چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 31 تیر 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 مهر 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 تیر 1398 راه دانا 2 تیر 1398 راه دانا 3 تیر 1398 راه دانا 4 تیر 1398 راه دانا 5 تیر 1398 راه دانا 6 تیر 1398 راه دانا 7 تیر 1398 راه دانا 8 تیر 1398 راه دانا 9 تیر 1398 راه دانا 10 تیر 1398 راه دانا 11 تیر 1398 راه دانا 12 تیر 1398 راه دانا 13 تیر 1398 راه دانا 14 تیر 1398 راه دانا 15 تیر 1398 راه دانا 16 تیر 1398 راه دانا 17 تیر 1398 راه دانا 18 تیر 1398 راه دانا 19 تیر 1398 راه دانا 20 تیر 1398 راه دانا 21 تیر 1398 راه دانا 22 تیر 1398 راه دانا 23 تیر 1398 راه دانا 24 تیر 1398 راه دانا 25 تیر 1398 راه دانا 26 تیر 1398 راه دانا 27 تیر 1398 راه دانا 28 تیر 1398 راه دانا 29 تیر 1398 راه دانا 30 تیر 1398 راه دانا 31 تیر 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 2 تن و 750 کیلوگرم کیلوگرم مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۳    
جوانانی که به علت بیکاری و نبود شغل در شهرستان به تهران مهاجرات می کنند و به خاطر هزینه بالای اجاره منزل به ماشین خوابی رو می آورند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۳    
بعد از پایان رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی در دادگاه، حکم متهم سه شنبه (هشتم مرداد) صادر می شود و باید دید که آیا خانواده مقتول رضایت می دهند یا خیر.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۸    
آبشار شلماش سردشت را می توان یکی از شگفتی های طبیعت ایران دانست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۰    
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و کمبود اعتبار برای جذب بازیکن و شرکت در اردوهای تدارکاتی حضوری کم فروغ داشت و امسال نیز در آستانه انصراف از رقابت های لیگ برتر قرار ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۳    
وزیر امورخارجه جدید انگلیس در اولین اظهار نظر خود، تحولات اخیر در روابط ایران و انگلیس را بسیار حساس خواند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۴    
حاجی قاسم یکی از عوامل بروز گلیوبلاستوما را استرس برشمرد و افزود: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سطح جامعه داریم استرس است. استرس باعث می شود فرآیند های اکسیداتیو در سطح سلول افزایش پیدا کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۰    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری تماشایی از چشمه Grand Geyser اختصاص یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۳    
لاشه دهها نهنگ در شبه جزیره سنا افلسن در ایسلند توسط بومیان پیدا شده و علت مرگ آنها روشن نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۵    
کلاس های مربیگری در 4 استان کشور برگزار می شود که افراد حاضر در این کلاس ها به دریافت پول از آن ها اعتراض دارند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: متاسفانه جامعه ما با فقر مهارتی روبرو است به طوریکه بیش از 70 درصد بیکاران فاقد مهارت هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۹    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 61 نفر در سوانح جاده ای منطقه جنوب کرمان جان خود را از دست دادند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۹    
دوستداران محیط زیست روز گذشته محوطه و جاده آبشار دلفارد را از وجود زباله ها پاکسازی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۹    
منطقه موگویی از دهستان های بزرگ شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است. اهالی این روستاها از ایل بزرگ بختیاری هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۹    
تیم کشتی پاس ارگ کیان نکا که با اقتدار به مرحله پایانی لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور صعود کرده بود به علت آنچه بی توجهی مسئولان این شهرستان بیان شده از ادامه حضور در رقابت ها کنار کشید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۴    
آبشار سمیرم یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی وگردشگری استان اصفهان است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۱    
در پی آتش سوزی گسترده در مناطق مرکزی پرتغال که 20 مجروح بر جای گذاشته، حدود یک هزار و 800 آتش نشان برای اطفای حریق این منطقه در تلاش هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۲    
حاجی آباد شمالی ترین شهر هرمزگان است که به دلیل دارا بودن آب و هوای سردتر نسبت به سایر شهرستان های استان منطقه ای مستعد برای کشت انواع میوه های تابستانی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۱    
باید به رحیمی جهان آبادی گفت: وقتی امثال تو روی صندلی راحت مجلس لمیده بودید، جوانانی با اصل و نسب افغانستانی داشتند برای امنیت تو و خانواده ات و حفظ مرزهای ایران در سوریه شهید میشدند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۸    
عدل هاشمی پور گفت: ای کاش شعار اعتدال جنابعالی در استانها بذرافشانی می شد، چرا که عمده مشکلات موجود از همین ناحیه است که متاسفانه آشکارا گفته می شود هر کس به دولت آقای روحانی رای نداده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۸    
