جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۲۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 18 دی 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 دی 1397 دیار آفتاب 2 دی 1397 دیار آفتاب 3 دی 1397 دیار آفتاب 4 دی 1397 دیار آفتاب 5 دی 1397 دیار آفتاب 6 دی 1397 دیار آفتاب 7 دی 1397 دیار آفتاب 8 دی 1397 دیار آفتاب 9 دی 1397 دیار آفتاب 10 دی 1397 دیار آفتاب 11 دی 1397 دیار آفتاب 12 دی 1397 دیار آفتاب 13 دی 1397 دیار آفتاب 14 دی 1397 دیار آفتاب 15 دی 1397 دیار آفتاب 16 دی 1397 دیار آفتاب 17 دی 1397 دیار آفتاب 18 دی 1397 دیار آفتاب 19 دی 1397 دیار آفتاب 20 دی 1397 دیار آفتاب 21 دی 1397 دیار آفتاب 22 دی 1397 دیار آفتاب 23 دی 1397 دیار آفتاب 24 دی 1397 دیار آفتاب 25 دی 1397 دیار آفتاب 26 دی 1397 دیار آفتاب 27 دی 1397 دیار آفتاب 28 دی 1397 دیار آفتاب 29 دی 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۰    
درخصوصی سازی ها شفافیت واهلیت رعایت نشده، پس اکثرخصوصی سازی ها خصوصی خواری ومفت خواری بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۱    
همزمان با برگزاری اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر و 6200 شهید استان مرکزی در شهرستان فراهان، فعالان فضای مجازی استان مرکزی توانستند با معرفی هشتگ #سنگر_سازان_بی_سنگر این هشتگ را جزو 10 ترند برتر توئیتر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۲    
ناگفته های سارق شیطان صفت از اقدامات غیرانسانی اش را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۲    
عکاس بزرگ جنگ و مستندساز برجسته ایران می گوید شلمچه بازگشت دوباره تاریخ به نقطه عاشورا و کربلا بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۲    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت گفت: آقایانی که د ر رأس مجلس هستند علی رغم اینکه لبخندهای ژکوند می زنند و دائما خود ر ا د ر یک فضای تحمل و سعه صدر نشان می دهند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۲    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از پیشینه ائتلاف اصلاح طلبان با جریان اعتدال برای حمایت از حسن روحانی در انتخابات های سال 92 و 96 گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۲    
روز چهارم مسابقات جام ملت های آسیا با برتری تیم های عراق و عربستان به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۲    
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که حقوق دو بازیکن پیشین تیم فوتبال این باشگاه را تا ماه آذر پرداخت کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۲    
برخی از فعالان بسیجی صبح امروز به دیدار سه تن از خانواده های شهید رفتند و از خانواده این شهدا تجلیل کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۷    
پازل مالک بدحساب آلومینیوم المهدی و شرکت هرمزال تنها بخشی از بازی خطرناکی است که به نظر می رسد در جریان است تا معادن و صنایع استراتژیک وابسته به آن را در کنار صنایع دیگری همچون قطعه و خودرو سازی را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی از برگزاری جشنواره ملی دانش آموزی رسانش در استان خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۵    
مشاور معاون اول رئیس جمهور با تکیه بر جایگاه ویژه صنعتی و کشاورزی استان عنوان کرد: ظرفیت صادرات این استان 4 الی 5 میلیارد دلار است و حد و حدود 1.5 میلیارد تعیین شده برای این استان کافی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش وپرورش با پایین دانستن سن آسیب های اجتماعی در کشور اظهار کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۹    
آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور استان مرکزی در مسابقات ورزشی کشور در سالن کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۹    
رئیس کمیته امداد فتاح با بیان اینکه 620 هزار خانوار جدید امسال تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند، گفت: خانوارهای شهری جدیدی که امسال مورد حمایت قرار گرفته اند، تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۴    
سراغ علی کاظمی را که می گیریم ما را به مغازه جمع وجوری راهنمایی می کنند. اینجا خبری از ویترین دل بازی که اجناس لوکس را به رخ مشتری بکشاند نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۴    
در همایش تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از خدمات آیت الله احمد جنتی تجلیل به عمل آمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تضعیف حقوق انتشارات و اهل فرهنگ قانع نشدند و او سومین کارت زرد را از مجلس گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۴    
رییس کل گمرک با اشاره به مصوبه هیات وزیران برای ترخیص 13 هزار خودروی مانده در گمرک،گفت:این مصوبه چهار ماه اعتبار داردو خودروهایی که تا تاریخ تصویب این مصوبه، وارد کشور شده باشد، مشمول هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۴    
سید محمد سادات اخوی در بیان علت سالها گوشه نشینی و انزوای خود از فضای ادبیات و مطبوعات با اشاره به تجربه تلخ شهرت و حضور در فضاهای فرهنگی می گوید نمی خواهد تکرار شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده ای به شهدای ما در کربلای 4 و 5 ایراد می گیرند، خجالت بکشید! امروز این همه به مردم فشار وارد شده است ولی عده ای هنوز به دنبال توافق با غرب هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۹    
جشنواره هنرهای تجسمی فجر پس از یک دهه برگزاری و در آستانه چهل سالگی انقلاب، همچنان منتقدانی دارد که معتقدند این رویداد نسبتی با انقلاب ندارد و موافقانی که هنوز به آن امید دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۸    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال تا به این لحظه بیش از 400 میلیارد زکات در کشور جمع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۸    
مشاور معاون اول رئیس جمهور از چند واحد تولیدی اراک بازدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۳    
طرح سه شنبه های مهدوی تلنگری برای استمرار یاد حضرت ولی عصر(عج) و تمرین انتظار توسط دانش آموزان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
