شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1397 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مرداد 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 2 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 3 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 4 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 5 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 6 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 7 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 8 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 9 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 10 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 11 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 12 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 13 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 14 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 15 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 16 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 17 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 18 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 19 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 20 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 21 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 22 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 23 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 25 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 26 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 27 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 28 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 مهر 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1397 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۲    
رضا جعفرزاده از آغاز رسمی پروازهای اربعین از امروز خبر داد و گفت: در ایام اربعین روزانه 35 پرواز به سمت بغداد و نجف انجام می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش خدمات پلیس مهاجرت و گذرنامه پایتخت در ایام اربعین خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در جریان بازدید از موکب این سازمان در مرز شلمچه گفت: خدمت رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین در قالب 53 موکب با کمک خیران و واقفان انجام می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۷    
یک شبکه ترکیه ای به نقل از مقامات دولتی اعلام کرد که گزارش کشف بقایای جسد خاشقچی در استانبول کذب است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان یزد در اولین سالگرد عروج بسیجی مدافع حرم و محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده با حضور بر مزار این شهید با آرمان های وی تجدید پیمان کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ایران و عراق دو کشور بزرگ، ثروتمند و با پتانسیل بسیار قوی هستند که اگر متحد شوند دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و این دقیقاً استخوانی است که در گلوی آمریکا گیر می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۰    
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان 300 نفر از دانشجویان این استان در مراسم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۱    
انتشارات کتاب نیستان چاپ چهل و پنجم پدر، عشق، پسر سید مهدی شجاعی را در آستانه اربعین منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۷    
آموزه های حسینی (ع) جهانی شده است، این نکته را باید از زبان چهره های برجسته و دانشمند ادیان دیگر هم بشنویم تا یقین کنیم، عشق به اهل بیت، مرز نمی شناسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۱    
دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت آلله جعفر سبحانی، در واکنش به سخنرانی تقطیع شده ایشان در درس خارج اصول بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۷    
سرهنگ محسن ناصری گفت: 50 درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۲:۰۵    
اربعین را باید در خوشحالی عمیق پیرزنی ببینی که تمام هستی اش را که چند دانه خرمای آغشته به اَرده است، روی یک سینی گذاشته و خود را با ویلچر به جاده پیاده روی اربعین رسانده است...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۶    
تحلیلگران سیاسی روابط آمریکا و عربستان را نظیر رابطه ارباب و رعیت توصیف می کنند که به گونه ای که ترامپ با وجود بهره بردن از منافع اقتصادی فراوان عربستان، چپ و راست اهانت روانه درباره سعودی می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
سردار مرتضی کشکولی گفت: لازم است به راهپیمایی 13 آبان به عنوان یک کارگاه بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی بنگریم و همه پای کار بیاییم و به حضور دانش آموزان بسنده نکنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۵    
منابع یمنی از حمله جنگنده های سعودی به شرق فرودگاه الحدیده و کشته شدن شماری از مزدوران رژیم در جبهه تعز خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد از توضیحات ارائه شده توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان درباره کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی قانع نشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده درخشان بود که معادلات جهانی را بر هم زد و اگر می خواهیم این انقلاب پیش برود، باید بر مبانی خود تکیه کنیم و به دنبال تحقق شعار استقلال، آزادی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۶    
