جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۵:۰۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 31 مرداد 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 تیر 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 مهر 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 مرداد 1398 راه دانا 2 مرداد 1398 راه دانا 3 مرداد 1398 راه دانا 4 مرداد 1398 راه دانا 5 مرداد 1398 راه دانا 6 مرداد 1398 راه دانا 7 مرداد 1398 راه دانا 8 مرداد 1398 راه دانا 9 مرداد 1398 راه دانا 10 مرداد 1398 راه دانا 11 مرداد 1398 راه دانا 12 مرداد 1398 راه دانا 13 مرداد 1398 راه دانا 14 مرداد 1398 راه دانا 15 مرداد 1398 راه دانا 16 مرداد 1398 راه دانا 17 مرداد 1398 راه دانا 18 مرداد 1398 راه دانا 19 مرداد 1398 راه دانا 20 مرداد 1398 راه دانا 21 مرداد 1398 راه دانا 22 مرداد 1398 راه دانا 23 مرداد 1398 راه دانا 24 مرداد 1398 راه دانا 25 مرداد 1398 راه دانا 26 مرداد 1398 راه دانا 27 مرداد 1398 راه دانا 28 مرداد 1398 راه دانا 29 مرداد 1398 راه دانا 30 مرداد 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۲    
برای خرید واحد 73 متری 7 سال ساخت در خانی آبادنو خیابان میعاد به سرمایه 530 میلیون تومانی نیاز است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۷    
مسابقه ملی محاسبات ذهنی ریاضی به زبان فارسی با استفاده از چرتکه، عصر جمعه 22 شهریور 1398 با حضور کودکان و دانش آموزان 6 تا 13 سال از سراسر کشور در دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۴۵    
در طرح تام فاز، انبوه ساز، صرفا پیمانکار است و همین امر موجب می شود که واحد مسکونی با کمترین قیمت تمام شده در اختیار مصرف کننده نهایی قرار بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۶    
مادر معظم شهید والامقام "افتخار میرزا حسن پور" دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۶    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با تراکتور در هفته دوم لیگ برتر اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۰    
رئیس جهاد کشاورزی قم با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح ها برای 151 تن به صورت مستقیم و 280 تن غیرمستقیم، فرصت شغلی به وجود می آید ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با یادآوری گام های اول و دوم کاهش تعهدات برجام، گفت: با توجه به شرایط کنونی گام سوم کاهش تعهدات برجام متناسب با اقدامات اروپایی ها طراحی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۸    
نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت ایران فرصت دارد به پایبندی به توافق هسته ای برجام برگردد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۶    
گویی عده ای فردگرا با جوسازی و عده ای با خط و نشان کشیدن و بیانیه نگاری به دنبال انتخاب مهندسی شده هستندکه یقینا نتیجه ای جز شکست برای آنها نخواهد داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از افتتاح 28 طرح خدماتی و راهداری با اعتباری بالغ بر 202 هزار و 320 میلیون ریال همزمان با هفته دولت در استان مرکزی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۰    
داستان دنباله دار و تمام نشدنی اعضای شورای شهر و شهرداری ایلام همچون گذشته این بار اما وارد فاز جدیدی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اجرای مرحله دوم پویش فرهنگی بخوان گفت: درمرحله دوم پویش بخوان بیش از 100 عنوان کتاب در قطارهای مترو معرفی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۱    
مسجد نصیرالملک یا مسجد صورتی یکی از مساجد قدیمی شیراز است. این مسجد در محله گود عربان که در قدیم به محله اسحق بیگ معروف بوده واقع در جنوب خیابان لطفعلی خان زند و در نزدیکی شاه چراغ و در کوچهٔ ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۶    
فرماندار ملکشاهی از افتتاح و کلنگ زنی 17پروژه با اعتبار 22میلیارد و 539 میلیون تومان در شهرستان ملکشاهی به مناسبت هفته دولت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده برنج استان، فقدان برندسازی است که همین موضوع موجب انجام تخلفات گسترده و متعدد طی سالیان اخیر شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۷    
مدیر آب و فاضلاب شهری نکا گفت: باوجود نیاز به رأی هیئت مدیره مجموعه آب وفاضلاب استان به منظور واگذاری زمین برای نصب فرستنده دیجیتال سطح شهر نکا ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۹    
