جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۳۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 26 دی 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 دی 1395 راه دانا 2 دی 1395 راه دانا 3 دی 1395 راه دانا 4 دی 1395 راه دانا 5 دی 1395 راه دانا 6 دی 1395 راه دانا 7 دی 1395 راه دانا 8 دی 1395 راه دانا 9 دی 1395 راه دانا 10 دی 1395 راه دانا 11 دی 1395 راه دانا 12 دی 1395 راه دانا 13 دی 1395 راه دانا 14 دی 1395 راه دانا 15 دی 1395 راه دانا 16 دی 1395 راه دانا 17 دی 1395 راه دانا 18 دی 1395 راه دانا 19 دی 1395 راه دانا 20 دی 1395 راه دانا 21 دی 1395 راه دانا 22 دی 1395 راه دانا 23 دی 1395 راه دانا 24 دی 1395 راه دانا 25 دی 1395 راه دانا 26 دی 1395 راه دانا 27 دی 1395 راه دانا 28 دی 1395 راه دانا 29 دی 1395 راه دانا 30 دی 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۱    
در اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور توسط مأموران نیروی انتظامی در شهر چادگان، سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۴    
دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران از حضور چهارده سخنران در این نشست و ارائه مقاله در راستای تبیین شاخصه های میراث ملموس و ناملموس دیار کهن اصفهان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۵    
محمدجواد لاریجانی در اظهاراتی از تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد و گفت: اما این تاسیس به معنای آن نیست که بقیه تشکل ها غیرفعال شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۷    
معاون معدن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: امیدواریم، بتوانیم، بزرگترین کارخانه کروم را در منطقه اسفندقه شهرستان جیرفت پایه ریزی کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۱    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک درصد جامعه مبتلا به اختلالات اتیسم هستند، گفت : برنامه کشوری غربالگری ، تشخیص و مداخله در اختلال طیف اتیسم در استان زنجان نیز در حال اجرا است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۷    
کلنگ ساخت یک واحد آموزشی با حضور مسئولان محلی توسط افسانه سعید تهرانی خیرمدرسه ساز در روستای سرطاق از توابع بخش مرکزی بندرگز به زمین زده شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
مدیر کل راه آهن شمال شرق2 از افزایش 3.5% آمار جابجایی مسافر در حوزه این اداره کل نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 94 خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
معاونت علمی سازمان بسیج حقوقدانان در نظر دارد در راستای حمایت از انتشار کتب، پایان نامه ها، رساله ها و فعالیت های پژوهشی با پژوهشگران حقوقی همکاری نماید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۹    
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه سیاست دولت بر این است تا فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای گسترش یابند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۴    
فرمانده دریابانی استان بوشهر در آییین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مرزبانی شهرستان کنگان گفت: مقابله با تجاوزات مرزی و قاچاق کالا اولویت کاری دریابانی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۸    
پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم از 22 تا 29 دی ماه 95در محل نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران در بوستان گفت و گو در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۰    
رییس پلیس گلستان با بیان این مطلب که میزان کشفیات کالای قاچاق در استان گلستان 55 درصد رشد داشته است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 12 میلیارد و 900 میلیون تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
سفرکاروان تدبیر و امید با هدف بررسی و ارزیابی مشکلات مردم به چاروسا و دیشموک صورت گرفت و با یک نمایش و صحنه سازی فوق العاده از سوی کارکنان راهداری کهگیلویه برای استاندار و هیات همراه آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۲    
در یکی از خیابان اصلی شهرستان باشت کارگران درحال حفر خیابان هستند و در این بین به جای استفاده از تابلوی خطر از تابلو های جدیدی استفاده کرده اند که بسیار جالب است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۳    
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از انعقاد 100 هزار هکتار تفاهم نامه حفاظت مشارکتی با مجریان طرح ها خبر داد و افزود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۸    
دور جدید حذف یارانه ها از دیماه آغاز شد تا تصمیم جدید دولت برای حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها عملیاتی شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۲    
آئین بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور گسترده مردم انقلابی و مؤمن شهرستان میامی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۵    
اهواز با اکران 20 فیلم از 16 تا 27 بهمن ماه میزبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۲    
پژو 207 صندوقدار توسط ایران خودرو رونمایی شد. در این مراسم قیمت پژو 207 توسط مسئولان این شرکت مشخص شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۹    
دنا پلاس، نسخه ی جدید خودروی دنای ایران خودرو رونمایی شد. قیمت دنا پلاس در کارخانه و بازار چقدر خواهد بود؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۰    
گوشی های ارزان قیمت اما خوش ساخت و قدرتمند، شاخصه ی اصلی شیائومی هستند که البته شاید در ردمی 4 پرایم بیش از پیش نمود پیدا می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۱    
