پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 17 دی 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 دی 1397 دیار آفتاب 2 دی 1397 دیار آفتاب 3 دی 1397 دیار آفتاب 4 دی 1397 دیار آفتاب 5 دی 1397 دیار آفتاب 6 دی 1397 دیار آفتاب 7 دی 1397 دیار آفتاب 8 دی 1397 دیار آفتاب 9 دی 1397 دیار آفتاب 10 دی 1397 دیار آفتاب 11 دی 1397 دیار آفتاب 12 دی 1397 دیار آفتاب 13 دی 1397 دیار آفتاب 14 دی 1397 دیار آفتاب 15 دی 1397 دیار آفتاب 16 دی 1397 دیار آفتاب 17 دی 1397 دیار آفتاب 18 دی 1397 دیار آفتاب 19 دی 1397 دیار آفتاب 20 دی 1397 دیار آفتاب 21 دی 1397 دیار آفتاب 22 دی 1397 دیار آفتاب 23 دی 1397 دیار آفتاب 24 دی 1397 دیار آفتاب 25 دی 1397 دیار آفتاب 26 دی 1397 دیار آفتاب 27 دی 1397 دیار آفتاب 28 دی 1397 دیار آفتاب 29 دی 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
وزیر آموزش وپرورش در قالب توئیتی تاکید کرد: وزارت آموزش وپرورش هم در گسترش بی رویه موسسات به اصطلاح کمک درسی و وضع فعلی مقصر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
طی سالهای اخیر، عملیاتهای واکنش سریع محور مهمی از جنگها را تشکیل داده و هر نیرویی که بتواند این اقدام متجاوز را کاهش دهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
یوزها گام نخست در جام ملت های آسیا را محکم برداشتند و با تفاضل گل مثبت 5 به صدر جدول گروه D تکیه زدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
سرمربی پرسپولیس گفت: بهاروند، علوان زاده، عباسیان و منشا از پرسپولیس جدا شده اند و در مرحله توافق با گودینی هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: من نمی دانم این باید قهرمان شویم را کی به ایران آورد!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از گزارش جراید درباره تصمیم وی مبنی بر خارج کردن نیروهای نظامی آمریکا از سوریه ادعا کرد این کار با سرعتی مناسب و به صورت مدبرانه انجام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتشار برخی ادعاها درباره شکنجه یکی از کارگران بازداشتی شرکت هفت تپه، به دادستان کل دستورداد با اعزام تیمی مستقل به منطقه، ابعاد مختلف این حادثه را بررسی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل یمن موقعیت های زیادی به دست آوردیم و می توانستیم بیشتر از پنج گل به ثمر برسانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۲    
اینستاگرام انواع و اقسام بزهکاری های فرهنگی و اجتماعی را شاهد هستیم. رقابتی مبتذل برای دیده شدن در این شبکه اجتماعی بوجود آمده است که سبب شده انواع و اقسام این ناهنجاری و بی هنجاری را در این شبکه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
دادستان کل کشور با ارسال نامه ای به تمامی دادستانی های استانی اعلام کرد تا زمان تدوین دستورالعمل مشترک نظارت شهرداری ها بر تاکسی های اینترنتی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
سردار مهر علی باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در ارتباط با قانون معافیت ورزشکاران از خدمت سربازی اظهار داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم پرسپولیس توضیحات شفاف و دقیقی را درباره مهاجم آینده این تیم ارائه کرد و گفت: انتظار دارم بودیمیر خیلی راحت و سریع خودش را با نحوه کار ما تطبیق دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
سازمان هواشناسی کشور برای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، موج جدید "بارش برف و باران" در 14 استان کشورمان پیش بینی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
یک روزنامه صهیونیستی با توصیه به کابینه رژیم صهیونیستی برای الهام گرفتن از سند جدید چشم انداز 50 ساله ایران، اذعان کرد ایران پیچیده تر و قدرتمندتر از آن است که بتوان شکستش داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۱    
انتشار خبر انتصاب داماد مسعود پزشکیان به عنوان قائم مقام شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی از زیرمجموعه های وزارت کار، با واکنش تند کاربران توییتر فارسی روبرو شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موضوع پایش باقی مانده سموم در محصولات غذایی در استان مرکزی به صورت پایلوت در مورد 8 محصول کشاورزی در دست اقدام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تدوین برنامه ای برای اصلاح ساختار بودجه کشور با هدف کاهش هزینه ها و حمایت از برنامه های اقتصاد مقاومتی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
مورخ انقلاب گفت: موضوعی که امروز دنبال می شود و برخی به دنبال کشف حجاب و یا حجاب اختیاری یا اجباری هستند کاملاً غلط است و وقتی حدود 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای داده اند یعنی باید قانون اسلام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: داعش در حال جاگیر شدن در افغانستان و حضور در آسیای میانه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
سریال استعفاها در دولت دوازدهم از وزیر راه و شهرسازی در اواخر مهر آغاز شد و پس از وی دستیار اقتصادی رئیس جمهور و وزیر بهداشت نیز استعفا کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۶    
بیش از 600 تشکل، کانون و انجمن دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور طی نامه ای به رئیس جمهوری درباره خصوصی سازی آموزش و پرورش نوشتند: اگر سر سوزنی خود را مدیون معلمان خود و جامعه فرهنگیان کشور می دانید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۸:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هر دستی که پشت پرده ولنگاری فضای است خیانتی غیرقابل بخشش به کشور، نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران انجام می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۱    
مسئول حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توجه به آخرین ابلاغیه از فرماندهی کل سپاه و فرمانده بسیج مستضعفین اجلاسیه اصلی کنگره شهدای استان از اردیبهشت ماه به مهر ماه سال آینده انتقال یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۱    
