئیس جمهور به ترکیه به دلیل مشغله های کاری، از سوی ایران به تعویق افتاده و این موضوع به اطلاع طرف ترک نیز رسانده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۴    
گرچه ساختار اقتصاد ایران به گونه ای است که تحولات جهانی چندانی تاثیری برآن ندارد،اما برخی متغیرها می تواند اقتصاد ایران را دچار نوسان کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۴    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست رئیس جمهور، با اختصاص مبلغ 5 میلیارد تومان به صورت تملک دارایی سرمایه ای و مبلغ 100 میلیارد تومان به صورت تسهیلات بانکی برای جبران خسارت بخش کشاورزی استان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۴    
واردات نفت چین از ایران به روزانه 777 هزار بشکه در روز رسید تا سهم ایران از بازار یکی از بزرگترین مصرف کنندگان نفت جهان به نزدیکی 10 درصد برسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۱:۱۱    
مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت با بیان این که این وزارتخانه به دنبال اعدام متهم نفتی نیست، گفت: کمتر از یک پنجم مطالباتمان را دریافت کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۱:۰۵    
عوامل فیلم سینمایی گیلدا این شب ها به طور فشرده در لوکیشنی واقع در خیابان جردن تهران مشغول فیلمبرداری این فیلم هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۱:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد واعظ زاده خراسانی را تسلیت گفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۹    
جوان افغان که پس از درگیری با همسرش به خانه زن تنها رفته بود در یک درگیری شبانه دست به قتل زن سابقه دار زد و به ترکیه فرار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۶    
وزارت صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که باکو و تل آویو در زمینه خرید سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی از سوی این جمهوری به توافق دست یافته اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۶    
دو هواپیمای مسافربری بر روی باند فرودگاه شریمیتووای مسکو با یکدیگر برخورد کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۵۰    
سفر معاون اول رییس جمهور به ترکیه به علت همزمانی با سفر رئیس جمهوری به سه کشور آسیای میانه، به زمان دیگری موکول شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۷    
افرادی که هر هفته چهار تا هفت بار سونا می روند 65 درصد کمتر از افرادی که هفته ای یک بار از سونا استفاده می کنند در معرض ابتلا به آلزایمر قرار می گیرند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۴    
با تحقیقات گسترده مشخص شد حیوانات منطقه آب شیرین بین 9 تا 17 هزار سال قبل در خشک ترین نقطه زمین زندگی می کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۱    
میزان انهدام صورت گرفته در هفت ماهه سال جاری معادل 20 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 16 برابر شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۱    
منابع معارض سوری از آغاز عملیات نظامی گسترده گروهک های تروریستی مستقر در جنوب سوریه علیه داعش در ریف درعا خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۲۰:۱۴    
روسیه اعلام کرد که طرح فرانسه برای استقرار ناظران در حلب را در وتو خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۹:۵۳    
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در خصوص سند آموزش 2030 گفت: تردیدی نداریم که تفکر یونسکو، تفکر لیبرالی غرب است که با تفکر دینی در تقابل است و اگر یک چنین چیزی به اجرا درآید نیازهای تعلیم و تربیت اسلامی چه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۴    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان این که ایران در جریان مذاکرات خود با ایرباس و بویینگ تمام مسائل اقتصادی مدنظر در کشور را مورد بررسی قرار داده و براساس این نیازها تصمیم گیری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۵    
تصویر جدیدی از هواپیمای ایرباس A321 ایران ایر در آلمان منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۶    
دادستان کل کشور خواستار افزایش انجام گفتگوهای حقوقی و قضایی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای بی طرف اروپایی بویژه در مسایل مربوط به حقوق بشر و تروریسم شد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: با مصوبه این شورا تمامی فعالان فضای مجازی که اقدام به انتشار مطلب می کنند از جمله کانال ها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۱    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: بعضی از سالمندان مبتلا به پرکاری تیروئید، نه تنها کاهش وزن پیدا نمی کنند، بلکه وزن شان بیشتر هم می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۱    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: خطر مصرف مواد مخدر در افراد وابسته به مصرف ترامادول به شدت افزایش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۸    
