سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 آبان 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 آبان 1397 راه دانا 2 آبان 1397 راه دانا 3 آبان 1397 راه دانا 4 آبان 1397 راه دانا 5 آبان 1397 راه دانا 6 آبان 1397 راه دانا 7 آبان 1397 راه دانا 8 آبان 1397 راه دانا 9 آبان 1397 راه دانا 10 آبان 1397 راه دانا 11 آبان 1397 راه دانا 12 آبان 1397 راه دانا 13 آبان 1397 راه دانا 14 آبان 1397 راه دانا 15 آبان 1397 راه دانا 16 آبان 1397 راه دانا 17 آبان 1397 راه دانا 18 آبان 1397 راه دانا 19 آبان 1397 راه دانا 20 آبان 1397 راه دانا 21 آبان 1397 راه دانا 22 آبان 1397 راه دانا 23 آبان 1397 راه دانا 24 آبان 1397 راه دانا 25 آبان 1397 راه دانا 26 آبان 1397 راه دانا 27 آبان 1397 راه دانا 28 آبان 1397 راه دانا 29 آبان 1397 راه دانا 30 آبان 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۷    
آمبولانس های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با مشکل سوخت مواجهند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصمیم بر حذف 5پیام رسان داخلی از گردونه حمایت این وزارتخانه خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تأکید بر ضرورت تشکیل بازار آنی ارز در کشور گفت: الآن فقط روی معاملات نقد برنامه ریزی می کنیم و بعداً حواله ها هم اضافه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۴    
همزمان با هفته بسیج؛ پایگاه های مقاومت الزهرا و مسجد صاحب الزمان رابر با حضور مسئولین افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۴    
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: عملیات اجرایی آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر و همکاری کمیته امداد شهرستان بوشهردر روستاهای محروم اجرایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۶    
پویش مردمی وقت خداحافظی با محوریت قانون منع بکارگیری بازنشستگان با هدف تشویق مدیران بازنشسته به کناره گیری از سمت خود با تأکید بر حفظ کرامت آنها آغاز به کار کرد
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۱    
صیادان مناطق جنوب بوشهرشبانه روز و پر تلاش در منطقه فعالیت می کنند و خطرات زیادی به جان می خرند اما هیچ سرپناه و پناهگاهی ندارند و تا امروز پناهگاهی مطمئن برای استقرار قایق ها ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۱    
اوضاع و احوال ایرانجوان بوشهر در طول چند سال اخیر به قدری بد بوده که بدهی های گذشته هیچگاه اجازه حرکت رو به جلو را به این باشگاه 70 ساله بوشهری نداده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۱    
سرمربی ایرانجوان بوشهر که پس از تساوی خانگی مقابل شهرداری همدان از سمت خود استعفا داده بود در تمرین روز سه شنبه ایرانجوان حاضر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۳    
آلودگی هوای البرز به قدری بالا رفت که مهدهای کودک البرز را در روز پنج شنبه به تعطیلی کشاند و بررسی روند آلودگی هوا در سال جاری نشان می دهد امسال حدود 12 روز هوای البرز در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز: پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی سایت های متخلف را شناسایی و با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۹    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان در دو نامه جداگانه از نبی هزار جریبی و نورمحمد تربتی نژاد برای پاسخگویی به انتظارات و پرسش های جامعه دانشجویی و نخبگان علمی و فرهنگی این دانشگاه در رابطه با ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۹    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز، پنجشنبه اول آذرماه، 4 میلیون و 110 هزار تومان معامله شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد گفت: طبق اعلام مرکز نظرسنجی و افکارسنجی سازمان صدا و سیما، سیمای مرکز یزد 11 درصد رشد مخاطب و صدای مرکز یزد 12 درصد رشد مخاطب در این سه سال داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مهمترین عامل مرگ و ناتوانی در ایران را، عارضه فشار خون عنوان کرد. این در حالی است که 80 درصد مرگ های ناشی از فشار خون، قابل پیشگیری هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷    
مرد میانسال بهشهری بر اثر سقوط در داخل چاه منزل خود دچار شکستگی شد و با تلاش نیروهای امدادی نجات یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۷    
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم به جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانکی 412 میلیارد ریالی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کارخانه تسنیم نوش شهرستان نیر مشکل تامین مواد اولیه دارد که این مشکل به زودی رفع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۳    
مقوله تسعیر نرخ ارز و همچنین نرخ های آتی خودرو های داخلی، گروه بانکی و خودرویی را در کانون توجه سهامداران بازار سرمایه قرار داد و در مقابل تعدیل بهای جهانی نفت گروه هایی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
منابع خبری نوشتند مقامات اردن با اطلاع به هنگام، مانع برگزاری کنفرانسی موهن به دین اسلام و ذات احدیت شدند که نهاد سرشناس اماراتی قرار بود آن را برگزار کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۰    
