جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۱:۴۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 5 شهریور 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 شهریور 1397 راه دانا 2 شهریور 1397 راه دانا 3 شهریور 1397 راه دانا 4 شهریور 1397 راه دانا 5 شهریور 1397 راه دانا 6 شهریور 1397 راه دانا 7 شهریور 1397 راه دانا 8 شهریور 1397 راه دانا 9 شهریور 1397 راه دانا 10 شهریور 1397 راه دانا 11 شهریور 1397 راه دانا 12 شهریور 1397 راه دانا 13 شهریور 1397 راه دانا 14 شهریور 1397 راه دانا 15 شهریور 1397 راه دانا 16 شهریور 1397 راه دانا 17 شهریور 1397 راه دانا 18 شهریور 1397 راه دانا 19 شهریور 1397 راه دانا 20 شهریور 1397 راه دانا 21 شهریور 1397 راه دانا 22 شهریور 1397 راه دانا 23 شهریور 1397 راه دانا 24 شهریور 1397 راه دانا 25 شهریور 1397 راه دانا 26 شهریور 1397 راه دانا 27 شهریور 1397 راه دانا 28 شهریور 1397 راه دانا 29 شهریور 1397 راه دانا 30 شهریور 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۱    
سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده در نامه ای به سازمان های صنعت معدن و تجارت استان ها موضوع قیمت برنج هندی 1121 و پاکستانی باسماتی را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران گفت: 22 پروژه عمرانی و 111 ریزفضا توسط اوقاف استان با بیش از 263 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۳    
مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیست و شش هزار حامی البرزی بیش از چهار میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد واریز کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۷    
هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در شهرستان فراهان کشف و معدوم سازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۵    
سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: براساس آمار اولیه مردم خیر استان گلستان در عید سعید قربان امسال حدود 9 میلیارد تومان نذورات خود را به نیازمندان اهدا کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۲    
گاز رسانی به 6 روستای تازه کند ، میلان ، حسو شیری ،شاطر ، محمد آباد و تخته دوزی به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح شد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
خوردن سیر به صورت ناشتا دارای خواص بسیاری در درمان بیماری های قلبی و عروقی، مشکلات گوارشی، تنظیم فشار خون و .... دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۲    
برجام در دولت اوباما به عنوان بزرگ ترین کار دولت آمریکا یادشده است و در دولت ترامپ به عنوان یک فاجعه در تاریخ آمریکا مطرح می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۹    
وضعیت ظاهری شهر دهلران به عقب برگشته وبه مانند شهرک سینمایی برای دوران دفاع مقدس تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۹    
چند هفته پیش جوان آنلاین گزارشی از نمایشگاه اتومبیلی تهیه کرد که روی سند خودرو پول بهره ای پرداخت می کردند. در کنار واکنش های بسیاری که به این گزارش نشان داده شد،
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۰    
وضع کنونی که اقتصاد کشور با آن مواجه شده معلول تفکر ربیعی و کرباسیان (وزرایی که قربانی سیاست اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم شدند) نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۱    
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:یکی از مسائل بسیار مهم، نگاه واقع بینانه شورای پنجم در تخصیص بودجه سال 1397 با توجه به شرایط اقتصادی کشور بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار شغل در این استان ایجاد شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۶    
بخشدار جرقویه علیا به حادثه خیز بودن برخی از نقاط جاده ای در منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور ایمنی سفر و آرامش حال مسافران با پیگیری های انجام شده نقاط حادثه خیز در منطقه مرتفع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: بنیاد برکت پیرو سفارش امام راحل با تمام تلاش در حال ساخت مدارس در مناطق محروم است و شاهد هستیم که بیشترین نخبگان نیز از این مناطق می درخشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا گفت: با پیگیری و هماهنگی اداره ورزش و جوانان و بخشداری جرقویه علیا با اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و تامین اعتبار 800 میلیون ریالی کار مرمت و بازسازی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۳    
سرپرست فرمانداری برخوار گفت: افتتاح پروژه بیمارستان شهرستان برخوار نزدیک به 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون توانسته ایم نزدیک به 5 میلیارد تومان این اعتبار را جذب کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: امکان صادرات حدود 14 میلیون متر مکعب گاز به استان های همجوار مانند گلستان وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد گفت: هیأت امنای دانشگاه به اتفاق آراء به این تحول رأی دادند که این تغییر به هیچ وجه نفی کسی نیست. فرهاد رهبر زحمات زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی کشیدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۲    
برای خرید خودروی پژو 405 در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 13 میلیون تومان پرداخت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۲    
