پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 26 مرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 مرداد 1396 راه دانا 2 مرداد 1396 راه دانا 3 مرداد 1396 راه دانا 4 مرداد 1396 راه دانا 5 مرداد 1396 راه دانا 6 مرداد 1396 راه دانا 7 مرداد 1396 راه دانا 8 مرداد 1396 راه دانا 9 مرداد 1396 راه دانا 10 مرداد 1396 راه دانا 11 مرداد 1396 راه دانا 12 مرداد 1396 راه دانا 13 مرداد 1396 راه دانا 14 مرداد 1396 راه دانا 15 مرداد 1396 راه دانا 16 مرداد 1396 راه دانا 17 مرداد 1396 راه دانا 18 مرداد 1396 راه دانا 19 مرداد 1396 راه دانا 20 مرداد 1396 راه دانا 21 مرداد 1396 راه دانا 22 مرداد 1396 راه دانا 23 مرداد 1396 راه دانا 24 مرداد 1396 راه دانا 25 مرداد 1396 راه دانا 26 مرداد 1396 راه دانا 27 مرداد 1396 راه دانا 28 مرداد 1396 راه دانا 29 مرداد 1396 راه دانا 30 مرداد 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در جوادیه تهران طی مرداد ماه 96 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
ثبت نام آزمون سالانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه طلبه ها و روحانیون اصفهان از 14مرداد ماه تا 14 شهریورماه به مدت یک ماه آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
معاون فرماندار جاجرم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت بر اهمیت حفظ اتحاد و انسجام بین مردم و دولت تاکید نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۰    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقر از اهدای 400 بسته فرهنگی از سوی قرارگاه خاتم النبیاء به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد که ارزش این بسته های اهدایی 400 میلیون میلیون ریال بوده است خبر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۸    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده تصریح کرد: کل سطح زیر کشت باغات بارور شهرستان نزدیک به 6 هزار هکتار است که پیش بینی می شود از سطح موجود بیش از 62 هزارتن محصولات باغی برداشت شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۸    
مزار آتنا اصلانی در شهر پارس آباد اردبیل
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۷    
روح الله محمدی کارآفرین نیری جوان، علاقه مند به کار تولید و اشتغال است که کار خود را در پرورش گل های رز آغاز کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت خبر داد: برداشت انواع محصول بادام در شهرستان بافت با سطح زیر کشت 1050 هکتار آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
دومین جشنواره خیرین کتابخانه ساز، در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۱    
برداشت محصول خرما از نخلستانهای شهرستان منوجان آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۳۶    
یوسی کوهن در گفت وگو با رادیو نظامی اسرائیل گفت ایران در حال پر کردن فضای خالی برجای مانده از شکست و عقب نشینی داعش است. وی گفت: اوضاع در منطقه خاورمیانه بسیار حساس و در عین حال پیچیده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از شروع عملیات اجرایی 3 پروژه زیربنایی و امید بخش در این شهرستان خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۸    
نخستین قرارگاه جهادی کردکوی با هدف هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و بخش های مختلف شهرستان در راستای محرومیت زدایی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی راه اندازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان و هیئت همراه با حضور در دادگستری نی ریز با حجت الاسلام علی اصغر مهدوی دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۱    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برخی آداب و رسوم و اینکه با مد روز پیش رفتن از عوامل طلاق است، گفت: مسئولان بحران طلاق در کشور را جدی بگیرند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۲    
ابراهیم صفری تنها آزاده سر افراز جاجرمی ابراز داشت: ما جزو مفقودین بودیم و صلیب سرخ و هلال احمر هیچ آماری از ما نداشتند به همین خاطر عراقی ها هر بلایی که دوست داشتند سر ما می آوردند و کسی نبود که از ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۹    
رئیس امور آب و فاضلاب شهری قروه گفت: مردم شهرستان قروه نسبت به مدت مشابه سال قبل 4درصد بیشتر آب مصرف کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۴    
نماینده ادوار مجلس معتقد است:امروز پول از هیچ خلق می شود، از هیچ! و بانکدار خصوصی، از هیچ، به صورت فزاینده می برد. این همه تقاضا برای تأسیس بانک خصوصی برای این است که بانک واقعاً تخمطلایی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز پزشکی حج در مورد آمار زائران فوت شده ایرانی در مناسک حج امسال گفت: تاکنون 4 زائر از استان های هرمزگان، خراسان رضوی و البرز بر اثر ایست قلبی جان باخته اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۵    
خیر قروه ای در دومین جشنواره استانی خیرین کتابخانه ساز 150 میلیون ریال و 50 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا نمود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۱    
روزنامه قانون با بهرگیری از یک مطلب در روزنامه شرق در یادداشتی توهین آمیز با عنوان پشت صحنه یک شهادت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۵    
تقدسی گفت: اردوی جهادی تابستان96 از 8 الی 17 شهریورماه در مناطق محروم شهرستان باغملک، شهر صیدون برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۵    
