سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 21 مرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 مرداد 1396 راه دانا 2 مرداد 1396 راه دانا 3 مرداد 1396 راه دانا 4 مرداد 1396 راه دانا 5 مرداد 1396 راه دانا 6 مرداد 1396 راه دانا 7 مرداد 1396 راه دانا 8 مرداد 1396 راه دانا 9 مرداد 1396 راه دانا 10 مرداد 1396 راه دانا 11 مرداد 1396 راه دانا 12 مرداد 1396 راه دانا 13 مرداد 1396 راه دانا 14 مرداد 1396 راه دانا 15 مرداد 1396 راه دانا 16 مرداد 1396 راه دانا 17 مرداد 1396 راه دانا 18 مرداد 1396 راه دانا 19 مرداد 1396 راه دانا 20 مرداد 1396 راه دانا 21 مرداد 1396 راه دانا 22 مرداد 1396 راه دانا 23 مرداد 1396 راه دانا 24 مرداد 1396 راه دانا 25 مرداد 1396 راه دانا 26 مرداد 1396 راه دانا 27 مرداد 1396 راه دانا 28 مرداد 1396 راه دانا 29 مرداد 1396 راه دانا 30 مرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
ایجاد انگیزه و افزایش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در مددجویان، یادآوری مقطعی بودن حمایت های مادی کمیته امداد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۴    
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل سیلوی 100 هزار تنی گندم گرمسار به اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان نیازمند است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل با اشاره به تاثیر ترویج صنایع دستی در اشتغال زایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۹    
چشمهایش این دنیایی نبود و امام خمینی(ره) چه خوب فرمودند که "شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 1 تهران طی مرداد ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۳    
عبداللهی آزاده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به شکنجه های دشمن بعثی در سال های اسارت، گفت: سردار حاج محب فارسی قوت قلب اسرای استان سیستان و بلوچستان در دوران اسارت بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل و تعداد 100 نفر از پرسنل حفاظت محیط زیست استان های خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان به قله 4050 متری تفتان شهرستان خاش صعود کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۶    
شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی در سوریه موج عظیمی از احساسات ایرانیان را برانگیخت، به طوری که اکثر چهره های هنری، سیاسی و ورزشی به شهادت این شهید مدافع حرم واکنش نشان دادند و از این شهید نوشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۴    
سیاست های یک بام و دوهوای برخی سیاست مداران تعجب همگان را بر انگیخته است چرا که یکی به دلیل بیماری قلبی کنار گذاشته می شود و دیگری با وجود بیماری قلبی متصدی پر چالش ترین پست مدیریتی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طرح تکاپو برای ایجاد اشتغال در 10 رشته شغلی صنایع خرد و کوچک استان قزوین عملیاتی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۷    
مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب گفت: پیش بینی می شود با میانگین عملکرد 4 تن در هکتار، از مزارع آفتابگردان دهستان شیان در شهرستان حدود 360 تن دانه روغنی آفتابگردان تولید داشته باشیم .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۷    
دولت یازدهم به پایان رسید و بسیاری از شعارهاو وعده وعیدهای مجموعه دولت بر زمین ماند و ما با شنیدن مجدد آنها و موکول نمودن به دولت دوازدهم آرایمان را با دست و دلبازی تمام مجدداً در صندوق دکتر روحانی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۹    
کار آفرین جوان میبدی گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما بی پولی مردم هست که به خاطر مشکلات اقتصادی مردم توان پرداخت بیعانه را هم ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۲    
شهردار کنارک در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: احداث پارک 34 هکتاری کنارک نیازمند مشارکت و مساعدت منطقه آزاد چابهار است تا سرانه اندک فضای سبز این شهر ساحلی به میانگین کشوری نزدیک شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۹    
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور مردم، بسیجیان فرماندهان و مسئولین شهرستان میرجاوه در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۳    
صادرات روزانه تنها 3 درصد از گاز تولیدی کشور نشان از عملکرد ضعیف وزیر پیشنهادی نفت در این حوزه طی 4 سال گذشته دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۶    
معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور گفت: قرآن کریم بهترین منبع انسان سازی است و بشر امروز نیازمند بهره گیری از مطالب و نکات قرآنی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۳    
حججی با قامتی راست و عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید. او و یارانش که از قبیلۀ آل محمدند شهادت را کرامت می شمرند و برای آنان هیچ لذتی برتر از لذت وصل یار در محراب عشق خونین نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
دبیر حزب کارگزاران استان کرمانشاه گفت: اصلاح طلبان استراتژی و برنامه مشخصی برای پیگیری مطالبات و منافع مردم ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۸    
نائب رئیس هیئت کنگفوی استان از جواز حضور 5 دختر کنگفوکار از خراسان شمالی برای مسابقات قهرمانی کشوری در اردبیل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۵    
حسین پورحسینی قاری چرامی رتبه اول رشته قرائت و در رشته قرائت تحقیق محمد باقریان رتبه دوم را کسب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۹    
در حالی که در شهر یاسوج به دلیل نوسان موجود در شبکه توزیع و کمبود آب، شهروندان برخی مواقع برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس بنیاد شهید کهگیلویه از برگزاری همایش کارآفرینان ایثارگر(توانمندی فرزندان شهدا) با حضور مسئولان کشوری در شهریور ماه امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۴    
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش انجام شده و رویکرد استاندار و مسئولان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل عنوان کرد: 14 تیم از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کبدی کشور که در زابل برگزار می شود حضور می یابند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
زوج جوان قمی در اقدامی زیبا و تحسین برانگیز زندگی مشترک خود را با توسل به ائمه اطهار (ع) در آسان ترین راه ممکن آغاز کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۳    
نماینده مردم کوثر و خلخال تصریح کرد: یکی از مبانی توسعه اقتصادی در سایه توجه به موضوع گردشگری سلامت شکل می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
حضور خیران و نیکوکاران طی سه ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل، در طرح مفتاح الجنه رشد 99 درصدی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۵    
سعید اکوانپور رزمی کار پارس آبادی مدال طلای رقابتهای جهانی 2017 بانکوک را از آن خود کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به مدیریت زمان در استفاده از فضای مجازی توسط زوجین ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۲    
محمد محسنی از ورزشکاران پرسابقه قمی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی کاراته در کشور هندوستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم با اشاره به مناطق خوش و آب هوای استان قم ، گفت: با توجه به ضرورت ماندگاری زائرین در استان می توانیم تفرجگاه هایی در مناطق خوش و آب هوای استان قم همچون منطقه کهک ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۲    
رتبه 124 کنکور انسانی گفت: متأسفانه رشته های تحصیلی ای که من به آن ها علاقه بیشتری دارم آینده شغلی مناسبی در کشورمان ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدیر آب و فاضلاب روستایی اردستان اظهار کرد: روزانه هفت دستگاه تانکر حجم آبی معادل 270مترمکعب را به صورت سیار به روستاهای اردستان انتقال می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۲    
نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس بمناسبت شهادت شهید مدافع حرم "محسن حججی" پیام تسلیتی صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۲    
دادستان قم اعلام کرد: قاتل درگیری خیابان کشاورز شهر قم توسط کارآگاهان ویژه قتل دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۸    
فرماندار رامهرمز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین سد و آزادسازی آب به شبکه شهرستان شوری آب به حد مجاز می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۵    
آصفی: هر مدیری بخواهد حق مردم را پایمال کند، خائن است و در صورت خطا، بازخواست می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۲    