مدیر بیمارستان میبد از تجهیز این بیمارستان به دستگاه های سونوگرافی پرتابل و A1C خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۹    
رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت: دستگاه قضائی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همواره از تولیدکنندگان و سرمایه گذاریهای مشروع در چارچوب قوانین و مقررات حمایت حقوقی،قضایی بعمل آورده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۶    
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف25 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شد در بازرسی از هفت انبار در چابهار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۱    
نشست تخصصی مسئلۀ فلسطین و رژیم صهیونیستی روز دوشنبه پنجم شهریور به میزبانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حوزۀ هنری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی شهریور ماه 97 است که بین 50 تا 70 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با بسته حمایتی جدید استاندارد، بخشی از مقررات را حذف کردیم یعنی در این بسته ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۱    
باید دید آیا دولت و حاکمیت برای تسهیل در امور مردم، افزایش خدمات و مبارزه قاطعانه و علمی با نطفه های فساد در ساختار اداری کشور، آمادگی دارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اجرای طرح میز خدمت در بنیاد شهید گامی در راستای ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت : در پنج ماهه اخیر بالغ بر سه میلیون و 788 هزار و 206 تن کالا در بندرشهیدرجایی جابجا شده که رشد شش درصدی حمل ریلی را رقم زده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی امروز از پالایشگاه کرمانشاه بازدید کردند که نتایج آن را طی روزهای آینده در صحن مجلس اعلام می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۸    
معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان راهور توسعه هر استان ماموریت پیشبرد توسعه را دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۹    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: دولت بیش از 6 هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی، اعتبارت عمرانی و سود امهال وام های زلزله زدگان کمک کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۱    
مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر هیچ گونه صید ترال چه در بحث کشتی های چینی و خارجی در چابهار انجام نمی شود و اینکه دریای عمان به چینی ها فروخته یا اجاره داده شده است کذب می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۴    
رئیس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: گل پرک از نظر ژنتیکی گونه ای نادر است که در کشور ما به دلیل استفاده شاخ و برگ برای تعلیف دام ها ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۴    
کشت سبزی و محصولات کشاورزی با فاضلاب، مدت هاست ذهن بسیاری از پایتخت نشینان را درگیر خود کرده است. موضوعی که رسانه ها به آن اصرار دارند و مسئولان آن را انکار می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۰۷:۴۲    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، کم آبی بدن موجب تغییر در شکل و فعالیت مغز شده و عملکرد مهارتی مغز را کُند می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۳    
نرخ ارز به ویژه دلار و یورو طی معاملات روز جاری به دور از انجام معاملات صوری روند صعودی به خود گرفته و هر دلار آمریکا 10 هزار و 750 تومان معامله شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۰    
وزیر کشور گفت: آمریکا اگر خواهان مذاکره است باید به برجام برگردد و از ملت ایران بابت هزینه هایی که ایجاد کرده عذرخواهی کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۳۰    
وزیر دفاع ایران در گفت وگو با المیادین اعلام کرد که اوضاع سوریه به تدریج رو به بهبودی است و مهمترین موضوع مطرح شده، بحث درباره مساله بازسازی سوریه است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۷    
هواداران استقلال پس از باخت 3-1 استقلال مقابل السد قطر اینگونه مغموم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۰    
مهاجم تیم السد قطر بهترین بازیکن بازی با استقلال شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۰    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: دست شفر خالی است و این تیم به هیچ جا نمی رسد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۰    
با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه قرارگاه شهید هراتی سیستان، 300 تن روغن خوراکی احتکار شده در مرز میلک توقیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۵    
یکی از بازیکنان تیم السد قطر هنگام خروج از زمین از تماشاگران می خواست تا به حرکات او دقت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۲    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت: هفت فرزند داشتم که یکی از فرزندانم سال گذشته به رحمت خدا رفت و الان 6 فرزند دارم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۲    
رییس بانک مرکزی گفت: سیستم بانکی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، به نحوی که بیش از 80 درصد بازارهای مالی در کنترل بانک ها و بازار پول است و بنابراین این بخش را می توان مهم ترین رکن بازار مالی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۹    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه 15 درصد دانش آموزان باید تحت پوشش مدارس غیردولتی باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۹    
