جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۱:۱۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 21 شهریور 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 شهریور 1397 راه دانا 2 شهریور 1397 راه دانا 3 شهریور 1397 راه دانا 4 شهریور 1397 راه دانا 5 شهریور 1397 راه دانا 6 شهریور 1397 راه دانا 7 شهریور 1397 راه دانا 8 شهریور 1397 راه دانا 9 شهریور 1397 راه دانا 10 شهریور 1397 راه دانا 11 شهریور 1397 راه دانا 12 شهریور 1397 راه دانا 13 شهریور 1397 راه دانا 14 شهریور 1397 راه دانا 15 شهریور 1397 راه دانا 16 شهریور 1397 راه دانا 17 شهریور 1397 راه دانا 18 شهریور 1397 راه دانا 19 شهریور 1397 راه دانا 20 شهریور 1397 راه دانا 21 شهریور 1397 راه دانا 22 شهریور 1397 راه دانا 23 شهریور 1397 راه دانا 24 شهریور 1397 راه دانا 25 شهریور 1397 راه دانا 26 شهریور 1397 راه دانا 27 شهریور 1397 راه دانا 28 شهریور 1397 راه دانا 29 شهریور 1397 راه دانا 30 شهریور 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۱    
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بخش عمده ای از مطالبات فرهنگیان این استان تا پایان شهریور جاری پرداخت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۵    
همزمان با اولین جمعه ماه محرم و مطابق برنامه ی هر سال، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در دو نقطه از شهرستان رودبارجنوب برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۰    
چند روز گذشته فیلمی از دوربین های مدار بسته در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شد بود پسر بچه ای اصفهانی، دختر عموی خود را به درونی چاهی در حسین آباد اصفهان پرت می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۲    
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: پنج پزشک متخصص و دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان کلاله اضافه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۹    
مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از اعلام اسامی پذیرفته شدگان پایه هفتم مدارس استعداد های درخشان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۶    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور تجمع شیرخوارگان حسینی در 98 بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از ثبت 13 آیین و مراسم مذهبی ویژه ایام محرم و عاشورا در استان مرکزی در فهرست آثار ملی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه با اشاره به برنامه ریزی جبهه دشمن در سه سطح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی در سه بازه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت برای ضربه زدن به کشور و انقلاب ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه تعداد 183 نفر طی چهار ماهه سال جاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که 36 درصد آن مربوط به موتور سوارها است؛ گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۹    
برگزاری اردوهای جهادی در راستای رشد و توسعه کشور بسیار موثر است و قرار است روایت عشق و خدمت آبادانی در شهرهای مازندران را در قاب اردوهای جهادی به تصویر بکشیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۹    
دانشجویان دفتر تحکیم وحدت انجمن اسلامی دانشگاه نوشیروانی بابل طی بیانیه ای از نمایندگان مجلس خواستند رویه خود را نسبت به عدم شفاف سازی آرایی که در مجلس می دهند تغییر داده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۹    
همزمان با اجرای رزمایش خدمت در سراسر کشور، به همت بسیج سازندگی در شهرهای مازندران گروه های جهادی در نقاط محروم استان مشغول خدمت رسانی و عملیات های عمرانی و سازندگی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۶    
معاون فرهنگی، رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در مجموع، 32 هزار نفر از ابتدای تابستان تاکنون به تماشای فیلم های سینمایی در سینماهای استان نشستند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۶    
پرسپولیس در نمایشی فوق العاده در نیمه دوم و با سود بردن از تجربه بالای خود توانست به برتری برابر نساجی دست یابد و به رده دوم جدول صعود کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۱    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، سال ها پیش زمانی که صداوسیما تنها دو شبکه داشت در برنامه کودک کارتونی کم کیفیت پخش می شد با عنوان زبل خان که در تیتراژ برنامه اش شخصیت اصلی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۸    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گوگرد منطقه عملیاتی خانگیران سرخس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۳    
مددجو آ.ع از مددجویان زندان رجایی شهر که به جرم قتل و با محکومیت قصاص نفس در حین تحمل 5 سال حبس در آزمون کارشناسی ارشد 97 شرکت کرد و با قبولی در آزمون ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۸    
کارگران اردبیلی در یک روز کاری خارج از شیفت در شش کارخانه عظیم خاورمیانه و کشور در اردبیل برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن به شیفت ایثار پیوستند
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۵    
رئیس اداره مدیریت بحران جهاد کشاورزی استان یزد گفت: اگر محصولات بیمه نباشد نمی توان کمکی چندانی به این عزیزان کرد هر چند سعی می کنیم تا یکسری خدمات و کمک ها را به کشاورزان خسارت دیده ارائه دهیم که ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۵    
معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در حال حاضر استان یزد 19 سالن فعال سینما دارد که 9 سالن متعلق به سینماهای تک و جام جم در یزد است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۷    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اکران فیلم سینمایی "یک کیلو و بیست و یک گرم" ساخته فیلم ساز اردبیلی در همه سینماهای این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۴    
