جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۲۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 26 دی 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 دی 1396 راه دانا 2 دی 1396 راه دانا 3 دی 1396 راه دانا 4 دی 1396 راه دانا 5 دی 1396 راه دانا 6 دی 1396 راه دانا 7 دی 1396 راه دانا 8 دی 1396 راه دانا 9 دی 1396 راه دانا 10 دی 1396 راه دانا 11 دی 1396 راه دانا 12 دی 1396 راه دانا 13 دی 1396 راه دانا 14 دی 1396 راه دانا 15 دی 1396 راه دانا 16 دی 1396 راه دانا 17 دی 1396 راه دانا 18 دی 1396 راه دانا 19 دی 1396 راه دانا 20 دی 1396 راه دانا 21 دی 1396 راه دانا 22 دی 1396 راه دانا 23 دی 1396 راه دانا 24 دی 1396 راه دانا 25 دی 1396 راه دانا 26 دی 1396 راه دانا 27 دی 1396 راه دانا 28 دی 1396 راه دانا 29 دی 1396 راه دانا 30 دی 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۲    
به منظور بررسی مشکلات و مسائل مردم زلزله زده، اکبر سنجابی فرماندار سرپل ذهاب با مردم شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۸    
اختلاف دلار مبادله ای با دلار بازار آزاد از 1000 تومان هم بیشتر شد و در این حالت کار بانک مرکزی که قرار بود دلار را تا پایان سال تک نرخی کند سخت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد صبح امروزدر حکمی محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران را به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
مسئول هئیت ورزشی بانوان اداره تربیت بدنی دلوار از برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی بانوان بخش دلوار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی دلفان از کشف سه کیلو و 350 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۸    
قیمت طلا 18عیار در بازار آزاد هم اکنون 144هزار و 600 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 515 هزار تومان است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد به مرز 4572 تومان رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۴    
امام جمعه زرقان گفت : نماز طلب باران صبح روز پنج شنبه 5 بهمن ساعت 9:30 در محل گلزار شهدای زرقان برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۱    
مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: با پیگیری های صورت گرفته 130 دانش آموز پسر و دختر این استان در قالب طرح زائران مهر به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
نبود صنایع تبدیلی برای بسته بندی مناسب زعفران استان کرمان موجب شده که این محصول را دلالانی از استان های مجاور به صورت فله ای از کشاورزان این استان بخصوص در منطقه زرند خریداری و با برند آن استان ها و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۳    
مرکز پژوهشهای مجلس در برآوردی از نرخ ارز در سال آینده، از متوسط نرخ 4300- 4450 تومانی دلار برای فصل زمستان سال 97 خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رییس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر چهارم از گزارش شهردار تهران در صحن شورای شهر انتقاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی رودسر از کشف 847 قطعه انواع عروسک خارجی در ایست بازرسی چابکسر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۲    
مربی هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در پنجمین جشنواره بین المللی عکس خیام حائز عنوان برتر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
علاوه بر نواقص و خطرات حکایت اخذ عوارض از شهروندان رودباری برای مراجعه به مرکز استان گیلان قصه پر غصه ای است که تا کنون هیچ مسئولی نتوانسته است آن را دوا کند و تنها با حرف درمانی و وعده و وعید خواسته ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
تشکیل یک نیروی مرزی جدید در سوریه مصداق عینی دخالت آشکار در امور داخلی کشورها است بر پیچیده تر کردن بحران سوریه، موجب بی ثباتی و اشتعال بیشتر زبانه های آتش در این کشور می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
پرورش ماهی در قفس طی دو دهه اخیر به عنوان یکی از ظرفیت های توسعه آبزی پروری مطرح بوده است، این روش علاوه بر اقتصادی بودن باعث جلوگیری از به هدر رفتن آب شیرین و عدم آلودگی آن می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۵    
مدیر جهاد کشاورزی گنبد کاووس از آغاز کشت زیره در گلستان خبر داد و گفت: درسال جاری در زمینهای شمال گنبدکاووس 450 تا 600 هکتار زیره کشت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۱    
اگر از سرفاریاب عبورکرده باشید ، حتما در ورودی و خروجی شهر با ترافیک سنگینی روبه رو شده و باید بیان کرد که چرا عرض جاده کم وهنوز بازگشایی نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۷    
رئیس هیات قایقرانی استان مرکزی از حضور دو ورزشکار استان مرکزی در اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولو مردان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل امور روستایی استانداری استان آذربایجان شرقی از تخصیص 246 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در شهرها و روستاهای استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان و این مسائل را در تیم داریم و باتوجه به چند مصدوم در تیم مان امیدواریم بتوانیم برای مسابقه روز جمعه با تیمی کامل به مصاف استقلال برویم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۳    
رئیس بنیاد مسکن شهرستان فاروج از برخورداری 75 درصد ساکنین روستاها از زمان آغاز اجرای طرح صدور سند روستایی در شهرستان فاروج خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۱    
