سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۱Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 11 آبان 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 آبان 1396 دیار آفتاب 2 آبان 1396 دیار آفتاب 3 آبان 1396 دیار آفتاب 4 آبان 1396 دیار آفتاب 5 آبان 1396 دیار آفتاب 6 آبان 1396 دیار آفتاب 7 آبان 1396 دیار آفتاب 8 آبان 1396 دیار آفتاب 9 آبان 1396 دیار آفتاب 10 آبان 1396 دیار آفتاب 11 آبان 1396 دیار آفتاب 12 آبان 1396 دیار آفتاب 13 آبان 1396 دیار آفتاب 14 آبان 1396 دیار آفتاب 15 آبان 1396 دیار آفتاب 16 آبان 1396 دیار آفتاب 17 آبان 1396 دیار آفتاب 18 آبان 1396 دیار آفتاب 19 آبان 1396 دیار آفتاب 20 آبان 1396 دیار آفتاب 21 آبان 1396 دیار آفتاب 22 آبان 1396 دیار آفتاب 23 آبان 1396 دیار آفتاب 24 آبان 1396 دیار آفتاب 25 آبان 1396 دیار آفتاب 26 آبان 1396 دیار آفتاب 27 آبان 1396 دیار آفتاب 28 آبان 1396 دیار آفتاب 29 آبان 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۵    
مسئول کتابخانه های شهرستان فراهان خاطر نشان کرد: بر اساس استاندارد برای هر 100 نفر جمعیت باید هشت متر مربع فضای کتابخانه ای داشته باشیم که در حال حاضر برای هر شهروند فراهانی 3 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، در پیامی، درگذشت پدر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به وی تسلیت گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۰    
اداره هواشناسی کشاورزی با صدور اطلاعیه ای، توصیه های 5 روزه هواشناسی از روز جمعه (امروز) تا روز سه شنبه (12 تا 16 آبان ماه) را به زارعان و باغداران مناطق مختلف کشور ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۰    
دیپلمات فرانسوی با اشاره به نقش قوی ایران در منطقه، همکاری و رایزنی تهران-پاریس در زمینه های تقویت صلح و ثبات منطقه ای را دارای اهمیت بالا دانسته و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در جدیدترین اسناد منتشره خود مدعی ارتباط سرکرده سابق القاعده با ایران شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیانیه پایانی دومین اجلاس خود بر ضرورت مقاومت در برابر اشغالگران فلسطین تأکید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
سرمربی تیم ملی با انتقاد از کمبود امکانات، گفت: پولی که متعلق به پاداش و حقوق بازیکنان بوده، برداشته و برای مصارف شخصی خرج کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
یک کارشناس سازمان غذا و دارو به تشریح و علت مقاوم شدن میکروب ها در فصل پاییز پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بین آمریکا و متحدان اروپایی اش درمورد مسئله هسته ای ایران شکاف به وجود آٖمده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اقدامات خرابکارانه آمریکا طی چند دهه اخیر ثابت کرد که این کشور یک شیطان بزرگ است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۰    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این نکته که آمریکا بزرگترین بدهکار دنیاست، گفت: قطع رابطه پولی با آمریکا، این کشور را به ورشکستگی اقتصادی می نشاند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۷    
بازیکن جوان نفت در مورد حمید درخشان ادعاهای عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد این سر مربی از قیافه او خوشش نمی آید!
