سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 17 آبان 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 آبان 1397 راه دانا 2 آبان 1397 راه دانا 3 آبان 1397 راه دانا 4 آبان 1397 راه دانا 5 آبان 1397 راه دانا 6 آبان 1397 راه دانا 7 آبان 1397 راه دانا 8 آبان 1397 راه دانا 9 آبان 1397 راه دانا 10 آبان 1397 راه دانا 11 آبان 1397 راه دانا 12 آبان 1397 راه دانا 13 آبان 1397 راه دانا 14 آبان 1397 راه دانا 15 آبان 1397 راه دانا 16 آبان 1397 راه دانا 17 آبان 1397 راه دانا 18 آبان 1397 راه دانا 19 آبان 1397 راه دانا 20 آبان 1397 راه دانا 21 آبان 1397 راه دانا 22 آبان 1397 راه دانا 23 آبان 1397 راه دانا 24 آبان 1397 راه دانا 25 آبان 1397 راه دانا 26 آبان 1397 راه دانا 27 آبان 1397 راه دانا 28 آبان 1397 راه دانا 29 آبان 1397 راه دانا 30 آبان 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 27 هزار تخت بیمارستانی در طرح تحول سلامت به تخت های بیمارستانی افزوده شده است که بیش از نیمی از آن ها در مناطق محروم است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۹    
خطیب حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه شام غریبان شهادت امام رضا(ع) گفت: زائر با معرفت پس از زیارت به عهد و میثاق هایی که با امامش بسته عمل می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۶    
هزاران شهروند آمریکایی با برپایی تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید و نیویورک نسبت به اخراج وزیر دادگستری ایالات متحده اعتراض کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۶    
سپاه شهرستان ایرانشهر طی بیانیه ای از آزادی دو گروگان طی 24 ساعت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۳    
آنها که روزی با عالیجناب خاکستری ائتلاف کردند، بعید نیست کوس رسوایی ائتلاف شان با بن سلاخ نیز به همین زودی ها برملا شود. تاریخ قاضی بیرحمی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد 44 ساله گچسارانی بر اثر سقوط از ارتفاعات کوه دیل این شهرستان جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۰    
سرمربی نساجی مازندران معتقد است در 6 بازی داوری های علیه تیمش بوده ولی با این شرایط آنها به ادامه فصل امیدوار هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۰    
مراسم دسته روی خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان نور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۰    
مدیرحوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:3 نفر بر اثر غرق شدگی در رودخانه سرباز جان خود را از دست دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۴    
پایگاه خبری انتلجنس آنلاین از همکاری تنگاتنگ و قوی وزارت دفاع آمریکا با متجاوزان سعودی و اماراتی در حمله به الحدیده پرده برداشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۴    
همزمان با شب شهادت حضرت امام رضا(علیه السلام)، آئین سنتی شام غریبان با حضور زائران و خادمان حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۱    
پلیس دانمارک روز پنجشنبه در اقدامی شتاب زده اعلام کرد سه عضو گروه تروریستی 'الاحوازیه' که روز گذشته بازداشت شده بودند را آزاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ماجرای هدیه رهبر معظم انقلاب به شهید نورخدا موسوی را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمعیت هلال احمر چالدران از گرفتار شدن 70 خودرو در محور چالدران - خوی خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۲    
40 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در نکوداشت 20 آبان' روز کیش'، در بخشهای مختلف این جزیره مرجانی با حضور ساکنان و گردشگران اجرا می شود تا این جزیره زیبا برای اولین بار روز خود را جشن بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۰    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۵    
نشست تخصصی شعر آیینی با حضور 70 شاعر از سراسر استان به مناسبت ایام سوگواری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۵    
امرو،ز همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن الائمه(ع)؛ هیئت های مذهبی استان یزد به سینه زنی و عزاداری پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: اگر دامداران جوانب احتیاط را رعایت کنند خسارات به حداقل خواهد رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۳    
آوای حزن انگیز سوگواری شهادت امام رضا(ع)، در آخرین روز ماه صفر، در استان کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد و هیات های عزاداری در جای جای این استان، به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۳    
همزمان با آخرین روز ماه صفر ،گچساران در سالروز شهادت ثامن الحجج علیه السلام غرق در عزا و ماتم شد وعزاداران در سوگ شهادت امام خود گریستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۲    
امروز از سراسر کشور تمام عشاق در مشهد الرضا گرد هم امده بودند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۹    
به مناسب سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) یک اینفوگرافی در خصوص گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تبیین اخلاق شخصی پیامبر اعظم (ص) طراحی و منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۱    
آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه تا زمانی که در جامعه ولایت را حاکم نکنیم ولی عصر(عج) ظهور نمی کنند، گفت: امروز شیعه به معنی پای ولایت ایستادن و مقابله کردن با تمام فتنه های اقتصادی، رسانه ای ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۴    
دو روز قبل نمایندگان استان سمنان طی نشستی با رضا اردکانیان، وزیر نیرو، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آب استان را با وی در میان گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۵    
نمایندگان استان سمنان بر ضرورت حذف دلار از معاملات بین المللی و تنبیه کشورهای همکار در اعمال تحریم ها علیه ایران تأکید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۲    
نام پیامبر و اهل بیتش که می آید، فرقی نمی کند مسلمان باشی، فرقی نمی کند چه دین و مذهبی داری، فرقی نمی کند که در کجای جهان زندگی می کنی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۲    
میاندوآب در سالروز شهادت ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، غرق در ماتم و اندوه و عزاست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۹    
کردستان با وجود برخورداری از منابع غنی طبیعی و معادنی سرشار از عناصری مهم، چون طلا و آهن همواره در بحث فراوری محصولات با مشکل مواجه بوده است...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۳    
کریم بنزما شب گذشته موفق شد با گلزنی مقابل ویکتوریا پلژن دویستمین گل خود در پیراهن رئال مادرید به ثمر برساند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۰    
کارنامه ناموفق عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی و توقف پروژه های عمرانی نشان از این دارد که حضور وی در شهرداری تهران نیز همین روندادامه پیدا می کند و شهروندان تهرانی باید در انتظار روزهای سخت باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۷    
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد، داوری دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان مشکل خاصی نداشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۰    
آلزایمر شروع تدریجی و خاموش دارد،ممکن است مدت طولانی جلب توجه نکرده و به اشتباه تصور شوداین تغییرات بخشی از روند طبیعی پیری است و این درحالیست که عدم توجه به علائم،تشخیص بیماری را به تعویق می اندازد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز مدیون خون شهدای بزرگوار و والا مقام است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۴    
طبق جدیدترین اخبار، نرخ ارزی (دلار) که پتروشیمی ها طبق سیاست های مذکور باید در سامانه نیما وارد کنند، بین 7500 تا 7800 تومان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم مکتب اسلام، مردم و کشور کرده است که پنج هزار در مرزهای جمهوری اسلامی و در راه امنیت این کشور به شهادت رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۴    
محل تمرین امروز پرسپولیس در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهوری روسیه در سفر به پاریس با نتانیاهو دیدار نخواهد کرد، در حالیکه مقامات اسرائیلی امیدوارند چنین دیداری سریعتر انجام شود، ولی مسئله اینجاست، بعد از سرنگونی هواپیمای روسی در آسمان سوریه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۷    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهید سیدنورخدا موسوی در دوران مبارزه با تروریست ها غیرت، شجاعت و شهامت خود را در معرض عموم قرار داده است و جانش را در طبق اخلاص گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۴    
عضو خبرگان رهبری با اشاره به امام رضا(ع) در عرصه مقابله با دشمنان ، تاکید فراوان بر مرز بندی شفاف با دشمنان اسلام و مکتب اهلبیت(ع) داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۴    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از بهره مندی بیش از هزار جوان هلال احمر این استان در طرح پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران در شمال و غرب کشور، از بارش برف در ارتفاعات کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۲۱    
دولت هنوز گزارش بودجه سال 97 خود را ارائه نکرده است این در حالی است که آذرماه باید بودجه سال 98 توسط سازمان برنامه و بودجه بسته و به مجلس ارائه شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۸    
خادمان هیئت فاطمیه شهر الوند در ایام شهادت امام رضا(ع) اقدام به پخت حلیم نذری می کنند واین حلیم بین عزاداران توزیع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه شاهین دژ گفت: مسئولان همیشه باید دین و دیانت مردم را تقویت کرده و امورات باید جنبه وجه اللهی داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۸    
فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امنیت امروز خود را مدیون شهید نور خدا موسوی و دیگر شهدای میهن هستیم، پیام تبریک و تسلیت دفتر مقام معظم رهبری را به خانواده شهید ابلاغ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی کاخ سفید پس از اوج گرفتن واکنش ها به حادثه عصبانیت ترامپ و اخراج خبرنگار سی ان ان از این مکان به توجیه خنده دار حادثه مذکور پرداخت!