دادستان گچساران گفت: به دلیل تسریع در روند درمان از طریق رئیس زندان و با خودروی زندان بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود که تا ساعت 23 آن شب تحت درمان بوده است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از شناسایی و دستگیری 40 معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵    
فرماندار پلدشت گفت: پلدشت قطب کشاورزی و قابل مطرح در سطح استان و کشور بوده و باید بازار فروش و زمینه صادرات محصولات نیز برای آن فراهم شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۰    
انتخابات محلی کره شمالی با هدف انتخاب نمایندگان شوراهای استانی، شهری و شهرستان ها و با مشارکت حدود 99.98 درصدی مردم این کشور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی 7 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۸    
مدیر بهزیستی شهرستان کرمان گفت: هشت درصد جمعیت استان سالمند هستند و پیش بینی این است که این جمعیت، در 20 سال آینده به بیش از 20 درصد برسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
فرامرز قریبیان بازیگر برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۱    
معاون اداره کل صمت یزد گفت: نرخنامه هایی که به صمت ارسال می شود صرفاً پیشنهاد است برای همین بررسی دوباره ای با نظر مدیرکل صمت استان بر روی آن انجام خواهد شد و اگر مشکلی خاصی وجود نداشته باشد نرخنامه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۸    
نادر فتح اللهی کاپیتان متعصب و با اخلاق مس رفسنجان پس از 22 سال حضور در مستطیل سبز و در سن 37 سالگی برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۵    
درحالی که شائبه های بسیاری مبنی بر عدم تحقق طرح استفاده از کارت سوخت هوشمند وجود داشت، وزیر نفت صراحتا اعلام کرد که وزارت نفت به طور کامل آمادگی عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت را دارد و این طرح از 20 ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۶    
رژیم اشغالگر قدس تخریب 100 واحد مسکونی متعلق به فلسطینی ها در محله وادی الحمص واقع در جنوب قدس را آغاز کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۰    
دختر بچه ای 10 ساله در سیستان و بلوچستان روزهای گذشته قربانی حمله گاندو شده و دست خود را از دست داد. روزنامه جام جم با این کودک 10ساله به گفتگو نشسته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۲    
ترکیدگی خط لوله انتقال گاز در آفتاب 40 خیابان امام خمینی(ع)آمل موجب اختلال در تردد و عبور و مرور شهروندان در یکی از پرترافیک ترین خیابان های این شهر شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۰    
بر اساس آمارهای رسمی گمرک، در سال 97 بیش از 6 تن شورت و زیرشلواری مردانه به ارزش بیش از 6.5 میلیارد ریال به کشور وارد شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه مدعی شد که شرایط با ایران به گونه ای است که به راحتی می تواند به هر سویی متمایل شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس ملی نیکاراگوئه با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب های 2 کشور گفت: آمریکایی ها دوست نداشتند یک سالگی این 2 انقلاب را ببینند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
مشاور رئیس جمهور با انتشار توئیتی به طور صریح و علنی از جیسون رضاییان جاسوسی که آمریکا برای آزادی وی پول کلان داد دفاع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۶    
فرماندار سنقروکلیایی از روند مهاجرت معکوس و چالش کمبود زمین برای پاسخگویی به این موضوع خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۶    
حجت الاسلام و المسلمین قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: من مسئول ظلم فرهنگی وارد شده به مردم هستم و حجت الاسلام شعبانی هم از این به بعد مسئول هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۶    
به مناسیت سالروز عملیات شنام کاربران اجتماعی توییتر هشتک ” فاتحان اسدآبادی شنام” و “سربازان حاج احمد” به راه انداختند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۳    
استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت و تقویت از فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان 28 میلیارد تومان اعتبار را به استان اختصاص خواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: با مفت خوری و اقتصاد رانتی و وابسته به پول نفت نمی توان به اقتصاد پویا، خلاق و فعال دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
نویسنده اسدآبادی از تألیف کتابی با عنوان “خواب هایی از بهشت” خبر داد و گفت: این کتاب خاطراتی از برادر شهید بیژن شفیعی است که بزودی چاپ می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۸    
باشگاه صنعت مس رفسنجان مشکلاتی دارد که لازمه ی کار اجرایی است و هیچ کس نمی تواند مدعی شود کار اجرایی را بصورت کامل و بدون نقص انجام می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری مازندران گفت: به لحاظ ساخت و سازهای غیرمجاز نگاه ما به برخی دهیاران منطقه منفی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۳    
رئیس علوم پزشکی قزوین گفت: نکته دوم بحث فعالیت بدنی است که زمینه پوکی استخوان را بیشتر در بانوان داریم؛ حتی یک دستگاه تراکم استخوان در استان نداریم که هزینه 600 میلیونی می طلبد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۳    
ابتکار در جمع خبرنگاران قزوین گفت: برابری دیه زن با مرد در حال طی کردن مراحل نهایی است و لایحه هم خوشبختانه با رویه وحدتی که وجود دارد نیز وضعیت بهتری خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۳    