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۲    
هر گاه که بحث مدیریت تهران مطرح شده اصلاح طلبان به افزایش هزینه شهر تهران و اخذ آن از شهروندان این شهر صحبت کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اشاره به این نکته که هزینه های جاری دولت در هفت ماه گذشته بارها بررسی شده است عنوان کرد: طبق آمارهایی که به دست آمده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۸:۵۲    
اموات به اذن خداوند به دیدار نزدیکان خود می آیند و از احوال آنان جویا می گردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۷    
استاندار مرکزی در سفر به ساوه ضمن بازدید از فعالیت شرکت کاوه فلوت تولید کننده شیشه ،شرکت پروفیل صفا و روند پیشرفت طرح انتقال لوله کشی آب به ساوه از سد کوچری بطور رسمی دو واحد تولیدی و خدماتی را در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۳    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مافیای خودروسازی در ایران مشغول تولید خودرو نیست بلکه شبه خودرو تولید می کند که بلای جان مردم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۶:۱۳    
استاندار مرکزی گفت: فعالیت شرکت رنو در ساوه که مورد حمایت 100 نماینده مجلس قرار گرفته است یکی از مهمترین فعالیتهای مهم اقتصادی استان است و معاون اول رییس جمهور نیز در این زمینه قول مساعدت داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۳    
ظلم زدایی و مبارزه با استکبار به عنوان یک مسئولیت دینی - سیاسی، جدی ترین آثار را در قیام ملل مستضعف علیه نظام ظالمانه حاکم بر جهان از خود به جای گذاشته است.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
در آستانه 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
نخست وزیر روسیه گفت: نظام مالی بین المللی باید به سمت تعادل پیش رفته و دیگر جایی برای دلار به عنوان ارز غالب وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
دبیر شورای نگهبان گفت: ما برای وجود نعمت عظیم اربعین و زائرین میلیونی آن باید شکرگزار درگاه الهی باشیم. هر قدمی که انسان در این راه می گذارد عبادت و مشمول ثواب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
سی 130 می تواند با فراغ بال و بدون نگرانی از بحث تهدیدات ضد هوایی یا هوایی، برای مدت زیادی روی هدف مورد نظر باقی مانده و در صورت لزوم بمب های خود را بر روی منطقه مورد نظر پرتاب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
سازمان سیا روز چهارشنبه در حالی نیم میلیون سند را با عنوان اسناد کشف شده از پناهگاه بن لادن منتشر کرد که مدیر اطلاعات ملی آمریکا ژانویه امسال اعلام کرده بود این پرونده بسته شده و دیگر سندی برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه انگلیس هفته آینده طی سفر به آمریکا قصد دارد نمایندگان کنگره آمریکا را به عدم لغو برجام یا عدم وضع تحریم های جدید علیه ایران ترغیب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۸    
کتاب تاریخ استان مرکزی امروز در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین با حضور برخی از مسئولین، رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۸    
همایش جهانی علمای مقاومت با عنوان وعده حق؛ فلسطین بین اعلامیه بالفور و وعده الهی عصر امروز به پایان می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: باید افکارعمومی دنیا نسبت به این موضوع آگاه شوند که اگر کسی بخواهد مشکل مردم ایران را حل کند، آمریکا تحریمش می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۳    
مجمع بسیجیان اراک در آستانه 13 آبان با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آحاد مردم و مسئولین ایران اسلامی را برای حضوری با شکوه در حماسه راهپیمایی روز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۳    
انار، این میوه ی پاییزی بسیار خوشمزه و دوست داشتنی را می توان یکی از لذت های بی نظیر سومین فصل سال نیز بشمار آورد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۳    
دست نوشته ای پر مفهوم و قابل تأمل در دیدار امروز دیدار دانش آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۸    
تولید ملی کلیدی که باید در قفل تولید داخل به گردش در آید اما محصولات خارجی حرکت روان این کلید را با موانعی جدی همراه ساخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۸    
دفن غیر اصولی پسماند، عدم خاک دهی به موقع و عدم نظارت بر منطقه دفن پسماند دیزآباد شهر خنداب علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع منجر به پخش زباله های کم حجم در محیط اطراف شده و چهره ای زشت را در منطقه به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۸    
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت:برای تملک اراضی، معارضانی وجود دارد که این امر نیازمند وجه نقد برای خرید اراضی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۳    
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تولید و پخش 2 مستند در حوزه دفاع مقدس استان، گفت: برای ساخت 10 مستند با شبکه افق مذاکره شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۸    
غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون هوای اراک در روز پنج شنبه 11 آبان ماه، بیش از حد مجاز است و هوای این شهر برای دومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعمال محدودیت های ترافیکی در تعدادی از خیابان های شهر اراک در روز 13 آبان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۸    
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 13 آبان را روز نماد ضد استکباری و استعماری انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز یادآور سه اتفاق مهم و تاریخ ساز در انقلاب اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۸:۳۸    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از ارائه خدمات گسترده و متفاوت اصناف استان مرکزی به زائران اربعین حسینی برای اولین بار خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۸:۲۸    
درختان سرسبز کوچه باغ های محلات این روزها با به نیمه رسیدن پاییز و سردی هوا با پوشیدن رخت زرد و قرمز به استقبال خزان رفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۰۸:۲۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند از کاهش 90 درصدی سطح حریق در مراتع و عرصه های طبیعی شهرستان شازند از ابتدای سال تاکنون خبر داد.