بررسی های مؤسسه تحقیقاتی چک پوینت نشان می دهد هکرها برای سرقت اطلاعات حساس از افراد و سازمان ها به شیوه های جدیدی متوسل شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۶    
وزیر دادگستری بابیان اینکه هنوز وسط راه هستیم و خیلی کار بر زمین مانده داریم گفت: از این گردنه با وحدت و همراهی عبور خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۶    
کمیسیون ماده 10 احزاب نتیجه انتخابات شورای مرکزی کنگره حزب اعتماد ملی را ملغی اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان روز جمعه به ایران سفر می کند. پیش تر کرملین هم از نشست قریب الوقوع رییس جمهور روسیه با سران ترکیه و ایران خبر داده بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۴    
تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگین و تلخی را مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی تجربه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۱    
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: کرامت دولت و مجلس در جلسه سوال از رئیس جمهور حفظ شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور طی نامه ای از زحمات کرباسیان وزیر سابق اقتصاد قدردانی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۱    
همزمان با هفته دولت دو خط تولیدی با حضور حجت الاسلام شهید معاون رئیس جمهور افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بر اساس مطالعاتی که انجام شده است،گفت و گو در خانواده های ایرانی از دو ساعت به 20 دقیقه رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۱    
4 تیم پایانی فوتبال بازی های آسیایی 2018 در اندونزی مشخص شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۶    
مسئولان برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و السد قطر برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناخوشایند تدابیر امنیتی ویژه ای را برای ورود هواداران به ورزشگاه در نظر گرفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۳    
وزارت دفاع روسیه با اشاره به تجهیزاتی که آمریکا به نزدیکی سوریه منتقل کرده، در خصوص حمله احتمالی واشنگتن علیه سوریه هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۳    
هواداران تیم استقلال ژاوی هرناندز بازیکن تیم فوتبال السد قطر را مورد تشویق قرار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۰    
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران در دیدار استقلال و السد تکمیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۸    
برخی منابع می گویند سه ائتلاف انتخاباتی عراقی بعد از روزها رایزنی و گفت وگو سرانجام توافق کردند که نخست وزیر پیشین این کشور را نامزد نخست وزیری جدید معرفی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۵    
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: بخشی از پروازهای بازگشت حجاج توسط قشم ایر انجام شود تا پروازهای عادی ایران ایر نیز با مشکل و تأخیر مواجه نشود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۲    
می خواهند فضایی درست کنند تا کسی سوال نکند که چرا در عرض چند ماه ارزش پول ملی ما یک چهارم شد؟ ما دنبال این هستیم که حقایق روشن شود. من نمی دانم آقایان چرا نگران هستند مگر ما می خواهیم چه چیزی بگوییم؟
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۲    
والدین یکی از دانش آموزان قمی اظهار داشت: یک هفته پیش برای خرید فرم پیش دبستانی دخترم در منطقه نیروگاه قم مراجعه کردیم و بابت آن42 هزار تومان پرداخت کردیم اما یکی از دوستانم برای فرزند خود همین لباس ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۲    
سیجانی بیان داشت: برنامه توسعه ای در این زمینه نیاز به حمایت دارد بیش از 230 طرح نیمه تمام بالای 60 درصد در قم وجود دارد این طرح ها را در اولویت تکمیل قرار دادیم که حداقل بتوانیم 170 واحد را تا پایان ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۲    
همزمان با هفته دولت سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۰    
در حوزه حمل و نقل کشور، اجرای 280 کیلومتر مترو با 150 ایستگاه از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این عرصه به شمار می رود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از معرفی فرصت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری استان قم در نمایشگاه شهر گردشگر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) انتصاب دریادار تنگسیری به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه و دریادار فدوی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷    
آئین افتتاح 570 پروژه عمرانی شامل ساخت و تکمیل مسجد یک باب مرکز درمانی 12 پروژه آبرسانی 2 جاده روستایی و مراسم آغازین عملیات اجرایی 746 واحد مسکن مددجویی در استان مازندران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷    
استاندار قم بیان داشت: تا پایان مرداد ماه سال جاری 29 درصد سند اشتغال اجرایی شده است، هدف گذاری که برای نرخ بیکاری در این سند پیش بینی شده تک رقمی شدن نرخ بیکاری است که امیدواریم به زودی به آن دست ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور عراق موعد برگزاری اولین جلسه پارلمان عراق را دوشنبه 12 شهریور ماه جاری اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۷    
