پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 6 آبان 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 آبان 1396 دیار آفتاب 2 آبان 1396 دیار آفتاب 3 آبان 1396 دیار آفتاب 4 آبان 1396 دیار آفتاب 5 آبان 1396 دیار آفتاب 6 آبان 1396 دیار آفتاب 7 آبان 1396 دیار آفتاب 8 آبان 1396 دیار آفتاب 9 آبان 1396 دیار آفتاب 10 آبان 1396 دیار آفتاب 11 آبان 1396 دیار آفتاب 12 آبان 1396 دیار آفتاب 13 آبان 1396 دیار آفتاب 14 آبان 1396 دیار آفتاب 15 آبان 1396 دیار آفتاب 16 آبان 1396 دیار آفتاب 17 آبان 1396 دیار آفتاب 18 آبان 1396 دیار آفتاب 19 آبان 1396 دیار آفتاب 20 آبان 1396 دیار آفتاب 21 آبان 1396 دیار آفتاب 22 آبان 1396 دیار آفتاب 23 آبان 1396 دیار آفتاب 24 آبان 1396 دیار آفتاب 25 آبان 1396 دیار آفتاب 26 آبان 1396 دیار آفتاب 27 آبان 1396 دیار آفتاب 28 آبان 1396 دیار آفتاب 29 آبان 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
هنرمند مجسمه ساز از پایان ساخت و رونمایی تندیس شهید محسن حججی طی این هفته در حوزه هنری خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
یک کارشناس تغذیه گفت: مصرف بیش از 3 استکان چای در طول روز می تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای 3 ساله به دادگاه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۸    
آخرین بررسی های انجام شده توسط محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان می دهد که 10 تا 20 درصد از جمعیت کشور به بیماری واریس مبتلایند و این در حالی است که اغلب آنان از بیماری خود بی اطلاع هستند و در صدد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۶:۲۳    
سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه طی دو هفته آینده این طرح در کمیسیون آموزش مطرح می شود گفت: در حال حاضر بیشترین فسادها در بخش آموزشی کشور است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۶:۲۳    
طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا و آئین نامه لیگ قهرمانان آسیا در صورت حذف پرسپولیس، استقلال و نفت تهران به علت بدهی ها 5 تیم شانس جایگزینی آنها را دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۶:۲۳    
ریزش آوار یک ساختمان در دست تخریب در خیابان بهارستان مشهد 3کشته و مجروح برجای گذاشت .
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۶:۱۸    
شهید مدافع حرم که در سن 20 سالگی در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۶:۱۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همشیره آیت الله سبحانی را تسلیت گفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۰۶:۱۸    
فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به امیر موسوی با اعلام آمادگی همه جانبه سپاه برای همکاری شانه به شانه با ارتش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۳    
استفاده زیاد از نمک در پخت نان های سنتی، باعث شده تا متولیان امر سلامت نسبت به عوارض مصرف نمک از طریق خوردن این نوع نان ها، هشدار بدهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۸    
زهرا، نیلوفر و ریحانه، 3 دانش آموز رودانی هستند که در اتوبوس واژگون شده اردویی حضور داشتند؛ این دانش آموزان به مدرسه بازگشتند و اکنون از آخرین وضعیت خود می گویند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۸    
دادگاه انقلاب تهران دو همدست بابک زنجانی را مفسد فی الارض نشناخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۸    
انتشار تصویر نصب کاشی ماندگار بر سردر منزل پدری رئیس جمهور با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و استاندار سمنان، با بازخورد منفی افکار عمومی مواجه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
اگرچه بعد از ماجرای عضور زرتشی شورای شهر یزد، همه هجمه ها به سمت شورای نگهبان رفته است اما در این بین افرادی هم هستند که بی تدبیری آنان شرایط امروز را رقم زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور گفت: پیوند مغز استخوان با اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان های دولتی رایگان شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی کارخانجات و مراکز صنعتی اشتغال زایی را تخریب می کند، گفت: تعطیلی مراکز صنعتی نشان از عدم حمایت از تولید ملی را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
بسیاری از کارشناسان نظامی و تحلیلگران منطقه، با رصد دقیق شرایط میدانی و تحولات منطقه، معتقدند که عمر داعش به زمستان امسال قد نمی دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۳    
دولت روحانی وعده داده بود که در سال جاری یک میلیون شغل ایجاد کند، وعده ای که برخی کارشناسان در عملی شدن آن اظهار تردید کرده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
یک متخصص درد گفت: با استفاده از امکانات مختلف، بیماری افراد از طریق نوع دردشان تشخیص داده می شود که قدمت این روش حدود یک دهه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به دیدار خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
