پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۳:۵۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 3 تیر 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 3 تیر 1396 راه دانا 4 تیر 1396 راه دانا 5 تیر 1396 راه دانا 6 تیر 1396 راه دانا 7 تیر 1396 راه دانا 8 تیر 1396 راه دانا 9 تیر 1396 راه دانا 10 تیر 1396 راه دانا 11 تیر 1396 راه دانا 12 تیر 1396 راه دانا 13 تیر 1396 راه دانا 14 تیر 1396 راه دانا 15 تیر 1396 راه دانا 16 تیر 1396 راه دانا 17 تیر 1396 راه دانا 18 تیر 1396 راه دانا 19 تیر 1396 راه دانا 20 تیر 1396 راه دانا 21 تیر 1396 راه دانا 22 تیر 1396 راه دانا 23 تیر 1396 راه دانا 24 تیر 1396 راه دانا 25 تیر 1396 راه دانا 26 تیر 1396 راه دانا 27 تیر 1396 راه دانا 28 تیر 1396 راه دانا 29 تیر 1396 راه دانا 30 تیر 1396 راه دانا 31 تیر 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۷    
کاتب سیستانی با نگارش یاداشتی سیاسی-طنز به نحوی گلایه امیز از اقدام موشکی سپاه پاسدارن در هدف قرار دادن گروه تروریستی داعش در سوریه، تشکر و قدردانی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۶    
نماینده سازمان سنجش در شهرستان ایرانشهر گفت: آزمون سراسری سال 96 در 15 و 16 تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۵    
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای پیام نور استان کردستان طرح ضیافت اندیشه دانشجویی تابستان 96 را در غرب کشور بر گزار می می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
مقصودی گفت: تاکنون تصمیم مقام معظم رهبری بر این بوده که ما به تعهداتمان پایبند باشیم اما مسیر شکایت و فشار را طی خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۳    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 3 هزار تومان افزایش یک میلیون و 218 هزار تومان و دلار با رشد 23 تومانی 3791 تومان فروخته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس دادگستری آبدانان گفت:در جشن گلریزان شهرستان آبدانان 15 میلیون تومان برای کمک به زندانی های جرائم غیر عمد در شهرستان جمع آوری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۷    
به منظور راه اندازی سامانه GIS ، برداشت اطلاعات جغرافیایی از مسیرخط لوله 8 اینچ میعانات گازی دالان در منطقه فارس آغاز گردید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۰    
جلسه دستگاههای اجرایی خدمات رسان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گرمه جهت هماهنگی و برنامه ریزی موج دوم سفرهای تابستانی به منظور ارتقاء ارایه خدمات رفاهی به مسافران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۴    
سینمای دهلران که کمتر از 2 ماه از فعالیت آن نمی گذرد به دلیل اجاره بهای سنگین سالن، تعیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس هیات بوکس شهرستان دهلران گفت: ساخت خانه بوکس دهلران طولانی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی ایوان از برداشت بیش از هزار تن حبوبات در سطح اراضی شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۹    
به مناسبت هفته قوه قضائیه، فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش با دادستان و رییس دادگستری شهرستان دیدار نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۹    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری طرح ضافت اندیشه ویژه اساتید و دانشجویان این دانشگاه خبرداد و گفت: این طرح در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
نویسنده نمایش مرگ لاکچری با بیان اینکه هنرمندان شهرستان جاسک از کمبود فضای فرهنگی و هنری رنج می برند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: عملیات کشت محصول چغندر قند در سطح 530 هکتار از اراضی کشاورزی آبیک انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۳    
رئیس هیات فوتسال ایرانشهر از مشارکت 29 تیم فوتسال در جام رمضان امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۲    
در اواخر فصل بهار شکوفه های انار در نوشهر به بار می نشینند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۳    
اگر بخواهیم پیشینه قانونی شدن حجاب در کشور را مورد بررسی قراردهیم، تنها لازم است که بازه زمانی سال 1357تاکنون را پیگیری کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان در بخش انفرادی, کسب رتبه دومی پینگ پنگ باز اهرمی را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۹    
فرماندار ویژه فسا از افزایش 180 درصدی اعتبارات 3 درصدی نفت و گاز در شهرستان فسا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۸    