هرساله پرندگان مهاجردر فصل سرما یکی از رودخانه ها یا آبگیرهای خط استوا را برای گذران این فصل انتخاب می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۴    
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی گفت: سه هزار و 574 دانش آموز خراسان جنوبی از اول مهر ماه سال جاری تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی: جرقه های انگیزش انقلاب اسلامی به وسیله ی نواب صفوی در من به وجود آمده و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را مرحوم نواب در دل ما روشن کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۴۳    
مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان خوانسار با اشاره به انجام 310 ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در پاییز امسال در این شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۴۰    
تیم فوتبال آذرخش بندرعباس در هفته هجدهم مسابقات رقابت های فوتسال در لیگ برتر، به پیکار با نماینده تیم یاسین پیشرو قم آماده می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۴۰    
فرمانده انتظامی آمل از کشف دو تن چوب قاچاق از نوع درخت گردو در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۶    
ارزش پوند در شروع بازار مبادلات ارزی صبح روز دوشنبه و در آستانه اظهارات نخست وزیر انگلیس مبنی بر خروج سخت کشورش از اتحادیه اروپا، بار دیگر در برابر دلار آمریکا و یورو کاهش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۳    
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: بالغ بر 29 زمین چمن مصنوعی در تنگستان به بهره برداری رسیده و همچنین بالغ بر 67 بوستان امید روستایی که بخشی از آن در شهرستان به بهره برداری رسیده و بخشی از آن در حال ساخت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
ملوانان برای آمادگی بیشتر برای بازی مقابل فولاد یزد و همچنین تست دو بازیکن جدید با تیم دخانیات رشت بازی دوستانه برگزار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
علیرضا قاسمی نژاد گفت: طی روزهای گذشته با تلاش مأموران آگاهی سارقان 26دکل مخابراتی رامهرمز دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۴    
جعفر خلیل زاده فنی ترین تکواندوکار جام نقش جهان و عضو تیم باشگاه مقاومت گفت: تیم باشگاه مقاومت توانست در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی نماید که این مهم جز با تلاش و همدلی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۰    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 58 میلیارد 552 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به فرزندان خانواده های تحت حمایت این نهاد از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۰    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به اینکه کل پسماند تولیدی استان به طور روزانه 800 تن است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۰    
استاندار قزوین با گلایه از اینکه در صادرات کالا به عراق موفق عمل نکرده ایم، ابراز کرد: بحث عقد خواهر خواندگی بین قزوین و کربلا باید به طور جدی مورد پیگیری مسئولان مربوطه نیز قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۴    
علت نام گذاری روستای بالابند قرارگیری آن در دامنه ای مشرف به دره که یکی از سرشاخه های رودخانه شیرود است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۴    
مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در نامه ای به رئیس جمهور خواستار توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۵    
بر اساس گزارشی در نه ماهه سال جاری تعداد 116 هزار و 280 نفر در حوزه معاینات سرپائی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مورد معاینه قرارگرفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۲    
سیاوش پسر کوچک 5ساله اهل ناظرآباد که از کمر به پایین فلج مادرزاد است، او که مدتهاست در خانه ای رطوبتی و غیر آفتاب گیر آنهم روی موکتی بسیار سخت و خشن زندگی می کند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
شیخ رجبعلی وفایی پیرترین امام جماعت خراسان شمالی به علت کهولت سن امشب در 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
دبیر کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: راویان جوان آموزش دیده 5 درصد از جمعیت راویان یادمان ها را تشکیل می دهند که حضور آنان معطوف به همراهی کاروان های راهیان نور می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۶    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: واردات هواپیما مرجوعی از اسپانیا، اگر صحت داشته باشد، خفت بزرگی برای کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۶    
زنان در صدر اسلام نه تنها از حق تحصیل دانش برخوردار بودند بلکه این حق را داشتند که به تعلیم و نشر دانش بین زنان و مردان بپردازند و در بین آنان ملعمان و استادانی در بخش های مختلف علوم اسلامی وجود داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۶    
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام: از آنجایی که مناطق جنگی این استان یکی از مقصدهای اصلی کاروانهای راهیان نور مناطق مختلف کشور است زیرساختهای این اماکن هنوز مناسب نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۳    
شهرداری قم در پی بیانیه ای که روز گذشته توسط دانشجویان قمی درباره خرید اتوبوس های خارجی صادر شده بود جوابیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۳    
یک روان درمانگر گفت: متاسفانه هنوززن و شوهر یاد نگرفته اند در محیط خانواده چگونه با هم صحبت کنند و تا آقا از محل کار به خانه می آید عبارات کلیشه ای خسته ام، امروز تو اداره چه گذشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۷    
