جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۰۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 18 مهر 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 تیر 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 مهر 1398 راه دانا 2 مهر 1398 راه دانا 3 مهر 1398 راه دانا 4 مهر 1398 راه دانا 5 مهر 1398 راه دانا 6 مهر 1398 راه دانا 7 مهر 1398 راه دانا 8 مهر 1398 راه دانا 9 مهر 1398 راه دانا 10 مهر 1398 راه دانا 11 مهر 1398 راه دانا 12 مهر 1398 راه دانا 13 مهر 1398 راه دانا 14 مهر 1398 راه دانا 15 مهر 1398 راه دانا 16 مهر 1398 راه دانا 17 مهر 1398 راه دانا 18 مهر 1398 راه دانا 19 مهر 1398 راه دانا 20 مهر 1398 راه دانا 21 مهر 1398 راه دانا 22 مهر 1398 راه دانا 23 مهر 1398 راه دانا 24 مهر 1398 راه دانا 25 مهر 1398 راه دانا 26 مهر 1398 راه دانا 27 مهر 1398 راه دانا 28 مهر 1398 راه دانا 29 مهر 1398 راه دانا 30 مهر 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۴    
همزمان با آغاز شدن پیاده روی اربعین، عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با پای پیاده راهی کربلا شده اند تا خود را به حرم امام حسین (ع) برسانند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۶    
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه 58 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای اقتصاد مقاومتی طی پنج سال گذشته در استان مرکزی پرداخت شده است گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز شنبه 20 مهرماه 98 در معاملات بازار آزاد تهران به 3 میلیون و 990 هزارتومان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۶    
سازمان بسیج هنرمندان کشور در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بسیج مستضعفین و در گام دوم انقلاب اسلامی، جشنواره ملی شعر"در امتداد فجر را برگزار می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۴    
اصلاح قانون انتخابات یکی از مباحث مسکوت مانده و بلاتکلیف است. طرحی که شفافیت هزینه های انتخاباتی و تبلیغاتی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اعلام ارائه تسهیلات جهت پوشش بیمه درمانی خبرنگاران استان از آمادگی بیمه سلامت جهت همکاری با ادارات ذیربط جهت ارائه تسهیلات برای پوشش بیمه درمان خبرنگاران استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: متاسفانه آمار تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه بالاست و در چند روز اخیر حداقل چهار مورد تصادف مهم داشتیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۳    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در جریان نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ترکیه به شمال سوریه، ائتلاف آمریکایی ضد داعش را باعث حمله ترکیه عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: جلوگیری از خروج سرمایه و توجه به عوامل بنیادی شکل دهنده نرخ ارز دو راهبرد اصلی بانک مرکزی در مقابله با تحریم ها بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۴    
عملیات موسوم به چشمه صلح ترکیه که از روز چهارشنبه شروع شده است، در حالی ادامه دارد که جنگنده های ترکیه به شدت تل ابیض را بمباران کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۸    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اعزام اتوبوس ازایران به عراق برای کمک به حمل و نقل زائران اربعین گفت: همه زائرانی که در آن سوی مرز مانده بودند منتقل شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به تکمیل حجم زیادی از پارکینگ های شهرستان مهران، زائران هنگام ورود به استان خودروهای خود را در پارکینگ شهرداری ایلام در کنار فرودگاه شهدای ایلام پارک کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۷    
با معرفی برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در ساری، کتاب قصه این جشنواره بسته شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۷    
شهردار بابل از اجرای طرح چله وصال ، ویژه برنامه ای برای جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۱    
یک اندیشکده آمریکایی ضمن اشاره به قدرت رو به گسترش ایران در چهار دهه گذشته خطاب به سیاستمداران این کشور نوشته منتظر تغییر نظام ایران نباشند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 25 هزار زائر اربعین طی امروز از مرز خسروی راهی عتبات عالیات شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با توجه بحران های موجود در منطقه راه حل این وضعیت را از منظر ایران تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۴    
"باید آمریکا از کردهای سوریه، ترکیه و عراق حمایت می کرد تا از این راه اسرائیلی جدید در منطقه بوجود بیاید."