همان روزی که ترامپ ژست ضدبرجامی گرفت، می شد حدس زد که او بیش از مخالفت در واقع قصد "حصارچینی" در اطراف برجام را دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۷    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی از اولویت های کاری پلیس است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۴    
در ارزیابی سالانه معاونت امور استان ها، معاونت سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان مرکز برتر سیمای استانی شناخته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۷    
در پی اظهارات جنجالی اخیر فرماندار اردکان درباره تصفیه خانه فاضلاب میبد، فرماندار میبد در نشست با خبرنگاران بیان داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل شرکت غله استان یزد گفت: در سال جاری تا کنون 21 هزار و 800 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۱    
توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان روستایی است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به ویژه موضوع اوقات فراغت از بین خواهد رفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۹    
چهارمین روز جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت بازدارنگی کشور باید روز به روز افزوده شود و توان موشکی ایران ابزاری است که می تواند در برابر دشمنان نظام به ما کمک کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۳    
امروز پس از شهادت محس حججی ها است که امنیت به ارمغان رسیده است و باید به گوش کسانی که با مذاکره به دنبال امنیت هستند فریاد زد که "تعامل با دنیا بد نیست اما عزت ایرانی نباید پایمال شود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۹    
روحانی و مبلغ مستقر در بخش منج در مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی گفت: امثال شهید حججی خطر بزرگی برای داعش و مستکبران است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۴    
بازمهندسی ساختار و چابک سازی به عنوان مطالبه کلان رهبر انقلاب از همه نهاد ها و مجموعه های ذیربط، از موضوعاتی است که حالا بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۹    
مرحوم هاشمی رفسنجانی یکی از کسانی است که با استناد به مستندات تاریخی مجازات متخلفان را به شیوه حصر خانگی را تایید و تمجید کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۵    
طی حکمی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بهروز زینتی به عنوان عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۵    
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دلفان از جانمایی 2 عدد دوربین ثبت تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان دلفان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید نسبت به بیان خدمات نظام اهتمام داشته باشند، نسبت به تضعیف روحیه انقلابی گری در مقابل تفکر سکولار هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۵    
در روزهایی که کشاورزان اردبیلی در انتظار پرداخت شدن مطالباتشان از سوی دولت هستند، آهنگ تغییر مدیریت جهاد کشاورزی در اردبیل شنیده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۵    
رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: پروژه های بهداشتی و درمانی زیادی در دست اجرا داریم، که تعدادی از آن ها در هفته دولت به بهر برداری خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۲    
مسابقات فوتبال لیگ جوانان سوسنگرد در ورزشگاه تختی سوسنگرد بین ذو تیم یادآوران و فولاد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۲    
همایش تدبیر دولت، امید ملت در آئینه عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری باغستان با سخنرانی فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار به همراه تقدیر از اعضای شورای شهر باغستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۳    
اگر واقعاً می خواهید برای شهر کاری بکنیم قاعده ویران کردن یک مجموعه را کنار بگذاریم و بخاطر مردم شهر که شده روحیه همکاری و هماهنگی را بدور از علی الظاهر نقشه ی لو رفته پیش رو که بنا به دریافت اظهارات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۹    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خارج از لابی گری های سیاسی که این روزها بازارش در راهروهای مجلس داغ است باید فراموش نکنند که در دنیا و عقبی پاسخگوی ملت به عنوان نماینده ی ملت به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۶    
پیکر مطهر این شهیدان گمنام و یک شهید گرانقدر مدافع حرم امروز جمعه عصر از تقاطع بلوار معلم و سید رضی تا پارک ملت مشهد تشییع خواهد شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۳    
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری گفت: باید آمادگی هرگونه واکنش را داشته باشیم چرا که امروز عصر غافلگیری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: اگر بخواهیم فضای سبز موجود در بخش خصوصی و همچنین پادگان ها و نهادهای مختلف را به سرانه فضای سبز شیراز اضافه کنیم بدون شک این سرانه دو برابر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۱    
دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی ورزنه گفت: کشاورزان خواستار ساماندهی رودخانه هستند تا بتوان از برداشت پساب جلوگیری کرد، زیرا بر اساس حکم دادستانی استفاده از پساب برای کشت محصولات کشاورزی ممنوع است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۰    
به منظور تسریع در روند تردد شهروندان در معابر، خیابان های نوزدهم و بیست و سوم گاندی بازگشایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۶    
استاندار خراسان رضوی گفت: برندسازی در عرصه های مختلف اقتصادی کشور بسیار ضروری و در مورد تداوم تولید توجه به این مهم در سطح منطقه ای به صورت حداقل و در سطح بین المللی به صورت حداکثری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰    
رزمنده دفاع مقدس گفت: زمانی که شهید حججی در چنگ دشمنان بی رحم گرفتار می شود، در لحظات آخر چنان با غرور به دوربین نگاه می کند که هیچ اضطراب و لرزشی در آن دیده نمی شود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
تنبلی اجتماعی به یکی از بزرگ ترین آفت های موجود در زندگی ایرانی ها تبدیل شده و سطح آن به حدی رسیده است که در جامعه شخصی را زرنگ می گویند که توان گریختن از کار بیشتری نسبت به بقیه دارد!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۷    
سی و دومین فرستنده دیجیتال استان با حضور مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پیکوه ودهستان کویر به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۳    
بانک آینده اعلام کرد: نمایندگان این بانک در تمام شعب تعاونی اعتبار افضل توس، به طور تمام وقت پاسخ گوی سئوالات، ابهامات و دریافت نظرات سپرده گذاران این تعاونی خواهند بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی در شهر تودشک و همچنین شهر نصرآباد جرقویه همراه با روضه خوانی و قرائت دعای کمیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان های دهاقان و شهرضا در اردوگاه شهید میرباقری دهاقان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به وحدت بین نیروهای فاطمیون و ایرانی دریغ نمی کند زیرا می داند اگر وحدت در بین نیروهای مدافع حرم نباشد، نمی توان شاهد سرکوب کامل تکفیر و داعش بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۵    
در حالی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دو روز پیش از ورود 11.8 میلیارد دلار "سرمایه خارجی" در دولت یازدهم خبر داده بود که بانک مرکزی در خبری اعلام کرد: در دولت یازدهم 11 ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۶    
فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از دستگیری قاتل فراری توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۹    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی اقدامات این وزارتخانه در چارچوب شرع مقدس، قانون و رعایت اخلاق اسلامی صورت می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۲:۲۲    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شهدا روشنگر هستند و این علت تبدیل شدن آن ها به نماد وحدت مردم است ، گفت: شهید حججی اهل اردوهای جهادی و رسیدگی به فقرا بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۲    
این روزها در سراسر ایران اسلامی نام شهدا و رشادت های آنان بار دیگر طنین انداز شده است. بار دیگر خونی سرخ از جنس عاشورا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۰    
بعد از 30سال و برای اولین بار پدر تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس بر سر مزار پسرش در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم حاضر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۵    
اینجا دیگر همه کارها دست شهید است، وقتی پدر خم می شود تا مزار پسرش را بوسه بزند دست شهید را بر شانه پدر می توان دید، بوسه های پی در پی پدر بر سنگ مزار شهید به همه اطمینان میدهد آری "کمال" هم اینجاست ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۹    
محمدنژاد گفت: حاجی معتقد بود که سلاح جنگی هنگام آموزش از دست رزمندگان رها می شود و به ته آب می رود و چون مهارت جوشکاری داشت، با آهن،سلاح جنگی درست کرد تا بچه ها بر دوش خود بگذارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۲۸    
آنچه از نظر شما می گذرد حاصل گفتگو خبرنگار ما با آزاده سرافراز "حاج احمد کاربخش" است که به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آماده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: این روزها شاهد اعتراض های مردم شهر سده لنجان نسبت به تغییر کاربری سالن مدرسه الفت هستیم و به طور یقین چنین روندی موجب دلسردی و حتی بی اعتمادی خیران نیک اندیش برای ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای بعثی بعد از دستگیری، ما را به سنگر فرماندهی بردند، از جاهای دیگر هم اسیر آورده بودند، بعد از مدتی ما را به نزدیکی پل غزیله عراق منتقل کردند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
امروز طی مراسمی از تلاش ها و زحمات رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام برخوار و قهرمان ورزشی شهر دولت آباد تجلیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
پیکر 19 شهید مدافع حرم با حضور مسئولین خراسان رضوی وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: آزادگان نماد پیروزی ایران هستند چون در هشت سال دفاع مقدس در اسارت به معنای واقعی آزاده بودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
معاون هماهنگ کننده آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از ابتدای تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز تا کنون بیش از 20 هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی احداث شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۰    
با وجود گذشت بیش از 2 ماه از پایان فصل برداشت گندم در شهرستان جغتای، هنوز هم خبری از تسویه طلب گندمکاران این شهرستان نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۷    
شهردار مشهد گفت: تجهیزات و امکانات آتش نشانی مشهد با کشورهای اروپایی برابری می کند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شهروندان منطقه، شکایات خود در حوزه بهداشتیرا از طریق سامانه کشوری 190 به ما اعلام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
جشن اختتامیه کلاس های اوقات فراغت کانون شهید رجایی و حضرت رقیه(س) با حضور مسئولان محلی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حسن آباد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
15 ساله بود که اسیر دشمن شد، 15 ماه از اسارتش می گذشت که اولین نامه از خانواده اش به همراه دو تا عکس خانوادگی به دستش رسید...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
فرماندار شهرستان اصفهان گفت: کارهای خوبی در شهر زیار انجام شده است ولی حرکت جهادی برای تغییر چهره این شهر لازم است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: تا زمانی که ظلم هست ما نیز باید با ظالم مبارزه کنیم و تا روزی که پرچم انقلاب به دست حضرت ولی عصر(عج) برسد نباید از پای بنشینیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
استاندار گلستان گفت: سد نرماب تنها سد مهم استان و از این جهت که آب شرب شرق استان را تامین می کند و امید استان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: پیام اصلی و مشخص شهدای عزیز مدافع حرم نابودی استکبار جهانی و در راس آنها اسرائیل غاصب است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
مدیر جهادکشاورزی سرایان گفت :با توجه به سابقه کشت پنبه در شهرستان سرایان وهمچنین علاقه مندی کشاورزان و وجود صنایع وابسته به این کشت درشهرستان سرایان سایت الگویی ترویجی تولیدی پنبه راه اندازی شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
امام جمعه دلیجان با بیان اینکه خاطرات دوران اسارت آزادگان جزو گنجینه های ارزشمندی است، گفت: خاطرات آزادگان باید به نحو شایسته برای نسل های حال و آینده منتقل شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۱    
راننده تاکسی نهبندانی گفت: مشکل دیگر ما نبود مسافر است که گرمای تابستان را به جان می خریم اما دریغ از چند بار زنگ خوردن ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماکو به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند که در دوران اسارت با صبر و بردباری خویش، سبب روسفیدی ملت ایران شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
آیت الله عبادی خطاب به آزادگان گفت: در هر رتبه ومقامی که هستید این آزادگی را حفظ کنید؛ اگر شما در جبهه های حق علیه باطل و دفاع از جان، مال و ناموس کشور حضور داشتید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
تالار ایثار بنیاد شهید استان دی جی مخصوص را برای جشن های عروسی خود تبلیغ می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
مسئولین دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در عرصه جهادی گروه راه ناتمام این دانشگاه در روستاهای قره تپه و جابلو از نزدیک در جریان فعالیت های عمرانی و فرهنگی این گروه جهادی قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
مسئول بسیج سازندگی حوزه بیت الزهرا سه قلعه گفت: اردوی جهادی گروه جهادی شهید رحمانی پور به مدت هفت روز در روستای چاه غیاث که جزء محرومترین روستاهای این شهر است برگزار شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
افتادن فضولات حیوانی و موارد غیر بهداشتی در مسیرهایی از کانال های بهره برداری اب موجب نگرانی مردم و اهالی ساکن در مغان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
رئیس کل دادگستری خراسان گفت: تعداد پرونده های جرائم خشن و نزاع از ابتدای سال تاکنون شامل آدم ربایی، نزاع و سرقت مسلحانه و قتل در این استان 60 درصد کاهش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
امروز تعدادی از مدیران رسانه ها و فعالان فضای مجازی شهرستان نقده با فرمانده سپاه نقده دیدار و کمیته فضای مجازی یادواره 700 شهید شهرستان نقده را تشکیل دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به گفتگو با نماینده ای نشستیم که سالیان سال چشم به راه بازگشت پدر بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۸    
فرماندار مشگین شهر گفت: شورا علاوه بر انتخاب شهردار، باید در جهت توسعه شهر نیز برنامه ریزی داشته باشد تا کارها به نحو احسن پیش رود چرا که شهر ویترین خدمات دولت و نظام در کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۳    
فرمانده تیپ نینوا سپاه پاسداران گفت: وقتی شهید حججی را در نجف آباد اصفهان تشییع کردند مراجعه بسیجیان برای اعزام به سوریه چندین برابر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۷    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت :قبل از آمدن به گلستان خدمت فرمانده کل سپاه رفتم که ایشان به من گفت ضمن ابلاغ پیام تسلیت بنده برای مشکل سیل گلستان چاره اندیشی کنید .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل منابع طبیعی استان گلستان گفت: حدود 300 هزار هکتار از اراضی شمال استان گلستان و 110 هزار هکتار از اراضی شیبدار در معرض بیابانی شدن هستند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۴    
آزاده دوران دفاع مقدس گفت: متاسفانه مسئولان ما جوانها را فقط در یک مقاطع خاص می بینند و آن طور که باید به آنها توجه نکرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۹    
مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی عصر امروز در حسینیه فاطمه زهرا(س) برگزار شد.