پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۳:۲۲Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 8 دی 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 دی 1395 راه دانا 2 دی 1395 راه دانا 3 دی 1395 راه دانا 4 دی 1395 راه دانا 5 دی 1395 راه دانا 6 دی 1395 راه دانا 7 دی 1395 راه دانا 8 دی 1395 راه دانا 9 دی 1395 راه دانا 10 دی 1395 راه دانا 11 دی 1395 راه دانا 12 دی 1395 راه دانا 13 دی 1395 راه دانا 14 دی 1395 راه دانا 15 دی 1395 راه دانا 16 دی 1395 راه دانا 17 دی 1395 راه دانا 18 دی 1395 راه دانا 19 دی 1395 راه دانا 20 دی 1395 راه دانا 21 دی 1395 راه دانا 22 دی 1395 راه دانا 23 دی 1395 راه دانا 24 دی 1395 راه دانا 25 دی 1395 راه دانا 26 دی 1395 راه دانا 27 دی 1395 راه دانا 28 دی 1395 راه دانا 29 دی 1395 راه دانا 30 دی 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۹    
امام جمعه شهر باشت گفت: هدف اصلی فتنه گران در سال 88 از بین بردن اصل نظام و حکومت جمهوری اسلامی ایران بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور فرانسه در فرمانی یک زن قاتل فرانسوی را که در سال 2012 همسرش را به قتل رسانده بود، عفو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۹    
جناب آقایان رستمی و عسکری معاونین محترم استاندار، متهم ردیف اول، خود مجموعه استانداری و در راس آن استاندار ایلام است که باعث و بانی این دلواپسی ها شده است چرا که ایشان بود با موضع گیری خود حماسه 9دی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۳    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با صدور بیانیه ای اعلام کرد: موضع گیری برخی از مسئولان با فتنه مشخص نیست و نه تنها حاضر به برائت جویی از فتنه نیستند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص حادثه تصادف رانندگی و مصدوم شدن دو نفر از دانشجویان این دانشگاه گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس پلیس انتظامی چابهار گفت: در 2 ماهه اخیر 11 میلیارد ریال کالای وارداتی که از چابهار به نقاط دیگر کشور در حال انتقال بوده توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
حجت اشرف زاده از اجرای چند قطعه جدید به همراه چند قطعه نوستالژیک بازسازی شده در سی ودومین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۲    
همسر شهید خندابی گفت: در زندگی با شهید احمد خندابی، رفتارهایی از شهید دیدم و به این نتیجه رسیدم که شهادت حق وی بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۲    
قدرت ملکی گفت: دولت برای حمایت از کشاورزان خسارت دیده با استمهال کلیه وامهای کشاورزی موافقت کرده وتلاش میکنیم با معرفی آنها به بانکها بخشی از خسارتهای وارده را جبران کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۲    
در نوزدهمین همایش مؤسسه بتن آمریکا - شاخه ایران از سمبل راکتور هسته ای بتن ریزی شده اراک توسط تیم بتن دانشگاه آزاد اراک رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۲    
آتش خویی افزود: به دلیل خسارتهای جبران ناپذیر نمک،مردم مشتاق نمک پاشی خیابانها نباشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس مرکز مدیریت راه های استان آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و کولاک راه 181 روستا را در هفت شهرستان این استان مسدود کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۶    
ملی پوشان تیم ساحلی ایران در بازی دوستانه مقابل تیم فوتبال ساحلی لبنان به پیروزی رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مردم با حضور خود در 9 دی روی همه هنجارشکنی های فتنه گران خط قرمز کشیدند و در این روز ابهت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۲    
انفجارهای پشت سرهم و صدور پروانه های جدید اکتشاف و بهره برداری معادن صدای اهالی روستای دنبی را در آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۳    
دهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین، با حضور 75 هنرمند از 27 استان کشور و 93 هنرمند از گلستان کار خود را در شهر گرگان آغاز کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت : خوشحالم که برای هفتمین بار به استان گلستان سفر می کنم و امروز سه هزار فقره اسناد تحویل اقشار کم درآمد و محروم شهرستان آق قلا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۴    
سومین دوره مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان جام امیر کبیر از 8 دی ماه در اراک با حضور 152 بازیکن از جمله ملی پوشان این رشته آغاز و تا 10 دی ماه ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۵    
استان خوزستان به عنوان برترین اکران کننده استانی از سوی دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار کشور انتخاب شد و تندیس شهید سیاح طاهری را دریافت نمود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مدیر جامعة القرآن خدابنده گفت: توسعه فعالیت های قرآنی در فضای مجازی فرصتی در برابر جنگ نرم دشمنان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مسئول بسیج جامعه زنان خوزستان گفت: نقش زنان در حماسه نهم دی سال 88 این بود که همه اعضا را به حضور در صحنه تشویق کردند و البته نقش مهم آنها بعد از این حماسه انتقال آن به نسل های آینده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۲    
امام جمعه موقت اهواز گفت: در فتنه 88 دشمنان به تضعیف مسلمانان امیدوار شدند و صهیونیست ها، آمریکا، انگلیس و فتنه گران در یک صف قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴    
دکتر جواد هراتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در مصاحبه با این واحد گفت: دانشجویان، مناسب ترین مجری برنامه های فرهنگی هستند و سیاست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۱    
آیت الله جنتی در بیانیه ای تأکید کرد: عوامل فتنه نه تنها مستحق آزادی و رفع حصر نیستند بلکه اعمالشان مستوجب محاکمه جدی است و البته در دادگاه عدل الهی نیز باید پاسخگوی بغی در برابر حاکم اسلامی باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۸    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار گفت: به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ولادت یازدهمین اختر تابناک امامت و لایت امام حسن عسگری کتابخانه های عمومی برخوار عضویت رایگان دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
سرپرست اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) از برگزاری سمینار ملی دو روزه میکروب شناسی در یزد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۶    
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین آمده است: نهم دی ماه تجلی بصیرت و نماد وحدت مردم در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسخی به ندای ناشنیده "هل من مَعین"حسینی زمان بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۷    
امام جمعه شبستر گفت:مردم با حضور خود در حماسه نه دی،مشت محکمی بردهان یاوه گویان وفتنه گران داخلی وخارجی زده واعلام کردند که هیچ گاه وبه هیچ وجه جایگاهی در میان این ملت برای آنان وجود ندارد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۷    
مراسم گرامیداشت 9 دی در حالی در سیس برگزار شد که خبری از شهردار و یا نماینده وی در این مراسم نبود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵    
مراسم اربعین شهدای گرانقدر حله عراق و همچنین بزرگداشت نهم دی روز تجدید میثاق با ولایت در شهرستان حمیدیه برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵    
مهاجم استقلال خوزستان برای حضور در جمع شاگردان منصوریان با آبی ها به توافق رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵    
فرمانده سپاه خوزستان گفت: فتنه گران در این سال به دنبال سقوط نظام بودند و ملت ایران در 9 دی 88 به صورت تمام قد در برابر آنان ایستادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۶    
آقای روحانی! 6 ماه نخست خوش آمدگویی و تبریک های ریاست جمهوری به پایان رسیده است؛ الان سال پاسخگویی است.!