سید موسی خادمی گفت: باید سعی کنیم در برنامه های چهل سالگی انقلاب، فلسفه و چرایی انقلاب اسلامی را به درستی تحلیل کنیم که دلایل و اهداف انقلاب اسلامی چه بوده و تاکنون به کدام خواسته ها دست پیدا کرده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۶    
فرمانده انتظامی بابل از کشف بیش از10 هزار عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز در شهرستان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۰    
منابع نزدیک به دیوان پادشاهی عربستان سعودی می گویند که ولی عهد سعودی در صدد قربانی کردن و مقصر جلوه دادن سعود القحطانی مشاور و دستیار خود در پرونده قتل خاشقچی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۷    
تحویل ارز مسافرتی در عراق، سبب نارضایتی زائرانی شد که اکنون دیگر پولی برای رفتن به عتبات عالیات را ندارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
تردد 435 هزار نفر از مرز مهران، پایداری وضعیت هوا تا سه روز آینده در استان، برگزاری نشست مشترک مرزبان ایران و عراق و...از مهمترین اخبار حوزه اربعین در استان ایلام و مرز مهران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر اصول هوشمندی، هوشیاری، درایت، وحدت و استقامت را رعایت کنیم بدون شک ما از این گردنه، پیروزمندانه بیرون می آییم و با عزت و سلامتی از آن عبور می کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۶    
امام جمعه مرند پیاده روی اربعین را قدرت نرم مکتب تشیع دانست که با رمز هیهات من الذله هر ساله باشکوه عظیمی برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
اولین کاروان زائران افغانی به منظور شرکت در حماسه اربعین حسینی وارد مرز دوغارون خراسان رضوی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۷    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان و رئیس قرارگاه اربعین چذابه گفت: با توجه به افزایش جمعیت زائران اربعین حسینی باید نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم اقدام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۱    
مسئول کمیته خدمات ستاد اربعین خوزستان گفت: تا فردا کار نصب دوربین و پلاک خوان در پارکینگ ها با نصب دو پایه برق به پایان می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۵    
نماینده جمهوریخواه سنای آمریکا در واکنش به قتل منتقد سعوی در کنسولگری ریاض در استانبول تأکید کرد: اگر خاشقجی در دعوا کشته شده؛ چه نیازی به اره استخوان بُر بود؟
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۲    
صدر اعظم آلمان کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سیاست های آل سعود را وحشیانه توصیف و بر عدم صادرات سلاح به عربستان سعودی تا روشن شدن نتایج تحقیقات مربوط به پرونده خاشقچی تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۶    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به اینکه تامین امکانات مطلوب ارتباطی در مراسم اربعین یکی از اهداف ماست از نصب و راه اندازی وای فای شرکت مخابرات ایران در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس کمیته فرهنگی اربعین گفت: احتمال توطئه دشمنان مبنی بر تفرقه افکنی و ایجاد نزاع بین زائرین اربعین و مردم عراق وجود دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
اولین بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چذابه برپا شد. این بیمارستان صحرایی به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات رایگان به زائران اربعین حسینی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۷    
فرماندار خرمشهر از عدم استقبال زائران اربعین حسینی از کشتی برای سفر به عتبات عالیات در عراق خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ترافیک در محورهای پنج گانه استان ایلام روان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۲    
نخستین قطار قم به شلمچه امروز به خرمشهر رسید و نخستین مسافران خود را در مرز بین المللی شلمچه پیاده کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۶    
بر اثر تیراندازی یک کماندوی افغانستانی، 3 آمریکائی کشته و 2 نفر نیز زخمی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان ازخدمت رسانی 300 خادمیار رضوی به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
کارگاه آموزشی تشکیل پرونده علمی و مقاله نویسی دانشنامه دفاع مقدس با حضور مسئولان دانشنامه کشوری در یاسوج برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه فضای حاکم بر دیپلماسی خارجی ما منفعلانه است نه فعال گفت: ما در فضای برجام سیاست سازش را در پیش گرفتیم که امروز عواقب این سیاست را شاهدیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۱    
فعال سیاسی مقیم آمریکا گفت: ترامپ یک تاجر است و به هیچ عنوان به دنبال جنگ با ایران نیست، بلکه می خواهد جنگ روانی ایجاد کند تا بتواند منافع آمریکا را به بهترین وجه جلب کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
مقام های ارشد پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان تحقیقات کامل در زمینه پرونده قتل روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود را خواستار شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
رسانه های ترکیه فیلم سوزاندن اسناد توسط کارکنان کنسول گری سعودی یک روز پس از قتل خاشقچی را منتشر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
تا روز گذشته تعداد افراد از مرز شلمچه بالغ بر 200 هزار نفر عبور کرده اند، که تعداد 23 هزار نفر از این آمار مربوط به تردد اتباع خارجی است،