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۲    
بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان این که کمبودی در عرضه میوه و سبزی وجود ندارد، احتمال داد که در روزهای پایانی سال و تنظیم بازار شب عید بازار میوه با کمبود سیب درختی روبرو شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۹    
دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا امید عالیشاه را به بازی فینال برسانیم و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان تهران از انجام مقدمات اجرای حکم اعدام سلطان سکه خبر داد و افزود: این حکم کمتر از یک ماه آینده اجرا خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۶    
فدراسیون جهانی وزنه برداری، نام سهراب مرادی را به فهرست جدید رکوردداران جهان وارد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۶    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال ارسال نامه به وزارت ورزش و نهادهای دیگر برای ماندن اعضای این فدراسیون را رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۶    
35 سازمان حقوقی غیردولتی در داخل و خارج از یمن هشدار دادند که یمن در آستانه قحطی قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۳    
یک منبع آگاه در دفتر دادستانی کل ترکیه، فرضیه ذوب شدن جسد روزنامه نگار سعودی مقیم آمریکا با اسید و مواد شیمیایی در منزل کنسول عربستان در استانبول را تایید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰    
گروه داوری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و کاشیماآنتالرز ژاپن وارد تهران شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف در ارتفاعات محور کرج چالوس خبر داد و گفت: در محورهای 6 استان کشور شاهد بارش باران هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۱    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: در خصوص شفر کمیته فنی باید نظر بدهند و مدیر باشگاه هم باید تصمیم نهایی را بگیرد و گفتمان ما در این باره بی مورد است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی آبان ماه 97 است که بین 50 تا 70 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶    
دبیر هیأت پرورش اندام اصفهان به قتل رسیدن عضو سابق تیم ملی را تایید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶    
بهترین راه برای یافتن وزن متناسب،مشورت باپزشک است که می تواند وزن را با هنجارهای سالم مقایسه کرده و در رسیدن به هدف کمک کند.ضمن آنکه مهم ترین نکته در رسیدن به یک وزن سالم، ورزش و رعایت عادت غذایی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۳    
تقسیم اقتدار کنگره آمریکا میان دو حزب اصلی، گویای واقعیات سیاسی جدیدی برای رئیس جمهور آمریکاست: رهایی از خطر استیضاح در برابر از دست دادن اقتدار بالنسبه تام در وضع و اجرای قوانین یکجانبه.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۳    
پولشویی از جمله نارسایی هایی است که در صورت ظهور و بروز و تعمیق آن در اقتصاد، کشور را در این عرصه با چالش های فراوانی مواجه می سازد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا آسمانی شد و در راه امنیت مردم جان خود را فدا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
با تغییر استاندار مازندران و تعیین تکیلف مدیریت جدید در حال حاضر مدیران استان در زنگ تفریح به سر برده و به نظر می رسد که زمان زنگ تفریح هم طولانی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
لوئیس فراخان رهبر جنبش مسلمانان آمریکا در نشستی خبری به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
مدیر آستان قدس رضوی در مازندران گفت: همزمان با ورود صدها زائر پیاده مازندرانی به مشهدالرضا(ع)، کمک های آستان قدس رضوی به ارزش بیش از 325 میلیون تومان بین محرومان این استان توزیع شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عده ای در جامعه می خواهند مردم را به یک ولایت اساطیری ارجاع دهند و این همان فتنه مامون است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
هم زمان با فرارسیدن شهادت امام رضا(ع) حرم مطهر رضوی یکپارچه عزادار شهادت این امام همام است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
امروز مشهدالرضا غرق در ماتم شهادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) است
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
آیت الله رسول فلاحتی امروز در سفری یکروزه به شهرستان رودبار از ساعات ابتدایی پیش از ظهر تا شامگاه، بمناسبت سالروز رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) مهمان مردم عزیز و شهید پرور این ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
یکی از خادمان موکب شهدای مدافع حرم گفت: این موکب از سال 96 در ایام عزاداری آخر صفر در جاده نیشابور _ مشهد برپا شده است، گفت: هر شب بین 400 تا 600نفر در این موکب اسکان داده می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۷    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار از ثبت و رونمایی 7 وقف جدید در دهه وقف در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۴    