پس از دو ساعت غواصی در رودخانه ی دزْ جسد نامبرده توسط حسین حسیناک در نزدیکی پل قدیم کشف و به بیرون از رودخانه منتقل گردید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: روزنامه های بی قانونی که شهادت و امنیت را مورد هجمه قرار می دهند و زیر سؤال می برند از امریکا هم بدتر هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۶    
روستای مرزی قلعه جیق بزرگ گمیشان یکی از بهترین و پاکترین فرزندان خود را به انقلاب تقدیم کرد تا همیشه تاریخ همگان بدانند شیعه و سنی مرزنشین و پایتخت نشین همه دست در دست هم دادند تا من و تو امروز در ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: سلسله نشست های تبیین برنامه های وزرای پیشنهادی برگزار شده و در هفته ی جاری نیز ادامه خواهند داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۱    
راه فاروج-مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان فاروج با اشاره به کاهش تولید 40 درصدی گندم شهرستان فاروج در سال 96 گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۵    
مدیر جهاد کشاورزی بیجار با بیاناینکه برداشت گندم نسبت به سال قبل 65 درصد افت داشته است ، گفت: تا کنون بیش از 90 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان بیجار خریداری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۲    
پروفسور لطفی زاده،ریاضی دان بزرگ آذربایجانی و بنیانگذار منطق فازی و استاد دانشگاه برکلی کالیفرنیا دار فانی را وداع گفت و طبق وصیتنامه اش قرار است در جمهوری آذربایجان به خاک سپرده شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۲    
مدیر عامل شرکت کشت وصنعت پیوند خاوران گفت: مزرعه خار شتر خراسان جنوبی در منطقه چاهک موسویه برای اولین بار در ایران به تولید و تکثیر بذر گیاه خار شتر دست یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۳    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، از برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور دادستان شهرستان، یک گروهان از نیروهای یگان ویژه و یک دستگاه بالگرد در سه روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۲    
نا ایمن بودن و غیر استاندارد بودن وسایل بازی در پارک ها و اماکن تفریحی نگرانی است که با توجه به فرارسیدن فصل گرما و فراغت پررنگ تر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۲    
فرزندان من نوه شهید محسوب می شوند و برای تحصیل در مدرسه شاهد باید یک هزینه پرداخت نماییم، اما من توانایی پرداخت این هزینه را ندارم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۲    
آزاد صالحی و هیوا عبداللهی دو کوهنورد سقزی که روز 15 مرداد ماه عازم کوه آلبروس روسیه شده بودند روز 21 مرداد موفق به صعود شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۲    
حاج کریم جزء اولین کسانی بود که در تشکیل کمیته انقلاب اسلامی شهر بانه نقش اساسی داشت. حاج کریم در کمال شجاعت در برابر گروهک های ضدانقلاب می ایستاد و در راستای افشای اهداف پلید آنان برای مردم سخن می ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس اداره محیط زیست آمل گفت: محل دفن زباله های آمل در حال انفجار است و اگر اتفاق ناگواری بیافتد میلیون ها موش قوی الجثه به رودخانه هراز سرازیر می شوند و سلامت مردم آمل و شهرهای همجوار به خطر می ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر پس از شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی نوشت:سلام بر شهیدان مدافع حرم و شهید محسن حججی که بار دیگر عاشورا را زنده کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۵    
دانشگاه گیلان با 18 مقاله برتر از لحاظ تعداد مدارک جزء 10 دانشگاه جامع کشور در جمع موثرترین دانشگاه های مهندسی دنیا قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرشرکت گاز پلدختر گفت:نشت گاز در روستای سرابحمام ارتباطی با لوله های انتقال گاز نداشته و این امر هنگام حفاری چاه رخ داده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۷    
طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط مدیر فروش و بازاریابی شرکت 5040، میزان رضایتمندی مشتریان شرکت از محصولات خریداری شده به حدی است که روز به روز بر تعداد مشتریان شرکت افزوده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۴    
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت 4 دهکده توریستی درسواحل رمین، چابهار، کنارک و درک 10 میلیارد ریال تصویب شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۴    