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۲    
وزیر صمت بابیان اینکه کامیون سازی مشگین شهر به موتور محرکه ی اقتصاد تبدیل اردبیل می شود به مشکل اخیر باغداران این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل باغداران مشگین ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۳    
دبیر کل سازمان ملل متحد در واکنش به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، خواستار تلاش مضاعف برای کاستن از درگیری ها و تنش در این کشور شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۰    
کمبود اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به جمعیت زائران سبب ایجاد مشکلاتی در حوزه حمل و نقل در کشور عراق شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۳    
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مدعی است مسئولان فدراسیون فوتبال با عدم پرداخت پاداش آنها با ملی پوشان بدرفتاری می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۱    
این اولین حضور هوندا در ایران نیست؛ مربی تیم کامبوج در دوران حرفه ای به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن به ایران سفر کرده بود و در دیدار مقابل افغانستان حضور داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۸    
معاون وزارت میراث فرهنگی کشور از فعالیت 120 پایگاه میراثی در کشور خبرداد و گفت: در راستای صیانت از مواریث فرهنگی کشور ، ثبت ملی آثار با جدیت دنبال می شود و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۱    
خواننده نوجوان اردبیلی در یازدهمین فستیوال موسیقی موغام کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان به عنوان برنده ویژه این رقابت ها دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۸    
معاون فنی اورژانس 115 استان اردبیل از اعزام کاروان خادمین سفیدپوش اورژانس 115 اردبیل به مرز مهران خبرداد و گفت: خادمین سفیدپوش تا پایان مراسم اربعین در مرز مهران به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۸    
دفتر امام جمعه جیرفت با صدور جوابیه ای به مجمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام کرد: محکومین فتنه صلاحیت حضور در دانشگاه را ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۵    
مرز مهران به دلیل جمعیت بسیار زیاد در مرز و خاک عراق به صورت موقت بسته شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: با فعال شدن خطوط توسعه واحدهای لاستیک سازی ، کشور در تولید لاستیک به خودکفایی می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۲    
سرکنسول ایرانیان در کربلا بابیان اینکه حضور گسترده زائران ایرانی در کربلا در چند سال اخیر بی سابقه بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و 400 هزار زائر ایرانی در عراق حضور دارند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۳    
استاندار ایلام گفت:هر گونه بسته شدن مرز مهران چه از طرف ایران و چه از طرف عراق را قویا تکذیب می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۷    
فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه با انتقاد شدید از رئیس جمهور ترکیه، آنکارا را به حمایت از تروریسم در طول بحران سوریه متهم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی از ساخت مستندی در دولت درباره دختر آبی و فشار بر سازمان صداوسیما برای پخش آن پیش از بازی ایران-کامبوج خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۹    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه سفر به استان اردبیل از نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۹    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات ارائه شده توسط ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان مطلوب اما نیازمند تقویت بیشتر است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۶    
تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با کامبوج جشنواره ای از گل های مختلف را به راه انداخت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۶    
استقبال لرستانی ها از بزرگترین راهپیمایی جهان با هشتگ "#لرستان_حسینی"
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در بندرعباس خبرداد وگفت: این پرونده پس از 5 سال و با جلب رضایت اولیای دم منجر به صلح و سازش شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۹    
معاون وزیر صمت از طرح 10 میلیارد دلاری وزارت صنعت برای رونق تولید داخلی کالاهایی خبر داد که تا پیش از این برای تامین آنها واردات صورت می گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۳    
تصاویری از میزبانی موکب سید الشهداء شهرستان نهاوند از زائران کشور آذربایجان تهیه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۷    
جزئیات مبنای محاسبه مالیات نقل و انتقال انواع جدید خودروهای تولید داخل، خودروهای وارداتی و همچنین مبنای محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض سالیانه انواع خودورها منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۴    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه 18 مهرماه 98 در معاملات بازار آزاد تهران به 4 میلیون و 10 هزار تومان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۶    
در این حمله یگان توپخانه ای SDF دو راکت و 4 خمپاره را به سمت شهر اقجه قلعه شلیک کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۱    
پیش بینی می شود در شهرهای نجف و کربلا حداکثر دما در روز40-34 درجه و حداقل دما در شب26-18درجه باشد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۸    
منابع خبری فرانسه از وقوع انفجار شدیدی در ایستگاه قطار مونپارناس خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۵    