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: با توجه به جلسه ای که در ماه مبارک رمضان برگزار شد توافق شد که شش ماه بعد از دریافت پروانه میدان تره بار جدید ساخته و غرفه ها واگذار گردد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
حافظ کل قرآن کریم گفت:باعلاقه وحمایت خانواده واطرافیانم ازسن 15 سالگی شروع به حفظ قرآن کردم و قرآن خواندن تاثیربه سزایی درسبک زندگی آگاهانه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
عضو ستاد مردمی کمک به سیل زدگان گفت: ششمین مرحله ی اعزام کمک های مردمی به مناطق سیل زده به همت موسسه بنیان ازدواج استان قزوین چهارشنبه دوم تیرماه به منطقه ی شهری نورآباد شامل 12 قلم جنس مانند جهیزیه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۰    
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: ما نباید اجازه هنجارشکنی در سطح جامعه را بدهیم؛ چراکه با رواج یافتن آن، این پدیده خارج از کنترل و همه گیرخواهد شد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۷    
دبیر کارگروه ملی زلزله گفت: برای استان قزوین حدود 10 ایستگاه شتاب نگار آنلاین که قابلیت ثبت لرزش و زلزله را دارند، درنظر گرفته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۴    
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه ظرفیت هایی که در داخل روستاها وجود دارد به واسطه معین های اقتصادی باید شناسایی و تقویت شود ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه انگلیس گفت که از ایران می خواهد تا نفتکش این کشور و خدمه آن را آزاد کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۱    
معاون توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 97، 470 هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم که بر طبق مرکز آمار 460 هزار فرصت شغلی عنوان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی از ایران خواست تا همانند یک دولت عادی رفتار کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
مدیرعامل کانون حمایت از بیماران کلیوی امام سجاد(ع) قزوین گفت: به دلیل ابلاغ وزارت کشور و ممنوعیت استفاده از قبوض کمک های مردمی و حذف صندوق های کانون مدتی است که با مشکل مالی مواجه شده ایم و لازم است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی به دسترسی بانوان به فضاهای ورزشی اعتقاد ندارند اما باید در این بحث به جای برخورد سلبی نیز برخورد ایجابی کنیم تا بانوان بتوانند از این فضاها به طور ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۰    
برادر شهید جاویدالاثر خسرو آزرمی گفت: پدرم می گفت که هیچ وقت ندیدم خسرو با من حرف بزند و به چشمانم نگاه کند و این از حیاء او بوده است و تنها یکبار در چشمانش خیره شد و گفته بود که به فرمان امام راهی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۰    
جلسه معرفی و روایت ابعاد شخصیتی شهید شاخص سپاه انصارالحسین(ع) استانهمدان امروز برگزار شد
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات ناجا در راستای برنامه های عفاف و حجاب در جامعه حمایت می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به دستگیری 17 جاسوس آمریکایی در ایران واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به منتقدان فیلم گاندو، گفت: افرادی که طعم آدامس رئیس جمهور را می دانند گویا از پخش این فیلم ها نگران شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
با توجه به سهل انگاری عده ای از افراد و شدت گرمای چند روز اخیر آتش سوزان به جان دامنه کوه های سر به فلک کشیده بیجار افتاد و مقدار زیادی مراتع ملی در آتش سوخت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
کلنگ احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلیل آباد در زمین به مساحت 2266 متر مربع با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بر زمین خورد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
معاون عمرانی استاندار لرستان به اتهام فساد مالی دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به حذف بودجه رسانه ملی گفت: دولت اقدام ناشایستی در حذف بودجه رسانه ملی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۵    
دبیر کمیته محیط زیست انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: موافقت سازمان حفاظت محیط زیست با احداث سد شفارود و تخریب 93 هکتار از جنگل های هیرکانی شمال کشور واقعا خیانت به نسل های آینده و لکه ننگی بر دامن ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۵    
فرمانده سپاه سلماس از کشف 120 بسته هروئین توسط نیروهای این سپاه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره قبل، کاندیداهایی بودند که در زمین نماینده فعلی شرق گلستان بازی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثریت نمایندگان مجلس حتی حامیان دولت با احیای وزارت بازرگانی مخالف هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
با وجود اینکه حدود دو سال از رای صادره در پرونده فساد مالی رامش خودرو می گذرد. به گفته شاکیان پرونده که 180 نفر هستند هنوز این پولها به صاحباشان باز گردانده نشده است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
سرهنگ پاسدار محمد زهرایی به افتتاح 4500 پروژه محرومیت زدا اشاره کرد و گفت: طرح مسئله این طرح با بسیج بوده است، اما بخشی از منابع آن توسط دولت، گروه های جهادی، خرین و مشارکت مردم تامین شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس بسیج جامعه زنان، به نقل قول و شایعه منتسب به خود درباره "ممنوعیت بستی خوردن دختران، واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۹    