سفر یکروزه مسئولین شهرستان باشت به روستاهای دورافتاده این شهرستان که مایه دلگرمی و حل مشکلات مردم روستا شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۹    
فرماندار گناباد به کاهش جمعیت روستاها و خالی شدن آن از سکنه اشاره کرد و گفت: با وجود اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی از روستاها انجام شده؛ اما این اقدامات نتوانسته سبب ماندگاری مردم شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۸    
دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان گفت :نسبت به فرهنگ سازی امربه معروف و نهی از منکر زبانی از برنامه های پیش روی است و این یک تکلیف قانونی بوده و بسیج نیز بر این اساس آموزش آتی و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۶    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به سوی یک مقر پدافند هوایی در جنوب این کشور شلیک کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۱۴    
رئیس کارگروه سلامت هوای وزارت بهداشت تازه ترین آمار جان باختگان منتسب به آلودگی هوا را در سالهای 92 تا 94 را در کلانشهر کشور اعلام کرد و گفت: آلودگی هوا بار اقتصادی زیادی به دولت تحمیل می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۹    
برنامه تلویزیونی جهان آرا ، دوشنبه شب 25 دی ماه با حضور مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر مسکو، از شبکه افق پخش شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۰    
نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در شهرستان خاتم اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه دوم شهر هرات میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: اصولا رسانه بی طرف معنایی ندارد و ادعای بی طرف بودن نیز به نوعی گول زدن مردم است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۹    
فرمانده سپاه کوهرنگ گفت: حضور پر شور مردم در برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر، مردمی بودن نظام اسلامی را در دنیا به تصویر می کشد و نقشه های دشمنان را بی اثر می سازد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۹    
رئیس سابق صدا و سیما گفت: بسیاری از رسانه ها برای باقی ماندن در صحنه رقابت به خبرهای کذب و دروغ متوسل می شوند، به عنوان مثال، یک کانال ایجاد می شود که مثل چرخ گوشت خبرهای دروغ را پخش می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۵    
یک دامدار همدانی با بیان اینکه ضعف مدیرت اجرایی در استان همدان سبب شده که صنعت دامپروری رونق پیدا نکند گفت: متاسفانه در استان ما شرکت های پشتیبانی از امور دام تبدیل به بنگاه های تجاری شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: همه اقوام چپ و راست در یک کشتی نشسته ایم و سرنوشت ما به یکدیگر گره خورده است، قلم در دست شماست پس باید مراقب باشید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۶    
شهردار قرچک ازجانمایی جدید معاینه فنی خودروها در قرچک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۶    
طی مراسم در ساختمان شهرداری باقرشهر تودیع و تکریم معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر با حضور شهردار و کارکنان شهرداری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۵    
نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قعطات یدکی در قزوین گشایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۶    
دبیر نخستین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه آذربایجان شرقی از ارسال 51 اثر تولیدی به جشنواره موسیقی حماسه آذربایجان شرقی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای ذخیره سازی یک هزار و 500 تن میوه شامل یک هزار تن پرتغال و 500 تن سیب برنامه ریزی و اقدام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۴    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انبوه زباله ها و دفع غیر بهداشتی فاضلاب ، می تواند سلامت زلزله زدگان مناطق زلزله زده را به شدت تهدید کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۲    
معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از برگزاری و اجرای 90 برنامه متنوع فرهنگی؛ ورزشی در طول دهه فجر امسال در بانه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۹    
مدرس کالج بازاریابی گفت: کسب و کارها در کشور با چشم بسته حرکت می کنند و امروز در دنیا متد مانیتورینگ روزانه به وجود آمده امری که متأسفانه در کسب و کارهای داخل کشور دیده نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از شرکت 9 هزار دانش آموز در نخستین جشنواره "قرآنی کودک و نوجوان"با موضوعات قرآنی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تحقق اعتبارات یازدهمین نمایشگاه کتاب استان توسط استاندار خراسان جنوبی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۴    
شرکت کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی عصر دیروز(سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۱    
دهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح خراسان شمالی صبح امروز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 70متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی دی ماه 96 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی چابهار گفت: 12شرکت تعاونی روستایی برای توسعه و اشتغال مرزنشینان این شهرستان ثبت شده است که افزایش این شرکت ها و ورود سرمایه گذاران رونق اقتصادی منطقه را در بر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۱    