محمد داوودی گفت: اردوی آموزشی تشکیلاتی والعادیات با حضور اعضای اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و اعضای جدیدالورود که به تازگی وارد این مجموعه مقدس شده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۷    
قائم مقام وزارت بهداشت با اشاره به اختلاف زیاد تعرفه های بخش خصوصی و دولتی، گفت: به همین خاطر اجرای قانون تمام وقتی پزشکان ممکن نیست! این درحالیست که وزارت بهداشت در گام سوم طرح تحول ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۴    
اولین سالنامه تخصصی مدافعان حرم سال 1396 منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۴    
ساینس آلرت نوشت: داروهای آنتی سایکوتیک معمولاً منجر به افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در بیماران مصرف کننده می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۸    
بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای روستای محمد صالحی استان بوشهر از امروز برپا و تا 30 دی ماه به بیماران خدمات رایگان ارائه خواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۸    
یک جراح و دندانپزشک با توجه به ضعف فرهنگی در رعایت بهداشت دهان و دندان در کشور هشدار داد و گفت: کسانی که بهداشت دهان و دندان را رعایت نمی کنند بیشتر در معرض خطر ناراحتی های قلبی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۸    
مدیر اموزش وپرورش شیروان با بیان اینکه هدف اصلی تشکیل مدارس غیردولتی، توسعه عدالت آموزشی است؛ گفت: مسئولین این مراکز باید توجه به دانش آموز را در راس امور قرار دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۵    
شهرام نوری با بیان اینکه برای توانمند سازی علمی دانشجویان بسیجی برنامه های متنوعی را در دستورکار قرار داده ایم، اظهار کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی به منظور آموزش ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
زندگی کارگران مهاجر در مستند سرزمین هیچکس به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدحمید میرحسینی روایت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
همایش اقتصاد مقاومتی با موضوع اصلاح الگوی مصرف با سخنرانی دکتر اکبری، دکترای اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان صبح امروز در سالن غدیر اداره ارشاد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد سرطان پستان، معده، کولورکتال و تخمدان را شایعترین سرطان ها در بین زنان استان عنوان کرد و گفت: شایعترین سرطان ها در مردان نیز، معده، کولورکتال، مثانه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۳    
امروز جریانی واژه خناس را مانند تندرو به انقلابیون نسبت می دهد در واقع خناسانی و تندروهایی که یک جریان خاص می گوید همان انقلابیون مدنظر رهبری هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۰    
"26 دی ماه 1357" برای خیلی ها خاطرات پرشور و هیجان انگیز، را تداعی می کنند،کمتر کسی است که دوران پر تلاطم قبل انقلاب را درک کرده باشد و تاریخ 26 دی ماه 57 را به یاد نداشته باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل شرکت بردیا طب آذر گفت: وظیفه هر یک از پزشکان و کارشناسان بررسی وثبت وضعیت جسمانی مردم و کنترل آن می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۸    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از بوجاری بیش از 11هزارتن گندم آبی ودیم درسال زراعی 96-95 در سال جاری،خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۸    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: تنها پالایشگاه کرمانشاه را متری 50 هزار تومان به بخش خصوصی واگذار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۸    
مالکان 480 واحد مسکن مهر در بلوار خرم رودی از تلاش های بی نتیجه خود برای تحویل واحدها و درخواست و شکایاتشان از پیمانکار بی مسئول پروژه و صرف هزینه های مازادی می گویند که در این مسیر انجام داده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۶    
خطر اشرافیت و تجمل گرایی یکی از خطراتی است که انقلاب را به شدت تهدید کرده و به عنوان اساس بدبختی جامعه اسلامی محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰    
حاصل تلاش پلیس در کهگیلویه و بویراحمد در چند روز اخیر دستگیری خانواده قاچاقچی و دزدان موتورسیکلت و انهدام باند سارقان مغاره ها در استان بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰    
فرمانده انتظامی گچساران از کشف پنج قلم اشیاء عتیقه با قدمت تقریبی دو هزار سال و دستگیری یک متهم در این زمینه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۷    
کاریکاتوری با محوریت غرق شدن مردم در شبکه های اجتماعی که استفاده مداوم مردم از موبایل در همه شرایط را نشان می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۴    
پس از گذشت ماه ها اختلاف بین شهردار و اعضای شورای شهر دولت آباد، مهدی محمدی به عنوان سرپرست شهرداری دولت آباد معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۱    
عدم آموزش مهارتهای زندگی و برخورد با مشکلات،عدم اعتماد به نفس، مشکل یادگیری، عدم خودباوری، دوستی نادرست، پوچی گرایی، افسردگی و اضطراب، خشونت روانی و فیزیکی در خانه و مدرسه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از تصویب پیشنهادی در جلسه روز گذشته مجلس خبر داد که بر اساس آن زنان میتوانند با 20 سال خدمت بازنشسته شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: مسایل مطرح شده در فضاهای مجازی در رابطه با افزایش مالیات های استان برای سال آینده ناشی از بیسوادی افراد است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز با ارسال نامه ای به شهردار کرج از وی برای حضور در جلسه نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۴    
