جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۳۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 20 تیر 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 2 تیر 1397 راه دانا 3 تیر 1397 راه دانا 4 تیر 1397 راه دانا 15 تیر 1397 راه دانا 16 تیر 1397 راه دانا 17 تیر 1397 راه دانا 18 تیر 1397 راه دانا 19 تیر 1397 راه دانا 20 تیر 1397 راه دانا 21 تیر 1397 راه دانا 22 تیر 1397 راه دانا 23 تیر 1397 راه دانا 24 تیر 1397 راه دانا 25 تیر 1397 راه دانا 26 تیر 1397 راه دانا 27 تیر 1397 راه دانا 28 تیر 1397 راه دانا 29 تیر 1397 راه دانا 30 تیر 1397 راه دانا 31 تیر 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۹    
مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه آزاد ساعت 24 فردا پنجشنبه 28 تیرماه پایان می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۲    
فرماندار شهرستان بیله سوار از افزایش 81 درصدی پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۷    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سومین دوره جشنواره سراسری نقالی و پرده خوانی غدیر با عنوان نقالان علوی در حالی شروع می شود که دو دوره قبل را با موفقیت برگزار کرده ایم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۱    
قرعه چهاردهمین لیگ برتر باشگاه های بانوان کشور با حضور نمایندگان باشگاه ها، رئیس، نایب رئیس، دبیر و اعضای کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۴    
نماینده شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی از آغاز اجرای طرح تامین آب شرب 10 روستای کلاله از محل مجتمع آبرسانی زاو این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰    
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه در بیش از 32 میلیون هکتار از اراضی ملی طرح کاداستر اجرایی شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: ادارات دولتی و عمومی 6 درصد برق استان یزد را مصرف می کنند. این در حالی است که مصرف خانگی برق در یزد 15 درصد است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۱    
آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در آستانه سالگرد مرحوم آیت الله مروجی یادداشتی را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۳    
در گوشه و کنار شهر، برخی بنگاه های معاملات ملکی به عنوان دلال و فروشنده قبور در حال فعالیت می باشد و برای هر دو دنیای افراد سرپناهی را با قیمت گزاف می فروشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تبیین دلایل دشمنی جبهه استکبار با نظام اسلامی گفت: آمریکا آرزوی تغییر نظام ایران را به گور خواهد برد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۱    
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از اعزام تیم 14 نفره استان به هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۲    
رئیس بهزیستی میبد بیان داشت: اورژانس اجتماعی میبد با داشتن 30 درصد سازش در پرونده های اختلافات زناشویی رتبه اول کاهش طلاق را در استان یزد به خود اختصاص داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۱    
با تصویب کارگروه ستاد تنظیم بازار مقرر شدکماکان واردات گوشت گرم گوسفندی با ارز 3800 تومان و پرداخت یارانه ریالی حدود چهار هزار تومان برای هر کیلوگرم ادامه یابد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۱    
هفته گذشته قرار بود طرح سامانه " ثبت قراردادهای کار و ثبت دادخواست" به صورت رسمی آغاز به کار کند، اما باز هم این موضوع عملیاتی نشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۲    
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی گفت:با تمام احترامی که برای همکار و مسئولان خودم در شهرستان گچساران قائلم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید مساعدتی از سوی سازمان لیگ به تیم هایی که به تازگی لیگ برتری شدند بشود تا رقابتی عادلانه بین آنها و سایر تیم ها برقرار باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۷    
فرماندار سوادکوه با اشاره به تفاوت قیمت میوه و تره بار در دو شهر شهرستان و گرانی آن نسبت به شهرهای همجوار، این امر را ناشی از عدم نظارت کافی بر اصناف دانست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۱    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 19 ارز از جمله دلار نسبت به دیروز افزایش و قیمت 19 واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۳    
در ایام حج امسال، حجاج ایرانی از طریق 19 فرودگاه کشور به سرزمین وحی سفر می کنند که قرار است فرودگاه امام خمینی(ره) تعداد 22 هزار و 716 زائر را از استان های تهران، سمنان، قزوین، قم، لرستان، البرز ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۰    
با توجه به افزایش دما و پایداری هوای گرم طی روزهای آینده در شهر تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکین خواست، تنها با 10 درصد صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تامین برق پایدار یاری رسانند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۱۸    
معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش، با اشاره به رشد چشم گیر دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و نظامی، تربیت افسران مؤمن و متخصص را سرمایه گذاری برای آینده کشور عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۴    
گر چه فروش اقلام لوکس این چنینی به خودی خود جرم نیست اما نهادهای نظارتی باید با حساسیت دو چندان به این موارد ورود کنند و ضمن بررسی پشت پرده فروش و ورادات این کالاهای لوکس نهادهای مالیاتی را نیز در ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۳    
همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ بانوان انقلابی عصر امروز پنج شنبه در کرج برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با هدف بهره برداری از طرح های مخابراتی و دیدار با نخبگان و فعالان حوزه ارتباطات وارد شیراز شد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد فرد غرق شده در رودخانه زرینه رود با تلاش امدادگران پیدا و از آب به بیرون کشیده شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۷    
خبرنگار بی بی سی درباره ریاکاری و حمایت دولت ترامپ از مخالفان حجاب اسلامی در ایران نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۷    
علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ساکن لندن طی توییتی دربارهمسیح علینژاد، نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۳    
حسین دهباشی مستندساز و پژوهشگر تاریخ از تعطیلی پروژه خشت خام بدلیل مشکلات مالی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۳    
عباس صالحی وزیر ارشاد با انتقاد از پخش اعترافات در تلویزیون طی توئیتی نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۰    
واقعا توقع دارند مجله ای که گرانش می کنند، چاپ و توزیع اش را به اختلال می کشند، حقوق تحریریه و فنی اش را نمی دهند، سانسورش را تشدید می کنند و آگهی و اشتراک برایش نمی گیرند،افزایش فروش هم داشته باشد؟
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۰    
پست امید ابراهیمی پس از پیوستن به الاهلی قطر
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۷    
فرمانده به صورت روزانه با حاج کریم تماس می گرفت و شیفته او شد. به طوری که نقل می کند که آقای غوابش یک ماهی که در سوریه مستقر بود اندازه یک سال تعمیرات تانک انجام داد زیرا...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۴    
یکی از کاربران فضای مجازی در توییتر درباره سیل در ژاپن اینطور نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۴    
مهدی محمدی در صفحه شخصی خود درباره اظهارات ترامپ درمورد خلیج فارس، نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۱    
تصویری از آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حیاط منزل پدری شان در شهر مشهد می بینید. این عکس را صفحه اینستاگرام Khamenei.ir ایشان منتشر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۱    
یاسر جلالی فعال فضای مجازی در توییتر خود در واکنش به رونمایی از دستگاه جدید کارت سوخت، نوشت:
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهوری ترکیه نسل کشی سربرنیتسا را یکی از شرم آورترین تراژدی های تاریخ دانست و اظهار داشت برای جلوگیری از تکرار چنین جنایت هایی با هم تلاش خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۸    
محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری، چند خطی درباره حرکت جهادی یک طلبه و همسر معلمش نوشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۳    
شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام کرد که مشترکان پرمصرف دولتی با پایش مصرف، شناسایی و برق آن ها قطع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۶    
صفحه اینستاگرامی برنامه خندوانه این عکس را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۷    
شرکت ها و کارتل های بزرگ هزینه های هنگفتی را برای تبلیغات صرف می کنند. ممکن است این سؤال و ابهام ایجاد شود که چه نیازی به این حجم از تبلیغات وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۴    
موضوع عبور امن نزدیک به 30 درصد از نفت خام مصرفی جهان از منطقه خلیج فارس زمانی جدی شد که ترامپ رئیس جمهور امریکا در ادامه تشدید تحریم ها علیه ایران، پس از خروج از برجام به شیخ نشین های خلیج فارس ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، امروز در روسیه با رئیس جمهور این کشور، دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۶    
فرماندار شهرستان لردگان در جلسه شورای اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهرستان لردگان با برخورداری از نیمی جمعیت روستایی چهارمحال و بختیاری رتبه 16 جمعیت روستایی کشور را داشته و جزء ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: هویت 10 نفر از جانباختگان سانحه اتوبوس مسافربری در سنندج شناسایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۹    
رکورد تاریخ مصرف برق کشور روز گذشته با ثبت پیک لحظه ای 57 هزار و 97 مگاوات شکست و وزارت نیرو هشدار داد که زنگ خطر خاموشی های سراسری به صدا درآمده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۶    
