پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 4 فروردین 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 2 فروردین 1397 راه دانا 3 فروردین 1397 راه دانا 4 فروردین 1397 راه دانا 5 فروردین 1397 راه دانا 6 فروردین 1397 راه دانا 7 فروردین 1397 راه دانا 8 فروردین 1397 راه دانا 9 فروردین 1397 راه دانا 10 فروردین 1397 راه دانا 11 فروردین 1397 راه دانا 12 فروردین 1397 راه دانا 13 فروردین 1397 راه دانا 14 فروردین 1397 راه دانا 15 فروردین 1397 راه دانا 16 فروردین 1397 راه دانا 17 فروردین 1397 راه دانا 18 فروردین 1397 راه دانا 19 فروردین 1397 راه دانا 20 فروردین 1397 راه دانا 21 فروردین 1397 راه دانا 22 فروردین 1397 راه دانا 23 فروردین 1397 راه دانا 24 فروردین 1397 راه دانا 25 فروردین 1397 راه دانا 26 فروردین 1397 راه دانا 27 فروردین 1397 راه دانا 28 فروردین 1397 راه دانا 29 فروردین 1397 راه دانا 30 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۱    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: حدود 68 درصد از تصادفات در استان قزوین ناشی از عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی رانندگان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از پیش بینی مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه اقدامات عمرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر ایران اسلامی در سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۰    
فیلیپ واترلو: کار من این است که منابع مرتبط به درس را به دانش آموزان نشان دهم؛ البته ابزار به خودی خود برای تمرین و آموزش نیست و اگر ما نخواهیم دانش آموزان با کامپیوتر کار کنند ظرفیت های دیگری هم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۸    
120 نفر از بسیجیان و خانواده های بوکانی صبح امروز سه شنبه 7 فروردین ماه این شهر را به مقصد مناطق عملیاتی در جنوب کشور ترک کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۰:۵۹    
مریم شفیعی حافظ روشندل و نماینده کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن رتبه سوم این مسابقات را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۱    
سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به اخراج جمعی از دیپلمات های این کشور از آمریکا گفت: واشنگتن تنها زبان زور را می فهمد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود چهار راهکار را برای کاهش تلفات جاده ای پیشنهاد داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۸    
مادر پارسا توصیه ی رهبر معظم انقلاب را عملی کرد و حالا پارسا در کنار زبان فارسی، به زبان مادری خود یعنی ترکی نیز مسلط شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۰۸:۳۵    
رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: 445 کلاس درس در 40 آموزشگاه شهری و روستایی برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در سطح این شهرستان تجهیز و آماده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۹    
مدیر اداره شبکه بهداشت و درمان میناب ازکشف و معدوم سازی 4 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و پلمپ 22 مرکز تهیه و توزیع مدا غذایی در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۸    
با اجرای طرح سلامت نوروزی و با حضور شبانه روزی 250 بازرس بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بیش از 18 تن مواد غذایی غیر بهداشتی در گیلان معدوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در بازه زمانی 27 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال 97 در مدت 6 روز 17 میلیون و 327 هزار و 855 نفرشب اقامت در کشور ثبت شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
وزیر اطلاعات با تأکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه های مهم صنعتی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۱    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: فروردین ماه امسال 70نفر از اعضای حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد گفت: اساس توسعه هر کشور بر مبنای تولید و اشتغال آن کشور است و حمایت از کالاهای آن سبب تقویت زیربنای توسعه اقتصادی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم از وزش باد نسبتا شدید در قم خبر داد و گفت: مسافران به دلیل وزش باد شدید و گردوخاک با سرعت 55 تا70کیلومتر بر ساعت از برپایی چادر در محیط های باز اجتناب کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، با هدف توجه به مسئله کم آبی، جشنواره سبزه و تخم مرغ های رنگی با موضوع بحران آب را در بوستان مادر این شهر برگزار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
مسئول اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه، از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب غرب خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۴    
از دیدن این تصاویر لذت ببرید
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اعلام رشد 7 درصدی سفر به مشهد گفت: بیش از 3.8 میلیون زائر تاکنون وارد مشهدمقدس شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۹    
