جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 1 دی 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 دی 1397 دیار آفتاب 2 دی 1397 دیار آفتاب 3 دی 1397 دیار آفتاب 4 دی 1397 دیار آفتاب 5 دی 1397 دیار آفتاب 6 دی 1397 دیار آفتاب 7 دی 1397 دیار آفتاب 8 دی 1397 دیار آفتاب 9 دی 1397 دیار آفتاب 10 دی 1397 دیار آفتاب 11 دی 1397 دیار آفتاب 12 دی 1397 دیار آفتاب 13 دی 1397 دیار آفتاب 14 دی 1397 دیار آفتاب 15 دی 1397 دیار آفتاب 16 دی 1397 دیار آفتاب 17 دی 1397 دیار آفتاب 18 دی 1397 دیار آفتاب 19 دی 1397 دیار آفتاب 20 دی 1397 دیار آفتاب 21 دی 1397 دیار آفتاب 22 دی 1397 دیار آفتاب 23 دی 1397 دیار آفتاب 24 دی 1397 دیار آفتاب 25 دی 1397 دیار آفتاب 26 دی 1397 دیار آفتاب 27 دی 1397 دیار آفتاب 28 دی 1397 دیار آفتاب 29 دی 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۸    
پرسپولیس تیرش را رها کرده تا شاید بتواند یکی از بهترین مدافعان فعلی ایران و حتی آسیا را جذب کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۹    
آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۹    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام وام قرض الحسنه شهریه به دانشجویان دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی تا 15 دی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق، خطرپذیری قاچاق را افزایش می دهد و به نوعی از تولید داخل حمایت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۹    
یارانه ها و احتمال افزایش آن موضوعی است که این روزها دهان به دهان می چرخد به خصوص اینکه رئیس دولت قبل اعلام کرده بود که می توان یارانه ها را به نفری 900 هزار تومان افزایش داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان گفت: دستورات لازم جهت شناسایی و ایمن سازی مدارس صادر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۴    
عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: کارخانجات قیر کشور تعطیل شده اند و صادرکنندگان قیر بلاتکلیف هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۳    
خروج نیروهای آمریکایی از سوریه اگر یک فریب تاکتیکی باشد یا به سیاست راهبردی این کشور تبدیل شده باشد،در هر دو صورت یک معنا را به ذهن متبادر می کند و آن شکست های متوالی طرح و برنامه آمریکا در سوریه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز همه دنیا واقف به اقتدار و صلابت ایران اسلامی است و دشمنان می دانند که قدرت جمهوری اسلامی شکست ناپذیر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۲    
نماینده مردم محلات و دلیجان در یادداشتی ریشه مشکلات امروز کشور را دوری از عمل به قانون دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۲    
رئال مادرید با غلبه بر العین برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان را کسب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۲    
سرمربی استقلال فقط حاضر است کیفیت دروازه بان جوان تیمش را با یک بازیکن مقایسه کند، دروازه بان اول تیم ملی و پرسپولیس.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۲    
پرسپولیسی ها تصمیم دارند در دبی از الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۲    
صورت اصلاح نکرده و چشم هایی که خشم درونش از دور کاملا پیداست؛ تصاویری از کی روش در تمرین تیم ملی حسی نه چندان ناآشنا، چیزی که پیش از تورنمنت ها از درون این مرد سرسخت زبانه می کشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۰    
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک با حضور در صحن شورای شهر به ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری درزمینهٔ آمادگی برای ورود به فصل زمستان پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خودرو پارس تندر و دنا بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته به ترتیب به قیمت 88 و 81 میلیون تومان معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۵    
محمدباسط درازهی در حالی عنوان نماینده ناظر بر تخلفات علمی در مجلس را یدک می کشد که براساس اسناد منتشر شده وی به عنوان یک سارق علمی شناخته شده است!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۵    
در حالی رزمایش پیامبر اعظم 12 به پایان رسید که کاربران توییترفارسی از اقتدار سپاه جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جزئیاتی از بودجه سال 98 کل کشور را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۰    
طی هشت ماه ابتدای سال جاری، شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی نسبت به دوره مشابه سال قبل، معادل 22.8 درصد افزایش داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره دوستی دانشگاه شریف و ایستگاههای زمینی آن طراحی و ساخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۰    
از آغاز بحران سوریه در 2011 تاکنون که این کشور در آستانه پیروزی کامل بر تروریسم قرار دارد، بسیاری از سران جهان لحن خود را در قبال دمشق تغییر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
خودرو سازان در روز های گذشته با جنجال زیاد بر این موضوع تأکید کرده بودند که بر اساس توافق صورت گرفته قیمت خودرو از سوی خودرو سازان 5 درصد زیر قیمت بازار تعیین شده بود و عجیب تر اینکه وزیر صنعت بعد از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
درحالی رسانه های اصلاح طلب سعی کردند خبر انتصاب داماد رئیس جمهور در وزارت صنعت را تکذیب و افکارعمومی را منحرف کنند اما پایگاه اطلاع رسانی دولت با انتشار رسمی این خبر همه ادعاهای این رسانه ها را تکذیب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه هفته جاری هفتمین بازی اش را مقابل فلسطین انجام می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
دعوای داخلی در دولت بر سر افتضاح سیاست تک نرخی کردن دلار که با نام دلار جهانگیری شناخته شده است، حالا بالا گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال ارائه لایحه پیشنهادی دولت به به مجلس در روز(یکشنبه 2 دی) خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
یک دانشمند ایرانی همراه دو محقق دیگر با الهام از اریگامی نوعی ماهیچه مصنوعی ابداع کرده که به اندازه ماهیچه انسان قدرتمند است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
