پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 12 دی 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 دی 1396 دیار آفتاب 2 دی 1396 دیار آفتاب 3 دی 1396 دیار آفتاب 4 دی 1396 دیار آفتاب 5 دی 1396 دیار آفتاب 6 دی 1396 دیار آفتاب 7 دی 1396 دیار آفتاب 8 دی 1396 دیار آفتاب 9 دی 1396 دیار آفتاب 10 دی 1396 دیار آفتاب 11 دی 1396 دیار آفتاب 12 دی 1396 دیار آفتاب 13 دی 1396 دیار آفتاب 14 دی 1396 دیار آفتاب 15 دی 1396 دیار آفتاب 16 دی 1396 دیار آفتاب 17 دی 1396 دیار آفتاب 18 دی 1396 دیار آفتاب 19 دی 1396 دیار آفتاب 20 دی 1396 دیار آفتاب 21 دی 1396 دیار آفتاب 22 دی 1396 دیار آفتاب 23 دی 1396 دیار آفتاب 24 دی 1396 دیار آفتاب 25 دی 1396 دیار آفتاب 26 دی 1396 دیار آفتاب 27 دی 1396 دیار آفتاب 28 دی 1396 دیار آفتاب 29 دی 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۰    
مربی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی از اعزام تیم ملی هاکی سالنی کشور به تورنمنت بین المللی اتریش و حضور دو ورزشکار و یک مربی استان مرکزی در ترکیب این تیم خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۵    
یک فوق تخصص روماتولوژی با بیان اینکه دلایل بسیاری در ایجاد پوکی استخوان نقش دارند، گفت: تغذیه نامناسب یکی از دلایل ایجاد پوکی استخوان در افراد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۰    
صبح امروز مردم فراهان با حضور در خیابان های مرکز شهر، علیه اغتشاشگران راهپیمایی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۵۰    
معدن فیروزه ی نیشابور در 53 کیلومتری شمال غربی نیشابور و از جمله معادن عمومی این شهر می باشد.میزان ذخیره فیروزه این معدن حدود 8 هزار تن است و سالانه 40 تن مجوز استخراج دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۵۰    
چندتن از آشوب گران فتنه گر شامگاه دوشنبه یازدهم دی ماه با حمله به بقاع متبرکه استان مازندران، امامزاده سیدگل عمو و سیده سکینه روستای ایوک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به ترامپ توصیه کرد به جای هدر دادن وقتش در ارسال توئیت های بیهوده و توهین آمیز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۵    
وزیر کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما امروز به یک تغییر جهادی نیازمندیم، گفت: اگر می خواهیم از پس بیکاری بر آییم، باید جهادی کار کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۵    
شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ضمن بررسی مسائل و اخبار داخلی و بین المللی در رابطه با حوادث اخیر برخی از شهر ها اطلاعیه ای صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۵    
گاردین: لاشخورهای سیاسی در آسمان ایران به پرواز درآمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۵    
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل می گوید ترامپ باید ضمن بازگرداندن تحریم های تعلیق شده ایران و اعمال تحریم هایی جدید، از تاریخ درس بگیرد و دیگر مانند ماجراهای لهستان و عراق ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۰    
رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه انتقادات مردم در حوزه اقتصادی به حق است و باید برای رفع آن کوشید، گفت: مخالف افزایش قیمت بنزین هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۰    
قیمت هر شانه تخم مرغ فله در بازار مصرف با کاهش 2 تا 6 هزار تومانی در مقایسه با یک هفته قبل به 14 هزار تومان رسید، هر عدد از این محصول نیز 500 تومان به فروش می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۰    
کاخ سفید در ادامه مداخلات آمریکا در امور داخلی ایران، کشورمان را به اعمال تحریم های بیشتر تهدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: می دانیم چرا این رأی را برای دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی علیه پرسپولیس صادر کردند و من از این رأی خیلی ناراحتم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۰    
رییس جمهور با اشاره به اینکه برنامه های موشکی و دفاعی ایران هرگز ناقض قطعنامه های بین المللی نیست، گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
علی اکبر ولایتی با تاکید بر اینکه آمریکا و مزدورانش آرزوی نابودی جمهوری اسلامی و ملت ایران را به گور می برند گفت: آشوب های پیش آمده از خارج کشور مدیریت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
فرمانده ناجا گفت:لیدر ها و عناصر اصلی آشوب ها تحویل مراجع قضایی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
این مقاطع بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیچ تاریخی است. ملت ایران این همه شهید داده و تلاش کرده و این مرحله رسیده است، مشکلات زیادی هم داریم، اما این ملت می تواند مشکلات خود را حل کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
پس از مسدود کردن کانال آمدنیوز ظرف چند روز گذشته، تلگرام با وجود ادعایش مبنی بر پایبندی به قوانین، قانون خود را زیر پا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