به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام رضا (ع) ایستگاه صلواتی در شهرکاج برپا شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۴    
به روزهای پایانی صفر که نزدیک می شویم، اهالی خطه خراسان خود را برای میزبانی از زائرین پیاده ثامن الائمه(علیه السلام) آماده می کنند، زائرینی که با پای پیاده از گوشه و کنار ایران ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پیشرفت 86 درصدی طرح آمارگیری مسکن روستایی در استان زنجان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۸    
عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه امام رضا(ع) الگویی کامل از ایستادگی است، گفت: اهل سنت، ائمه اطهار را جزئی از تار و پود وجودشان می دانند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
لطف و محبت علی ابن موسی الرضا(ع) شامل حال دختر 14ساله ای از دورترین نقطه ایران شد و این بیمار را شفا داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی گفت:امام رضا علیه السلام فرموده اند " انسان مسلمان در جامعه اسلامی زندگی اش عقلانی نمی شود جز اینکه ده خصلت را در زندگی شخصی و اجتماعی خود به کار بگیرد" ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۵    
ده ها تن از ساکنان مناطق شرقی رود فرات در اثر حمله جنگنده های آمریکایی، کشته و زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هرکس که پای کار شهدا می ماند باید به حال او غبطه خورد، زیرا از ویژگی های معنوی شهید برخوردار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۲    
خادم آستان قدس رضوی با اشاره به حال و هوای وصف ناشدنی خود از شنیدن خبر پذیرش درخواست خادمی اش می گوید: روز اولی که به من اطلاع دادند در مکه بودم ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۱۲    
کنگره 3هزار شهید قزوین از روز 20 آبان ماه با حضور مسئولان کشوری از در نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی گفت: در سالروز شهادت امام رضا(ع) بقاع متبرکه شاخص استان مرکزی میزبان عزاداران خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ایران تنها حکومت شیعه در دنیاست که به برکت امام رضا(ع) همواره باعزت و عظمت در برابر مستکبران ایستادگی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مجلس شورای اسلامی به عنوان قانون گذار برای تسهیل اقدامات پیشگیرانه دو طرح حذف دلار از معاملات بین المللی و تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران را در پیش دارد
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
امروز حرم مطهربی بی حکیمه سلام الله علیها در گچساران غربتی بزرگ را آینه دارند، غربتی به وسعت تاریخ و به عظمت اشک هایی که در سوگ شهادت برادرش ثامن الحجج علیع السلام می جوشد زیرا سوگوار معین الضعفاء ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
260 واحد تولیدی از جمله صنعت کاشی بروجرد تعطیل شده و سالهاست اتفاق خاصی برای راه اندازی و احیای مجدد سامان کاشی و کاشی جم بروجرد که مدتهاست به خاک سیاه نشسته اند، رخ نداده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت:در صورت پیوستن ایران به FATF تمام سر پل های دور زدن تحریم ها را خودمان به آمریکا معرفی می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس به دلیل درد در ناحیه مچ پا قادر نیست مقابل کاشیما به میدان برود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جزئیات محدودیت ترافیکی جاده های کشور تا روز یکشنبه 20 آبان ماه را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رهبر جنبش امت اسلام آمریکا با ابراز خوشحالی از حضور در ایران، از مقام معظم رهبری قدردانی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
شهردار لنده با گلایه از ادارات خدمات رسان در این شهر از شخم زدن خیابان ها توسط آب و فاضلاب شهری خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمدگفت:ریشه کلی این مشکلات در ضعف مشاوران و طراحی ها بوده است که موجب به وجود آمدن مشکلات شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت:نوع فرهنگ کار در این استان مشکلاتی را با خود یدک می کشد و به نوعی همه بدنبال میز و صندلی هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
مراسم عزاداری به مناسبت شب های آخر ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام گودرزی خطیب مشهور کشوری در مسجد صاحب الزمان گچساران برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۰    
کمیسیون اروپا اعلام کرد جای تاسف دارد که سوئیفت دسترسی تعداد نامشخصی از بانک های ایرانی به این سامانه بین المللی را به حالت تعلیق درآورده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۴    
سازمان عفو بین الملل هشدار داد که 12 زندانی شیعه در عربستان به زودی اعدام خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۱    
کره جنوبی و ایران توافق کردند تجارت خود را با ارزهای ملی انجام دهند. علی رغم تحریم های آمریکا، دو طرف در نظر دارند روابط خود را تقویت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۸    
وزیر ارتباطات از توقف شیوه جدیدی از کلاهبرداری که از طریق تماس بین الملل با کاربران تلفن همراه انجام می گرفت، خبر داد.
  • ۱