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات گردشگری دریایی به ویژه در مناطق توریستی، نیاز به بروزرسانی قوانین و استانداردها در این زمینه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر با توجه به وضعیت جوی هوا و وزش باد گرم و احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی از گردشگران خواست تا از برافروختن آتش در مناطق جنگلی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۰    
استان چهارمحال و بختیاری دارای جاذبه های طبیعی بیشماری است که این منطقه را به یکی از بکرترین مناطق گردشگری کشور تبدیل کرده است
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۴    
تکرار و اصرار بر اهانت برقوم لر نه تنها احساسات یک قوم را جریحه دار خواهد کرد بلکه بر ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی که خواسته دشمنان نظام است دامن می زند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۱    
کیمیا زارعی بانوی قایقران همدانی از امروز با تیم ملی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی به آب می زند .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین گفت: در سال گذشته 5 فقره پرونده قتل با جلب رضایت اولیای دم به سازش و مصالحه رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: حریق در مغازه ای در شهر دانسفهان چند مصدوم برجای گذاشت که این مصدومان از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۱    
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 12 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در قزوین خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۵    
بیش از سه هزار گردشگر از موزه مردم شناسی بومیان کیش در بازه زمانی 28 اسفند 96 تا سوم فروردین 97 بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۲    
کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اصلا به بی آبی اعتقادی ندارم و بر این مهم اعتقاد دارم که سوء مدیریت در امر توذیع عادلانه آب باعث ایجاد مشکلات امروزی کشاورزان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۶    
براساس اعلام پلیس راه کشور در حال حاضر جاده های شمالی کشور و همچنین تهران-قم، تهران-کرج و برخی معابر استان خراسان رضوی دارای بار ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۰    
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش گفت: تمامی مسافران و گردشگران نوروزی جزیره کیش از بدو ورود تحت پوشش بیمه حوادث هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۸    
رئیس اورژانس فریدونکنار گفت: انحراف یک دستگاه خودرو به علت خواب آلودگی در فریدونکنار سبب کشته شدن یک نفر و مصدومیت 3 نفر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۶    
باند دو نفره توزیع مواد مخدر در محدوده میدان انقلاب و خیابان های اطراف شناسایی و منهدم شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی پلدختر گفت:براثر سقوط به گودال در روستای دوکوهه از توابع بخش مرکزی پلدختر دونفر کشته ومصدوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۵    
شهردار پلدخترگفت:برای حفظ زمین، هم زمان با رویداد جهانی "ساعت زمین"، چراغ فضاهای عمومی شهر پلدختر قطع شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۸:۵۶    
تند باد در مشگین شهر موجب غافلگیری مسافران شده و خسارت قابل توجهی به معابر اصلی شهر وارد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۸:۵۶    
بنری که توسط مردم سریش آباد برای هشدار به رانندگان نا آشنا به جاده قروه - سریش آباد نصب شده بود در اقدامی خودجوش از سوی مسئولین جمع آوری شد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که منطقه عفرین در شمال سوریه به طور کامل به کنترل ارتش ترکیه درآمده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۳    
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه پیش زمینه تحقق شعار سال 97، اجرای اقتصادی مقاومتی است، گفت: دولت باید با برنامه ریزی و مذاکره به یک توافق مشترک با تولید کننده داخلی برای استمرار حمایت در قبال ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۳    
زلزله 3.7 ریشتری شهر تخت از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از کاهش تدریجی دما در سواحل شمالی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: براثر ریزش کوه در پلدختر یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود می ترسد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
تب افزایش نرخ دلار در بازار ارز ترکیه که با آغاز عملیات ارتش ترکیه در عفرین سوریه بالا گرفته بود، به روند صعودی خود در روزهای اخیر ادامه داد و به نرخ 3.99 لیر رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز به اتریش می روند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: اجساد پنج تبعه افغانستانی که روز گذشته در رودخانه مند شهرستان دشتی غرق شده بودند پیدا و تحویل مراجع قضایی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
سفره خانه بنای تاریخی خانه سوری با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۹    
معاون ورزشی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه مشکی پوشان گفت: آدم رکی هستم و با کسی تعارف ندارم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۹    
