پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 25 مرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 مرداد 1396 راه دانا 2 مرداد 1396 راه دانا 3 مرداد 1396 راه دانا 4 مرداد 1396 راه دانا 5 مرداد 1396 راه دانا 6 مرداد 1396 راه دانا 7 مرداد 1396 راه دانا 8 مرداد 1396 راه دانا 9 مرداد 1396 راه دانا 10 مرداد 1396 راه دانا 11 مرداد 1396 راه دانا 12 مرداد 1396 راه دانا 13 مرداد 1396 راه دانا 14 مرداد 1396 راه دانا 15 مرداد 1396 راه دانا 16 مرداد 1396 راه دانا 17 مرداد 1396 راه دانا 18 مرداد 1396 راه دانا 19 مرداد 1396 راه دانا 20 مرداد 1396 راه دانا 21 مرداد 1396 راه دانا 22 مرداد 1396 راه دانا 23 مرداد 1396 راه دانا 24 مرداد 1396 راه دانا 25 مرداد 1396 راه دانا 26 مرداد 1396 راه دانا 27 مرداد 1396 راه دانا 28 مرداد 1396 راه دانا 29 مرداد 1396 راه دانا 30 مرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۳    
طبق آمار بانک مرکزی، تفاوت هزینه ناخالص خانوارهای شهری با درآمدهای خانوارها در سال 95 نشان از این دارد که هر خانوار در آخر ماه تنها 5 هزار تومان پول کم می آورد که با وضع معیشت مردم فاصله بسیار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون های زیر 4میلیون تومان در بازار تهران است؛ این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف تا 10 درصد تفاوت قیمت داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۲    
شعری که خواهر بسیجی معصومه آقایی شاعر علی آباد کتول برای پاسدار حریم ولایت و مدافع حرم حضرت زینب (س) شهید محسن حججی سروده و آن را تقدیم به این شهید بی سر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
یک سایت اصلاح طلب با متهم کردن برخی اعضای فراکسیون امید به زد و بند نوشت این فراکسیون در حال سوزاندن ریشه اعتماد مردم به جریان اصلاحات است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
با وجود آنکه ساماندهی دستفروشان به شهرداری ها واگذار شده است اما عدم توجه و رسیدگی جدی و قاطع این نهاد به این موضوع، موجب چالش های فروانی در سراسر مازندران، به ویژه آمل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۰    
رقابت های هفته اول و دوم از دور رفت لیگ برتر و دسته یک پومسه زنان روز گذشته (شنبه) در فدراسیون تکواندو برگزار و نفرات برتر هر بخش مشخص و معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۵    
دکتر محبی فرماندار جاجرم در جلسه تاسیس دفتر گمرک ریلی خراسان شمالی در شهرستان جاجرم در محل فرمانداری جاجرم برگزار شد از تاسیس دفتر گمرک ریلی در شهرستان جاجرم در هفته دولت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۲    
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل از برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت مسجد تراز اسلامی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۳۹    
بزرگترین گروه جهادی پزشکی باحدود 60 پزشک متخصص در جنوب کرمان حضور پیدا کردند تا به محرومان این منطقه خدمت رسانی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۲۱    
متن حکم خادمی پدر و همسر شهید مدافع حرم محسن حججی منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما برای آنچه تصویب طرح نمایشی و بی اثر در قبال تحریم های اخیر آمریکا دانسته است به نمایندگان مجلس تندیس هاونگ هدیه داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۴    
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، از شهدای مدافع حرم، در مسجدجامع شهرستان لالی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۸    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرایان گفت:در حال حاضر یک هزار و 800 هکتار سطح زیرکشت پنبه در شهرستان سرایان وجود دارد که پیش بینی می شود امسال چهار هزار و 860 تن پنبه در این شهرستان برداشت شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۲    
بخشدار شوقان به همراه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی با حضور در روستای طبر ضمن بازدید از اماکن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۴    
عدم آمادگی مدیریت بحران در حوادث مختلف و ضعف در آموزش باعث شده است وقوع حوادث،در برخی موارد کل استان را درگیر کند در حالی که می توان با مدیریت صحیح از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کرد و میزان آسیب ها را ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۰    
در حاشیه بررسی وزاری پیشنهادی دولت دوازهم به مجلس!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۷    
متاسفانه به رغم گفت وگو فراوان از کار فرهنگی و تربیتی، هنوز درک درستی از آن در جامعه احساس نمی شود و گاهی اقدامات و کارهای تبلیغاتی به جای کار فرهنگی درنظر گرفته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۷    
بر اساس پیگیری هایی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با مسئولین امر در خصوص تاخیر پرواز روز جمعه هفته گذشته، روز چهارشنبه 25 مرداد مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد بازداشت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۸    
حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: سال گذشته حدود 500 نفر از یک دانشگاه آمریکایی به درخواست سازمان سیا در راهپیمایی اربعین حضور داشتند و سوالاتی را از مردم می پرسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۸    
حسینی گفت: نزدیک به 70 درصد مطالبات چایکاران این شهرستان به حساب آنها واریز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۷    