وزیر اطلاعات گفت: با اقدامات عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دو تیم تروریستی در غرب کشور منهدم شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۷    
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج نیروی مردمی و قدرتمندی است که مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است و با تکیه بر فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند "بسیج یعنی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۱    
سکه طرح جدید امروز در بازار آزاد با 105 هزارتومان افزایش 3 میلیون و 965 هزار تومان و دلار با 230 تومان رشد 10 هزار و 670 تومان فروخته شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۸    
نرخ تورم کل کشور در مرداد ماه 1397 برابر 9.7 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 9.2 درصد برای دهک اول تا 10.0 درصد برای دهک نهم نوسان دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۸    
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز طرح تحول دانشگاه آزاد گفت: قصد داریم طرح تحول دانشگاه آزاد را که توسط دکتر مقدم فر ارائه شد از این استان شروع کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۶    
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان از استعفای عبدالله ویسی ابراز بی اطلاعی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس از پخش زنده جلسه سؤال از رئیس جمهور از شبکه خبر سیما خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۳    
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه با بیان اینکه بیکاری، اعتیاد و طلاق، معیشت مردم و ناکارآمدی اقتصاد را قصد داریم در جامعه از طریق سپاه برطرف کنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۰    
نوع مواجهه روزنامه های اصلاحات با اقدام قانونی مجلس در استیضاح وزیر اقتصاد از سویی و موضع بعضی از اصلاح طالبان در جریان این استیضاح، مخالف شعارهای دموکراسی خواهی این جریان سیاسی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به آغاز روند رسیدگی شکایت ایران از آمریکا به دلیل اعمال مجدد غیرقانونی تحریم های یکجانبه واکنش نشان داد و آن را تلاش برای دخالت در حق حاکمیتی آمریکا توصیف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که مسائل مرتبط با بحث های دفاعی و امنیتی اروپا باید با مشارکت روسیه حل و فصل شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۷    
تورم ملموس برای مردم دست کم 3 برابر تورمی است که مرکز آمار اعلام می کند و احیانا دولت و رئیس جمهور هم به آن مباهات می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۷    
مسئول بنیاد بین المللی غدیر شهرستان یزد گفت:به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر بیش از 110 برنامه مختلف در استان یزد برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۱    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یزد با بیان اینکه در برخی مناطق استان مانند شهرستان های خاتم،بهاباد و بافق ورود اتباع ممنوع است گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جمنا فراگیرتر و قوی تر از گذشته در راستای وحدت نیروهای انقلاب حرکت خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهور در حکمی سید رحمت الله اکرمی را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۴    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به طرح ساماندهی دانشگاه ها گفت: اگر دانشگاهی شرایط ادامه فعالیت را نداشته باشد منحل خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۴    
رئیس شورای شهر یزد اخبار مبنی بر عدم حضورش در انتخابات این دوره ریاست شورا را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان در خصوص قطعی های اخیر آب در برخی مناطق شمالی شهر سمنان توضیح داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۴    
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان، دانشکده ریاضی، آمار و کامپیوتر، دانشکده عمران و کتابخانه مرکزی این دانشگاه افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با همه ابزار و امکانات خود سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه دارد و رسالت هر پاسدار، پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۵    
آیین تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه پنج بسته جبرانی اقتصادی آماده شده است گفت: دو بسته معیشتی در نظر گرفته شده و برای تمام مردم یک بسته معیشتی پرداخت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، گفت: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی زواره به مدت هفت روز به انجام کارهای عام المنفعه در روستای نیرآباد خواهند پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۹    
مدیر شبکه یک سیما و عضو هیئت داوران در بخش نمایشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۹    
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: فیلم کوتاه تولید شده این دانشکده در جمع بیست فیلم برتر جشنواره ملی فیلم سلامت قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۹    
محمد امینی جانباز 70 درصد رفسنجانی پس از سالها تحمل درد و رنج، روز گذشته به خیل یاران شهیدش پیوست.