صد و چهل و یکمین شماره خط حزب الله منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۸    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته و امسال واردات شکر را به کشور متوقف کرده ایم گفت: بخشی از تولیدات کشاورزان به صورت گندم خام یا آرد شده به کشورهای همسایه صادر می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا صبح روز شنبه 23 تیر ماه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۴    
تیم ملی کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه مقابل انگلیس به پیروزی رسید و به فینال این رقابت ها راه یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۳    
فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف و آزاد سازی 22 هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی به ارزش 16 میلیارد و 175 میلیون ریال طی سه ماهه ابتدای سال جاری در سطح استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۳۰    
هرکسی حتی اگر از دور دستی بر آتش ساخت و ساز داشته باشد نیک می داند که سرمایه گذاری هفت ساله برای احداث بزرگترین مال کشورمان که بزرگترین مال خاورمیانه و سومین مال بزرگ جهان است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۹    
آسانسور باری پاساژ علاءالدین در مرکز تهران حادثه ساز شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور روسیه به تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۱    
کارکنان شرکت خودروسازی فیات به خاطر پرداخت مبلغ نجومی این شرکت به فوق ستاره پرتغالی جدید یوونتوس اعتصاب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۸    
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که توافق با بازیکنان خارجی این تیم به زودی انجام خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۸    
یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران گفت:یکی از موضوعات مد نظر دکتر محمد جعفر محمد زاده مدیر رادیو ایران ،پرداختن به گستره فارسی زبانان است .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۵    
دولت قطر قصد دارد برای خرید تعدادی جنگنده تایفون ، چند میلیارد دلار قرض بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۵    
فرمانده انتظامی میناب از کشته وزخمی شدن 6 نفر از شهروندان یک روستا در مینا ب بر اثر بی احتیاطی راننده تانکر حمل سوخت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۲    
از پایان معاملات روز شنبه ، وجه تضمین اولیه به همراه وجه تضمین اضافی در مجموع به 8 میلیون و 250 هزار تومان تعیین می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۲    
گلاسکو رنجرز با هدایت استیون جرارد از جمله تیم هایی است که خواهان به خدمت گرفتن میلاد محمدی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۹    
اگرچه قیمت ارز همچنان بالاست و قیمت ها در مقایسه با ارز دولتی، دو برابر است اما در روزهای اخیر التهاب هفته های گذشته را ندارد و کاهشی پیش رفته است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۹    
دفتر سیاسی مقتدی صدر رهبر جریان صدر بیانیه ای درباره تحولات سیاسی و موضوع انتخاب نخست وزیر آینده عراق صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۹    
در درگیری امروز ماموران پاسگاه عملیاتی خور شهرستان خوسف، استوار دوم ایمان یوسفی از کارکنان پاسگاه عملیاتی خور به شهادت رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا ساعتی پس از دیدار با سران کشورهای عضو ناتو، برای آنها تکلیفی روشن و معین تعیین کرد و گفت که اروپایی ها باید 2 درصد از تولید ناخالص ملی خود را به مخارج ناتو اختصاص دهند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق آمارهای بدست آماده مصرف شیشه تا 30 درصد کاهش یافته است که امیدواریم هرسال بر کاهش این آمار شاهد باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما معتقدیم که هر روحانی و هر مسجد می تواند جبهه ای برای مقابله با آسیب های اجتماعی باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۳    
فرماندار شهرستان اصفهان گفت: سیاست کلی ما بر این است که انتخاب بخشدار باید جدای از مسایل سیاسی و جناحی باشد هر چند فرد مورد نظر باید دولت و سیاست های آن را قبول داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۳    
نماینده مردم برخوار با بیان این که هدف از مسائل اقتصادی این است که آنقدر به مردم فشار بیاورند که جام زهر مذاکره با آمریکا را به رهبری بنوشانند، گفت: مذاکره بعدی علاوه بر هسته ای، دفاعی نیز است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۵    
مقامات آمریکا اعلام کردند: طوفانی که شبانه یک شهر نفتی در داکوتای شمالی را در نوردیده باعث جان باختن یک نوزاد و زخمی شدن 28 نفر دیگر و همچنین تخریب وسایل نقلیه و ده ها ساختمان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۵    
آنتونیو کونته از سمت مربیگری چلسی اخراج شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۵    