مدیر آموزش و پرورش کمیجان با اشاره به حضور چند ساله مبلغین در مدارس گفت: حضور مبلغین و تعامل با دانش آموزان و مربیان، می تواند نقش تعیین کننده ای در تربیت نسلی دینی و پویا داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۳    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تخصیص کم اعتبارات کارگروه کاهش آلودگی هوا گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل محیط زیست استان مرکزی با تاکید بر اینکه ایرالکو اراده ای برای بهسازی خط پنج کارگاه احیا ندارد گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۸    
رئیس کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش محلات گفت: مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) شهر محلات با همکاری بسیج دانش آموزی، شهرداری و جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۸    
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال 150 عنوان برنامه در سطح استان مرکزی تدارک و اجرایی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۳    
پروژه ساخت یادمان شهید گمنام دانشگاه اراک پس از یک سال از کلنگ زنی و اما و اگرهای فراوان در حالی طی ماه های اخیر آغازشده است که بیش از 4 سال از تشییع و تدفین این شهید والامقام در این دانشگاه می گذرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۸    
واردات بیش از اندازه برنج خارجی از همان ابتدا حاشیه های زیادی به همراه داشت تا جایی که برنجکاران ایرانی به این موضوع معترض شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۳    
خودروساز آلمانی BMW اولین تصاویر از شاسی بلند جدید خود (BMW X2_2019) را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۳    
در فهرست زیر پردرآمدترین مربیان فوتبال در سال 2017 را معرفی کرده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از اِعمال 18 مورد نقض برجام در گزارش سوم مجلس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۳    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هرگونه هزینه تراشی برای زائران اربعین همچون دوبرابر کردن نرخ اتوبوس نوعی بهره برداری تلقی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۳    
13 قانونگذار آمریکایی با ارسال نامه ای به نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، خواستار تشدید بازرسی ها از برنامه هسته ای ایران شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۳    
بیماری های مختلف دامی از جمله بیماری تب برفکی همواره به عنوان تهدیدی برای دامداران به منظور تامین گوشت قرمز بوده است و در صورتی که مبارزه با بیماری ها دامی صورت نگیرد خسارت های فراوانی را به بار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۸    
معاون آموزش و پژوهش در بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: رزمندگان مقاومت فقط مدافع حرم نیستند بلکه اگر جایی هم حرم نباشد برای پاسداری از اسلام می جنگند زیرا مدافعان حرم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۳    
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی و نظر موافق رئیس این سازمان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق بازرگانی اراک باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا در رفع بحران های صنایع استان نقش موثری را ایفا کند و مشارکت بیشتری را در فعالیت واحدهای تولیدی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۸    
تیم دلیجان کیک بوکسینگ با درخشش در مسابقات استانی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۸    
تنها تولید کننده سیب زمینی ارگانیک در استان مرکزی گفت:به دلیل عدم استفاده از کود و سموم شیمیایی، برداشت محصول در کشت ارگانیک حدود 30 تن در هکتار است که نسبت به کشت های معمول کمتر است اما سلامت محصول ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۸    
شهردار کمیجان گفت: در آینده نزدیک طرح خواهر خواندگی بین کمیجان و آذربایجان به عنوان خواستگاه اصلی ایل بزچلویی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۸    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از توان موشکی خود توانسته جلوی زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کند و علت هراس آمریکایی ها هم به همین خاطر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۸    
شهردار کمیجان گفت: مهمترین سرمایه برای شهرداری ها اعتماد شهروندان به مدیران شهری است که متاسفانه این سرمایه اصلی در شهر به حداقل ممکن کاهش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۳    
چغندر لبویی در اواخر مهر ماه در فراهان برداشت می شود، هزینه های بسیار پایین کاشت و برداشت، دوره رشد کوتاه و بازار مصرف خوب در فصل سرما از مزایای تولید این محصول است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۸    
مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ناشنوایی استان مرکزی گرامیداشت هفته تربیت بدنی در اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۷:۲۳    
اسامی نهایی تیم کشتی استان مرکزی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۷:۰۸    
صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۷:۰۳    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های اقتصادی شنبه ششم آبان ماه 96 به مسائل مهم روز اقتصاد، تجارت و صنعت پرداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۶:۲۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: این حادثه 5 مصدوم داشته، یکی از مصدومان به تازگی فوت کرد و یکی دیگر نیز از زیر آوار رهاسازی شد که متاسفانه فوت کرده است.