صیاد یکی از شهرستان های همجوار سردشت قصد صید ماهی با موتور برق را در رودخانه زاب سردشت داشت که بر اثر برق گرفتگی و ایست قلبی ناشی از موتور برق جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۲    
یک دزد دریایی گنجی در جایی پنهان کرده است که هنوز کسی آن را پیدا نکرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۹    
یک زندانی فراری به شیوه جالبی پلیس های آمریکا را به سخره گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۰    
مسئول استانی بیت الاحزان در جنوب کرمان از ثبت نام200نوجوان و جوان در طرح ملی شهرستان رودبارجنوب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۷    
حداکثر سرعت فعلی شیرون، به 420 کیلومتر بر ساعت محدود شده؛ اما پرچم دار بوگاتی ممکن است با استفاده از تایرهای بهتر، به سرعت 483 کیلومتر بر ساعت برسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۱    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: توازن در انتخاب رشته های تحصیلی دانش آموزان در استان جدی گرفته شود و در این راستا باید از مقاطع پایین به آنها آموزش و آگاهی بخشی لازم صورت گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۵    
هم زمان با عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری مراسماتی چون پخت نان کاکولی, طبخ آش های محلی, خواندن ذکر تسبیحات حضرت فاطمه (س) بر روی نخود و... انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود، بیش از 12 هزار فرصت شغلی در پایان سال 96 در استان ایجاد گردد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی پنجم تیرماه پایان می پذیرد این مهلت تا 11 تیر تمدید شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۱    
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، شبکه های سیما تلاش می کنند با عیدانه خود در تولید و پخش ویژه برنامه های شاد و مفرح، اوقات خوشی را در این دو روز برای مخاطبان خود رقم بزنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۷    
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی با ویژه برنامه های عید فطر میهمان خانه هم استانی ها در روز عید فطر است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۱    
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی آینه ای جهت انعکاس نفاق ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۸    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: فطریه امسال در استان 5 هزارتومان اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: در سال 95 ما در مجموع 401 مورد فوتی ارجاع شده به پزشکی قانونی استان داشته ایم که در مقایسه با مدت ماشبه در سال 94، 2.9 درصد کاهش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون در ادامه طرح رونق تولید،200میلیارد ریال تسهیلات به 25 واحد تولیدی استان پرداخت شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
حاج عباس مرادی خیر الشتری ساکن روستای عباس آباد الشتر 600متر مربع از زمین کشاورزی خود را که در موقعیت مناسب و همجوار با روستا بود برای ساخت مسجد و حسینیه وقف و اهدا نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
با دریافت پیامک های تبلیغاتی و فریب دهنده که شما "برنده جایزه همراه اول و ایرانسل " شده اید، به باجه های عابر بانک مراجعه نکنید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
سفیر انگلستان در ایران در سفر به استان گلستان و دیدار با مقامات بلند پایه اقتصادی استان گلستان گفت: نیاز است در معرفی ظرفیت ها به فراتر از مرز ها بیشتر تلاش شود و سرمایه گذاران از این توانمندی ها ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۷    
فردی که با نصب دستگاه اسکیمر روی دستگاه کارتخوان سیار، اطلاعات حساب شهروندان را به دست آورده و از حساب آنها سرقت می کرد توسط پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۴    
وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان لرستانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران از طرف استاندار لرستان به عنوان سفیران محیط زیست انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۴    
متقاضیان می توانند با سپرده گذاری مبلغ موردنیاز تسهیلات از 20 میلیون ریال تا سقف 5 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: اتصال راه آهن جلفا به کشور آذربایجان از مسیر خداآفرین و ساخت پل دوستی در این محدوده، به توسعه اقتصادی استان شتاب مضاعفی می بخشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۱    