قبلا گفته ام و همینجا نوشته ام، ما حاضریم مستعمره تهران شویم. عیبی ندارد حتی اگر هشتاد درصد نفت و بخش اعظم آب و برق و عمده محصولات کشاورزی کشور در خوزستان تولید می شود اما بازهم حاضریم مستعمره تهران ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
نماینده مردم فارسان، کوهرنگ، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه هایی است که در این استان با جدیت توسط نمایندگان پیگیری می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 90 درصد صنایع کشور و استان جزو صنایع کوچک و متوسط هستند و 50 درصد سهم اشتغال در بخش صنعت را نیز به خود اختصاص داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۲    
خبر های تلخ چقدر زود به گوش همه می رسند؟ خدا این تلگرام را لعنت کند، واتس آپ را و هرچی شبکه های اجتماعی را که این قدر زود عالم و آدم را خبردار میکند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۷    
پخش برنامه تلویزیونی مدادرنگی تولید مرکز استانی قم از شبکه نهال آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب 5 رتبه برتر توسط فرهنگیان قزوینی در سومین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۵    
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی شهد عشق با اهدای جوایز معنوی و نقدی در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۵    
همسر شهید جاویدالاثر محمود شفیعی گفت: همسر شهید بودن، یعنی اینکه وقتی مرد زندگی ات همچون میثم تمار در مسیر لبیک به اربابش خارج از مرز های جغرافیایی، اطیعوا المولی می شود و برای این لبیک ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۲    
واحدیان معاون شهردار کاشان، گفت: برای آبیاری بیش از 80 درصد از پارک های کاشان از سیستم های آبیاری تحت فشار استفاده می شود و همچنین آبیاری قطره ای در بیش از 60 درصد بلوارها اجرایی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۹    
درست در روزگاری که زر و زور و تزویر دوباره حماسه عاشورا را برای بعضی ساده دلان دنیاطلب و ثروت پرستان به افسانه ای فرو کاسته بود و مدعیان سیاست نیز به رسم دنیای پر از هرج و مرج زد و بندهای سیاسی شان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۹    
خبر شهادت مظلومانه محسن حججی احساسات همه مردم را برانگیخت و باعث شد دوباره مردم نسبت به مدافعان حرم ابراز علاقه و ارادت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۹    
تیم های فاطمیون، آریانا و گلشهر توانستند مقام های اول تا سوم مسابقات والیبال امید دختران شهرستان گلپایگان را به دست آورند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
مشاور انتظامی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بمنظور حفظ کاربری اراضی کشاورزی ؛ 5 مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی در استان انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۲    
حضور سردار عزیزجعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منزل پدری "شهید محسن حججی"
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۳    
معصومه ابتکار با حکم حسن روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۸    
وقتی مدیریت شرکتی به پهنا و بزرگی یک خاورمیانه،اراده تعیین مدیران وپائین ترین افراد شرکت راازخود نمی بیند وبا لیست آماده ای از سوی ذی نفوذان سهم خواه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۳    
از کنار تهدیدهای متقابل این روزهای کیم جونگ اون و دونالد ترامپ نباید به سادگی عبور کرد و این تهدید ها را نباید از دریچه کرُی خوانی های همیشگی این دو کشور به تحلیل نشست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۷    
همزمان با گرامیداشت شهید بهاءالدین محمدی عراقی مراسم روز ملی شهرستان کنگاور در محل پارک کوهستان این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۱    
دانشجویان جهادگر دانشگاه پیام نور لنده این روزها تجربه ای متفاوت از جنس محرومیت را کسب می کنند که شاید دیگرانی در دوران چندین ساله مسئولیتی خود به آن فکر هم نکرده باشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
کمیته رفع حصر اگر عزم درمانگری دارد، باید اولاً پیوستن منافقین جدید به منافقین قدیم را محکوم کند و اعلام نماید که فتنه 88 محصول پیوستن این دو به هم بود، ثانیاً سران فتنه را از تداوم فتنه گری ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۷    
مسئول هیئت سوارکاری بسیج گلپایگان از اختصاص 180 هزار متر زمین برای احداث پیست سوارکاری گلپایگان از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۷    