مدیر شهرک پتروشیمی توسعه نگین مَکُّران در چابهار از ساخت نیروگاه 340 مگاواتی برق منطقه آزاد چابهار با سرمایه گذاری هفت هزار و 800 میلیارد ریال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۲    
تشییع و خاکسپاری 19 شهید گمنام امروز در مشهد مقدس برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۱    
زنان باید بدین حقیقت پی ببرند که الگوی عملی و عینی فرزندانشان هستند؛ زمانی که نوجوان خود را به مطالعه کتاب یا فعالیتی تشویق می کنند، فرزند به تناقض میان حرف و عمل مادر پی خواهد برد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰    
اردوی عملی مرحله اول دوره تکمیلی بسیج با حضور 50 نفر از بسیجیان گلپایگان در اردوگاه قدس این شهرستان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۶    
علت فوت حدود 60 درصد از سرنشینان خودروها، ضربه به سر است و بستن کمربند ایمنی کمک مهمی به برخورد نکردن سر به بدنه خودرو می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۸    
فرماندار آران و بیدگل گفت: آزادگان سرافراز تمثالی از پایمردی و استقامت و الگوی بی نظیری از ایثار و فداکاری برای کشور هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۸    
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جریان غربگرا در ایران از آنجا که نفوذ بیشتر مفاهیم دینی و ارزشی در جامعه را مانعی بزرگ در مسیر آنچه جهانی سازی می نامد، تلقی می کند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۲    
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه گفت: شوراها برای رفع مشکلات و معضلات از تمام ظرفیت ها استفاده کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۱    
به مناسبت 26 مردادماه سال 69 یک هزار و 284 نفر از آزادگان جنگ تحمیلی در استان کرمان در ماهان گرد هم آمدند تا ضمن یادآوری خاطرات دوران اسارت و دفاع مقدس از آنان تجلیل شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت است که این آزادگان سالها دوری از وطن، شکنجه ها و دردها را تحمل کردند و مایه افتخار کشور شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۴    
نشست تخصصی بررسی جایگاه استان در حوزه گیاهان دارویی ،فرصت ها و چالش ها با حضور مدیران و کارشناسان حوزه گیاهان دارویی استان در تالار اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۲۹    
قاضی زاده هاشمی: 3 میلیون و 200 هزار تومان حقوق می گیرم
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۲۳    
26 مرداد 1369، نخستین گروه از آزادگان سلحشور ایران پس از سال ها اسارت در اردوگاه های رژیم بعث عراق به میهن اسلامی بازگشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۱    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه محور ملاسرا-شفت و سراوان-شفت مهمترین پروژه های راهسازی این شهرستان محسوب می شوند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۸    
محمد علی نجفی استاندار گیلان در مراسم استانی گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی در زیباکنار لشت نشاء گفت:آزادگان تمام وجود خود را برای حفظ انقلاب و ملت بزرگ ایران گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۹    
رییس هلال احمر شهرستان هریس از کشف جسد جوان31 ساله در سد نهند شهرستان هریس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ابزار دشمنی و نفوذ شیطان، وعده است که معمولا وعده می دهد اما هیچ وقت هم به آنها عمل نمی کند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۴    
دادستان تهران گفت: در خصوص پرونده املاک نجومی مبلغ اعلامی مطابق واقع نیست و طبق کارشناسی به عمل آمده از املاک ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۸    
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان نی ریز از اجرای 70 طرح اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نی ریز در چهارماه نخست امسال خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۲    
معاون فرماندار سپیدان تصریح کرد:زیر بنای هر حرکتی در جامعه آموزش وپرورش است و امروز رشد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی در جامعه مدیون و مرهون آموزش های صحیح است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۷    
روز 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاههای مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵    
فرماندار نهاوند گفت: اداره راه وشهرسازی هرچه سریع تر نسبت به ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده و محافظ مکانیکی در محورنهاوند-آورزمان اقدام کند تا از تکرار حوادث احتمالی جلوگیری شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۹    
استاندار کرمانشاه گفت: استان ما 10 هزار شهید، 20 هزار جانباز و دو هزار آزاده دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری استقامت آزادگان به اسلام آبرو بخشید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۵    
پیکر 5شهید مدافع حرم بر دستان مردم شهید پرور قم تشییع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۵    
جشن تولد شهید مهدی علیدوست و تنها فرزندش علی اصغر درگلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۵    