وزرای مختلف صهیونیست در تهدیداتی هماهنگ اعلام کردند این رژیم به گزینه جنگ علیه غزه و اشغال دوباره این منطقه نزدیک شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۹    
تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب رهنمای طریق منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۹    
حمله سنگین به جبهه شرقی و شمال شرقی شهر حدیده یمن به ویژه شدت درگیری ها در شهرک الصالح واقع در حومه این شهر نشان می دهد اوضاع آرام روزهای قبل با هدف تجهیز قوای جدید صورت گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۲    
سامانی گفت: پس از معرفی گزینه پیشنهادی شورای شهر تهران، جهت احراز صلاحیت های عمومی استعلامات لازم از وزارت اطلاعات به عمل آمده اما تا کنون پاسخ استعلام واصل نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۶    
فرمانده سپاه سیرجان گفت:امسال هفته بسیج از 29آبان ماه شروع و تا 5 آذر با اجرای برنامه های مختلف در سیرجان برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی گفت: تنگستان تابلوی استان بوشهر و برگ زرین تاریخ مبارزات میهن اسلامی ایران علیه استعمارگران بخصوص انگلیس است .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اگر وحدت را با جامعیت دینی داشته باشیم به طور قاطع خنثی کننده توطئه های دشمن خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قم با بیان این که نقش بسیج اصناف در شرایط کنونی کشور مهم و حیاتی است، گفت: در شرایط کنونی بسیجیان اصناف افسران جنگ اقتصادی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۵    
معاون سیاسی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با بیان این که باید مدیران جهادی بر روی کار بیایند، گفت: در شرایط کنونی جنگ روانی حربه ای اصلی آمریکا برای ضربه زدن به نظام است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم با حضور مردم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۵    
نشریه فارین پالیسی در گزارشی به موضوع تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخت و می گوید که این تحریم ها در نهایت نتیجه ای در برنخواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۷    
پلیس درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی و ادعای کشته شدن یک جوان بلوچ به خاطر 10 لیتر بنزین واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۴    
رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور گفت: متقاضیان امدادخودرو در همه جای کشور می توانند با شماره 1593 بدون کد تماس بگیرند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۴    
مدیرکل حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه مشکلات و درخواست های شما کارکنان شرکت هفت تپه به وزیر کار و هیئت دولت گزارش داده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۱    
زنگنه با انتقاد از وضع جایگاه داری و باتاکید برتحول خدمات در جایگاههای سوخت گفت:هدف از احیای کارت سوخت نظام دادن به توزیع سوخت است و به هیچ وجه بحث سهمیه بندی وافزایش قیمت بنزین مطرح نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور روسیه ضمن تاکید بر گفت وگو با آمریکا بر سر پیمان منع موشک های میان برد هسته ای تاکید کرد خروج واشنگتن از این پیمان مهم بدون پاسخ نخواهد ماند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۸    
یک گروه حقوق بشری در فرانسه با تهیه شکایت نامه ای علیه ولیعهد امارات متحده عربی، او را متهم به جنایت جنگی در یمن کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۸    
ایندپندینت مدعی شد که کارلوس کی روش علاقمند است هدایت تیم ملی فوتبال ایرلند را بر عهده بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۵    
رئیس جمهور در پیامی از یک عمر تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازنشسته به عنوان فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور، تقدیر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۶    
وزیر خارجه ترکیه با درخواست دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای قطع واردات محصولات نفتی از ایران در ضرب الاجل 6 ماهه موافقت نکرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۶    
عصر امروز مراسم تودیع و معارف استاندار جدید کرمان با حضور مقامات کشوری و استانی در محل دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۶    
سردار ابوحمزه گفت: نیروی انقلابی و جریان انقلابی با مدیریت جهادی میتواند مشکلات را حل نماید اما جریان غیر انقلابی که به مدیریت جاری تکیه دارد منجر به این میشود که شرایط موجود حاکم بر انسان شود نه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
براثر انفجار گاز در روستای الوسجرد در منطقه یل آباد شهرستان ساوه هفت مصدوم برجا گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
تیم والیبال شهروند اراک، از هفته نهم لیگ برتر والیبال تیم عقاب نهاجا را سه بر صفر شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب، جنگ را به میدان اقتصاد و معیشت ملت ایران کشانده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۷    
فیلم سینمایی خانم یایا که حالا چند روزی از نمایش آن می گذرد با تمام نقدهایی که نسبت به ضعف آن وجود دارد برای دومین هفته پیاپی در صدر پُرفروش ها قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۱    