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمایش شیفت ایثار در راستای امیدآفرینی دربین تولید کنندگان و ملت ایران انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۵    
پنج اثر سبک زنجیرزنی، موسیقی خاص طبل و شیپور، عَماری گردانی، شَدّه گردانی و جوشِ دور، از آداب ورسوم عزاداری ابرکوه است، که در فهرست آثار ملی غیرملموس به ثبت رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۱    
همزمان با روز دوم محرم سالروز ورود کاروان اهل بیت(ع) به سرزمین کربلا اجتماع بزرگ "لبیک یا حیسن " در قم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۸    
در سالیان اخیر،طرح ها و پروژه های متعددی در ارتباط با راه اندازی صنایع تکمیلی در اقصی نقاط کشور،کلنگ زنی و اجرایی شده است،اما ضمن قابل تقدیر بودن تلاش های انجام شده در این خصوص از سوی متولیان امر ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۵    
وقف بی شک زیباترین تجلی گاه نوع دوستی و انسانیت است و کُردستان که استانی پیشرو در زمینه وقف است، زیباترین و شاید جالب ترین وقف های تاریخ این سنت حسنه را نیز به خود اختصاص داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۲    
چهارشنبه 21 شهریور 97 رسانه های معاند جمهوری اسلامی ایران مردم برخی شهرهای استان کردستان را با فشار رسانه ای و ایجاد رعب و وحشت وادار کردند که در اعتراض به اعدام سه تن از اعضای گروهک کومله اعتصاب ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه صف جهیزیه صفر می شود گفت: برای وام ضروری نیز سهمیه داده ایم و تا پایان مهرماه صف وام ضروری نیز باید صفر شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در جریان سفر به ترکمنستان، پیام کتبی روحانی را به رئیس جمهوری ترکمنستان تقدیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۷    
طی چند روز اخیر حملات اینترنتی بر روی پورت 5431 با افزایش شدیدی مواجه بوده است. این پورت در اکثر مواقع بر روی سرویس Universal Plug and Play مورد استفاده قرار می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۴    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای روز چهارشنبه مدعی شده در ماه های گذشته بین سه تا چهار بار با وزیر خارجه ایران دیدار کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه فرمانی را برای امضا کرد که بستر قانونی لازم را برای اعمال تحریم های جدید علیه شرکت ها یا افراد خارجی مظنون به دخالت در انتخابات آمریکا را فراهم می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۳:۲۱    
رونالدو و هم تیمی هایش در تمرین امروز یوونتوس ژست جالبی گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۴    
بازیکن تیم ملی والیبال ایران می گوید تیم پورتوریکو به دلیل 40 ساعت پرواز نتوانسته کیفیت اصلی خود را برابر شاگردان کولاکوویچ نشان دهد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۱    
مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی شماری از شیوه های خرابکاری و ربایش فرصت های اقتصادی ایران با هدایت سرویس های اطلاعاتی دشمنان را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۱    
سیداحسن علوی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به افزایش چند برابری قیمت بلیت هواپیما در کشور و تمهیدات دولت برای کنترل این بازار ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۸    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: نقاط مبهمی در FATF وجود دارد که شفاف نیست و باید دقیق بررسی شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۸    
ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق در پاسخ به دولت آمریکا که در خصوص امنیت سفارت خانه خود در بغداد ابراز نگرانی کرده بود، از دولت این کشور خواست تا عراق را به صحنه تسویه حساب های خود تبدیل نکند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان اعتراف هدف آمریکا این بوده بعد از توافق هسته ای برجام از حمایت های بین المللی برای فشار بر ایران استفاده کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۴۵    
دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۲    
معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی از بازداشت آخرین عضو گروه دالتون ها در مشهد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۲    
هافبک تیم پرسپولیس به دلیل قانون جدید سازمان لیگ با دریافت 3 کارت زرد از دیدار آینده این تیم محروم نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۲    
استقلال خوستان با شکست دو بر صفر شاهین انزلی موفق شد راهی مرحله بعدی جام حذفی فوتبال ایران شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۶    
قرار منع تعقیب بازپرس صادر کننده دستور فیلتر تلگرام که در پی شکایت چند وکیل دادگستری از او صادر شده بود، در دادگاه تایید شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۸    
یک فروند هواپیمای مسافربری با بیش از 150 مسافر که از تهران به مقصد بندرعباس در پرواز بود به دلیل نقص فنی در فرودگاه یزد فرود آمد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۵    
مدافع اسبق تیم ملی انگلیس و چلسی پیشنهاد تیم روس را رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۵    
رییس کل دادگستری استان تهران درباره علت بیش تر بودن مجازات جوانفکر از مشایی در اتهام اقدام علیه امنیت ملی توضیح داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری گفت: آب چشمه علی که از نهم شهریورماه برای دومین بار بدلیل حفر تونل مترو خشک شده بود، یکبار دیگر با دبی 13 لیتر در ثانیه جاری شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۲    
سرپرست باشگاه استقلال اعضای کمیته فنی این باشگاه را انتخاب و معرفی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۲    
رییس پلیس راه غرب استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در مسیر تهران ساوه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۵۲    