همزمان با افزایش دما در نقاط مختلف کشور، پیک مصرف برق پس از 16 روز دوباره وارد کانال 56 هزار مگاواتی شد و تنها حدود 600 مگاوات تا شکستن رکورد اوج مصرف برق در کشور فاصله دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری سارق جوانی خبر داد که با ارتباط با دختران جوان مجرد و دادن وعده ازدواج طلا های آنان را سرقت می کرد
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
تقی غیاثی تبار گفت: مرکز شهید خدایی، قدیمی ترین مرکز دولتی فنی و حرفه ای کشور بوده و به زودی به موزه تبدیل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
این دوره با همکاری بهداری تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور پزشک خانم و آقا، پرستار بهداشت محیط ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
خبر کوتاه است و عجیب اما واقعی در آتش سوزی روز چهارشنبه 26 تیرماه در میدان حسن آباد اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت الله کاشانی و دکتر محمد مصدق هم در آتش سوختند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
به اعتراف موافقان و مخالفان لوایح مرتبط با FATF، فضای حاکم بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخالفت با این لوایح است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۱    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به بررسی شخصی چند پرونده مربوط به تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی، رد پای صاحبان قدرت و ثروت در این پرونده ها را آشکار دانست و بر لزوم عدم تاثیرپذیری نهادهای قانونی نظیر ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
امام جمعه تبریز با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر دوری از اشرافیت تصریح کرد: ائمه جمعه باید مراقب باشند فریب صاحبان زر و زور و قدرت را نخورند خیلی باید مواظب باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
تولید زیرساخت اینترنت اشیا توسط شرکت تحقیق و توسعه ارتباط در نمایشگاه الکامپ2019
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۲    
اولین دستگاه قند خون ساخت ایران بعد از فراز و نشیب های مراحل ساخت و تولید در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
در حاشیه نمایشگاه الکامپ2019 توضیحات جوانان کشورمان که موفق به ساخت تجهیزات ساخت انتقال فیبر نوری شده اند را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری ر در نشست دوشنبه های گام دوم انقلاب که صبح امروز در سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
وزیر دفاع با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس، گفت: وقتی کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی را به غلط توقیف می کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
حجت الاسلام مهدی امجدی زاده، با اشاره به اینکه نمی توان بدون کار کردن سایر دستگاه ها فقط از نیروی انتظامی توقع حضور میدانی داشت گفت: با برخورد انتظامی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
وزارت خارجه عمان اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور روز شنبه به تهران سفر می کند و با مقامات ایرانی دیدار و گفت وگو می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
پلیس هند از کشته شدن دست کم 9 تن و زخمی شدن 12 تن دیگر در تصادف یک خودروی سواری با یک وانت در ایالت "اوتار پرادش" این کشور خبر داده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۲    
با شروع فصل گرما مشکل کمبود آب شرب در روستاها نیز آغاز می شود. بارش های مطلوب صورت گرفته در سال جاری تا حدودی مشکلات روستاییان برای آبیاری زمین های کشاورزی را حل کرده ولی مشکل آب شرب همچنان پابرجاست ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی دولت گفت: توقیف نفتکش انگلیسی در راستای تامین امنیت تنگه هرمز و محیط زیست بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره جزییات بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک توضیحاتی ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس بار دیگر خواستار آزادی نفتکش متخلف این کشور و خدمه آن شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
خانه های 300 میلیون تومانی در برخی مناطق تهران سود گزافی نصیب خریدارانشان می کند. درحال حاضر اگر سری به آگهی های معتبر اینترنتی بزنید ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۷    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران، 4 میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۷    
درحاشیه سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد که روز دوشنبه 31 تیر در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به صورت علنی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۴    
زهرا سعیدی از تولیدکنندگان و کارآفرینان شهرستان مهدیشهر می باشد که فعالیت اقتصادی و تولیدی خود را در درجزین آغاز کرده و هم اکنون با گذشت 9 سال با وجود کمبود ها و مشکلات همچنان به فعالیتش ادامه داده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی همه با هم برادر هستند، گفت: نیروی انتظامی از مردم است و جدا از ما نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
وزیر اسبق نفت با اشاره به جلسه روز گذشته وزرای سابق نفت با اشاره به اینکه فروش نفت ایران صفر نیست، گفت ...