بهمن اقدمی گفت: روح و هدف قانون شوراهای آموزش و پرورش کاستن تصدی دولت و واگذاری امور به مردم، عدم تمرکز در اجرا، توسعه مشارکت مردم و دستاوردهای فراوان در حوزه تعلیم و تربیت است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: در حال حاضر علاوه بر افراد تحت پوشش، سه هزار و 215 معلول و یک هزار و 37 نفر در بخش امور اجتماعی در این شهرستان در صف انتظار و پشت نوبت حمایت های بهزیستی قرار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸    
فرمانداردهگلان کم رنگ بودن مطالعه کتاب در شهرستان را کنکور محوری و استفاده بیش از حد فضای مجازی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۸    
امام جمعه اردبیل گفت: حیدرعلی اف آذربایجان گرایی را در تقابل با دین قرار دادند در حالی که از هر آذربایجانی سوال کنید خود را مسلمان معرفی خواهد کرد و هیچ آذربایجانی نمی تواند از اسلام جدا شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۲    
عضو شورای شهر یزد گفت: تابلوهای اصناف اگر با یک استاندارد و با یک الگوی متحدالشکل باشد زیبائی خاصی دارد و این طرح تا عید امسال در مسیرهای اصلی شهر اجرایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۲    
سرپرست هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی جوان ترین تیم کبدی را در لیگ برتر بانوان کشور دارد به گونه ای که در ترکیب این تیم چهار ورزشکار نوجوان، چهار ورزشکار جوان و سه ورزشکار بزرگسال حضور دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان میبد از راه اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی و صدور گواهینامه موتورسیکلت در شهرستان میبد تا پایان سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در نشست کمیته فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر بر نقش برنامه های فرهنگی و هنری در معرفی انقلاب اسلامی تأکید کرده و گفت که ایام الله دهه فجر باید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۹    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر از حضور این شهرستان در سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به فعالیت 530 نفرآتش نشان در 24 ایستگاه قم، گفت: عملیات حریق منزل، مغازه و غیره 10.5 درصد نسبت به فصل پاییز سال گذشته کاهش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۰    
در شهرستان زهک استان سیستان بلوچستان یک کارآفرین سیستانی با همت مضاعف خود، اقدام به پرورش قارچ خوراکی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خوزستان گفت: هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج 29 دی ماه با حضور هنرمندان و شاعران انقلابی کشور و شاعرانی از کشورهای عراق، سوریه، یمن، لبنان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
معاون فرماندار پلدختر گفت:با توجه به افزایش تعداد مراجعین به بیمارستان امام(ره) ،کمبود پزشک بیماران را گلایه مند کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
فرمانده انتظامی پلدختر گفت:یک فرد کلاهبردار که با اسکناس های تقلبی از یک دامدار گوسفند خریداری کرده بود توسط ماموران چمشک شناسایی ودستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۱    
رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر گفت:به دلیل مسائل ومشکلات مالی وبدهی هایی که شبکه به دستگاه خدمات رسان دارد ،فرماندار پلدختر را مطلع کرده ایم که اگر این ادارات با ما همکاری نکنند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۵    
به بهانه خبرسازی های روزهای اخیر در رسانه های زرد و تفرقه افکن مروری بر شایعات شاخدار فضای مجازی ایران می تواند مفید باشد... از خاکسپاری هیولا در جنوب کشور تا انفجار مرگ بار و صادرات کفن به کرمانشاه.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۵    
روی سخنم در این مطلب کوتاه، هیچ مسئولی نیست هرچند کم کاری و بی تدبیری های کمی از وی در طی این سالیان دیده نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۲    
سرپرست فرمانداری رودسر در دیدار با اعضای هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان عنوان کرد: ورزش های بومی محلی اشاعه دهنده منش پهلوانی در جامعه اند
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۶    
معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان از اختصاص 4شعب ویژه در دادگاه های عمومی،حقوقی و تجدیدنظر مرکز استان جهت رسیدگی به دعاوی بانکی خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۴    
بیش از یکماه است که غیر از بسیج و سپاه و کمک هایی که مردم شخصا به منطقه می برند دیگر کسی کنار مردم زلزله زده نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش قاچاق، بیش از یک هزار و 112 فقره پرونده قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی مازندران رسیدگی و مختومه شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۰    
با نیم نگاهی به قوانین حقوق بین الملل درمی یابیم که طرح شکایت از آیت الله شاهرودی و بیان یک ادعای بی اساس در رسانه های معاند هدفی جز حاشیه سازی برای جمهوری اسلامی نداشته است اما پشت پرده این حاشیه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۴    
در روزهای انتظار و صبوری نام مردان بسیاری در ذهن خطور می کند که هریک نمادی از شجاعت و مردانگی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۵    
متهم با بدست آوردن مشخصات 54کارت بانکی 530 میلیون ریال از کاربران بصورت اینترنتی سرقت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۳    
رهبر معظم انقلاب در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشور های اسلامی فرمودند: فلسطین از نهر تا بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۰    
