چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 2 اسفند 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 1 اسفند 1395 راه دانا 2 اسفند 1395 راه دانا 3 اسفند 1395 راه دانا 4 اسفند 1395 راه دانا 5 اسفند 1395 راه دانا 6 اسفند 1395 راه دانا 7 اسفند 1395 راه دانا 8 اسفند 1395 راه دانا 9 اسفند 1395 راه دانا 10 اسفند 1395 راه دانا 11 اسفند 1395 راه دانا 12 اسفند 1395 راه دانا 13 اسفند 1395 راه دانا 14 اسفند 1395 راه دانا 15 اسفند 1395 راه دانا 16 اسفند 1395 راه دانا 17 اسفند 1395 راه دانا 18 اسفند 1395 راه دانا 19 اسفند 1395 راه دانا 20 اسفند 1395 راه دانا 21 اسفند 1395 راه دانا 22 اسفند 1395 راه دانا 23 اسفند 1395 راه دانا 24 اسفند 1395 راه دانا 25 اسفند 1395 راه دانا 26 اسفند 1395 راه دانا 27 اسفند 1395 راه دانا 28 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان گفت: تمامی شعبات بانک ها در شهرستان بهارستان باید مجهز به دوربین مدار بسته و آژیر متصل به 110 باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
این روزها بازار تبلیغات شوراها داغ است. آنقدر داغ که هر کس به واسطه داشتن مدرک تحصیلی و کمی انگیزه برای ورود به شورای شهر اعلام حضور کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۱    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: همه این را میدانیم که تمانی قوای رسانه ها و جریانات معاند نظام بر تخریب قوه قضائیه به عنوان نهادی که در برابر بسیاری از جرائم و مفسدین ایستادگی میکند متمرکز ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری لرستان گفت: کانون فرهنگی هنری حسین بن علی(ع) لرستان برای دومین سال به عنوان متولی فعالیت ترویج فرهنگ کتابخوانی انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۷    
”من رییس جمهور ایرانم“ عنوان کتاب عکسی است با موضوع ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران که توسط ” امیر نریمانی “ عکاس خبری و مطبوعاتی به همت انتشارات کتاب پرگار در قطع خشتی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف گروه های مقاومت در منطقه است، گفت: پیروزی در حلب و موصل،آغازی بر پیروزی های بزرگ توسط جبهه مقاومت است
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
نوروزی با بیان اینکه مقابله با نفوذ سیاسی استکبار؛یکی از کارکردهای عملی بسیج است، گفت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس به برکت خون شهدا، بوی استکبار ستیزی می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۸    
یک هفته از روزی که مردم استان مرکزی شاهد بارش سنگین برف بودند گذشت؛ بارش نزولات آسمانی گرچه باعث شادمانی مردم شد ولی به واقع نوعی آزمون برای سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی در مقابله با بحران های ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت شهروندان، با اخلال گران نظم و امنیت به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس اداره امنیتی دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: افزایش فقر و بیکاری یکی از پیامدهای حضور اتباع بیگانه غیر مجاز در استان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
نماینده وزارت کشور گفت: سیستان و بلوچستان پیشرو در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۳    
استاندار خراسان رضوی گفت: نرخ تسهیلات مسکن در حوزه انبوه سازی باید کاهش یابد با نرخ کنونی نمی توان موفق بود و باید زمینه را برای سرمایه گذاری در ساخت و سازهای خارجی فراهم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
مدیر آموزش و پرورش سرپلذهاب از برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در کلیه مدارس شهرستان خبر دادو گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۷    
نشست تنظیم بازارشهرستان سرایان با حضور فرماندارو دیگراعضاء این کمیته درمحل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
نمایندگان با کلیات لایحه بودجه سال 96 موافقت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی هرمزگان گفت: نانوایان ملزم به استفاده از سبوس در نان هستند و نانوایی های هرمزگان باید تا پیش از پایان سال میزان استفاده از سبوس را در نان افزایش دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
مدیر اجراییات شهرداری یاسوج از توقیف 18 کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجازدر این شهر خبر داد و گفت: این کامیون ها با سوء استفاده های فراوان ،شبانه اقدام به تخلیه خاک ونخاله درحریم شهر می کردند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
بخش بزرگی دریاچه زیبای زریوار مریوان بدلیل کاهش دمای هوا در روزهای اخیر در روز دوشنبه 2 اسفند یخ بست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
در پایان مسابقات آفرود بین المللی ترکیه 2 راننده استان قزوین موفق به کسب عنوان سوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
فرمانده انتظامی استان از کشف 74 کیلو 610 گرم انواع مواد مخدر در چهار عملیات ضربتی از قاچاقچیان مواد مخدر و دستگیری 6 نفر قاچاقچی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در همدان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۶    
دبیرنخستین سوگواره یاس کبود یاسوج از برگزاری نخستین سوگواره یاس کبود ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دهم اسفندماه جاری دربوستان بانوان این شهر خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۳    
فرماندار باشت گفت: تعامل بین بخشی جهت انجام امور ضروریست و در این زمینه لازم است نسبت به رفع موانع با همدیگر همکاری نمایند تا کارهای مردم به خوبی انجام گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی یاسوج در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
معاون سیاسی فرماندارتالش در کمسیون آرد و نان شهرستان گفت: سهمیه واقعی عشایر شهرستان از آرد عشایری با میزان واقعی آن فاصله دارد،اما این امر در حال افزایش و بررسی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
بدون شک اخذ تدابیر بازارسنجی و بازاریابی برای جذب هرچه بیشتر گردشگر به شهرستان اشکذر می تواند درآمد بیشتری را نصیب مردم این دیار کند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت : 100نفر نیرودرقالب 23 اکیپ کار شمارش حیات وحش دنا را شروع کرده اند..