چنبره حلقه مدیریتی در کنار روحانی و تصمیماتش و همچنین تاثیر گذاری های مؤثر در ساختمان پاستور باعث شده است که اصلاح طلبان بعد از 6 سال به روحانی بابت مشایی های اطرافش، هشدار بدهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع سراسری و گسترده گازوئیل یورو 4 در کشور خبر داد و گفت: هدف بزرگ این شرکت توزیع 100 درصدی گازوئیل یورو 4 در بخش حمل و نقل سراسر کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
دبیر مجمعع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از دولت میخواهم که بودجه نیروهای مسلح و امنیتی را کم نکنید و نکند در این شرایط حساس دچار غفلتی تاریخی بشویم. بنی صدر هم قبل از جنگ این اقدام را انجام داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
پایگاه خبری تحلیل فاکس اسپورت درباره پیروزی قاطع تیم ملی ایران مقابل یمن در دور نخست بازی های مرحله گروهی جام ملت های آسیا گزارشی فنی منتشر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
مدیر اداره آمار اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به بند (پ) ماده 10 احکام دائمی برنامه های توسعه کشور گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
وزیر اقتصاد در حاشیه نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل بنیادین در تعیین نرخ ارز همگی حاکی از سیر نزولی آن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
براساس مصوبه امروز مجلس، ساز و کار نظارت بر متخلفان قانون حمایت از تولید ملی تعیین شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به انتقادهای اصلاح طلبان نسبت به اظهارات اخیرش گفت: باز هم می گویم با اصلاح طلبان تند ائتلافی نداریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
نماینده ای که خود را وام دار رأی مردم می داند، متعهد به شنیدن حرف ها و دغدغه های آنان است اما شخصی که استانی انتخاب می شود و به مجلس راه می باید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق گفت: اگر پس از تسخیر موصل داعش به سامرا می رسید فتنه ای بزرگ شکل می گرفت اما با کمک ایران و تشکیل حشد الشعبی این اتفاق رخ نداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: این کاهش دما در شمال غرب، جنوب غرب، سواحل شمال و شمال شرق حدود 5 تا 10 درجه کاهش دما را خواهیم داشت البته این کاهش دما شمال غرب بیشتر و در جنوب غرب کمتر خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 7 میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۲    
شهردار ساوه گفت: به مناسبت دهه فجر، 16 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری ساوه افتتاح و کلنگ زنی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
نمایشگاه دستاوردها و کاربردهای فناوری فضایی با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات د ر محل پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس همه اقوام حاضر بوده و نقش داشتند و حتی از مذهب و ادیان مختلف در این انقلاب حاضر شدند دستاوردهای انقلاب یکی و صدتا و هزارتا نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
در حالیکه هزاران نفر از ثبت نام کنندگان محصولات دو خودروساز اصلی کشور همچنان در بلاتکلیفی تحویل خودروهایشان هستند، شرکت سایپا شرایط ویژه ای را برای نمایندگی های فروش
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی ثبت احوال کشور گفت: از دارنده رُندترین شماره ملی کشور خواستیم به مدیرکل ما در اصفهان مراجعه کند تا در آن جا برای مشکلاتش راهکاری پیدا شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: آنچه که سبب می شود از تحریم ها عبور و اتفاقات اقتصادی فعلی را که تبعات ان دامن مردم را گرفته حل کنیم، این است که روحیه جهادی میان مدیران رواج پیدا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۷    
صدای پای بهار با نجوای رساتری به گوش می رسد، در این میان با کاهش قدرت خرید مردم، ضرورت اتخاذ تدابیر مقتضی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه و کنترل بازار احساس می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۷    
یکی دیگر از اموری که بر پیچیدگی اوضاع می افزود و آن را باید یکی از ابعاد فتنه 88 محسوب کرد، برخی از مسئله سازی هایی بود که از سوی دولت انجام می شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۲    
فرمانده سپاه شازند گفت: دشمنان از تجهیزات نظامی کشور هراسان نیستند، بلکه از ایمان قوی ملت ایران می ترسند و همین مسئله خشم آن ها را بیشتر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: از ابتدای امسال تاکنون تصادفات فوتی درون شهری 100 درصد کاهش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۷    
سگ گردانی چه در خودرو و چه در سطح خیابان های اراک آن قدر زیاد شده که برخورد با این افراد به عنوان مطالبه ای مردمی درآمده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
ابرهای تیره زودتر از آنچه که ترامپ تصور می کرد در حال رسیدن به آسمان سرنوشت سیاسی او هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
بررسی لایحه بودجه 98 نشان می دهد، از 42 هزار میلیارد تومان اعتبارات متفرقه لحاظ شده در لایحه، فقط 4هزارمیلیارد تومان به یارانه ها تعلق دارد و همچنین اعتبارات متفرقه نهادهای خاص با کاهش 100 درصدی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۷    
پیروزی پرگل ایران برابر یمن بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت و همه آنها قدرت تیم کارلوس کی روش را ستودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توجه به بحث حرفه ای و قهرمانی در طول 40 سال گذشته باعث شده تا 1436 مقام آسیایی و جهانی در میدان ها مختلف ورزشی نصیب ورزشکاران استان شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۱۲    
فیلم کوتاه سوزن محصول جدید گروه هنری کات ، قرار است برای نخستین بار در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درآید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۷    
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خنداب از صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 78 درصد از جمعیت واجد شرایط این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۱۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (سه شنبه، هجدهم دی ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.