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: هوای طوفانی موجب سقوط یک فروند پاراگلایدر در کوه های اطراف شهرستان شبستر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۳    
مجموعه قلعه آقچه کهریز و فضاهای پیرامون آن در بخش میلاجرد واقع در شمال غربی استان مرکزی یکی از بزرگ ترین بناهای خشت و گلی یکپارچه ایران و جهان که قدمتی 900 ساله دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۰    
در این گزارش به معرفی مناطق تاریخی شهرستان صومعه سرا در مناطق گسکر، کسما و... پرداخته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۰    
حفظ وضع موجود و ترس از حرکت های جهادی برای از بین بردن مشکلات را می توان در عملکرد دولت و مجلس در سال 96 مشاهده کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۰    
استاندار گیلان، از افتتاح فاز جدید اردوگاه راهیان نور گیلان تا سال آینده خبر داد و گفت: اردوگاه راهیان نور گیلان تکمیل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
هنرمندان صنایع دستی گیلانی تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در راستای حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی در نوروز بازار منطقه آزاد انزلی عرضه می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۶    
ررئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک سنگین و پرحجم در دو جاده هراز و چالوس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه از دستور رئیس جمهور برای ایجاد یک میلیون شغل در سال جدید خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۶    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری گفت:در کشور ایران امنیت مطلوبی حاکم است و این امنیت نشان دهنده اقتدار پلیس است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۳    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس مبنی بر بررسی موضوع حجاب اجباری در مجلس پس از تعطیلات گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
سرمربی آلمانی استقلال به دنبال استفاده از بازیکنان جوان این تیم است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
وزیر دفاع کویت ضمن ابراز تمایل این کشور به داشتن روابط خوب با بغداد و تهران، تاکید کرد ایران کشور بزرگ با تاریخی شکوهمند است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
جانشین فرمانده انتظامی قرچک گفت: تامین امنیت مطلوب هدیه پلیس برای مسافران نوروزی و همشهریان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
نماینده کمیته فرهنگی ارشاد مازندران در ستاد خدمات سفر گفت: در اولین اجرای محسن یگانه در مازندران متأسفانه به دلیل کسالت ایشان حین اجرا ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
رئیس ستاد راهیان نور مازندران با بیان اینکه باید با ابزار هنر، رشادت ها و ایثارگری های شهدا را به مردم نشان دهیم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری یک اشاره بسیار جدی داشتند مبنی بر اینکه راهیان نور در حقیقت یک معجزه ای است با خواست دشمن، گفت: دشمنان می خواهند مقاومت جانانه ی ما ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در ابتدای سال جدید در جمع استید و طلاب حوزه علمیه شهرستان اردکان حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، گردان امام حسین(ع) و پادگان نبی اکرم(ص) در محل سپاه میبد دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بازار داخلی نباید به راحتی در اختیار دنیا قرار گیرد، گفت: توهین به ملت ایران است که شرکتی در یکی از کشورهای همسایه دفتر نمایندگی بزند و در ایران کالای خود را به ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
ویژه برنامه آرامش بهاری در 11 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان تویسرکان در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
همایون هاشمی نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در قالب هیئتی از پایگاه های امداد جاده ای نوروزی هلال احمر در میاندوآب دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
ضرورت بهره مندی ازمدیران اخلاق مدار درآغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران فارغ ازهرگونه گرایشات سیاسی وجریانی
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
بخشدار مرکزی سردشت گفت: چوپان 18 ساله اهل روستای بیتوش بر اثر شلیک تفنگ شکاری جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
کارشناس مسئول اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی ما با حجمی از تقاضا روبرو می شویم که به دو دسته مجاورین بارگاه امام هشتم و هم استانی های عزیز ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
مشهد رئیس بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برنامه های نظارتی از 15 اسفند ماه آغاز شده است که در این طرح 150 تیم بازرسی به علاوه 25 تیم نظارتی را شامل می شوند که در مجموع تعداد 350 نفر در ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