در حاشیه دیدار تیم های ایران و کامبوج، هوادار ایرانی که شباهتی به کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان داشت سوژه عکاسان شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 92 هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طری سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یک هفته گذشته در این استان کشف شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۷    
تردد زائران اربعین از مرز شلمچه از سر گرفته شد و اوضاع عادی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا از فرار اعضای داعش از سوریه نگران نیست، گفت مشکل چندانی با این موضوع ندارد، چون این افراد در صورت فرار به اروپا می روند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۵    
این روزها دانش آموزان شهرک سراسیاب لنده سرشار از همیشه راهی مدرسه ها می شوند تا آغاز کنند بهار تعلیم و تربیت را ولی در این بهار با هم شاهد خزان وعده های تکراری مسئولان هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پایانه های مرزی چهارگانه و شهرهای کربلا، نجف و بصره، در چند روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۶    
مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: هم اکنون 13 هزار و 500 زندانی جرایم غیر عمد چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۳    
هورالعظیم سفیدپوش شده و بخش های زیادی از مخازن 4 و 5 تالاب که در جنوب آن واقع شده، خشک و بخش های زیادی هم پر است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۴    
دوره آموزشی دادیاران افتخاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه طی 3 روز در شهر مقدس مشهد آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۴    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کامبوج مشخص شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییرات جوی در روزهای اینده گفت: صبح امروز در پی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در منطقه سیستان کیفیت هوای زابل ناسالم شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
رئیس سازمان اوقاف کشور گفت: سیستم سنتی باید تبدیل به سیستم مدرن و پیشرو شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
رئیس کمیته امداد کشور بر لزوم ارائه خدمات مطلوب و مضاعف به زلزله زدگان سرپلذهاب تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی با تشریح سه پیشنهاد انحرافی برای کنترل بازار ارز در اوج التهابات اقتصادی گفت: راهکار اصلی بانک مرکزی مقابله با خروج سرمایه بود که یکی از اشکال آن صادرات صوری به کشورهای همسایه است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران از همکاری و تعامل توام با حسن نیت و احترام متقابل با آقای بورل و همکاران ایشان در اتحادیه اروپایی استقبال می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از نفوذ ایران در منطقه مدعی شد که ایران تلاش می کند تا جایگاه خود را در لبنان، یمن و نوار غزه تقویت کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۹    
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) به اجرای طرح توانمندسازی خانواده های مناطق کم برخوردار اشاره کرد و گفت: این کار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالی مردم در مناطق محروم انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۹    
رئیس کمیته امداد کشور از افزایش 2 برابری سقف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای جوانان مددجو خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین می گوید: ما تلاش داریم که به همه مدارس روحانی بفرستیم، اما به دلیل کمبود روحانی و مبلغ امکان این کار نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۳    
استقبال زوار ایرانی از مرز خسروی برای سفر به عتبات عالیات عراقی ها را غافلگیر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۱    
همزمان با برپایی اربعین حسینی، هزاران زائر از کشورهای مختلف دنیا برای پیوستن به خیل مشتاقان و زیارت کنندگان حضرت سیدالشهدا (ع)، از استان های مرزی کشورمان وارد ایران شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعمیر310 واحد آموزشی در استان لرستان گفت: نیروهای نهضتی براساس نیاز آموزشی بکارگیری می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۲    
وزارت امور خارجه ایران در بیانیه ای با ابراز نگرانی از اقدام نظامی ترکیه در داخل اراضی سوریه، بر توقف فوری حملات و خروج نظامیان ترکیه از خاک سوریه تأکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۶    
وزارت خارجه چین روز پنج شنبه در واکنش به عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه، به آنکارا توصیه کرد به حاکمیت دمشق احترام بگذارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
مقام مسؤول سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بعدازظهر امروز بوئینگ 737 فلای دوبی به دلیل مشاهده دود در کابین، به درخواست خلبان، در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود اضطراری داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های نظارتی نباید با سخت گیری های بیش ازاندازه شجاعت مدیران و ابتکار عمل آن ها را سلب کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی امروز، گفت: نباید به این جنگ به عنوان یک تهدید نگاه کرد و باید از فرصت آن برای انسجام بخشی و بسیج شدن کمک گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۳    
طی حکمی از سوی استاندار همدان "علیرضا فعله گری "در شورای اداری شهرستان اسدآباد و با حضور معاون عمرانی استاندار به عنوان شهردار جدید اسدآباد معارفه شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۱    
امام خامنه ای: ایران و عراق دو ملتی هستند که تن ها و دلها و جانهایشان به وسیله ایمان بِه الله و محبّت به اهل بیت و حسین بن علی متصل به یکدیگرند؛ روز به روز هم این اتصال زیاد خواهد شد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۱    