امام جمعه نکا با تأکید بر لزوم رونق دسته روی های خیابانی برای عزاداری ماه محرم، گفت: عاشورا باید نماد کوچه و خیابانی داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۳    
طی مراسمی باحضور مسئولان شهرستانی خلخال 25 نوعروس بی بضاعت با جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب راهی خانه بخت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۷    
مردم سیستانی، آمیخته ای از اقوام سکایی هستند که با ورود آخرین دسته از آریایی ها در حدود سال 2500 ق.م ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۶    
اول شهریورماه مصادف با زادروز ابو علی سینا پزشک ایرانی است که به پاس خدمات ارزشمند وی، این روز به نام روز پزشک در تقویم به ثبت رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۵    
شهرستان ملایر یکی از شهرستان های استان همدان ایران است که دارای فرمانداری ویژه است . 7 اداره آن به معاونت سازمان و ادارات کل ارتقا پیدا کرده اند. مرکز این شهرستان، شهر ملایر است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۷    
قله سبلان با ارتفاع 4811 متر از سطح دریا سومین قله بلند ایران است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. از پیست اسکی، تا چشمه آب گرم و امکان کوهنوردی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۳    
شرایط اجاره بها و قیمت خرید مسکن در شهرستان کهگیلویه نیز مانند سایر شهر های کشور یک روند صعودی با شیب زیادی را طی کرده و هر روزه شرایط و قیمت مسکن که یکی از مهمترین اولویت های مردم است بد و بدتر می ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۸    
امیدعلی پارسا اظهار کرد: ما خارج از قانون اختیاری نداریم و فقط با توجه به اختیاراتی که در چارچوب قانون داریم می توانیم برای حل مسایل و مشکلات تلاش و نسبت به حل آن مسایل مطرح شده اقدام کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر نکا گفت: با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ماقبل پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهر نکا، رئیس، نایب رئیس و منشی های اول و دوم سال سوم شورای شهر نکا شناخته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۲    
فرماندار شهرستان سوادکوه از افتتاح و کلنگ زنی 50 طرح به مناسبت هفته دولت دراین شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه نکا گفت: باید نظام اقتصادی و سیاست های اقتصای به گونه ای باشد که چنین فاصله های طبقاتی و چنین محرومیت ها و فقرهایی از آن نظام اقتصادی زائیده نشود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۴    
لواسان یکی از ییلاق های قدیمی پایتخت که مورد علاقه ویلاسازان و البته مشتری های لاکچری است که حالا برای خودشان محله ای اشرافی در دل این منطقه درست کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس اورژانس شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: نزاع دست جمعی در گز برخوار، به ضرب و شتم و مصدومیت دو تن از ماموران اورژانس شاهین شهر ختم شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۲    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه گفته این رژیم در هر کشوری، از جمله عراق که ایران در آن علیه اسرائیل پایگاه ایجاد کند عملیات خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر پنج شنبه به وقت محلی وارد پاریس شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۹    
حشد شعبی عراق از حمله به پهپاد بر فراز کمربند بغداد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی کارخانه فوم سرپل ذهاب خبرداد و گفت: عامل آتش سوزی نیروی انسانی بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۸    
غلامحسین اسماعیلی درباره علت بازداشت دو نماینده مجلس توضیح داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۴    
مهدی طالبی گفت: یکی از طرح هایی که همزمان با سراسر کشور در البرز اجرا می شود "مشق احسان" است که هزینه کامل تحصیلی دانش آموزان را به جهت رفع محرومیت از فرزندان انقلاب می پردازد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس جمهور فرانسه قبل از دیدار نخست وزیر انگلیس هشدار داده خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا ممکن است این کشور را به دولت تحت سلطه آمریکا تبدیل کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مسابقه افتتاحیه لیگ برتر حاضر نشد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۹    