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
شهر بوشهر موفق شد با ربودن گوی سبقت از لاهیجان و هیجده شهر دیگر عنوان پایتخت کتاب ایران را از آن خود کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۴    
روستای خواجه جمالی بخش آباده طشک از توابع شهرستان نی ریز مقام سومی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب را به خود اختصاص داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۹    
صندوق های ذخیره بازنشستگی در سال های اخیر به حیاط خلوت دولت ها تبدیل شده و در عمل شاهد سواستفاده های فراوانی از این صندوق ها هستیم در زمان دولت قبل سواستفاده های مالی در شرکت های زیرمجموعه تامین ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۹    
مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی بهمن ماه سال جاری 15 میلیون 841 هزارو 230 سهم به ارزش 34 میلیارد ریال درتالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۶    
مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره تا 8 اسفندماه 95 تمدید شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۴    
دانش آموزان دبستان دخترانه بیک زاده گنبدکاووس شروع بندگی خدا را با ذکر و یاد او جشن گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۹    
رئیس اندیشکده یقین: از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنم، باید دید برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱    
نو شدن و جنبش برای تحول از ویژگی های بهار است، تلاش برای تغییر و تازه شدن از خاصیت آمدن سال نو است، تغییر و تحولی که از طبیعت به سطح شهر هم راه باز کرده و در روزهای پایانی اسفند در مغازه ها و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۸    
رئیس اندیشکده ی یقین با تاکید بر لزوم اجرای عدالت برای مردم ابراز داشت: ما را در 38مین سالگرد انقلاب اسلامی گریزی نیست مگر اقامه قسط و عدل در جامعه.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۸    
در مراسم پایانی سومین جشنواره پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب، بوشهر به عنوان سومین پایتخت کتاب ایران معرفی شد و برترین روستاهای دوستدار کتاب نیز مشخص گردید که در بالای این لیست نام ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۹    
اظهارات نسنجیده و غیرکارشناسی استاندار غیر از ایجاد تنش و در نتیجه بهره برداری مخالفان و معاندان نظام و ارزش های اسلامی و انقلابی حاصلی نخواهد داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۳    
حسین زاده با بیان اینکه راهیان نور همه ساله با رشد کمی و کیفی روبرو است،گفت: یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان برای میزبانی از زائران راهیان نور نوروز96، آماده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۴    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر رعایت ضوابط ساخت و ساز در محله شبیری جی، گفت: ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در این محله در دست پیگیری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بانه گفت: راه ارتباطی 65 روستای شهرستان بانه به علت بارش برف سنگین همچنان مسدود است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۸    
ترومپت نوعی ساز کلاسیک است که گونه ابتدایی آن را از چوب خیزران و بعدها از شاخ حیوانات ساخته اند و در شکارگاه ها و هنگامه نبرد به صدا در می آوردند نوعی ترومپت راست در مصر باستان ویژه امور نظامی و رژه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
کارگاه آموزشی سواد فضای مجازی با حضور 220 نفر از دانشجویان دانشگاه های اردبیل در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
"افشین توسلی" رزمی کار اصلاندوزی قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته استان تهران گرامیداشت شهدای مدافع حرم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق به طرح دوفوریتی فراکسیون امید مجلس اشاره کرد و نوشت: این طرح مانند طرح استادی می ماند که حق سوال کردن را از دانشجو می گیرد و گویای عدم تسلط استاد به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
تیم عاشقان ولایت با برتری مقابل فرمانداری به فینال مسابقات فوتسال کوهرنگ راه یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان از اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان سپیدان همانند سال های گذشته خبر داد و گفت: این طرح از اول اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
اجرای طرح ساماندهی دست فروشان یزدی، فریاد اعتراض دست فروشان را در پی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
رهبرانقلاب، روز دوشنبه ، بیانات مهمی درباره ی لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم جنوب کشور بیان کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۱    