جمعی از خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت واشنگتن خواستار نشست فوری شورای امنیت برای بررسی تحولات ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۵:۳۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج) قاتل شهروند درودی را دستگیر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۷    
مردم شهرستان فراهان همچون دیگر هموطنان کشور اغتشاشات اخیر و تخریب بیت المال و تضعیف نظام و انقلاب را محکوم کردند و راه پیگیری مطالبات را در چارچوب قانون بیان کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۷    
شهروندان دلیجانی معتقدند عده ای فرصت طلب و معاند نظام می خواهند از مشکلات مردم به نفع خودشان استفاده کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۷    
مردان و زنان شهرستان اراک ضمن پیوستن به کمپین فتنه جدید-هوشیار باشیم شورش های خیابانی معاندین را محکوم کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی دولت گفت: اعتراض حق شهروندان است و آنها می توانند در چارچوب قانون اعتراض کنند، اما اعتراض با اغتشاش فرق دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۷    
ده ها تجمع اعتراضی کارگری، صنفی و اجتماعی در 9 ماهه اخیر در نهادهای امنیتی و قضائی ثبت شده و هیچ کدام مجوز برگزاری نداشته اند. در هیچ یک از این اجتماعات شعار ساختارشکنانه داده نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۷    
مهران رجبی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به پرچم ایران گفت: اصولا هر اتفاقی که توسط بیگانگان تایید بشود محکوم به مرگ است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: در قضایای چند روز اخیر، دشمنان ایران با ابزارهای گوناگونِ در اختیارشان از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۲    
در شرایطی که وزارت ارتباطات تلگرام را فیلتر کرده است برخی از شبکه های داخلی کانال های ضد نظام را تبلیغ کرده و آموزش گذشتن از سد فیلترینگ را منتشر می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به اغتشاشات اخیر در اراک گفت: ایجاد نا امنی در شرایط اقتصادی اخیر که حتی کسبه جرأت باز کردن مغازه خود را ندارند، خسارات زیادی به اصناف اراک وارد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه تفرش گفت: مطالبات اقتصادی مردم به حق است ولی فرصت طلبی و تخریب اموال عمومی پسندیده نیست؛ باید هوشیار بود چراکه دشمن با شبکه سازی در داخل به دنبال اقدامات آشوب گرانه با هدف دستیابی به خواسته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۱    
راهپیمایی پرشور مردمی علیه فتنه اخیر استکبار و اغتشاشات اخیر آنان فردا چهارشنبه در اراک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۰    
احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی طی بیانیه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر از مردم برای حضور در تجمع علیه این اغتشاشات دعوت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۰    
یک کارشناس سیاسی گفت: شرایط اخیر کشور و فعالیت برخی از رسانه های معاند ضرورت ایجاد شبکه اینترنت ملی را به منظور جلوگیری از جریان سازی رسانه های معاند دو چندان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
شهید قاسم رُست ارادات خاصی به حضرت زهرا(س) داشت و گمنامی او با نام حضرت زهرا(س) گره خورده بود، چراکه پیکر این شهید بزرگوار پس از گذشت سال ها همچون فرمانده خود حاج احمد متوسلیان به وطن بازنگشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: امنیت و آرامش اولین شرط اجرای هر اقدامی برای بهبود وضعیت کشور است تا در این فضا بتوان اقدامات لازم برای رفع مشکلات را اتخاذ، ساماندهی و اجرایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
مردم اراک در اقدامی خودجوش در مخالفت با تجمعات غیرقانونی و ساختارشکنانه روزهای اخیر، روز چهارشنبه تجمعی در اراک برگزار می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری بخشی از جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای اولین بار به میزبانی استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۵    
در اغتشاشات اخیر، آشوبگران یک خودروی آتش نشانی را از روی پل هوایی راه آن دورود خلاص کردند، خودرو در سرازیری راه افتاده و خودروری پرایدی که 2 نفر سرنشین داشت را زیر گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۰    
دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر نقش کارفرهنگی و تربیتی در جامعه گفت: بعضی از مسئولین عامل مستقیم یا غیر مستقیم خرابی به جای آبادانی هستند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۵    
مردم شهرستان شازند با اشاره به اینکه حساب اغتشاشگران از مطالبات به حق مردم جداست، گفتند: دست ضدانقلاب در آشوب های خیابانی به وضوح نمایان است. مردم هوشیارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۰    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ناکارآمدی عمدی اقتصادی؛ جرقه اول برای شروع نارضایتی های مردم گفت: دشمنان قصد دارند که آنچه که در سوریه شکل گرفته در ایران هم پیاده کنند مردم باید هوشیار باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی دوازدهم دی ماه به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.