علی جباری مشاور عالی سرپرست استقلال در امور فنی باشگاه شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
قیمت ارز تحت تاثیر حداقل شش عامل که عمدتا با هدف کسب سود بیشتر توسط فعالان مرتبط با این بازار صورت می گیرد علی رغم نوسانات روزانه، ساعتی و حتی لحظه ای از محدوده ی مشخصی پایین نمی آید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با تشریح تمهیدات امنیت عزاداران در ایام محرم، به هنجارشکنان و تخریب گران ارزش های اسلامی در این ایام هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۳    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط این تیم را برای بازی با الدحیل مناسب توصیف کرد و گفت: متاسفانه حرف های عده ای که پشت سر و روبروی ما صحبت می کنند فرق دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۳    
تعدادی از نمایندگان حزب حاکم محافظه کار انگلیس با برگزاری نشستی چگونگی و زمان برکناری ترزا می نخست وزیر این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۳    
جمعی از مردم عراق امروز با حضور در ساختمان سابق سرکنسولگری ایران در بصره، اقدام به نظافت ساختمان کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۰    
رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور با اشاره برای دریافت گذرنامه در سال جاری یک کار جدید انجام خواهد گرفت،گفت:ما هم خواهان لغو روادید زائران هستیم، اما طرف مقابل دلایلی دارد و قبول نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۰    
سازمان برنامه وبودجه کشور اعلام کرد:افزایش نرخ ارز هیچ درآمد مازادی برای دولت ایجاد نکرده و مابه التفاوت نرخ ارز 3800 تا 4200 به کالاهای اساسی، نهاده های کشاورزی و دامی و دارو پرداخت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۷    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که فرمانده جدید ائتلاف آمریکایی به اصلاح ضد داعش در عراق و سوریه تغییر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۷    
یک خودرو به جمعیت حاضر در میدانی در هنگ دانگ چین وارد شد که بر اثر آن 3 نفر کشته و 43 فرد دیگر نیز زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۸    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
معاون فرماندار اردستان گفت: کارخانه فاستونی اردستان حدود شش سال است که بنا بر دلایلی تعطیل شده و با پیگیری هایی که صورت گرفته گره های موجود برطرف شده و به زودی به چرخه تولید باز خواهد گشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۶    
جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان گفت: امروز ایران در منطقه و دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ایران از لحاظ نظامی به پیشرفت های زیادی دست یافته که به عنوان تهدید برای استکبار جهانی به حساب می ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۳    
رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) از امروز در شهرستان خمینی شهر آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۳    
ویژه برنامه لبیک یاحسین(ع) در روز دوم محرم در امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۳    
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار با پورتوریکو را به خودش اختصاص داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۳    
سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه از بازداشت عامل حمله تروریستی ریحانلی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
مشاور معاون اول رئیس جمهور و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: 25 درصد صادرات غیر نفتی ایران به کشور عراق صادر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
ملی پوش اردبیلی شمشیربازی ایران گفت: چهار بار از مصاف با حریفانی از رژیم صهیونیستی انصراف داده و عدم رویارویی با این رژیم کودک کش را بر خود وظیفه می دانم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بررسی مشکلات بیش از 40 پروژه گردشگری از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری 4 سارق حرفه ای در اردبیل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از نیمی از دانه های روغنی کشور در استان اردبیل تولید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت:از عصر امروز چهارشنبه تا ظهر فردا ، هوای مناطق مرکزی استان اردبیل و نواحی منتهی به استان گیلان خنکتر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
حال دیگر نه برای تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کسی سنگ اندازی می کند و نه قرار است این نهاد به خانه ی احزاب اصلاحات و اعتدال تبدیل شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
جمهوری اسلامی از حضور نمایندگانی چون خیابانی، مدرس و حتی چمران، خامنه ای و بهشتی ها آرزو به دل مانده و شاید این وضعیت را عمل نکردن چهره های سیاسی کشور به تک جمله ی خیابانی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
روز دوم محرم مصادف با ورود کاروان اباعبدالله الحسین (ع) به کربلا و دیدار با حر بن ریاحی است، روزی که نامه رسان امام را از بالای بام قصر به پایین انداخته و بدنش را تکه تکه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
فتحی گفت: رویه ای که بانک های ایران در پیش گرفته اند و با اعمال شان تولیدکنندگان را به ورشکستگی می رسانند نه مطابق شرع است و نه قانون.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حساب سپرده ای ارزی و تشکیل بازار ارز دو راهکار عملیاتی برای جذب ارزهای خانگی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰    
افرادی که به دنبال به حاشیه بردن اسلام و نظام اسلامی هستند همواره به دنبال جدایی دین از سیاست و اختیاری کردن احکام اسلام هستند که در این میان روی ماه های محرم و صفر و عزداری های این ماه ها حساب ویژه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۴    
انتشار کتاب 300 هزار تومانی هفت خانه آن ورتر به قلم صابر ابر، اعتراضاتی عصبی را در شبکه اجتماعی به راه انداخته، آن هم در روزهایی که همه عصبانی هستیم!