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به تبیین اهمیت و جایگاه فعالیت های انقلابی و جهادی در عرصه های محرومیت زدایی پرداخت و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۱    
فرمانده هنگ مرزی سرخس با تأکید بر اینکه مردم بیشترین سهم را در ایجاد امنیت دارند، گفت: امروز نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم در برابر ناهنجاری ها ایستاده و از مردم دفاع می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۱    
عبدالله امینی فر گفت: نهضت ارتقای سواد فضای مجازی در خراسان رضوی امروز به طور رسمی آغاز به کار می کند تا بتواند در جهت ارتقای سواد فضا مجازی در اقشار مختلف جامعه قدم بردارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۱    
سردار یعقوبعلی نظری گفت: امروز در سطح ملی مواجهه با ابزار اینترنت و فضای مجازی به درستی انجام نمی شود و مدیریت محتوای فضای مجازی مطلوب نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰    
مسئول موکب زبیده خاتون(س) گفت: در هر وعده صبحانه و شام سه هزار نفر و برای نهار 6هزار نفر اطعام داده می شود که فعالیت موکب از 20 مهر ماه تا 29 مهر ادامه دارد و در این ایام به زائرین خدمت رسانی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰    
اعضای شورای شهر آزادشهر بصورت محرمانه 23 سوال از شهردار آزادشهر پرسیدند و شب گذشته شهردار بصورت کتبی و شفایی به سوالات آنها پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
رشد بدحجابی در بین متولدین دهه هفتاد و هشتاد در شهرستان رزن و درگزین و مخصوصا شهر رزن طی دو سال اخیر بسیار بارز و مشخص بوده است و به راحتی می توان این موضوع را در سطح شهر متوجه شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اربعین امام حسین(ع) یک پدیده شگفت انگیز است و قرار است همه زحمات انبیای الهی و ائمه اطهار طی این مراسم ساماندهی شود و همه اندیشه های الهی باید محقق گردد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
دانش آموزان قزوینی در میزگرد صبح قزوین گفتند: به نظرم پیشرفت و موفقیت در گرو تلاش خودِ فرد از سویی و حمایت و انگیزه بخشی و امیددهی از سوی دیگر است زیرا انتقال موج مثبت از سوی مدرسه و خانواده بدون شک ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۹    
عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی از عوامل داخلی و خارجی عراق موجب اتفاقات اخیر شد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مدرسه ابتدایی توت نده با 100 دانش اموز در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد. مدرسه ای که نه آب دارد نه برق و سوز سرمای زمستان در کمین دانش آموزان این مدرسه ابتدایی نشسته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مطبوعات انگلیس درباره تبدیل حمله ترکیه به شمال سوریه و تبدیل شدن آن به یک نبرد بی نهایت هشدار داده و گزینه های رئیس جمهور ترکیه در رابطه با شمال سوریه را دشوار دانستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۳    
فرماندار ویژه خرمشهر از مکاتبه با استانداری خوزستان و وزارت کشور برای انتقال اتوبوس به مرز شلمچه خبر داد و گفت: در حال حاضر زائران در مرز ایران مشکلی ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به ساماندهی 1500 معلم از استان لرستان در مدارس شهرستان های تهران گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم، ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر استان هرمزگان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آرای صادره از این شعب قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
31 پروژه آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان لرستان به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: طی روز گذشته 12 هزار و 500 زائر از مرز خسروی خارج شدند که این آمار یک رکورد بی سابقه است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران از خروج بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از مرز مهران از ابتدای صفر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در موضوع کشف سرقت از مغازه ها که برای کسبه و صنوف حائز اهمیت است، توانستیم 54 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:برخی کمبودها علیرغم تلاش تمام نهادها در مهران مشهود هست و لازم است کلیه مسئولان جهت رفاه حال زائران اقدامات لازم را انجام دهند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۱    
تیم ملی والیبال ایران در ادامه مسابقات جام جهانی والیبال 2019 در ژاپن به مصاف تیم تونس رفت و موفق شد مقابل نماینده آفریقا به برتری برسد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۵    
نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که حمایت شهروندان آمریکایی از استیضاح ترامپ رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۵    
وقوع انفجاری در نزدیکی فرودگاه یکی از شهرهای اتریش، حداقل 9 مجروح برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۹    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انتقال زائرانی که مرز خسروی را برای سفر به کربلای معلی انتخاب کرده اند به وسیله 150 دستگاه اتوبوس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۹    
دادستان شهرستان ورامین با بیان اینکه در یک درگیری خانواده داماد خانواده با استفاده از اسلحه گرم به سمت خانواده همسر خود تیراندازی و در انتها نیز اقدام به خودکشی کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۲    
نظامیان ترکیه به همراه تروریست های ارتش آزاد، عملیات خود را در مناطق مختلف استان حسکه در شمال شرق سوریه آغاز کردند که آمار اولیه تلفات، از زخمی و کشته شدن بیست و هشت غیر نظامی حکایت دارد.
  • ۱