تیم پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ نوزدهم در خانه موفق شد پارس جنوبی را از پیش رو بردارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۱۶    
سهل انگاری باغداران روستاهای نیارک و ونگین بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی استان رابه آتش کشید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای پروژه های این استان یک مدیر باید تعیین شود که در سفرهای بعدی من به این استان گزارش عملکرد ارائه دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۴    
اگر چه با تحولات سیاسی دوران مدرن، عصر آریستوکراسی و نخبه سالاری به پایان رسیده اما هنوز برخی از خواص و نخبگان سیاسی ترجیح می دهند با صحنه آرایی ها و دسیسه های گوناگون ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۸    
تویسرکان را گرچه با نام گردو و سیرش می شناختند اما قدمت منبت در این شهرستان سبب شده تا این شهر به عنوان شهر ملی منبت گلریز نام و آوازه دیگری را برای خود رقم بزند و این روزها نماینده تویسرکان به جد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۸    
معاون سیاسی و امنیتی مازندران گفت: امروز همه تمرکز ما باید معطوف این باشد که در شرایط موجود که دشمن مقاومت مردم ما را نشانه گرفته به دنبال رفع کاستی ها و نقض ها باشیم
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۱    
مسجد می تواند و می بایست در نقش یک دولت محله بدون بوروکراسی های زاید نقش آفرینی کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان از آمادگی جمهوری اسلامی برای گفت وگو با طرفین باقی مانده در برجام و بررسی پیشنهادات فرانسه در خصوص حفظ توافق هسته ای خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
استاندار قم بابیان این که نگاه قومیتی در انتصابات استانداری قم وجود ندارد، گفت: جایگاه استاندار به گونه ای است که نگاه پدرانه به همه دارد و این طور نیست که سخنرانی بنده در یک منطقه به دلیل نگاه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: حفظ و افزایش توان واحدهای تولیدی مهم ترین برنامه استانداری است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
مدیر بسیج سازندگی آمل گفت: از 13 واحد آماده تحویل 8 واحد افتتاح شد و 5 واحد دیگر هفته آینده به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
فرماندار رامسر گفت: به مناسبت هفته دولت 55 پروژه به ارزش 25 میلیارد تومان در رامسر به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
امام جمعه موقت زیراب گفت: اگر امروز فاصله طبقاتی را در جامعه ملموس ومحسوس پیدا می کنیم دلالت بر عدم توجه مسئولان به رسم ابرار که الگوی درعین حال ساده اما ژرف وتمام ناشدنی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با تاکید بر اینکه ورزشگاه شهدای نوشهر در نوع خود با کیفیت ترین پروژه ورزشی در کشور محسوب می شود گفت: تمام طراحی ها این پروژه به عهده بسیج سازندگی سپاه کربلا بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۳    
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب با تأکید بر اینکه گام دوم انقلاب یعنی انقلاب در حال حرکت است، گفت: گام دوم یعنی این انقلاب هدف دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۳    
امام جمعه سیمرغ گفت: برخی از سیل زدگان که جهت ساخت یا تعمیر مسکن وام بانکی دریافت کردند، توان بازپرداخت وام را ندارند، این قشر فقیر بوده و توانایی گذراندن زندگی را ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
استاندار مرکزی از افتتاح 751 پروژه همزمان با هفته دولت در استان مرکزی خبر داد و گفت: تعداد اشتغال ایجاد شده برای پروژه های افتتاحی امسال تعداد 7344 نفر است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه رزمندگان اسلام با روحیه جهادی در دفاع مقدس ایستادگی کردند، گفت: همان روحیه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۷    
آتش سوزی که در جنگل های ارسباران از چندروز پیش شروع شده است، ساعت 10 امروز با کوشش نیروهای انسانی حاضر در منطقه مهار شده بود ولی به یکباره بر اثر وزش شدید باد دوباره شعله ور شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت گفت: بدون تردید و هیچگونه اغماضی لیست شرکت هایی که دلار دولتی گرفته اما کالا وارد نکرده اند را به قوه قضاییه معرفی می کنیم و در برخورد با آنها کاملا جدی هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۴    