امام جمعه شهرستان لنگرود در یادواره 12 تن از سرداران شهید روستای میردریاسر سراجار بخش رودبنه گفت: این مردم هستند که به شهدا ارج می نهند و اگر این یادواره دست دولتمردان و نهادهای دولتی بود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، بهترین فرصت می باشد که لباس محلی تالشی حمایت شود تا هم هویت ملی تالشان حفظ شود و هم تولید داخلی که توسط زنان غیور تالشی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه که در این چند ساله همیشه در مورد ضعف ها و ظرفیت های آن صحبت شده است. امسال باید در سال حمایت از کالای ایرانی فراتر از آنچه که بر آن محول شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
سد امیرکبیر(سد کرج) که در مقیاس جهانی یکی از بزرگترین سدهاست و اولین سد چندمنظوره ایران محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
رئیس پلیس راه البرز گفت: پیش بینی می شود با توجه به بازگشت موج اول مسافران نوروزی، ظهر امروز بار ترافیکی برگشت و رفت پرحجمی را در راه های استان شاهد باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
استاندار البرز گفت: تردد در آزاد راه تهران - کرج 26 درصد افزایش یافته است و این محور پرترددترین جاده کشور محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۶    
تعطیلات روزهای اخیر و هجوم انبوه مسافران با خودروهای شخصی موجب شده تا روند زندگی عادی مردم در شهرهای عبوری مختل شود، این ترافیک در نزدیکی پل ها بسیار محسوس است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۳    
رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی حمایت از تولید داخلی را در به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی کشور بسیار موثر دانست ویکی از راهکارهای اساسی در حل مشکلات اقتصادی کشور را در حمایت از تولید و خرید کالاهای ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
میراث آجری " میل گنبد" یکی از مفاخر معماری سده چهارم هجری است که در پارکی در شهر گنبدکاووس گلستان و سه کیلومتری شهر تاریخی جرجان قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "حمایت از کالای ایرانی" یک تکلیف ملی است، گفت: لازمه تحقق شعار سال ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در ملت است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
موسیقی در میان کرمانج ها، ترکمن ها، ترک ها، پارس ها و به طور کلی نژادگان ساکن در استان خراسان شمالی، اصالت دارد، تبار و نژاد دارد و ایمان در آن جاری است، به گونه ای که پیش از پنجه در کاسه دوتار بردن ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۴    
نخستین اطلاعیه هواشناسی خراسان شمالی با اعلام کاهش 5 درجه ای دمای هوا از وزش باد شدید طی امروز در سطح استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی است، گفت: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی لازم است همه مردم و مسئولان بسیج شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
فرماندار بویراحمد گفت: ما دیگر هیچ کارپردازی را در شهرستان بویراحمد نمی پذیریم که از کالا و جنس خارجی استفاده کند و هزینه پرداخت کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار سال که به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است گفت: در واقع هدف گیری آن رفع معضل بیکاری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
عزیز فیلی: محصولاتی که در داخل استان و توسط کارخانجات داخلی تولید می شوند، درجه بالایی از کیفیت را دارند و در وهله اول وظیفه داریم از تولیدات داخلی استان حمایت کنیم و بتوانیم بازار فروش این محصولات ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
عضو هیات رئیسه مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان ها گفت : در گرگان روزانه در حدود 247 تن زباله تولید می شود که به جای درآمد برای شهر، هزینه میلیاردی تحمیل می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
شهید حمیدرضا افضلی از شهدای شهرستان تفرش است که در چهارم فروردین ماه 1361 در منطقه دشت عباس به شهادت رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۶    
حاجی فیروز برای بچه های دهه هشتاد و نود معنا و مفهوم خاصی ندارد و در حال فراموش شدن است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه خرید کالای ایرانی را مهمترین راه مبارزه با بیکاری و رکود اقتصادی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
2 ستاره استقلال به صورت مشروط در فهرست مازاد این تیم قرار دارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: پیام سخنرانی اول فروردین رهبر معظم انقلاب، مقابله با فشار های آمریکا است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
صنعت پوشاک، ظرفیت بالقوه ای در اشتغالزایی و درآمدزایی دارد، اما برای رونق بیشتر نیازمند برندسازی است
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۸    
رئیس شورای شهر گالیکش گفت: ساختمان متعلق به شورای شهر است و مسئول دفتر نماینده شرق گلستان در هفته 2 روز از یکی از اتاق های شورا برای بررسی مشکلات مردمی بصورت مشترک استفاده می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۸    
دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نی ریز از حضور بازرسین ستاد اجرایی خدمات سفر به این شهر خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۸    
منزل جاوید در شمال شرق شهر نی ریز و در خیابان ابوذر، محلهٔ سادات مشهور به کوچهٔ بالا واقع شده است.