واقعیت این است که به دلیل بدعهدی های صدام کسی فکر آزادی را هم نمی کرد و آزادی از چنگال رژیم بعث شبیه یک رویا بود اما با حمله به کویت و تنگنایی که در آن قرار گرفت مجبور به پذیرش عهدنامه الجزیره و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس اداره اجرایی زکات فارس از جمع آوری 13 میلیارد و 400 میلیون تومان زکات طی 4 ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷    
با تلاش نیروهای بسیج و انتظامی بخش ارژن، 200بوته ماری جوانا در ارتفاعات دره مارون بخش ارژن امحاء شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: صدا و سیمای فارس باید نقش مادران شهدا در دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهد و با ضبط گفتگو از مادران شهدا به سیر تربیتی شهدا بپردازد تا الگویی برای ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در استان فارس بیش از 160هزار بافنده فرش دستباف فعالیت دارند که از این تعداد حدود 122هزار نفر کارت قالیبافی دریافت کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۴    
فرماندار کهگیلویه در نشست با اعضای شورای شهرهای کهگیلویه گفت: : انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر با تعامل و هماهنگی فردی توانمند را به عنوان شهردار انتخاب نمایند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق در مازندران به زیر یک هزار و 800 مگاوات رسید و کاهش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۱    
آزادگان دلاور با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و با درس گرفتن از زندگی انقلابی حضرت زینب (س)، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۸    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از تلاش دیگر دستگاه های استان در راستای برقراری امنیت تشکر می کنم اما مسؤول اصلی تأمین امنیت استان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۹    
وزیر کشور روز دوشنبه همین هفته طی نامه ای و پس از طی شدن فرایندهای قانونی شروع بکار شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکم شهریورماه اعلام نمود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق اطلاعاتی که به دست بنده رسیده، کردستان 150 هزار بیکار دارد و خوشبختانه برنامه های در دست اجرای سپاه کردستان نوید و مژده ایجاد اشتغال را در این استان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۰    
اولین صعود خارج از کشور هیات کوه نوردی خارگ به نام سردار بزرگ شهید عباس رنجبر توسط کوهنوردان جزیره ی خارگ ثبت گردید و یاد شهید عباس رنجبر بر بلندترین قله ی کشور ارمنستان گرامی داشته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۵    
5 سال از آغاز عملیات زیر سازی برای آسفالت کوچه ها و معابر روستای دلازیان می گذرد و همچنان مردم روستا چشم انتظار محقق شدن وعده های مسئولان هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی سیاسی ترکیه گفت: دو کشور ایران و ترکیه مصمم به افزایش روابط در همه زمینه ها به ویژه همکاریهای نظامی و دفاعی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۷    
شواخی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: ماموران با گرفتن حکم قضایی برای بازرسی منزل یک فرد شکارچی موفق به کشف گوشت مشکوک به شکار شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۴    
رئیس مجلس در نامه ای درباره افزایش جریمه متخلفان مالیاتی به رئیس جمهور تذکر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۹    
آژانس های فروش بلیط هواپیما در مناسبت های خاص و یا تعطیلات، قیمت بلیط خطوط هوایی را به شکل جهشی افزایش می دهند و چند برابر قیمت واقعی به فروش می رسانند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۳    
گزارش زیر تنها بخشی از واقعیتهای ضداخلاقی تکان دهنده در ارتش ایالات متحده محسوب می شود که ارتش آمریکا را از نظر آمار، ارقام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۰    
در تیرماه سال جاری در کل کشور بیش از 9.3 میلیون فقره چک عادی به ارزش 573.5 هزار میلیارد ریال مبادله شد که از این میزان، بالغ بر 1.5 میلیون فقره چک به ارزش 130.6 هزار میلیارد ریال برگشت داده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۱    
مسئول گروه جهادی منتظران ظهور گفت: از 20 مرداد ماه 110 داندانپزشک و پزشک گروه جهادی منتظران ظهور در روستای کالیمانی شهرستان مانه و سملقان مستقر شده اند که تا 30 مرداد ماه به محرومان این شهرستان خدمات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۱    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: معیشت مردم با مشکل مواجه است و باید همه با اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات موجود کشور اقدام کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۸    
مسئول روابط عمومی آتش نشانی بجنورد از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در کلاته محمدعلی پهلوان بجنورد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۲    
کتاب ماموستا که به خاطرات ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه اهل سنت شهر پاوه می پردازد، در پاوه رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۲    
مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه شهدای غریب استان را 50 شهید اعلام کرد و گفت: سالروز آزادی آزادگان و حماسه پاوه افتخاری بزرگ برای استان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۲۰    