نماینده مردم اردبیل در مجلس با حضور در عرصه های جهادی دانشجویان در مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر اردبیل ضمن رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی دانشجویان قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۳    
صندوق بین المللی پول به رقبای درگیر در جنگ تجاری، آمریکا و چین، هشدار داد که افزایش تعرفه ها تنها به رشد اقتصاد جهانی صدمه می زند و دستکاری نرخ ارز هم کمکی به حل مشکلات آنها نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۴    
منحنی سود اوراق قرضه آمریکا، برای دومین بار در هفته جاری معکوس شد و سود اوراق 10 ساله مجددا از سود اوراق 2 ساله کمتر شد. این هشدار رکود برای اولین بار پس از 14 آگست 2005، اتفاق می افتد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
در حالی که فشارهای آمریکا به شرکت هواوی ادامه دارد، موسس و مدیرعامل آن اعلام کرد که این شرکت با بحران مرگ و زندگی روبروست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
معاون فرهنگی سپاه استان قزوین گفت: در روایات داریم که مردم نیز می توانند در روزی رسانی به نیازمندان مشارکت داشته باشند از این رو اطلاع رسانی طرح "رسم ابرار" زمینه مشارکت مردم را فراهم کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با اشاره به جریان انفصال نصرت آباد از الوند گفت: برخی بیان داشتند که در اینجا تخلفی صورت گرفته اما تا جایی که من می دانم این انتخابات قانونی برگزار شده و شوراهایش هم ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۵    
کارگردان مستند مردم بالادست اظهار داشت: مهم ترین هدف و رسالت ما در ساخت چنین برنامه ای این است که بتوانیم مشکلات و درد و دل های مردم درزمینهٔ تولید را به گوش مسئولان برسانیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت 19507 حاجی با 81 پرواز تا 30 مرداد به کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به عوامل تصادفات در استان زنجان گفت: عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از مهمترین عامل وقوع تصادفات در زنجان است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اهمیت اجرای طرح رسم ابرار و تاثیر ان در جامعه گفت: طرح رسم ابرار مانع ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح رسم ابرار در زنجان گفت: ترویج سنت اهل بیت (ع) در کمک به نیازمندان هدف اصلی این طرح است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از آغاز پرداخت پاداش بازنشستگان از جمله فرهنگیان از هفته آینده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
رئیس کانون وکلای قوه قضاییه گفت: اساسا حکم عدالت را برای اشخاص با تفحص به حریم خصوصی شان نمی دهند بلکه با آن زندگی که از آنها دیده می شود تفحص می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با اشاره به واکنش منفی مجلس به تفکیک دو وزارت خانه گفت: اقدام مجلس در زمینه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری به نتیجه مطلوبی نرسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
حجت الاسلام یدالله رضایی گفت: انفاق یک احساس متعالی است که در فطرت بشریت وجود دارد و باید شکوفا شود در نتیجه اگر همانند اعتکاف به یک فرهنگ جاری و متداول تبدیل شود نقش موثری در اعتلای فرهنگ جامعه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
طعمه هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی انتخاب می کردم، با آنها دوست می شدم و با جلب اعتماد آنها را...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
ایران طی ماه های گذشته توانسته است با اجرای برخی سیاست های ارزی ارزش ریال را 30 درصد نسبت به اوایل سال 2019 افزایش دهد و از 156000 ریال در برابر دلار به 118000 ریال در برابر دلار برساند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در زمینه مسائل مرتبط با مردم و حل معضلات و مسائل آنان باید از سیره علوی بهره برداری کرد و شغل طبابت و پرستاری نیز در زمره این مشاغل است که با مسائل انسانی سروکار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
شکی نیست که ساختار تولید علم در کشورمان درگیر بسیاری از بیماری ها است که هزینه ساز ترین آنها خروج بی بازگشت نخبگان است؛ پدیده ای آسیب زا که علی رغم تحقیقات گسترده محققان و راه حل های ارائه شده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکا به خیال اینکه می تواند ایران را در فشار قرار دهد همه ننگ ها را به جان خرید، گفت: در روز خطر، اولین فراری ها از منطقه ما آمریکایی ها خواهند بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