سید کاظم دلخوش با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حمله داعش به تهران سبب شد تا ملت ایران هوشیارتر باشند و دشمنان خود را بیش از گذشته بشناسند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۴    
پدر شهید رمضانی گفت: برای حل مشکل همه جا رفته ایم. نماینده شهرستان، فرمانداری، اداره آب روستایی شهرستان، اداره کل آب و فاضلاب استان، بنیاد شهید و ادارات و سازمان های گوناگون ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۵    
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: سال گذشته بیش از 50 مورد تخلف از اعضای شوراها به دادگستری آمد و بررسی شد که در جریان این بررسی ها عضویت برخی از اعضای شوراها را سلب کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۵    
مناسبت فرا رسیدن روز اصناف رئیس صنعت و معدن و اتاق اصناف و رئیس اتحادیه های صنفی شهرستان سپیدان با امام جمعه شهرستان سپیدان دیدار وگفتگوکردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۵    
رییس شورای قضایی استان لرستان گفت: در رده سنی اطفال و نوجوانان از مجازات های جایگزین حبس در برخی جرایم استفاده شود و این مهم نیازمند مطالعه پژوهشی و کار کارشناسی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، 44 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های اردبیل آزاد شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی با وجود مشکلاتی که کار را برایش سخت کرده است، بازهم در دید رقیبانش به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در کشورهای پیشرفته مالیات بر دخانیات بسیار زیاد است اما در کشور ما این مالیات به حدی نیست که بتواند مانع توزیع در کشور شود لذا از این جهت نیز آسیب هایی به جامعه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۰    
یکی از مناطق بیجار که در حاشیه قرار گرفته و شهروندان آن از کمترین امکانات اولیه شهر نشینی نیز برخوردر نیستند ،منازل 84 واحدی تخت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۷    
دبیر شورای افتای شهرستان سقز گفت: میزان فطریه هر فرد مسلمان سه کیلو گندم معادل 4 هزار و 500 ریال است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۱    
به گفته این شاهزاده سعودی، فرمانبرداری مطلق در برابر خواسته های واشنگتن، کمک به اسکان فلسطینیان ساکن غزه در شمال صحرای سینا، مقابله با حماس و حامیان آن مهمترین شروطی هستند آمریکا تعیین کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
با حضور فرماندار و اعضا ،اولین جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی سال1396در دفترفرمانداری شیروان برگزار شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: مدیر عامل جدید پالایشگاه کرمانشاه که پس از واگذاری غیرقانونی منصوب شده بود برکنار شده است اما پست خود را ترک نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
روز اول تیر ماه، مصادف است با روز جهانی اهدای عضو. اما انتقال اعضای بدن یک فرد سالم به افراد نیازمند، همیشه صرفا با نیت خیر انجام نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از استقرار 500 نجاتگر، پرستار و پزشک در مصلی تهران در مراسم عید سعید فطر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
معاون اداره کل هواشناسی استان از افزایش نسبی دما طی روزهای آتی در آذربایجان شرقی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۰    
هر چند وقوع چنین تحرکاتی غلط و غیر قابل اغماض است ولی رئیس جمهور نیز باید به سخنان گذشته خود رجوع کند که عامل ایجاد چنین فضایی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۷    
سردار مهماندار گفت: محل استقرار تاکسی های ون ویژه جابجایی گمشدگان در پارکینگ لجستیک ارتش واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به خیابان شهید مفتح پیش بینی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از افزایش 11 درصدی تصادفات دورن شهری طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: طی این مدت 689 فقره تصادف درون شهری در استان به وقوع پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۷    
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی مانه وسملقان گفت: در سال جاری بیشترین اعتبارات برای آبرسانی به روستاهای بخش مانه اختصاص داده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۷    
رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: با حمایت یکی از خیرین شهرستان طرح ضیافت مهر 1260 سبد کالا برای بهبود وضع تغذیه ای خانواده های نیازمند تحت پوشش و کاهش هزینه های خانوار بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.