نام علیرضا جهانبخش در میان 8 ستاره لیگ برتری حاضر در جام ملت های آسیا 2019 قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
در پی عدم توافق نمایندگان مجلس سنا بر سر بودجه فدرال که شامل بودجه موردنیاز برای ساخت دیوار مکزیک بود، دولت ترامپ مجددا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
بر اساس اعلام صرافی های بانکی، دلار در روز اول زمستان به کانال 9 هزار تومانی بازگشت و به قیمت 9990 تومان فروخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۵    
بالگردهای کبرای هوانیروز سپاه پاسداران به دوربین های پیشرفته و بومی RU-290 تجهیز شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت:در چند سال گذشته درصد پوشش ثبت وقایع هویتی پیشرفت قابل توجهی داشته و به حدود 99/6 درصد رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
معاون امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: آموزش وپرورش موظف است ظرف ده روز آینده با تشکیل گروهی گزارش دقیقی از وضعیت ایمنی سیستم های گرمایشی مدارس با محوریت تعیین تعداد مدارس استفاده کننده از بخاری های ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه های اتومبیل در هفته گذشته در شهرستان اراک اجرا و 15 واحد صنفی متخلف در این طرح پلمپ شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران پلیس آگاهی استان چهار نفر از اعضا باند کیف قاپی با 10 فقره سرقت در اراک شناسایی و دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
دادستان کل کشور در پاسخ به شایعات درباره انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه گفت: این موضوع فعلا در حد مطرح شدن در فضای مجازی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
در طی هفته های گذشته، به واسطه تمهیدات اجرایی شده، نرخ ارز با روند نزولی همراه شد، اما در شرایطی که بسیاری، ریشه گرانی ها را در افزایش نرخ ارز بیان می کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در شرایط فعلی هم میزان ازدواج ها و هم میزان فرزندآوری در کشور کاهش یافته، سالانه بین 5 تا 7 درصد از میزان ازدواج ها کم شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
در نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مغایرت حق شرط های مصوب مجلس در لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT با بند 22 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بند 8 حوزه خارجی سیاست های کلی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: افرادی که کارت ملی قدیمی شان تا پایان سال 96 اعتبار دارد و نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند خود ثبت نام کرده و کارت خود را دریافت نکرده اند طی هفته جاری مهلت دارند اقدام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۰    
ثبت نام کارت سوخت المثنی که از روز شنبه 3 آذر ماه آغاز شد، پس از 27 روز فعالیت، امروز 1 در ماه در روز پایانی خود قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، گفت: 8 اثر تاریخی در شهرستان های اراک، ساوه و زرندیه تعیین عرصه و حریم می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 7 اقامتگاه بومگردی با سرمایه گذاری بالغ بر 25 میلیارد ریالی توسط بخش خصوص به مناسبت چهل سالگی انقلاب در دهه فجر 97 به بهره برداری می رسند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را شکستی دیگر برای آمریکا در منطقه دانست و گفت: تمامی راهبردهای آمریکا مقابل جمهوری اسلامی در منطقه شکست خورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان محلات از پیش بینی برداشت 4 هزار تن چغندرقند از 66 هزار هکتار زمین های زیر کشت در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
دیروز در پی اختلاف مرزی و اقدام تجاوزکارانه ارتش متجاوز دشمن، افسری از ارتش لبنان در اقدامی کم سابقه در نیم متری دشمن، اسلحه خود را به روی آنها گرفت و آنها را به عقب راند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
سید عطاالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در صفحه شخصی خود در توییتر درباره خروج نظامیان آمریکا از خاک سوریه اظهار نظر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
عقلانیت مرسومِ دولتِ پنهان در اطراف ترامپ به حداقل رسیده و احتمالاً بدنه دستگاه های امنیتی و نظامی باقدرت بیشتر مقابل سیاست های ترامپ خواهد ایستاد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: سایپا و ایران خودرو به جای ثبت نام های جدید به تعهدات گذشته خود عمل کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۵    
هافبک ازبک فصل پیش آبی ها بعد از نیم فصل دوری به این تیم بازگشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۵    
رسانه های آمریکا گزارش دادند قانونگذاران این کشور نتوانسته اند بر سر درخواست رئیس جمهوری کشورشان برای تأمین بودجه احداث دیوار حائل در مرز مکزیک به توافق برسند و به همین دلیل دولت فدرال از ساعاتی دیگر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۵    
حمید رضا باقری درمنی که به جرم افساد فی الارض با تشکیل شبکه کلاهبرداری ، رشا و ارتشا به ا عدام محکوم شده بود بامداد امروز به دار مجازات آویخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۰    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: درباره واگذاری سرخابی ها صحبت هایی مطرح بود، بالاخره واگذار شود یا نشود؟ کمیسیون فرعی، اصلی و در نهایت دولت حمایت کرده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۰    
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ 1 دی را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی محورهای مواصلاتی استان مرکزی طی 24 ساعت گذشته 6 کشته و مجروح برجا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۰    
امام جمعه ساوه غرور، طمع ورزی و دنیاطلبی را از آفات تهدیدکننده نمایندگان دانست و گفت: وقتی مسئولی منفعت طلب باشد، چشم نظارتش بر بعضی تخلفات بسته می شود و با متخلفان کنار می آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (شنبه، یکم دی ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.