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۶    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی در جهان الگو است اما فتنه گران با فتنه گری در سال 1388 این الگو را با مهر تقلب در اذهان جهانیان بدنام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
ملی پوش فوتسال قم گفت: نهم دی حضور همه را طلب می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
نهم دی ماه روز قیام عاشورایی در برابر یزیدیان زمان بود٬ روزی که مقام معظم رهبری آن را به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم٬ تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ خواند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به برخی ناگفته هایی از فتنه سال 88، گفت: در فتنه سال 88 مقامات آمریکایی و برخی کشور های دیگر علنا وارد صحنه شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
طرح تحول سلامت یکی از طرح های مناسبی می باشدکه در نوع خود رضایتمندی مردم را هم در پی داشته است هم مهمترین نقص آن عدم نظارت دقیق بر این طرح می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۶    
با لبخندی محو، عکس را از دستم گرفت و گفت: دخترخانم عکاس! خیلی ممنون، این عکس را به عنوان یادگاری می برم خانه و نگهش می دارم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۶    
در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان از مدیران دستگاه های اجرایی که در اجلاسیه 4000 شهید استان نقش آفرین بودند، تقدیر به عمل آمد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۶    
به گفته کارشناس بهزیستی نطنز آمار ارائه شده ثبت احوال می تواند تنها معرف جنبه ای از طلاق در جامعه باشد اما متاسفانه امروزه با جنبه پنهانی از طلاق در شهرستان نطنز به نام طلاق عاطفی روبه رو هستیم که ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۳    
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوارگفت:فتنه 88نتیجه نفوذ عناصر وابسته در داخل کشور به نظام سلطه جهانی بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۴    
معاون عملیات سپاه امام رضا (ع) گفت: با همکاری پالایشگاه خانگیران در آینده نزدیک شاهد برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخس خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۱    
مسابقات شنا در رده های مختلف سنی درشیراز برگزار شد و تیم سپیدان در مجموع به عنوان قهرمانی دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۱    
وزیر نیرو از روند احداث پروژه آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس بازدید کرد که فاز اول این پروژه با ظرفیت 20 هزار مترمکعب جهت تامین آب شرب شهر بندرعباس قرار است تا فصل تابستان سال 96 به بهره ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۵    
معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش هفت برابری ظرفیت پهنای باند ملی خبر داد و گفت: ظرفیت پهنای باند ملی از 624 گیگابایت در سال 1392 به 4400 گیگابایت رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۹    
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس گفت: بخاطر وجود مشکلات و گرفتاری های منطقه از رئیس جمهور شکایت کردم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مهاجم برزیلی سپاهان قراردادش را با تیم اصفهانی فسخ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۱    
عدم توجه مناسب به گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی در شهرستان نکا چند سالی است که به امری مستمر تبدیل شده و با حواشی همراه بوده است که سال 95 نیز از این امر مستثنی نبود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۸    
هدایت از بیرون و ضربه زدن از داخل استراتژی بود که دشمن در طی یک فرایند 10 ساله بر روی آن برنامه ریزی کرده بود که محور این طراحی خواصی در درون نظام بودند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۵    
ثبت نام دوره جدید اعزام های عتبات عالیات از امروز در پایگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۹    
ستاد اجرایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در حالی هزینه های این نمایشگاه را منتشر کرده که ابهامات زیادی وجود دارد به طوری که حمایت از 2 نمایشگاه عکس، 51 میلیون تومان آب خورده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۶    
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: حصر تنها راه گریز سران فتنه از خشم انقلابی مردم است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۳    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش مسؤولان برای اشتباهاتشان از مردم و رهبری عذرخواهی کنند و مجدد دچار اشتباه نشوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
استاندار خراسان جنوبی گفت:احزاب فعال وحمایت از تشکل های سیاسی می تواند در جهت کاستن از انحرافات اجرایی و فساد اداری بسیار مهم و موثر باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۴    