رییس عملیات پزشکی حج 96 بابیان اینکه شایعه ناسالم بودن آب چاه زمزم تکذیب می شود، گفت: آب چاه زمزم کاملاً سالم و بدون مشکل است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در حالی آغار شد که 90 نفر از نمایندگان در صحن حضور نداشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۴    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی کاهش طلاق در کرمانشاه خبر داد و گفت: مداخلات تخصصی موجب سازش 25 درصدی بین زوجین شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۸    
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: آزادگان بهترین راویان دفاع مقدس هستند که از ابعاد مختلف جنگ تحمیلی خاطراتی را برای بازگویی و انتقال به نسل جوان دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۰    
فوق تخصص روانپزشکی کودک گفت: در صورت مشاهده دروغگویی کودک، والدین و مربیان نباید شتاب زده عمل کنند چرا که شتابزده عمل کردن می تواند برای همیشه کودک را دروغگو بار بیاورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۷    
سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: تیم سپاهان فوتبال خوبی ارائه می کند و زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم به دنبال ارائه بازی ضد فوتبال نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فراهان خبر ؛ سرهنگ گلشن زاده، جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
رییس شورای تأمین استان اصفهان گفت: برقراری امنیت و آرامش در جامعه اصلی ترین وظیفه دولت ها و حکومت ها است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار الیگودرز جواد ظهرابی به عنوان معاون جدید فرماندار معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
یادواره شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم با حضور پناهی مقدم استاد حوزه قم در شهرستان ازنا برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
رئیس شورای شهر گفت: طرح جامع شهرستان از سال 77 تاکنون ابلاغ نشده است این در حالی است که این طرح در نهایت هر ده سال یک بار باید بازنگری شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: مدیران ادارات باید خدمات و فعالیت های دولت را بدون اغماض و غلو برای مردم بازگو کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
سرکشی و بازدید از چهارمین دوره اردوی جهادی طرح هجرت 3 در مدارس دخترانه والعصر و مرحوم نصرت اله مکری صورت گرفت .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
نشست خبری مدیرعامل پیشگامان کویر با اصحاب رسانه یزد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
ملاعبدالله غفوری امام جمعه روانسر عنوان کرد :تکریم آزادگان برهمه واجب و ضروری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
فرماندار شازند گفت: از سال 91 برای اجرای پروژه دوبانده شدن محور بروجرد- توره، قرارداد با شرکت مربوطه منعقد شده که تاکنون با گذشت 5 سال هنوز نیمه کاره مانده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
آگاهی زنان ما باعث خوشحالی استکبار نشد و امروز زن هدف اصلی قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
کلاس آموزشی توجیهی اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش حمیل توسط بخشداری حمیل و با همکاری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
برنامه ی خاطره گویی آزادگان سرافراز در کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت بازگشت اسراء به کشور در صحنه انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود اعلام کرد دو شورای مشورتی را منحل کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۱    
در حالی که این روزها بخش عمده بازار مسکن به خانه اولی هایی اختصاص دارد که به کمک تسهیلات خرید بانک عامل بخش مسکن قدرت ورود به بازار را پیدا کرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۵    
پاپاراتزی ها اتفاق جالبی را با دوربین هایشان از بازیکنان منچستریونایتد ثبت کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۲    
تی پارتی یا میهمانی چای عنوان مراسم و مهمانی است که در زمان قاجار یکی از سنت های مهم قاجاریان تلقی می شد در ادامه توضیحات بیشتری در این باره بخوانید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۹    
دیدار دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از سمت خود در این باشگاه استعفا داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۶    
سرپرست دادسرای جنایی تهران به افشای راز 2 سر بریده ای که 2 هفته قبل در تهران کشف شده بودند، اشاره کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۷    
نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه حوزه وزارت رفاه، اقشار آسیب پذیر است و نمی توان وزیری اتوکشیده بر رأس آن گمارد، گفت: آقای ربیعی با وجود کمبود منابع در این وزارتخانه موفق بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۷    
نماینده شهریار در مجلس با اشاره به اینکه ربیعی در این چهار سال، 500 میلیون تومان حق جلسات و مزایا را به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کرده است، گفت: مسئولیت پذیری ربیعی بر کسی پوشیده نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۸    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کشور با بحران هایی از طریق اشتغال، فقر مطلق، بحران آسیب های اجتماعی و ... روبرو مواجه است، گفت: با پاشیدن پول اشتغال و فقر حل نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۹    
هافبک ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر سیاه جامگان، با گلی که در دقیقه ششم بازی وارد دروازه حریف کرد، گل شماره 700 پرسپولیس در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد.