سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۱:۴۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 6 دی 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 دی 1396 راه دانا 2 دی 1396 راه دانا 3 دی 1396 راه دانا 4 دی 1396 راه دانا 5 دی 1396 راه دانا 6 دی 1396 راه دانا 7 دی 1396 راه دانا 8 دی 1396 راه دانا 9 دی 1396 راه دانا 10 دی 1396 راه دانا 11 دی 1396 راه دانا 12 دی 1396 راه دانا 13 دی 1396 راه دانا 14 دی 1396 راه دانا 15 دی 1396 راه دانا 16 دی 1396 راه دانا 17 دی 1396 راه دانا 18 دی 1396 راه دانا 19 دی 1396 راه دانا 20 دی 1396 راه دانا 21 دی 1396 راه دانا 22 دی 1396 راه دانا 23 دی 1396 راه دانا 24 دی 1396 راه دانا 25 دی 1396 راه دانا 26 دی 1396 راه دانا 27 دی 1396 راه دانا 28 دی 1396 راه دانا 29 دی 1396 راه دانا 30 دی 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۸    
با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت تجلیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در تالش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۱    
فرماندار گرمسار گفت: یکی از چالش های مهم در بخش توسعه صنعت و واحد های تولیدی مشکل و کمبود آب است که با اجرای پروژه های میان حوزه ای و داخل شهر ایوان کی به دنبال حل این معضل هستیم .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۴    
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز از تمدید ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی در این واحد دانشگاهی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی دی ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
سرانجام لحظه شلیک فرا می رسد در عمق 30 مایلی خاک عراق، خلبان کابین عقب به عتیقه چی اطلاع می دهد که هواپیمای عراقی در تیررس قرار دارد و محمد نیز یک تیر موشک راداری به سمت او رها می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۰:۲۳    
سرانجام و پس از کش وقوس های چند ماهه میان دیوان عدالت اداری و شرکت ملی گاز ایران، حذف آبونمان از قبوض گاز مشترکین اجرایی و در قبوض آذر ماه اعمال شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۷    
تیم فوتبال کاسپین قزوین در خانه با برد پرسپولیس مشهد در مکان سوم گروه تثبیت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سمنان گفت: 60 هکتار از اراضی ملی به مسکن و شهرسازی شهرستان سمنان واگذار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران طی دی ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۵    
دبیر انجمن اسلامی دفترتحکیم وحدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: با اینکه چند سال است مردم و دانشجویان بصیر و انقلابی در 9 دی هرسال فتنه و سران فتنه را محکوم می کنند ولی در طی این چند سال شاهد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: زمینی به مساحت 12 هکتار در اختیار هلال احمر استان جهت منطقه امن اسکان اضطراری قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۹    
دادستان شهرستان طارم با اشاره به کلاهبرداری از حسابهای بانکی با نام رسانه در شهرستان طارم گفت: ضروریست شهروندان همیشه هوشیار بوده و تخلیه تلفنی را جدی بگیرند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۲    
تصویر یک زن روی پروفایل، کافی است برای اثبات این که صاحب این پروفایل زن است. همین عکس باعث اعتماد مردانی شده که زود دل بسته و فریب خورده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
هشت سال از انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 88 می گذرد، انتخاباتی که حلاوت حضور 85 درصدی مردم در آن با عدم تمکین نانجیبانه گروهی فتنه گر به رأی مردم، تلخ شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۳    
ید به وفور در میگو یافت می شود. هر سه اونس میگو حاوی 35 میکروگرم ید است. شما نه تنها این ماده معدنی را از میگو دریافت می کنید بلکه مقادیر مناسب کلسیم و پروتئین را نیز به بدن تان می رسانید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۶    
سرهنگ حاجی پور بابیان اینکه آموزش فرهنگ ترافیک بسیار مهم است، گفت: از آموزش وپرورش به دلیل همراهی با نیروی انتظامی به جهت ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی در سطح استان گیلان قدردانی می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۴    
مدیر آموزش و پرورش بانه در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان گفت: امسال 615 نفر در کلاس های سوادآموزی بانه ثبت نام کرده و جذب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۱    
روز گذشته سردار قاسم سلیمانی به منظور دیدار و گفتگو با علما به قم سفر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۱    
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه از طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی و برداشت 165 تن باقلا در شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۸    
منجیر روستایی کوهپایه ای از توابع بخش کجور مازندران است. در این روستا حدود 150 خانوار زندگی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۵    
امام جمعه بخش جازموریان گفت: امروزه با گذشت بیش از سه دهه از تشکیل نهاد مقدس نهضت سواد آموزی فعالیتهای آن منجر به افزایش درصد باسوادی وکاهش چشمگیر تعداد بیسوادان در روستاها
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۴    
بازرس ویژه سازمان مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور گفت:با بررسی های صورت گرفته شهرستان دنا درامرمبارزه با پدیده شوم مواد مخدر بعنوان شهرستان پیشتاز شناخته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۴    
خواننده مطرح ایران، ترانه انتخاب من سروده شاعر نی ریزی را خواند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۹    
بنیامین بهادری که نزدیک به یک سال از صحنه اجراهای زنده دور بود، با اجرا در شهر اردبیل دوره جدید کنسرت های خود در ایران را آغاز می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم تهران گفت: شاید فرمایش روز گذشته آقای نوبخت به این دلیل بوده که ایشان خسته یا عصبانی بوده اند چرا که سلبریتی ها در رای آوری آقای روحانی نقش موثری داشته اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره قرآن و عترت مازندران در هفته اول اسفند خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱    
سرمربی استقلال ساری با اشاره به مشکلات شدید مالی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری، گفت: 5 بازیکن از ادامه همکاری و حضور در این تیم انصراف دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱    
بانوی فعال ورزش شهرستان رامسر جهت قضاوت در مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان کشور حضور دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۲    
رئیس اداره بهزیستی رامسر از اجرای طرح ملی سراج با هدف رصد و شناسایی آسیب های اجتماعی در رامسر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: بر اساس آخرین آمار سامانه رصد در سال جاری 5 هزار و 269 فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۶    
آیا 15 نماینده مخالف و 9 نماینده ممتنع و 24 نفر هم بدون رای، رعایت تقوای و تعهد در گفته ها ، نوشته ها و اظهار نظرهای خود را داشته و آزادیخواه هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۳    
مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از مواضع اخیر آیت الله موسوی جزایری در شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۷    
آیین معارفه و تکریم شهرداران ازندریان و اسلامشهر آق گل برگزار شد و سید رضا موسوی به عنوان شهردار ازندریان و رضا شکوهیان به عنوان شهردار اسلامشهر آق گل معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۷    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تبیین درست فتنه و بیان جزییات آن را وظیفه نخبگان دانست و روی کار آمدن دو وزیر فعال فتنه و مجلس بی تفاوت نسبت به این مسئله را نتیجه سکوت خواص خواند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۱    
مدیر کل صدا سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پوشش مناسب برنامه های این روز حماسی، ده ها آیتم متنوع در بخش های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در نظر گرفته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حماسه 9 دی را یوم الله و معجزه الهی دانست و با بیان اینکه مردم انقلابی ایران قریب 40 سال در صحنه حاضر بوده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
سرپرست شهرداری شهرگلستان با صدور حکمی از جانب وزیر کشور، شهردار جدید شهرگلستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس اداره راه وشهرسازی شیروان گفت :کل راه های روستایی شهرستان شیروان 977کیلومتر است که تاپایان آذر ماه سال جاری 407 کیلومتر آسفالت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۲    
کاش برنامه محبوب و پرطرفدار 90، حداقل با مسئولین امر ارتباط برقرار کرده و خبری موثق و صحیح به مردم عرضه می داشت تا نام مازندران در فوتبالی ترین برنامه رسانه ملی بارها به بدی یاد نمی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۲    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان جویبار گفت: در راستای اشتغال زایی بهبودیافتگان جویباری تسهیلات به میزان 350 میلیون تومان پرداخت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۶    
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با تأکید بر اینکه درایت رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردم باعث نجات ملت و نظام شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴    
سپاه بیت المقدس کردستان همچنان خستگی ناپذیر در حال خدمات و امدادرسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۵    
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور صنایع طلایی سمنان را با شکست بدرقه کردتا همچنان رکورد شکست ناپذیری نفتی ها به یازده هفته افزایش یابد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
با هدف کاهش هزینه های مصرف تا پایان سال جاری 5000 کنتور فهام برای مشترکین در استان قزوین نصب شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
حجت الاسلام نیکوکار با اشاره به جنایات عباسیان در حق شیعیان، گفت: در آن دوره امام حسن عسکری سختی های بسیاری کشید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۸    
مقام معظم رهبری در خصوص سواد آموزی فرمودند: برادران و خواهران نهضت سوادآموزی بدانند که در حال جهادند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
شامگاه چهارشنبه 6 دی ماه، انفجار گاز جوان 26 ساله بوکانی را به شدت مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری کاشمر از مسئولان دستگاه های مختلف خواست با نظارت دقیق و به دور از رودربایستی، اجازه انحراف تسهیلات اشتغال را ندهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن گفت: این شهرستان مرکز تولید بذر مادری پنبه در کشور است و بذر پنبه این شهرستان، به استان های مختلف کشور ارسال می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
داخائو نوشته شهرام ابوالقاسمی از 10 دی ماه ساعت 20 به مدت 30 شب در پردیس تئا تر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۱    
رهبرمعظم انقلاب فرمودند: متأسفانه امروز در داخل کشور هم گروهی، درست همان کار دشمن را ادامه می دهند،این افراد به جای آنکه سیاست خود را دینی کنند، برای رسیدن به اهداف پَست و حقیر سیاسی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۱    
سرپرست شبکه دامپزشکی اسلام آباد غرب از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵    
معلم سنندجی در اقدامی پسندیده و قابل تقدیر گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در منطقه حاشیه ای نایسر سنندج برداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۵    
رهبر انقلاب اسلامی با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و گرامیداشت سالگرد حماسه مردمی نهم دی سال 1388 ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۰    
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 80 طرح محرومیت زدایی با اعتباری حدود یک و نیم میلیارد تومان در سه دهستان مرزی خراسان جنوبی در حال اجرا است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۴    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شناسایی 11 استارتآپ و کسب و کار نوین از پوشش بیمه ای کارکنان این مراکز خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۳    
سردار میرشکار گفت: برنامه ریزی اصلی فتنه 88 از سوی استکبار جهانی انجام شد و ابزار آن توسط افراد نفوذی در جامعه خودمان که آلت دست دشمنان شدند قوت گرفت و مردم را در صحنه کشاندند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۳    
تربیت بیش از یکصد شاگرد از مهمترین فعالیت های امام عسکری(ع) در جهت حفظ اسلام و مبارزه با اندیشه های انحرافی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۷    
مراسم گلریزان تکمیل پروژه ساختمان موسسه خیریه علی ابن ابیطالب علیه السلام در شهرستان بهارستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۷    
فرماندار اسبق ورامین با بیان اینکه این انقلاب ثمره تلاش و مبارزه چندین هزار ساله انبیاء و اولیاء و صلحا بوده گفت: هدف گذاری جریان فتنه روی براندازی حکومت اسلامی بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۴    
بعضی از فرصت طلبان به دنبال یک تفاوت و حتی یک سوء تفاهم هستند تا ائتلافی تصنعی برای سست کردن مبانی قانونی کشور ایجاد کنند و حتی به ثبات و آرامش کشور ضربه بزنند تا شاید بتوانند خواسته ی نابحق خود را ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیته امداد فراهان گفت: امسال تعهد شهرستان فراهان برای جمع آوری زکات 750 میلیون تومان است و تاکنون بیش از 300 میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۵    
روز گذشته برخورد یک دستگاه سواری پژو با مادر و فرزندی در جاده کمربندی ایذه_اصفهان، مرگ مادر و کودک 3ساله را درپی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۳    
رئیس باشگاه خبرنگاران چرام گفت:همانطوری که خبرنگاران ما تا کنون همه مناسبتهای ملی ومذهبی را پوشش داده اند،در ادامه نیز مراسم 9 دی را هم به درستی پوشش خبری خواهند داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در خوزستان آب کافی وجود دارد، می گوید: ما باید در مصرف آب در این استان صرفه جویی کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۱    
انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره )دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با پیروزی ائتلاف صدای دانشجو برگذار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۷    
مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) با حضور قاریان برجسته کشوری در حسینیه قمر بنی هاشم شهر خور، برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
میدان کشاورز، بلوار حضرت معصومه(س) ، کوچه هشتم محیطی کاملا غیر بهداشتی که به دلیل عدم مناسب سازی کوچه برای عبور فاضلاب خانگی شکل گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
بوی بد، لجن و هر چیزی دیگری که فکرش را بکنید در این کوچه به چشم می خورد، کارگر ساختمانی که در ابتدای کوچه در حال کار کردن می گوید: باور کنید اهالی این محل اسم رودخانه را به اینجا گذاشته اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
ورزش استان قم این روزها حداقل در فوتبال و فوتسال روزهای خوبی را سپری نمی کند، این موضوع را به راحتی می توان از نتایج تیم های صبا در فوتبال و هیأت فوتبال قم به راحتی دریافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
جمعی از مسئولان شهرضا همزمان با هفته بصیرت از خانواده معظم شهدای شهرستان شهرضا سرکشی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
رییس اداره گاز شهرستان شهرضا ، گفت: 75 درصد موارد گازگرفتگی در استان مربوط به نصب غلط دودکش ها است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
وزیر سابق اطلاعات گفت: فتنه 88 تمام نشده بلکه با اقدام بزرگ ملت ایران در 9 دی متوقف شد و بعد از توقف با طراحی همان فتنه گران با عوامل داخلی و خارجی، با طراحی جدید به حرکت درآمد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه تیران با بیان اینکه افراد متخلف رباخوار باید شناسایی شوند، گفت: همکاری جدی همه ارگان ها در معرفی افراد رباخوار و تهیه مستندات برای برخورد با آن ها از انجام این منکر در شهرستان جلوگیری خواهد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۲    
نماینده مردم شهرضا گفت: انتظاری که می رود این است که شورای پنجم طرح الحاق مناطق جدید به طرح جامع شهرضا را تصویب کند و شهرداری در این زمینه همت کند تا طرح به صورت کامل تصویب شود تا پس از این مشکلاتی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۷    
نمایشگاه گروهی عکس متروکه ها 1 با هدف نمایش یک رخداد اجتماعی در کرمانشاه برپا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۸    
امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت هفته بصیرت گفت:حماسه 9 دی،حماسه ای ماندگار و بصیرت ملت قهرمان ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: فتنه گر متعلق به یک حزب و جریان سیاسی نیست این فرد قانونمند به نظام نیست فضای کشور نباید برای این افراد امن شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
نماینده مجلس دهم گفت: پس از فتنه 88 عده ای با مطرح کردن مباحث انحرافی در قالب حفظ وحدت و آشتی ملی در صدد رفع حصر و پاک کردن سابقه سیاه سران فتنه برآمدند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
پس از ماه ها کش و قوس بر روی انتخاب شهرادر لنده، دقایقی پیش حکم قطعی مختار مشهدی زاده به عنوان شهردار جدید شهر لنده صادر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
بخشدار جرقویه علیا، گفت: حماسه 9 دی روز نماد عزت و استقلال و بصیرت افزایی مردم ایران است و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به حساب می آید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه گفت: برخی از فتنه گران هنوز در داخل کشور حمایت می شوند حمایت فتنه گران در داخل کشور خیانت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
پاشایی گفت: عمده مشکل آموزش و پرورش کشور در سال آینده استقرار پایه دوازدهم و پایان یافتن پایه پیش دانشگاهی می باشد که امسال برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۵    
دکتر صومی رئیس کلان منطقه 2 کشوری و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدورحکمی دکتر ابهری را به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: 9 دی ماه سال 88 یک حادثه نبود، تاریخ نبود و نیست بلکه حضور مردم در جریان 9 دی ماه تاریخ ساز بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
1738 واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده خراسان رضوی با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
استان تهران و قم در حوادث بحرانی (زلزله)معین عملیاتی یکدیگر هستند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
رئیس اداره گاز اردستان گفت: پوشش 90 درصدی گازرسانی به واحدهای مرغداری در سطح شهرستان تا کنون انجام شده و مابقی مرغداری ها در سال آینده و با گاز کشی به روستاهای نزدیک آن ها از نعمت گاز برخوردار خواهند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در جلسه انتخابات کانون بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان گفت: پیشکسوتان با وجود داشتن تجارب ارزنده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
مردم شهر قم پیکر 6 شهید افغانستانی و پاکستانی مدافع حرم را در این شهر تشییع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۲۰    
فرماندار اردستان گفت: با توجه به حضور مردمی در نهم دیماه به این نکته توجه کنیم که نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد این حرکت و شکل گیری این حماسه باید مورد توجه قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۸    
رئیس کارگروه مهندسین صنعت مجمع بسیج استان اردبیل جایگاه این استان در توسعه سرمایه گذاری را وخیم و روحیه مطالبه گری و سهم خواهی استان را ضعیف عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای نوسازی و مقاوم سازی شش میلیون واحد روستایی در کشور، گفت: تاکنون دو میلیون واحد روستایی بازسازی و استحکام یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۵    
یک کارشناس مسائل استراتژیک گفت: کشورهای اروپایی با استراتژی توهم منابع، کشورهای نفتی را به درآمدهای نفتی محدود و مردم آنها را به مصرف گرایی ترغیب کردند تا امروز با تحریم و نخریدن نفت از کشورهای نفتی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۲    
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از اعزام سه تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده هجدک خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی در خصوص خسارت جانی و مالی زمین لرزه دریافت نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۹    
تمامی مدارس مشهد در مناطق هفتگانه روز پنجشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۳    
مقابله با آتش سرکش رگ سفید و عملیات خاموش کردن آن سکانس هایی تماشایی از خود بر جای گذاشت که بیشتر از هر چیزی به فیلم های سینمایی شبیه بود و عزم و اراده جهادگران عرصه صنعت نفت ایران را به رخ جهان کشید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۰    
رئیس مجمع بسیج استان اردبیل در همایش تخصصی این مجمع گفت: 10 کارگروه علمی و تخصی این مجمع معضلات و مشکلات استانی را پژوهش و مورد بررسی و مطالبه قرار خواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۰    
دادستان مشگین شهر از پلمپ 4 کبابی در قره درویش مشگین شهر به علت استفاده از امعاء و احشاء و زائدات مرغ در کباب کوبیده خبر داد.