استاندار خراسان جنوبی از برگزاری جلسه شورای عالی آب به ریاست معاون اول رئیس جمهور با دستور کار انتقال آب از دریای عمان به استان های شرقی و مرکزی کشور خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۱    
بسیج طلاب مدرسه الزهراء بندرعباس به مناسبت سالروز 9 دی، بیانیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۱    
سازمان بسیج جامعه زنان در بیانیه ای تاکید کرد: 9 دی 88 نمایش بصیرت مردم هوشیار و جلوه ای از حماسه حضور برای دفاع از مظلومیت حسین (ع) و غیرت و حمیت در برابر هجمه اهل نفاق به ارزشی ترین باور شیعه یعنی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهار کرد: موقعیت ویژه و استراتژیک استان هرمزگان در مقیاس ملی اهمیت دانشگاههای پیام نور استان را دوچندان کرده است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
چرا من نامه سرگشاده ترا باور نکرده ام. چرا آن را یک بازی بازاریابانه برای اسکار می بینم. این فقط یک حس نیست؛ بلکه کمی هوش متن ترا هم شفاف می کند و هم فاش می سازد که درزهایش کجاست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۹    
کلنگ زنی مصلی امام خمینی (ره) شهرستان نظرآباد چند سالی است که آغاز شده است و اگر طبق اصول و استانداردها پیش رفته بود قاعدتا می بایست تاکنون به اتمام رسیده بود اما متاسفانه همچنان نیمه کاره باقی مانده ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۴    
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حماسه عظیم 9 دی به عنوان تجلی عشق مردم به ولی فقیه یاد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه صندوق توسعه روستایی در شهر کلاته رودبار در آینده نزدیک ایجاد و راه اندازی می شود گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۱    
استاندار چهار محال و بختیاری گفت: تمامی ساخت و سازهای غیرقانونی واقع در بستر و حریم رودخانه های چهارمحال و بختیاری تخریب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۱    
مسؤل نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: فتنه ای که بعد از انتخابات 88 برپا شد اولین و آخرین فتنه نبود و به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه بزرگتری در راه است آنچه که از روایات هم برداشت می شود همین است که ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۱    
سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت 9دی، تأکید کرد: 9دی، یادآور پیوند ناگسستنی امت با ولایت برابر جبهه دشمن است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریمان در بیانیه ای اعلام کرد: حماسه مردم در 9 دی حامل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام و استحالۀ کشور از درون وجود ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۶    
در پی مصدومیت 6 کودک سمیرمی براثر ریزش دیوار مدرسه بر روی آنها، مصدومان حادثه به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۳    
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله به بهانه های مختلف مانع ارسال بیانات رهبری در خصوص فتنه 88 به پایگاه های بسیج مدارس شهرستان کلاله شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۳    
نهم دی ماه 1388 پدیده ای شگرف در تاریخ پربار انقلاب اسلامی است که بار دیگر هوشیاری ، آگاهی و شکیبایی مردم بزرگوار ایران را اثبات نمود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
9 دی آن طور که در کلام رهبر فرزانه ما تبلور یافته، نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
از 25 بهمن 89 شورای عالی امنیت ملی حکم به حبس خانگی سران فتنه داد اما برخی سیاستمداران مطرح کشور به دنبال رفع حصر از سران فتنه هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دعوت به عدم طرح مسائل فتنه در جامعه، گفت: سکوت خلاف وحدت بوده و نه تنها آن را ایجاد یا تقویت نمی کند بلکه مانع تحقق آن است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی از سانحه رانندگی برای خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس در محور سوادکوه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
ملت ایران، با این انتظارهای کاملا نابه جای خودتان، کاری کردید که چند بار ما با بَر و بَچ، به طور کاملا ناشناس برویم خارج و برگردیم، حالا نمی گم چطوری، شما یاد می گیرید زشته.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
حماسه 9 دی ماه سال 88 در برابر فتته گران را می توان یکی از شاخص های نفوذناپذیری ملت در مقابل نفوذهای سیاسی و فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