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۱    
کارگاه آموزشی تشکیل پرونده علمی و مقاله نویسی دانشنامه دفاع مقدس با حضور مسئولان دانشنامه کشوری در یاسوج برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۲    
کمیسیون دانشجویی شکل گرفته است تا با هم اندیشی از تبدیل شدن مشکلات صنفی و سیاسی به مشکلات امنیتی جلوگیری شود و وظیفه ذاتی این کمیسیون پیشگیری از امنیتی شدن سایر مشکلات است
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: پیشرفت های ما در چهل سال اخیر بی نظیر بوده است و اینها باید در دانشگاه هابه دانشجویان گفته شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
منابع فلسطینی از زخمی شدن 10 فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به صدها تظاهرات کننده در شمال غرب بیت لاهیا در غزه خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۱    
مشاور اردوغان روایت سعودی ها از کیفیت کشته شدن قاشقچی را غیر قابل باور خواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، گفت: هم اکنون بزرگ ترین بایکوت رسانه های جهانی در خصوص اربعین حسینی اتفاق افتاده است، به این دلیل که اربعین در یک بازه زمانی دو هفته ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۶    
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تحت کنترل پلیس است و از ترافیک روان برخوردار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
شهردار معنوی چذابه گفت: 70 دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران اربعین حسینی در محدوده پایانه مرزی چذابه را انجام می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
در حالی بر اساس اعلام قبلی مسئولان نرخ بلیت اتوبوس برای مسیر تهران - مهران از ساعت 24 اول آبان باید دو برابر شود که شرکت های مسافربری هم اکنون برای این مسیر از مردم دو برابر قیمت مصوب یعنی 150 هزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
فرمانده ارتش در پیامی درگذشت پدر سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
پیاده روی اربعین جلوه ای از همبستگی مردم عراق با سایر کشورها به خصوص ایران است؛ جلوه ای که بسیاری از جریان های ضدشیعی قصددارند آن را کمرنگ کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، ازورود 78 هزار زائر به کشور عراق ظرف 12 ساعت امروز از مرز مهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۵    
سردار محمد مهدیان نسب گفت: دو هزار و 429 کارتن لوازم و قطعات خودرو احتکار شده، درخرم آباد کشف شد و در این خصوص یک نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۶    
نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه فردا در مسکو در سطح معاونین وزرای خارجه درباره سوریه نشستی برگزار می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۶    
سیزدهمین راهپیمایی دریایی از بندر غزه به سمت دیوار مرزی در شمال این منطقه در محکومیت محاصره ظالمانه آن آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
همزمان با افزایش شمار زائران کشور در مرزهای خروجی عراق و داخل این کشور و همچنین تغییر شرایط جوی استان های هم مرز با عراق به خصوص ایلام و خوزستان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
منابع یمنی از هدف قرار گرفتن مواضع نظامیان رژیم سعودی در جبهه های نجران و جیزان خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
این تری زی، آن تری زی جدیدترین کتاب مصطفی رحماندوست توسط نشر نیستان برای مخاطب نوجوان منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۲    
انتشارات هنر دفاع در کنار انتشار نمایشنامه های دفاع مقدس، مجموعه آثار پژوهشی نیز منتشر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۶    
ثبت نام فیلم های متقاضی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از فردا اول آبان ماه آغاز می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
شورای استان نجف از تعطیلی یک هفته ای استان به مناسبت اربعین حسینی و حضور زائران خبر داد و مراکز خدماتی و امنیتی را از این تصمیم مستثنی اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
نمایش ملاقات مرد دوزخی به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری در تماشاخانه سرو اجرا خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۷    
احسان بیسادی از همکاری با حوزه هنری در نمایش عمومی آثار برجسته حوزه تجسمی در هفت ایستگاه متروی تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
در راستای اجرای مصوبات جلسه فوق العاده شورای معاونین نهاد در شهرستان بهارستان، کارگاه های مشاوره فردی ویژه اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۲    
سردار غیب پرور درگذشت پدر سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۶    
منابع خبری از سقوط یک فروند بالگرد نیروهای آمریکایی در ولایت لوگر افغانستان خبر می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت از فردا به مدت 3 روز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۷    
حمید محمدی گفت: روند صدور ویزا برای کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کنند نهایتا 72 ساعت خواهد بود؛ البته این فرایند در برخی استان ها کمتر از مدت زمان ذکر شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۵    
جاشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: منافقین نمی توانند در ایام اربعین کاری انجام دهند، چون اقدامات لازم برای خنثی سازی فعالیت های آن ها در این ایام پیش بینی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از صدور 22 هزار ویزا برای زائران اربعین در این استان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
سامانه با برکت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی، شرکت سپهر پارسایان و صندوق اشتغال کار آفرینی ایثارگران رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۵    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمته امداد امام خمینی لرستان گفت: 79 هزار و 780 خانوار با جمعیت 163 هزار و 850 نفر تحت حمایت این نهاد در لرستان است که 70 هزار و 190 خانوار ماهانه کمک معیشت دریافت می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۲    
معاون اداره کل اتباع خارجی وزارت کشور گفت: تاکنون بیش از 50 هزار نفر از اتباع خارجی درخواست صدور روادید خود را ثبت کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۲    
پیکر حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم شجاعی، رئیس جامعه مبلغین و منبری سرشناس تهران، پس از تشییع در کربلای معلی و اقامه نماز در حرم امام حسین (ع) در قبرستان وادی کربلا به خاک سپرده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مراسم تشییع پیکر پدر فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح فردا (سه شنبه اول آبان ماه) برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان اوقاف حماسه اربعین حسینی را شاه بیت تفکر اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: باید برای زنده نگه داشتن سنت اربعین تلاش کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
به مناسبت هفته تربیت بدنی تعدادی از ورزشکاران استان لرستان از شهید زنده سید نور خدا موسوی عیادت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
هر کس با زدن سیلی از ما پذیرایی می کرد و آن هایی که اسم علی یا حسین داشتند را بیشتر می زدند و با پستی تمام بیان می کردند حسین و علی کمکتان کنند. بدن ها زیر ضربات کبود شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: فناوری ارتباطات و اطلاعات از بخش های پیشران و موتور محرک اقتصاد ایران در آینده است که باید برای آن برنامه ریزی مطلوب و مناسب انجام شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۵    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد مسافران قطار ترکیبی (قطار-اتوبوس) در مسیر تهران-کرمانشاه-مهران و بالعکس در تاریخ های 4 تا 7 آبان ماه سال جاری ،می توانند از تخفیف تا سقف 40 درصد استفاده کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تأیید حکم اعدام دو مفسد اقتصادی گفت: مفسدان در انتظار شدیدترین مجازات ها باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
معاون فرهنگی کمیته امداد از اعزام 40 هزار مددجو کمیته امداد به پیاده روی اربعین خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: شعبه تجدید نظر دیوان عالی کشور در مورد پرونده باقری درمنی هنوز نظر نداده است؛ البته حجم آن پرونده خیلی زیاد است، چون طی سالیان متعددی بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین از اختصاص کد دستوری ویژه جهت دریافت کمک های نقدی هموطنان علاقه مند به مشارکت در فیض میزبانی زائران اربعین خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷    
مسئول ستاد مرکزی اربعین هیأت رزمندگان اسلام گفت: هیات رزمندگان اسلام در 70 نقطه از عراق موکب هایی را برپا کرده تا از زائران پذیرایی کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس انجمن قلم گفت: جمهوری اسلامی در دفاع مقدس یک گونه جدید ادبی ایجاد کرد که با حضور یک نویسنده در کنار راوی، خاطرات بازپرورده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس، 144 قاب سنگی مزین به نام شهدای استان مرکزی تولید می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
شهید حبیب الله آقا خورده در وصیتنامه خود نوشته است: از امام پیروی کنید و دستور گیرید و در حرف و عمل با سرمایه داران مخالفت کنید زیرا هرچه بر سر مردم فقیر می آید از دست سرمایه داران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۷    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به استقرار توقفگاه هایی در 148 نقطه برای اسکان زوار در مواقع ضروری، گفت: ظرفیت این توقفگاه ها 460 هزار نفر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
بروس ریدل تحلیلگر ارشد اندیشکده بروکینگز که سابقه ای طولانی در بررسی تحولات عربستان سعودی دارد، در یک یادداشت از احتمال توسل به زور مخالفان داخلی محمد بن سلمان برای کنار گذاشتن او خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۵    
معاون آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: استان گیلان رتبه نخست برگزاری کارگاه آموزشی کتاب های بومی دفاع مقدس کشور را با بیشترین حضور اعضا از آن خود کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۲    
یک رسانه ترکیه ای از تماس تلفنی ولیعهد عربستان با جمال خاشقچی لحظاتی قبل از مرگ وی خبر داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۲    
با حکم فرمانده نیروی انتظامی، سردار علی ذوالقدر به ریاست پلیس امنیت عمومی پایتخت منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۶    
فیلم داستانی عزم باور ها با موضوع شهدای مدافع حرم ساخته شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: مسوولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۰    
مهدی المشاط دستور بازداشت 74 متهم به فساد در یمن را که برخی از آن ها از مقامات عالی رتبه این کشورند، صادر کرد.
  • ۱