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی در واکنش به خبر و عکس منتشر شده در فضای مجازی با عنوان انتشار بیماری در ماهیان کپور اعلام کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۳    
به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه جهادگران علمی و فناوری بسیج با شرکت نخبگان علمی و پژوهشی، صنعتی، داروگیاهی و مخترعین اردبیلی در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دایر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل آب منطقه ای استان زنجان گفت: 3272 حلقه چاه غیرمجاز از سال 90 تاکنون پرشده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۴    
دادستان زنجان به لزوم پرکردن چاه های غیرمجاز در استان زنجان تاکید کرد و گفت: همه باید برای پرکردن چاه های غیرمجاز بسیجی وار به صحنه بیایند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۱    
جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان با انتقاد رئیس کل دادگستری استان زنجان به آمارهای آب منطقه ای زنجان و همچنین وضعیت بحرانی منابع آبی استان همراه بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹    
مدافع ملی پوش تیم استقلال امروز در جلسه با امیرحسین فتحی شرکت کرد و به مشکلاتش پایان داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۱    
به گفته روزنامه نیو ایندیا اکسپرس هند، دولت افغانستان در نامه ای رسمی به دولت هند، در خصوص پیوستن اتباع شهر کرالا به داعش و حرکت آن ها به سمت افغانستان هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۶    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر نماینده ای در خصوص جنایات آل سعود موضع گیری نکند به مردم ظلم کرده است، گفت: دیپلماسی ایران باید قدرتمندتر از آن چیزی که هست ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۶    
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از تشکیل شورای تخصصی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در یزد خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۳    
صندوق نجات کودکان در تازه ترین گزارش خود خبر داد این احتمال وجود دارد که در یمن 85 هزار کودک خردسال بر اثر سو ء تغذیه ناشی از جنگ ائتلاف سعودی، تا کنون جان خود را از دست داده باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس از طرح استیضاح مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۲    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می گوید رؤیای جنگ طلب های آمریکایی برای ریشه کن کردن ملت ایران هرگز محقق نخواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: چهار تن دیگر به علت در دست داشتن در پرونده پرداخت رشوه به مدیران گمرک بازداشت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: با عنایات رهبری اعتبارات ویژه ای از صندوق توسعه ملی به سازمان جنگل ها اختصاص یافته است که از این اعتبارات 14 میلیارد تومان سهم استان قزوین است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه خانه مدرن از 4 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در مناطق موفق به دستگیری یک صیاد غیر مجاز پرندگان زینتی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
آیین تجلیل از شاعر توانمند کودک و نوجوان کشور، جعفر ابراهیمی (شاهد) با حضور اهالی فرهنگ و ادبیات و جمعی از مسوولان استان اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
بازیگر و خواننده کلاله ای گفت: امریکا و آل سعود با اقدامات وحشیانه خود در قبال مردم و کودکان یمن، روی هیتلر را سفید کردند و حتی از وی پیشه گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
برنامه های"هفته وحدت"در شهرستان کلاله با "کاروان قرآنی منادیان وحدت در روستای کاظم خوجه آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان گلستان امروز در روستای بارانی های گنبدکاووس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
فرماندار کلاله گفت: مردم شهرستان از نعمت انرژی "گاز" اشاره کرد و اعلام کرد: با وجود 30548 مشترک روستایی و شهری؛ بیش از 96 درصد جمعیت شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
فرمانده سپاه کلاله گفت: بسیج به حدی از توانایی رسیده است که این نیروی خدوم مردمی، آماده خدمت رسانی در همه عرصه ها است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
تعرض به پیاده رو به شکل های مختلف در شهر یاسوج، قصه نانوشته ای است که از قدیم، مغازه داران و کسبه بازار بخش هایی از پیاده روها را با گذاشتن وسایل خود اشغال می کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
نقاط مختلفی از محور چرام به باشت مسدود شده بود که بازگشایی و ریزش برداری در محورهای چرام و حومه وبازگشایی محور چرام به باشت توسط راهداران اداره راهداری شهرستان چرام انجام گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
استاندار اردبیل گفت: امروز با توجه به اهمیت رشد علم وفناوری در کشور و در سطح جهانی، نخبگان علمی سرمایه های عظیم ملی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
با حضور مسئولین کشوری و استانی پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری به همراه نمایشگاهی از دستاورد های مخترعان جهت معرفی سرمایه های ارزشمند استان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