دستاورد سفر مدیران مازندران به مارکه ایتالیا در حالی توسط شرکت کنندگان در این سفر منتشر نشد که ردپای برخی از مدیران دیگر در این سفر نیز دیده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار شهرستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه کردستان و کرمانشاه و اقشار مختلف مردم مراسم حماسه سالروز نهم دی ماه در پاوه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
زن باردار 19 ساله اهل روستای عزیز آباد شهر نظرکهریزی شهرستان هشترود که در برف و بوران گرفتار شده بود توسط تیم امداد شبکه بهداشت و درمان هشترود نجات یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۷    
مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: برجام سایه جنگ را از کشور دور نکرده بلکه مدافعان حرم سایه جنگ را از کشور دور کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
موج اعتراضات مردمی درقالب بیانیه های مختلف در سطح گسترده و تشکیل کمپین اعتراضی به مواضع استاندار ایلام و نیز انتقادات شدید ائمه جمعه و بالا رفتن این اعتراضات موجب شد تا استاندار ایلام از مردم برای ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: متاسفانه فضای کسب و کار به حدی در این استان راکد است که به نظر می رسد امید از این استان رخت بربسته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
تمامی شهرهای استان روی خط زلزله قرار دارند و در یکی دو سال گذشته به خود لرزیده اند با این حال چنین موضوع مهمی نتوانسته مدیران را تکان بدهد تا نسبت به حوادث و بلایای طبیعی آینده نگرانه برنامه ریزی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۹    
برگزیدگان نخستین جشنواره فرهنگی هنری و رسانه ای تجلی بصیرت در سالن فدک اردبیل معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۹    
جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه محقق برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۹    
به مناسبت حماسه 9 دی،دانش آموزان مدرسه شبانه روزی قشلاق جلیلوی اصلاندوز در مراسمی حمایت خود را از این روز بزرگ اعلام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۹    
فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با ما ضمن گرامیداشت ایام ا.. حماسه 9 دی اظهار داشت : حماسه 9 دی نشانگر اوج بصیرت و ایمان واعتقاد قلبی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۹    
سالن ورزشی 9 دی با نام شهید مدافع حرم مهندس علی آقایی در اردبیل افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۳    
مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط محمد مهدی آژند، فرزند شهید مدافع حرم به صورت رسمی آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس گفت: عده ایی آموزش دیده و دست نشانده هم در خارج و هم در داخل با جهت داد و مدیریت جریان فتنه قصد در آشوب و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی و همچنین تخریب دین ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
یک منبع موثق اعلام کرد: رییس دانشگاه فرهنگیان استان که جهت شرکت در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه گنبد حضور پیدا کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، گفت: استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هفته آینده با حضور وی در جلسه کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
دقایقی قبل دادستان جیرفت از لغو سخنرانی حسین مرعشی که قرار بود به دعوت جمعی از اصلاح طلبان روز جمعه 10 دی در تالار مادر این شهر حضور یابد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
عبدالمجید حسانی شاعر پیشکسوت فراشبندی به مناسبت سالروز حماسه ی 9 دی و روز بصیرت شعری زیبا سروده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده به مناسبت حماسه 9دی بیانیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۲۳    
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده از روز 9 دی ماه به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۱۷    
در این فیلم که میلیونها نفر با اعتماد به رسانه ملی تماشا کردند و فرزندانشان را نیز بر پای آن نشاندند، حریم محرم و نامحرم معنایی ندارد، طلاق توسط وکیل مدعی قانون با حقه به راحتی محقق می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۱۷    
استاندار کرمانشاه در پاسخ به سوالات عملکردی مرصاد، با اشاره ای فرافکنانه به برخی موضوعات گفت: هنوز گزارشی از سرمایه گذاری های خارجی نداریم و لیست مصوبات سفر دولت هم کامل نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۵    
ضرغامی بابیان اینکه استکبار و نظام سلطه امیدوار بود که ناآرامی ها در ایران به بار بنشیند، تأکید کرد: 9 دی که مردم با بصیرت آن را آفریدند سیلی محکمی بر توهمات خارج نشینان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۲    
متولیان جامعه معلولان خراسان شمالی به اجرایی نشدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولین برای داشتن حداقل های یک زندگی بی دغدغه برای این اقشار اشاره کردند وازجمله مشکلات جامعه معلولان را اشتغال، مسکن ...