حجاب برای زن به معنای ذلت عصمت حفظ اوست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مجوزهای 120 هزار تومانی برای شکار چهار پرنده عملا چراغ سبز به شکارچیان برای شکار پرنده ها و گونه های نادر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
نماینده مردم قم در مجلس ضمن تشریح با بیان اینکه استانی شدن انتخابات به نفع مردم نیست، گفت: اجرایی شدن این لایحه باعث حضور نمایندگان جریان های خاص و افراد پرنفوذ به مجلس می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل اخلال در نظام ارزی کشور در استان های قزوین و آذربایجان شرقی را دستگیر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در سفرم به افغانستان دو نماینده آمریکا به بنده مراجعه کردند و گفتند آمریکا می خواهد با شما مذاکره کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
JCPOA مخفف عبارت برنامه جامع اقدام مشترک یا همان توافق جامع اتمی است که به برجام شهره است و با پیوست مشتقات، مهمانان ناخوانده ای برای زبان فارسی به شمار می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز آقازاده و غیرآقازاده نمی شناسیم، تعهدی با مردم بسته و سوگند یاد کرده ایم که با این موارد برخورد کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۶    
بحران مالی در تیم فوتبال استقلال شکل گرفته و اعتراض بازیکنان را در روز های اخیر به همراه داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۶    
جراح مغز، اعصاب و ستون فقرات درباره درمان دیسک کمر توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۶    
چهره بدون پوشش مرد شیطان صفت که تعدادی کودک و زن را مورد آزار و اذیت قرار داده، منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات کارآگاهان پلیس استان، یک باند سرقت منزل منهدم و به 23 فقره سرقت منزل در شهرستان اراک اعتراف کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۱    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با وانت پیکان در جاده سیان شهرستان خمین، یک کشته برجای گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۱    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان همراهی و همدلی بین رسانه ها و نیروی انتظامی را لازمه پرداخت به مطالبات مردمی دانست و تصریح کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصولاً حذف صفر پول ملی اقدامی محتوایی نیست بلکه اقدامی شکلی و نمادین است و نمی تواند راه حلی برای اقتصاد مریض ایران باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶    
سال 2019 سال عدم قطعیت های بزرگی خواهد بود که موجب تشدید اختلافات بین دو حزب بر سر بازارها و نظامی گری شده و مانع هر چرخش قطعی در سیاست های راهبردی خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: تنها فاصله نیم ساعته بین ارسال و تکثیر سؤالات امتحان نهایی وجود دارد و امکان لو رفتن سؤالات وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶    
دوره ی موسوم به کشف حجاب، یکی از مهم ترین برهه های تاریخ فرهنگی ایران معاصر را شکل می دهد که سنگ بنای شکل گیری نظامی فاسد از حیث اخلاقی و فرهنگی و رشد نسلی در معرض آلودگی را گذاشت که با بهانه هایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶    
سخنگوی سابق وزارت جهاد کشاورزی گفت: پنهان کاری در شرکت های دولتی زیاد است و دولت از آنها برای وصله و پینه کردن کاستی های خود استفاده می کند و در واقع قلک پنهان دولت هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶    
در صورت وابستگی کشور به واردات گندم ، برای خرید 10 میلیون تن گندم با ارز دولتی، باید حدود 21 هزار میلیارد تومان هزینه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت های بزرگی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه پزشکی در کشور حاصل شده است. این درحالیست که بهداشت و درمان کشور در سال های قبل از انقلاب اسلامی شرایط مناسبی نداشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۱    
میدان ارگ قدیم ترین میدان شهر اراک و یکی از قدیم ترین پدیده های معماری این شهر در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
پوری حسینی در حالی چند وقتی است که درگیر مطالبه افکار عمومی در خصوص کارنامه ناموفق خود در واگذاریها و نیز خرید پر سروصدای مجتمع گوشت اردبیل است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
میزان بدهی دولت به بخش های مختلف از 205 هزار و 820 میلیارد تومان در اسفند 94 به 333 هزار و 889 میلیارد تومان در خرداد 97 رسیده و همچنین کل بدهی دولت و شرکت های دولتی به عدد 565 هزار و 433 میلیارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
درصورتی که موافقان پیوستن به توافق پاریس بر غیر الزام آور بودن توافق پاریس تأکید می کنند، اما مطابق بند 2 ماده 4 این توافق نامه، اجرای تعهدات کشورها در سند مشارکت ملی (NDC) الزام آور خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
احتمال دارد با توجه به مشکلات ایجاد شده درباره صادرات غذا به ایران توسط شرکت های بین المللی و همچنین عدم تمایل اتحادیه اروپا به پرداخت هزینه نقض تحریم های آمریکا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۶    
این مطلب، پیشنهاد جالب امام جمعه ساوجبلاغ خطاب به دستفروشان را بیان می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۱    
مشاور مذهبی با اشاره به اینکه حجاب دارای سه بعد پوششی، رفتاری و گفتاری است گفت: معضل و آفت حال حاضر جامعه این است که حجاب پوششی داریم ولی حجاب رفتاری و گفتاری نداریم و جوانان را، حجاب گریز کردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۷:۲۱    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با سقوط تیم شهرداری ساوه به دسته پایین تر و تساوی سن ایچ ساوه به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور را که صبح امروز عرضه می شود، مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۷:۱۱    
نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۶:۴۶    
مهم ترین بازی از هفته پانزدهم رقابت های گروه اول لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با پیروزی تیم صدرنشین خوشه طلایی ساوه برگزار شد.