بر اساس ابلاغیه جدید سازمان ها مجاز هستند از خدمات فنی و تخصصی کارشناسان و اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده کنند، با عنایت به این که استفاده از خدمات فنی و تخصصی منحصر به داشتن مدرک کارشناسی نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۴    
حامد رجب حسینی، محمد علی احمدی، سعید جنتی و سید مهدی معرف داورانی از شهرستان گلپایگان بودند که مسابقات هفته اول رقابت های فوتسال زیر 14 سال شهرستان های اصفهان را قضاوت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۴    
مراسم افتتاحیه دوره تلبس دائم طرح ادیب حوزه علمیه اصفهان در مرکز شهید ردانی پور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۴    
کار آفرین هراتی گفت: صنعت بسته بندی از جمله حوزه های مهم در تولید می باشد که در صورت توجه بیشتر می توان علاوه بر ایجاد اشتعال پایدار، افزایش چشمگیر ارزش افزوده محصولات تولیدی را ایجاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۴    
جانباز مدافع حرم گفت:داعش گروهکی بیش نیست و هدف آن هم نابود کردن اسلام و مسلمانان است. ظلم هایی که داعش در حق مسلمانان عراق و سوریه روا می دارد برای هیچ مسلمانی قابل تحمل نیست و وظیفه هر فرد مسلمانی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۲    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر یک درخواست در عالم با پاسخ رد مواجه شود و اگر تنها یک آرزو باشد که با آرزوکننده اش به گور برود، همین درخواست بازدید امریکایی ها از مراکز نظامی ماست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۳    
رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه روز شنبه در یک گفتگوی تلفنی، توافق کردند که در مورد بحران کنونی در شبه جزیره کره با یکدیگر همکاری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۳    
یک خودرو با ورود به تجمع مخالفان نژادپرستی در شارلوتسویل، شماری از آن ها را زیر گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۴    
منابع امنیتی عراق از وقوع انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در غرب استان کربلا خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۷    
منابع خبری از ورود رزم ناو ادمیرال کولاکوف به دریای مدیترانه خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۲    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در برخی نقاط 12 استان کشور طی امشب خبر داد و گفت: از فردا بارشها کاهش یافته و روند افزایشی دما غالب نقاط کشور به ویژه نوار شمالی را در برمی گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۲    
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینات سرخ پوشان تا بازی با سیاه جامگان را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۲    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت دوازدهم گفت: خرید یک هواپیما می تواند حدود 100 شغل به صورت مستقیم ایجاد کند و همچنین می تواند به تبع آن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۹    
وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در شرایط فعلی سونامی بیکاری را در پیش رو داریم، گفت: آقای طب نیا به عنوان مشاور ارشد در کنار من همکاری می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طبق آخرین آمار 38 نفر بر اثر سیل روز جمعه در خراسان رضوی مفقود شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۶    
نهمین یادواره شهدا و دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام فردوسیه شهریار با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به صحبت های مهدوی کیا در رابطه با مدافعان حرم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۶    
مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه های فعال در منطقه غرب استان تهران با حضور محمد محمودی شاه نشین نماینده مجلس و سعید ناجی فرماندار شهریار در سالن اجتماعات اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۶    
دارالقرآن شهرداری چهاردانگه به مناسبت شهادت مدافع حرم محسن حججی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز برگزار می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۶    
معاون فرماندار چناران گفت: وقوع سیل در تعدادی از روستاهای بخش گلبهار خسارت جانی در پی نداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۶    
ساعتی پیش 9 نفر از سیل زدگانی که از روز گذشته در روستای معدن آق دربند سرخس در محاصره آب مانده بودند، توسط بالگرد امدادی هلال احمر به منطقه امن منتقل شدند.