معاون بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور اظهار کرد با توجه به اینکه جمهوری اسلامی در آستانه تمدن سازی است لذا امروز نیازمند این است که بتواند چتر امنیت ملی و اقتدار ملی خود را در نظام بین الملل کاملا ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ با حضور مدیر کل کمیته امداد و مسئولان شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۹    
مدیر کل اداره اوقاف استان یزد و تهران از بقاع متبرکه اردکان بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
مراسم سوگواره یاس نبوی بمناسبت ایام فاطمیه اول در بقعه متبرکه سیدهاشم شریف آباد اردکان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
براستی حضرات دولتمردان دولت به اصطلاح تدبیر وامید ، کی قرار است ، صدای خس خس ریه های پر از گرد خاک خوزستانی هارا بشنوند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۰    
در دولت یازدهم این مقدار به حدود 33 انجمن افزایش یافت و با صدور مجوز از سوی فرماندار سابق شاهد رشد قارچ گونه آنها در سطح شهرستان بودیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
به دنبال گزارش احتمال به دنیا آمدن زودتر از موعد نوزادی در روستای گللو از توابع بخش کوراییم شهرستان نیر اکیپ پزشکی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به منطقه اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
گفته می شود رئیس جمهور اواخر هفته وارد اهواز می شود تا در جریان بحران های اخیر خوزستان قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
صبح امروز فرمادار صومعه سرا با همراهی مسئولین ادارات شهرستان برای رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت روستاییان نارنج پره به منطقه رفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مسابقات بین المللی شطرنج جام فردوسی با کسب چهارمی امیر رضا پوررمضانعلی در مشهد پایان یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم دزفول با اشاره به شرایط کنونی استان خوزستان تصریح کرد: 10 وزیر دولت به استان خوزستان سفر کرده اند، اما دریغ از یک مصوبه مناسب برای مبارزه با ریزگردها است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
حجت الاسلام راشد یزدی گفت: ازدواج های دانشجویی با آگاهی و شناخت انجام می شود و به همین دلیل هم این ازدواج ها یکی از موفق ترین و پایدارترین ازدواج ها است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
بارندگی هفته گذشته باعث مسدود شدن بیشتر راه ارتباطی در بخش سندرک شد و سقف چهار منزل مسکونی را فرو ریخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: در این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی، طی بازرسی از یک واحد صنفی تعداد سه هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و پر خطر را کشف کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
معاون فرماندار پلدشت گفت: باید با ایجاد فضای شاد و نشاط آور در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت فضای سالم مهیا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه بهره برداری از المان میدان انقلاب تا پایان سال انجام خواهد گرفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 باب مدرسه عشایری در این استان با هزینه کشور ژاپن در نیمه اول سال 96 ساخته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل شرکت سیمان قاین گفت: شرکت سیمان قاین برای دومین سال موفق به کسب تندیس شرکت برتر از جشنواره رتبه بندی شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، به همت واحد آموزش جمعیت هلال احمر جوانرود برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، گفت: برپایی نشست های کتابخوان ویژه رده های مختلف سنی به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های این اداره کل در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
خدمات شهری در دالاهو بسیار ضعیف است به نوعی که خیلی از مردم نسبت به این وضع اعتراض دارند، در این میان برخی ادارات مسئول در برف روبی هم بار کم کاری خود را به دوش مردم انداخته اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
دانش آموزان دبستان امام خمینی( ره) با امضاء طوماری، پیمان بستند که در چهاشنبه سوری از طرقه و مواد آتش زا استفاده نکنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
معاون عمرانی شهرداری یزد از بهره برداری از پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی و تکمیل مرمت روکش آسفالت بلوار 17 شهریور تا 10 روز آینده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در غرب کسی حق ندارد درباره هولوکاست که حتی دانشمندان و فیلسوفان غربی هم به اغراق آمیز بودن آن اعتراف کرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
در طول 38 سال از انقلاب اسلامی دشمنان این مرزو بوم همواره تلاش داشته اند تا این انقلاب را تحریف نمایند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از مصالحه 70 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