راجر فدرر مرد شماره دو تنیس جهان در یک چهارم نهایی ویمبلدون مقابل کوین اندرسون شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس با اشاره به استقرار نشدن خطوط منظم کشتیرانی در این استان به عنوان یکی از نارسایی ها در صنعت حمل ونقل دریایی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۲    
اوسیانو در صحبت هایی از تمایل خود به جدایی از تیم ملی ایران پرده برداشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۲    
معاون زمین شناسی سازمان زمین شناسی کشور گفت: متاسفانه احتمال فرونشست دشت های بیجار در آینده وجود دارد که باید تدابیر لازم را برای آن اندیشید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۹    
سرپرست صندوق بازنشستگی کارکنان رسانه ملی گفت:گزارش های اخیر علیه فعالیت های اقتصادی صدا و سیما جهت دار و کذب است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که بخشی از بدهی های این باشگاه که می توانست در AFC برای استقلال دردسر ساز و موجب حذف این تیم شود، پرداخت شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۶    
عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی اتاق فکر توسعه مازندران با اشاره به نظر یکی از اساتید دانشگاه کالیفرنیا در مورد طرح انتقال آب دریای خزر به ارومیه گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۳    
نفرات اصلی دو تیم کرواسی و انگلیس برای تقابل این دو تیم در نیمه نهایی جام جهانی مشخص شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۳    
سال گذشته جوانان آمریکایی برای تامین مخارج ازدواج خود مجبور شده اند 3.5 میلیارد دلار استقراض کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۳    
موضع رسمی فدراسیون فوتبال در مورد همکاری با سرمربی تیم ملی ایران از سوی دبیرکل این فدراسیون اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اسامی مصدومان انفجار تانکر سوخت در سنندج را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خانم گل فوتسال آسیا با بیان اینکه شکست حربفان با حجاب برای ما بسیار لذت بخش است، گفت: همیشه می پرسند شما با این حجاب چطور بازی می کنید و من بارها گفته ام که حجاب برای ما محدودیت نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۰    
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دوره ی تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی شهید قلی پور توسط مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۰    
رییس مجمع نمایندگان گیلان، گفت: شورای تأمین استان برای ساماندهی به وضعیت تیم سپیدرود رشت ورود کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
سرانجام حمله نیروهای رضاخان به مسجد گوهر شاد حوالی اذان صبح روز یکشنبه آغاز شد؛ حدود 1000 تا 2000 نفر در این حادثه در خون غلتیدند و کامیونهای بزرگ پیکر کشته ها و زخمی ها را به خارج شهر بردند و در ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: احداث اقامتگاه های بوم گردی فرصتی طلایی برای رونق و توسعه پایدار در روستاها است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 15 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به مشکلات حوزه سلامت گفت: مهمترین مطالبه مردم بخش موگرمون و بخش مرکزی در حوزه قیام ایجاد پایگاه های اورژانس جاده ای است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در طول تاریخ بارها ثابت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:در فضای مذاکرات و منافع جمهوری اسلامی ایران ما به هیچ کس به خصوص غربی ها نباید اعتماد کنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که ما نشاط در جامعه را از جنس حلال می خواهیم گفت: مأموریت، کنسرت نیست، بلکه تمام مسائل فرهنگی و هنری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
پیش از ظهر امروز چهارشنبه، هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر کرج با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از ثبت از 1 میلیون و 265 هزار مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی در حال ساخت شهرستان منوجان بازدید و از پیگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
یک بانوی موفق بروجردی گفت: رعایت حجاب برای انسان امنیت و آرامش را به ارمغان می آورد و هیچگاه محدودیت به همراه ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال 21بیمارستان با 4000تخت جدید به بهره برداری می رسد که پیشرفت این بیمارستانها بالای 70درصد است و بیش از 40 درصد اعتبارات آنها تخصیص داده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
وزیر بهداشت گفت: امروز خشنود کردن و راضی کردن مردم کار انقلابی است و باید با تلاش و همت در جهت رفع مشکلات اقدام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
استادان، نخبگان و پژوهشگران بسیجی استان گیلان با انشتار نامه ای از آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان درخواست کردند که برای رسیدگی ویژه به نابسامانی های اقتصادی و مشکلات مردم ورود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۷    
کارشناس علوم قرآنی کشور گفت: دشمنان بصورت گسترده در شبکه های اجتماعی در حال رواج قرآن ستیزی هستند و این یک کفر آشکار در جامعه امروزی است.