در سومین روز نمایشگاه بین المللی الکامپ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن حضور در غرفه کلیک، به چند دغدغه این روزهای فضای مجازی پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۸    
طبق برآوردهای صورت گرفته حدود 2 میلیون و 500 هزار خودروی گازسوز از مجموع قریب به 4 میلیون خودروی گازوسوز در حال تردد در کشور ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۵    
حسادت فامیلی منجر به تغییر نتیجه داوطلب کنکوری شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۹    
نتایج تازه ترین نظرسنجی در فرانسه حاکی از آن است که اغلب فرانسویان فرانسوآ فیون نامزد جناح راست میانه را پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2017 می دانند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۹    
پایگاه "راشا تودی" نوشت: "یافیر جمالف" وزیر صنایع نظامی آذربایجان از امضای قراردادی با تلاویو خبر داد که طبق آن سامانه دفاع هوایی اسرائیل "گنبد آهنین" را خریداری می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۹    
دبیرکل سازمان بدر عراق با تأکید بر اینکه عملیات موصل نیاز به صبر و زمان دارد، اعلام کرد که نیروهای عراقی تا کنون علی رغم شرایط آب و هوایی بد، توانسته اند 4500 کیلومتر مربع را آزاد کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۶    
بخشدارمرکزی دیلم گفت: وساطت مصالحت آمیز مسئولان این بخش به اختلاف چندین ساله یکی از روستائیان با همسایگان خود پایان داده شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۶    
جمهوری اسلامی از ظرفیت های مهم و متعددی برخوردار است، ظرفیت امنیت پایدار داخلی، ظرفیت تدابیر مقام معظم رهبری، ظرفیت سرمایه های انسانی، نیرو های مؤمن و انقلابی، فرهیختگان، نخبگان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۳    
ورزش و تغذیه یکی از شیوه هایی است که افراد می توانند با استفاده از آن بر فشارهای جسمی ٬ روحی ٬ روانی و اجتماعی فائق آیند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۳    
پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص توجه و حساسیت نسبت به جریانات پنهان و مخالف مبانی و مبادی اعتقاداتی انقلاب، همایش پیدا و پنهان دوشنبه 29 آذرماه در یزد برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۰    
عناصر تروریستی امروز 2 خودروی بمب گذاری شده را در غرب فلوجه و شرق بغداد منفجر کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۰    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۰    
عربستان در ادامه حملات رسانه ای خود علیه دولت قانونی و ارتش سوریه مدعی شده است تحولات اخیر در حلب در حد جنایت علیه بشریت است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۴    
شمار قربانیان انفجار انتحاری در اردوگاهی در شرق عدن یمن به 49 سرباز یمنی افزایش یافت و داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۸:۱۴    
مدیر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آمار فیلم هایی که فرم حضور در جشنواره امسال را پرکرده اند، 256 فیلم اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
کارآفرین بستکی با راه اندازی کارگاه تولیدی کیف دوزی در منزل شخصی، برای 5 نفر اشتغال زایی کرده است که در صورت برطرف شدن مشکل نقدینگی و مکان کارگاه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که به آن بسیار توجه و اعتقاد دارم که زیر بنای همه حرکت ها و گام های ما می باشد حوزه فرهنگی است و این حوزه آن قدر مهم است که بخش اعظم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
ارتش و کمیته های مردمی یمن حمله شدید مزدوران عربستان به یک گذرگاه مرزی این کشور را دفع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
حبیبی درپاسخ به سؤالی در مورد قانونی شدن تحریم ها در کاخ سفید با عدم وتوی اوباما تصریح کرد: واقعیت این است که ترامپ تهدید کرده بود برجام را پاره می کند اما اوباما پیش از آن به این تهدید عمل کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
نیروهای عراقی در نزدیکی بیمارستان السلام موصل و چندین محله این شهر، وارد درگیری های شدیدی با تروریست های داعش شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
نهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و هفتمین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس با همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در بندرعباس برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خاتم گفت: این انجمن در اولین سال تاسیس با حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان و زیرپوشش قرار دادن آنان توانسته است برای 70 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
مقوله فرهنگ و پرکردن اوقات فراغت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که یکی از این مقوله های فرهنگی سینما است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
حسین رضازاده قهرمان اسبق وزنه برداری جهان و المپیک امروز در غم از دست دادن پدرش سوگوار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