در ماه هایی که روز به روز شاهد تضعیف جایگاه ربع پهلوی در بین گروه های مختلف اپوزیسیون بخصوص سلطنت طلبان هستیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: به رغم وجود تحریم ها، با فعال سازی ظرفیت های درونی، آینده روشنی پیش روی ایران اسلامی اسلامی خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
تیم مس کرمان پس از پشت سر گذاشتن چند هفته فوق العاده در دو بازی اخیر خود به تساوی دست یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور عنوان کرد: امسال با حمایت های فرماندهان ارشد سپاه پاسداران 51 میلیارد تومان اعتبار در زمینه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین رسایی گفت: مردم باید در برابر اشرافی گری ایستاده و مطالبه گری کنند؛ اگر این افراد ادعای اصولگرایی و انقلابی بودن دارند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از اطلاع از وضعیت زندگی دختر شهید فرهادی توسط این پایگاه خبری، اکیپی را به منزل وی فرستاد تا در جریان مشکلات او قرار گیرند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
طبق آمار ارائه شده مردان کمتر از زنان به مراکز درمانی مراجعه می کنند و زمانی به مراکز درمانی و به پزشک مراجعه می کنند که دیگر فرصت طلایی پیگیری درمان گذشته است و هم هزینه های زیاد و هم عوارض بیشتری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
در پی تنش جلسه شش بهمن ماه در فرمانداری که با ریاست خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی در فرمانداری برگزار شد بود که با ورود غیر منتظره عباس پاریابی معاون عمرانی و توهین به معاون سیاسی که فایل صوتی در ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
عاشوری امام جمعه سیراف بهمراه شهردار و شورای اسلامی این شهر از خسارت دیدگان بارندگی های اخیر در سیراف بازدید و از این عزیزان دلجویی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیّر از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور 325 دانش آموز مقطع دوم و سوم متوسطه در شهرستان دیّر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت سوم اسفندماه سالروز عملیات غرورانگیز خیبر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: بیشترین علت مرگ مردان در حوادث ناشی از تصادفات ترافیکی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
آسوشیتدپرس با انتشار خبری مدعی شد که در پیش نویس جدید دستور مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همان 7 کشور پیشین از سفر به این کشور منع شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
طی آئینی از سوی مسئولان کمیته امداد، از بانوی موفق سرپرست خانوار برازجانی به دلیل تربیت شش فرزند تحصیل کرده و موفق تجلیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
معاون وزیر کشور با توجه به اتفاقات منطقه ریزاب بخش قطرویه و پیگیری های انجام شده به شهرستان نی ریز سفر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
بخشدار مرکزی پلدختر گفت:هنوز علت مرگ دامدار مشخص نیست ولی مشخص که به دلیل خونریزی شدید فوت کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
جشنواره رزمی کاران دفاع شخصی به همت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در اندیشه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با معاون رئیس جمهور آمریکا در مقر این اتحادیه، بر لزوم اجرای کامل توافق هسته ای ایران تاکید کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان امداد و نجات، از بکارگیری 5 فروند بالگرد امدادی در عملیات مناطق سیلابی کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
بسیج با حمایت خود از طرح های تولید عسل، این صنعت را به صورت چشمگیری احیا کرده و موجب اشتغالزایی در این عرصه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
رییس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت: حمایت از صنعت فرش شهرستان سنقروکلیایی می تواند حدود 15 هزار نفر از زنان بافنده روستایی را شاغل کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
مدیر حوزه سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به دلیل استعمال دخانیات و تغذیه نامناسب، مردان بیشتر از زنان در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی هستند
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار همدان امروز در مراسمی بخشدار جدید بخش گیان نهاوند معرفی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
کارشناس سازمان برنامه وبودجه استان تهران گفت: توپوگرافی و مسائل زیست محیطی عامل کمبود تولیدات صنعتی در شهرستان دماوند است و این منطقه دارای صنایع پاک و اقتصاد سبز می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
مسئول توزیع شیر یارانه مدارس شهرستان دماوند گفت: در سال تحصیلی جاری، حدود 451 هزار و صد تن شیر یارانه، در 139 واحد آموزشی شهرستان دماوند در 25 نوبت توزیع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۴    
فرزین شهباز، کشتی گیر و باستانی کار چنارانی، صاحب بازوبند پهلوانی دانش آموزی جوانان کشور شد.