استاندار یزد گفت: استان یزد در جایگاه سی و یکم در بحث وصول درآمدهای دولت قرار دارد که زیبنده استان یزد نیست و باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل محیط زیست استان یزد اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام شده از سال 66 تا 88 تعداد معادن شن و ماسه استان یزد به 28 برابر افزایش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام مهدی امجدی زاده گفت: لازمه نابودی دشمن این است که همه دست به دست هم دهیم و طرح رسم ابرار زمینه ایجاد وحدت را میان مسلمانان بالا می برد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۴    
یکی از سرکارگران شرکت سهامی جنگل شفارود، گفت: مگر می شود 7ماه بدون حقوق زندگی کرد؟ فقط به خاطر غیرت و تعصب به جنگل ها ترک پست نکردیم در حالی که حتی یک نفر از ما که الان در جنگل ایستاده بیمه نیست و با ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۱    
امام جمعه آشخانه گفت: ملت جمهوری اسلامی می توانند با تاسی از مکتب اهل بیت که رسیدگی به نیازمندان بوده است، فرهنگ کمک به نیازمندان را به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
مدیرغله گنبد کاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان امروز با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در گنبد دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
نماینده رامیان و آزادشهر از خبرنگاران شهرستان های رامیان، آزادشهر، کلاله و دیگر شهرستان های استان گلستان تجلیل کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 148 کیلوگرم تریاک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 19 پروژه در هفته دولت در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان امروز با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در گنبدکاووس دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا در ادعایی مضحک به خبرنگاران گفت بر این باور است که وی برای مبارزه با چندین دهه فریبکاری و نیرنگ پکن برگزیده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۴    
فرماندار اسفراین گفت: 69 طرح با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان هفته دولت امسال در اسفراین بهره برداری خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۵    
وزیر دفاع آمریکا با تکرار ادعاهای واهی واشنگتن علیه کشورمان ادامه تلاش کشورش برای متوقف کردن نفتکش آدریان دریا را غیر محتمل ندانست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۲    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی، اقدام رهبر ارشد داعش برای انتخاب جانشین خود در اداره امور این گروه تروریستی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۹    
حجت الاسلام کریم پور گفت: طرح رسم ابرار نیاز به فرهنگ سازی، پشتیبانی و حمایت نهاد های مردمی دارد و این انتظار وجود دارد که ائمه جمعه و جماعات، روحانیون ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
پویش رسم ابرار عبادتی خانوادگی است؛ عبادتی برای رسیدگی به اقشار محروم جامعه که همه افراد خانواده می توانند با آن همراه شوند و در عبادتی شخصی و جمعی شرکت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
آیت الله سبحانی گفت: این دارالعباده یزد استان خیلی خاصی است، این استان از نظر امانت، از نظر تقوا و از نظر کار و کوشش برای سایر استان ها الگو است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی استان بابل عراق از آمادگی این استان برای سرمایه گذاری مشترک با تاجران ایرانی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: یکی از تقاضاهای من و حتی یکی از سفارش های مقام معظم رهبری به بنده این بوده است که مسئله حوزه های علمیه در یزد تقویت شود و رونق بیشتری پیدا کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
عضو شورای شهر قزوین گفت: سرپوشیده کردن کانال آب بلوار مدرس و قرار دادن مبلمان در آن ضرورت ندارد و هیچ بوی نامطبوعی از آن احساس نمی شود و من با این طرح مخالفم ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
نمایندگان مجلس به خبر دستگیری دو عضو کمیسیون صنایع واکنش نشان دادند که در این راستا سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: اظهار نظر دقیق اعلام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: براساس پیش بینی ها تابستان امسال هوای استان دیرتر از شرایط نرمال خنک می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه ها تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دولت را تشریح کرد.