در حالی شهرداری، معاونین و برخی اعضای شورای شهر اردبیل در کیش بسر می برند که این روز های برفی و آب گرفتگی خیابانها نیاز به چاره اندیشی و خدمات رسانی به مردم دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
کمک های نقدی وغیر نقدی مردم سرعین برای حمایت از مدافعان حرم و مردم جنگ زده سوریه به جبهه مقاومت اسلامی ارسال شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
سیاست زدگی آموزش و پرورش در ایران به خصوص در دو دهه اخیر یکی از پارامترهای اصلی در بروز پدیده زشت اختلاس و سوء مدیریت ها در سایر دستگاه ها و حتی خود آموزش وپرورش است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
حسین رضازاده در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۶    
سمینار وحدت حوزه و دانشگاه با حضور امام جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه امروز در دارالقرآن شهرستان پارس آباد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه با گزارش کمیسیون تلفیق درباره کلیات برنامه ششم موافق نیستیم، گفت: از رئیس مجلس انتظار است این کمک را کنند که اگر کلیات برنامه تصویب شد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۴    
مدیر شبکه دام پزشکی شهرستان فریمان گفت: سه هزار رأس گاو علیه بیماری لمپی اسکین در سطح دامداری های شهرستان فریمان واکسینه می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۴    
بخشدار قلندرآباد گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها مردم را نسبت به ساخت و ساز در داخل محدوده و دریافت پروانه های ساختمانی راهنمایی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۴    
مدیر گروه برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: تعطیلی واحد های تولیدی کشور سبب افزایش بیکاری و افزایش افراد دریافت کننده بیمه بیکاری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۴    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دیدار و دلجویی از خانواده سرباز شهید "حامد گونابادی" عزت و اقتدار پلیس را مرهون خون پاک شهدا دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از قتل جوانی 28 ساله بر اثر شلیک سهوی نوجوانی 17 ساله با اسلحه شکاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: 4 نفر خرده فروش که اقدام به توزیع موادمخدر در سطح شهر فریمان می کردند با تلاش پلیس فریمان دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۸    
مراسم معافه سردار نقدی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ، امروز یکشنبه بیست و هشتم آذر ماه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۱    
نظام حقوقی ایران از ابتدا تاکنون بدون پرداختن به علائم و نشانه های طبیعی سن بلوغ، در مراحل گوناگون قانونگذاری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۱    
با ورود زنان به عرصه عمومی و افزایش روزافزون این حضور، شاهد مساله شدن طراحی فضاهای شهری برای زنان در بحث های جامعه شناختی مطالعات فرهنگی هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۱    
وقتی بحث امنیت را برای زنان مطرح می کنیم، تنها موضوع امنیت شغلی نیست بلکه تأمین امنیت آنها در مواجهه با زندگی شهری است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۱    
بمناسبت سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد (ص) شعری در اوصاف ایشان از غلامحسن نعیمی شاعر تایبادی سروده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول که شخصا در محل حضور داشت در این باره اظهار داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
همایش هفته پژوهش با حضور معاون پژوهش آموزش و پرورش خوزستان در شهر سوسنگرد برگزار شد،دکتر شمیل پور امام جمعه شهرستان با تبریک هفته پژوهش گفت افراد کاوشگر وخلاق و وقت شناس را بهترین افراد جامعه معرفی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در مراسم افتتاحیه المپیاد قرآنی نسیم رحمانی گفت: قرآن کریم بیانگر راه صحیح زندگی است و خداوند متعال در این کتاب آسمانی طریقه درست زندگی را به انسان نشان داده و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
در پی انتشار نماهنگی در فضای مجازی از یک دستفروش، شهرداری دزفول در خصوص فیلم منتشر شده اطلاعیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
حبیب الله کردونی: دزفول در زمینه خیرین سلامت، آموزش و پرورش و درکل خدمات رسانی در کشور مشهور است بنابراین باید تلاش شود تا تجربیات و موفقیت های بازنشستگان فرهنگی این شهرستان نیز نمود پیدا کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
در سومین روز از هفته گرامیداشت “حمل و نقل، رانندگان و راهداری” با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از فعالان این عرصه ، تجلیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
مسئول بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی کشور گفت: همه مسلمانان به اهل بیت به عنوان افرادی با تقوا اعتقاد دارند و این نگاه منحصر به مذهب تشیع نمی شود از همین رو اهل بیت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