رئیس اداره دامپزشکی سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: عرضه و فروش هر گونه طیور زنده و کشته در سطح بازار های محلی، ممنوع و غیر بهداشتی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۰    
کارگاه آموزشی بیماری های حاد تنفسی با محوریت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و با همکاری دامپزشکی چرام در این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۷    
جلسه هماهنگی ستاد گرامی داشت دهه مبارک فجر شهرستان نی ریزبرگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۷    
معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: برجام تمام موانعی را که باید از سر راه اقتصاد برمی داشت ، برداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا دهلوی در روزنامه جوان نوشت: 1- آمارها در حوزه زیرساخت های بزرگراه ها، تونل ها، فضای سبز، فضاهای فرهنگی و.. ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۱    
صندوق حمایت از کودکان وابسته سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد که حدود 5 هزار کودک یمنی از زمان حمله عربستان به یمن در مارس 2015 کشته و زخمی شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۸    
شهردار اسیر گفت: توجه به خطوط ریلی و نیز تکمیل جاده باند دوم گله دار و دارالمیزان از دیگر برنامه های در دست اجرا در این شهر است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۶    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شمسیان در کیهان نوشت: اعتراضی بود، تمام شد. برخی سوءاستفاده کردند، نیروهای امنیتی به خوبی اداره کردند. الان شمای جامعه شناس، روانشناس اجتماعی و.. ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۱    
برخلاف آن چه تحت عنوان عبور از رکود در سال های اخیر توسط برخی از مسئولان بیان شده است، واحدهای متوسط و کوچک صنعتی هم چنان با رکود دست و پنجه نرم می کنند و همین امر ضرورت تعدیل نیرو در این واحدها به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۱    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در طرح خادم یاری امام رضا(ع) از ظرفیت سیل خروشان عاشقان امام هشتم برای گره گشایی از کار محرومین و خدمت به مناطق محروم استفاده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۸    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با بیان اینکه مهم ترین هدف عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی حفظ اشتغال و افزایش ظرفیت تولید است، گفت: رفع بروکراسی و موانع اقتصادی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۸    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه تاکنون 97 درصد از مطالبات کشاورزان مازندران توسط بانک عامل پرداخت شده است، گفت: با پیگیری های به عمل آمده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در حالی شرکت لوله گستر اسفراین در راستای اجرای طرح های توسعه ای درصدد راه اندازی خط تولید لوله های سی آر ای برای صنعت نفت کشور بود که راه اندازی این ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: گرفتن هر گونه وجهی تحت عنوان آبونمان از مشترکین گاز ممنوع است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۳    
گفته می شود مقامات چین قصد دارند که به طور کلی مبادله ی ارز های مجازی را برای اشخاص، موسسات تجاری و نهاد های متمرکز ممنوع کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن بیماران ام اس، پروانه ای و اوتیسم در لیست حمایت بیمه ای بیماری های خاص خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۷    
نشریه ترکیه ای فاناتیک اعلام کرد مصطفی دنیزلی هدایت تیم تراکتورسازی را پذیرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۷    
دروازه بان نیم فصل اول صنعت نفت آبادان با باشگاه خونه به خونه بابل قرارداد امضاء کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۷    
شبکه المیادین اعلام کرد که نیروهای ترکیه در نزدیکی مرز این کشور با شهر عین العرب سوریه به حالت آماده باش درآمده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۴    
افزایش منابع عناصر نادر خاکی و برخی فلزات با ارزش از جمله ثمرات اجرای اکتشافات معدنی سال های اخیر بود که در همین رابطه ایمیدرو اعلام کرد که طرح توسعه زنجیره ارزش لیتیوم در دستور کار این سازمان قرار ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۵    
اوستنده از هفته بیست و یکم لیگ بلژیک میزبان خنک است و بازیکن ایرانی خود را بر روی نیمکت ذخیره ها خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۲    
جلسه بررسی برنامه های اجرایی فیفا با حضور رؤسا و دبیران کل بیش از بیست فدراسیون فوتبال دنیا از جمله ایران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۲    
باشگاه تراکتورسازی پس از شنیدن جواب منفی از دنیزلی، به سراغ گزینه دوم خود رفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۰    
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای درباره رخداد دیروز در ساختمان پک توضیحاتی را ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۰    
نخستین مرحله از رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 2018 امروز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۵    
دو بازیکن استقلال در هفته های گذشته شرایط پیچیده ای در این تیم تجربه می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۲    
سلفی در سرمای منفی 50 درجه جمهوری یاقوتستان در شرق سیبری روسیه