در این مطلب با خواص فوق العاده میوه انبه شما را آشنا خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
تصاویری دیدنی از اقدام جالب چینی ها در پیاده رو را مشاهده خواهید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز نخبگان علمی و فناوری کشور باید از فرصت ها به نحو احسن استفاده کنند، اگر امروز برای توسعه علم وفناوری کشور فرصت سازی نکنیم، فردا دیر خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
همزمان با گرامی داشت هفته بسیج بیش از 150 برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ورزشی و بصیرتی و عمرانی در شهرستان چالدران اجرا خواهد شد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال قهرمانی ناحیه به مناسبت هفته بسیج در سالن 9 دی سپاه ماکو برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
سرپرست فعلی استانداری آذربایجان شرقی همچنان به جایگزینی خدابخش امیدوار است و این اتفاق وقتی رخ می دهد که سرمست برابر اصلاح طلبان ریشه ای و مجمع نمایندگان استان بایستد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
بسیجیان با تخصص ها و توانایی های مختلف در عرصه وسیعی از فعالیت ها، همواره سعی کرده اند در جهت رفع نیازهای موجود گامی عملی و کاربردی بردارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
متأسفانه طی سال های گذشته به علت نبود کارخانه ها و صنایع اشتغال زا شهر جوان بوکان با پدیده و چالش بسیار مهمی همچون بیکاری رو به رو بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل حوزه استانداری و رئیس دفتر استاندار آذربایجان شرقی با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بالاجبار شمس العماره را ترک کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
جشنواره “نخستین واژه، آب” با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی در میاندوآب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در حال حاضر 6 هزار فضای آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در دست ساخت است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
داودی گفت: درحالی که اعضاء کمیسیون کشاورزی به تبریز سفر کرده اند برخی رسانه ها به اشتباه از حضور اعضاء کمیسیون اقتصادی در استان خبر داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 37تیم پزشکی در قالب خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم استان اقدام به ویزیت رایگان بیماران کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل صداوسیمای سیستان وبلوچستان گفت: امسال با افتخار به گذشته و امید به آینده و دستاوردهایی که به دست آورده ایم جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه بیشتر برگزار می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
نشست فرهیختگان بانوان بسیجی با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در زاهدان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حادثه مرگبار در زنجان گفت: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده به عابر پیاده رخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: در راستای مقابله با خشکسالی تاکنون 8 سد خاکی در مناطق مرزی برای جمع آوری آب های روان و استفاده در بخش کشاورزی ساخته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
یک فعال اقتصاد مقاومتی بابیان این که دست های پشت پرده همواره مانعی برای تولید بوده، گفت: کارشکنی مسئولان و مافیا اجازه فعالیت درست و سودآور را نمی دهد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم استان خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
صبح امروز، همایش شکوه هجرت در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ادامه جنایت آل سعود در یمن، گفت: مدعیان پرده داری خانه خدا امروز به عنوان جنایتکاران جنگی شناحته می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
رئیس بسیج سازندگی استان یزد اظهار داشت: 40 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با مشارکت جهادگران بسیجیان افتتاح خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف 378 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از یک دستگاه خودرو در شهرستان خدابنده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در اعتراض به حضور عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی در مقابل دانشکده اقتصاد دانشگاه تجمع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
شهردار خلیل آباد گفت: کتابخانه ها بعنوان یک مرکز فرهنگی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در سطح شهر تاثیر گذار باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: به دلیل ضعف در برندسازی زعفران در بازارهای جهانی، این محصول به نام کشورهایی همچون اسپانیا شناخته شده و به فروش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
مردم اهل سنت جرگلان روز میلاد نبی مکرم اسلام به روایت اهل سنت را با برگزاری برنامه های مختلف گرامی داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه اهل تسنن تالش با اشاره به آدم کشی و جنایات آل سعود در یمن، گفت: مردم یمن گرسنه و زیر بمباران قرار دارند و این ها برادران مسلمان خود را می کشند زیرا خداپرست نیستند و دنیاپرستند.