انصاری جابری گفت: 400 ساعت مصاحبه صورت گرفته فرصت مناسبی برای پرداختن به ابعاد مختلف و رشادت های آفریده شده است که ناگفته های جنگ را روایت می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۴    
در جلسه انجمن کتابخانه های بیجار بیان شد: شهرداری بیجار بیش از 30 میلیون تومان به کتابخانه بیجار بدهکار است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۴    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی از افزایش آسیب های اجتماعی و قتل و خودکشی در این استان اظهار نگرانی کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۱    
بارش برف شبانه زیبایی خاصی به خیابانهای شهرستان جوانرود بخشید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۱    
کارخانه نوین آردسازی سهند سقز با سرمایه گذاری 140 میلیارد ریالی بخش خصوصی (برادران مویدی) و در روستای قیسلون این شهرستان به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار از وقف یک واحد مسکونی در بابلسر به ارزش 4 میلیارد ریال برای امور قرآنی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف یک محموله قاچاق میلیاردی در ماکو خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
11 اردیبهشت ماه سال آینده دومین کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان با همکاری تمام مراکز آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
دو روزنامه چینی در شماره های امروز دوشنبه خود با اشاره به سیاست های رئیس جمهوری منتخب آمریکا در قبال پکن، در مورد به سر آمدن صبر چین به ترامپ هشدار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رییس مرکز تحقیقاتی جراحی عروق دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استفاده از سلولهای بنیادی برای درمان انسداد شریان های اندام تحتانی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: نگرانی مردم و تولیدکنندگان آذربایجان شرقی از افزایش غیرمنصفانه مالیات به حق بوده و اگر دولت چنین تصمیمی داشته باشد این موضوع قطعا در مجلس بررسی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۲    
استاندار کردستان از افتتاح استخر سرپوشیده سقز تا یک ماه آینده خبر داد و همچنین بر تسریع در ساخت فرودگاه سقز تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۶    
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه گفت:نفی خشونت در جامعه بایستی از دوران کودکی در افراد نهادینه شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به میزبانی این استان از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، گفت: فیلم های جشنواره، امسال در دو سینمای کرج اکران خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به معدوم سازی کانون ابتلا به آنفلوآنزا در این استان، گفت: همچنان وضعیت مازندران در بحث آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خوب نیست و ما واقعاً نگران هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۷    
سبقت و سرعت غیرمجاز راننده پراید و برخورد با خودروی سمند موجب بروز حادثه در محور سیمرغ به بهنمیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۷    
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان یزد گفت: اجرای طرح فاضلاب شهری بافق با کندی پیش می رود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۴    
در جریان تصادف یک دستگاه پژو و پراید و همچنین سقوط یک کامیون به داخل دره در حومه شهر سنندج، یکی از شهروندان کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
در تاریخ، کمتر افرادی یافت می شوند که برای اجرای اهداف اسلامی خود، ساختار هماهنگی همچون فداییان اسلام تشکیل دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۳    
معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:چهره جنگ های آینده متفاوت از چهره جنگ هشت ساله دفاع مقدس است و سرعت عمل و قدرت آتش ویژگی جنگ های آینده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۳    
استاد تمام دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: از استاندار محترم استان و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی این توقع وجود دارد که نسبت به این مهم توجه بیشتری مبذول داشته و در صورتی که به آن اعتقاد و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۳    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در آینده نزدیک حمایت از چاپ آثار مؤلفان هرمزگان را در اولویت بهتری قرار خواهیم داد و همچنین آثار نویسندگان هرمزگان در کمیته آثار مکتوب ارزشمند مورد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۳    
استاندار هرمزگان گفت: مطالعه کتاب موجب نجات بشریت از ظلمت و تاریکی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۷    
محمدرضا شاه پس از فرار از کشور دوران سخت و طاقت فرسایی داشت و آمریکا هیچ گاه حاضر به پذیرش وی در خاک کشورش نشد و مرگ در غربت داشت که این موضوع لکه ننگی برای رژیم شاهنشاهی و حامیان غرب و آمریکا است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۴    
در شرایطی که ریاست جمهوری برای پذیرش ریاست کتابخانه ملی از احمد مسجد جامعی درخواست کرده است، وی امروز استعفای خود را به هیئت رئیسه شورای شهر تهران ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۹    
به همت واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود 40 نفر از دختران مددجوی این نهاد به اردوی فرهنگی، آموزشی اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۹    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای توصیه های به کشاورزان استان کرمانشاه نموده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۹    
نمایش "دوست ممّد" کاری از گروه تئاتر آیینه میبد و به کارگردانی سیدناصر امامی میبدی در تالار هنر یزد به نمایش گذاشته شد.