گشتی در میدان میوه و تره بار بروجن در آستانه شب یلدا تفاوت قیمت برخی میوه ها را در میان غرفه داران نشان می دهد؛ هندوانه از 800 تا 1500 تومان اختلاف قیمت دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بر اساس امضای تفاهم نامه همکاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با کمیته امداد، مددجویان مستعد و جویای کار این نهاد، به منظور اشتغال پایدار به کار گرفته می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
محمد علی نجفی، مسئول سازمان برنامه دولت اصلاحات می گوید: خصوصی سازی زمانی می تواند موفق باشد که قابلیت و پتانسیل لازم در بیرون دولت وجود داشته باشد. . ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۷    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه بیست و هشتم آذر ماه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۴    
رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای آذربایجان غربی گفت: ورزش پهلوانی یک فرهنگ است که باید پرچم آن در همه جا بالا بوده و برافراشته شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۴    
دهیار کفران با اشاره به نیاز دهستان رودشت شرقی به کلانتری مجزا، از تاسیس کلانتری در کفران در آینده نزدیک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۲    
سانحه رانندگی در شهرستان نرماشیر از توابع استان کرمان، چهار کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۲    
شهردار فلاورجان گفت: بازسازی خیابان ملاصدرا تا کنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال نیز به بهره برداری خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۲    
بختیار گلپایگانی گفت: به طور ویژه و مجزا تغییراقلیم شهرستان را دنبال می کنم و برای این منظور با وزیر نفت نیز جلسه ای برگزار و دستوراتی داده شد که ترتیبات آن باید طی شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل ذوب آهن مستحق باخت نبودیم و چه بسا از آنها بهتر بودیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یکشنبه) در دیداری دوستانه تیم شهرداری ورامین را شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۹    
در پی ریزش دیواره کانال فاضلاب در منطقه مهدیه شهرکرد یک کارگر جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۹    
دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره احراز هویت کاربران موبایل و پهن باند ثابت گفت: بعضاً شاهدیم که تعدادی از کابران سیم کارت و پهن باند ثابت که به شبکه آی پی متصل می شوند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۹    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: قرارداد خرید کشتی از کره جنوبی جزء کارهای همین دولتی است که شگرد آن کرنش در برابر بیگانه بوده و می خواهد از این طریق اقتصاد را نجات دهد درحالیکه آن را به روز سیاه نشانده و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
علیرضا غیور گفت: یکی از دلایل و نواقص هفته فرهنگی به برنامه ریزی ها بر می گردد و محور این هفته هم شهادت شهید مدرس بود که می توانست ابعاد شخصیتی شهید مدرس در این هفته برای همگان معرفی شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
یک متخصص بیماری های پوست و مو گفت: مراقب بیماری های ناشی از خشکی پوست که در سه ماهه آخر سال تعداد قابل توجهی از افراد را مبتلا می کند، باشید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
اخلاقی گفت: در حال حاضر مردم راه های انتقال ایدز و هم چنین راه های پیشگیری از آن را آموخته و به همین منظور برای آزمایش آن با آغوش باز به آزمایشگاه مراجعه و در صورت مثبت بودن با آن مشکلی را حس نمی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
رییس شورای شهر یزد گفت: تمام کوچه های 30 ساله یزد که مشکل داشته باشد دوباره آسفالت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
علیرضا آذر از شاعران مطرح کشوری امشب در شب شعر دانشگاه علوم پزشکی در سالن پردیس بین الملل یزد شرکت می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
تقریبا سه ماه از آغاز سال تحصیلی را پشت سر گذاشته ایم ولی هیچ خبری از توزیع شیر در مدارس نیست و مسئولان آموزش و پرورش استان یزد نیز ابلاغ نشدن اعتبارات را دلیل این موضوع عنوان می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
مدیر صندوق بیمه ی اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت:بر اساس جدیدترین مصوبه هیات مدیره، در صورت ازدواج مجدد همسران مستمری بگیر بازمانده، مستمری آنها قطع نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
پورشامحمدی: من برای حفظ آبروی شهر قرارداد را لغو کردم چرا که چنین موزه ای با این امکانات کم، موجب خنده ی توریست ها و بازدید کننده گان می شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۴    
به همت جوانان کوشکنویی ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد پیامبر برپا شد.