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱    
تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی مقتدرانه برابر پورتوریکو به پایان رساند. ملی پوشان کشورمان در دومین گام به مصاف بلغارستان خواهند رفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز آخرین جزئیات مسموم شدگان مشروبات الکلی در این استان را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۷    
پیش از ظهر امروز یک فروند بالگرد شنوک متعلق به نیروی هوایی ارتش فرود اضطراری داشته که آسیب جدی به آن وارد نشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: تجربه سال های گذشته نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران در شرایط دشوار و به درخواست دولت های منطقه، در کنار آن ها بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۱    
رسانه های عراق از توافق مقتدی صدر و هادی العامری درباره معرفی نامزد نخست وزیری بر اساس ویژگی هایی که مدنظر مرجعیت عالی است، خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۸    
نساجی مازندران در اولین دیدار تاریخ خود برابر پرسپولیس امروز در استادیوم آزادی در شرایطی برابر شاگردان برانکو قرار خواهد گرفت که سرمربی کروات سرخ ها ترکیب خود را بدون حضور دو بازیکن ملی پوش مشخص کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۴۲    
رزمایش بزرگ رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) از صبح امروز در نجف آباد آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۰    
رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 شرق شهرستان اصفهان با حضور بیش از 1000 بسیجی در شهر اژیه در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۰    
طلبه ای جوان به دلیل ضربه چاقو فرد ناشناسی در قفسه سینه و خون ریزی شدید صبح امروز در بیمارستان قائم(عج) مشهد مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون در کما به سر می برد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قیام سید الشهدا(ع) قیام مسلحانه نبود بلکه قیام برای امربه معروف و نهی ازمنکر بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۰    
یحیی گل محمدی در نشست خبری امروز تیمش مقابل ذوب آهن حضور نمی یابد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه به صفر رساندن فروش نفت ایران غیرممکن است، گفت: با وجود تهدیدات واشنگتن، در تجارت با تهران محکم می ایستیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس اتاق ایران طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن اشاره به محدودیت های سیستم بانکی کشور برای نقل و انتقالات کارآمد پولی خواستار اعمال اصلاحاتی در این طرح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۷    
امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس چند روز پیش از کشف و شناسایی بیش از 5 هزار خودرو با ثبت سفارشات غیر قانونی در گمرک سلفچکان توسط دستگاه های امنیتی خبر داده بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۴    
بلومبرگ با استناد به آمار رهیابی نفتکش ها نوشت ایران ذخیره نفت در نفتکش های غول پیکرش بر روی دریا را دوباره آغاز کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۴    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه قیمت ویزا قریب 41 دلار است گفت: با توافقاتی که با بانک مرکزی شده است با دلار بازار تعادلی قریب 7 هزار تومان به زائران داده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روز پایانی فصل نقل و انتقالات اروپا به تیم ناتینگهام فارست پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو از ابتدا مخالف اجرای این طرح بود و البته ما از علت این مخالفت بی اطلاع هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۸    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا امروز با حضور در آکادمی فوتبال این باشگاه، شور و هیجان خاصی به نوآموزان فوتبال بخشید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۵    
پلیس در جستجوی تنها مظنون و متهم پرونده قتل زن 30 ساله ای است که 8 اسفند 95 با ضربات متعدد جسم تیز در داخل منزلش به قتل رسیده است.