پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 دی 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 دی 1397 دیار آفتاب 2 دی 1397 دیار آفتاب 3 دی 1397 دیار آفتاب 4 دی 1397 دیار آفتاب 5 دی 1397 دیار آفتاب 6 دی 1397 دیار آفتاب 7 دی 1397 دیار آفتاب 8 دی 1397 دیار آفتاب 9 دی 1397 دیار آفتاب 10 دی 1397 دیار آفتاب 11 دی 1397 دیار آفتاب 12 دی 1397 دیار آفتاب 13 دی 1397 دیار آفتاب 14 دی 1397 دیار آفتاب 15 دی 1397 دیار آفتاب 16 دی 1397 دیار آفتاب 17 دی 1397 دیار آفتاب 18 دی 1397 دیار آفتاب 19 دی 1397 دیار آفتاب 20 دی 1397 دیار آفتاب 21 دی 1397 دیار آفتاب 22 دی 1397 دیار آفتاب 23 دی 1397 دیار آفتاب 24 دی 1397 دیار آفتاب 25 دی 1397 دیار آفتاب 26 دی 1397 دیار آفتاب 27 دی 1397 دیار آفتاب 28 دی 1397 دیار آفتاب 29 دی 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۱    
جدیدترین دور مراسم اشرافی به اصطلاح حراج آثار هنری تهران روز جمعه 21 دی در یکی از هتل های مجلل تهران برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۶    
رئیس گروه حفظ و احیا بناهای تاریخی میراث فرهنگی استان مرکزی از ثبت ملی سه اثر تاریخی منقول استان خبر داد و گفت: 2 صندوق و یک درب چوبی، جدیدترین آثار منقول ثبت شده استان هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
حمیدرضا مقدم فر گفت: اظهارات اخیر مبنی بر اینکه صنعت دفاعی و موشکی یادگار آیت الله هاشمی است، ناشی از نشناختن تاریخ موشکی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به وقوع کولاک برف در اغلب استان های کشور طی امروز و فردا اعلام کرد: به دلیل وزش باد امروز و فردا احتمال وقوع بهمن در جاده های ارتباطی استان های اردبیل، قزوین ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
سرمربی تیم ملی در پایان بازی برابر ویتنام به تمجید ویژه از بازیکن تیمش پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
تیم ملی فوتبال عربستان با برتری برابر لبنان صعود خودش را به مرحله حذفی جام ملت های آسیا قطعی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
مرکز پژوهش های مجلس ضمن پیش بینی محقق نشدن 66 هزار میلیارد تومان از درآمدهای نفتی و 7 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی درنظر گرفته شده در لایحه بودجه 98 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
ملی پوشان ایران با نمایشی منطقی و زدن دو گل آزمون موفق به برتری برابر ویتنام شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
برجام نه تنها موجب رونق اقتصادی نشد، بلکه حالا یک گزاره و عامل علیه امنیت ملی ایران نیز شده است. برجامی که قرار بود هم چرخ سانتریفیوژها و هم چرخ اقتصاد را بچرخاند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به مربی اعتراض نکردم بلکه نسبت به داور معترض بودم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
در پی اختلاف ترامپ و کنگره آمریکا بر سر تأمین بودجه ساخت دیوار مرزی با مکزیک 22 روز است دولت فدرال آمریکا تعطیل است و عملا این تعطیلی به طولانی ترین تعطیلی تاریخ این کشور بدل شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
مربی آلمانی استقلال کار خود در این تیم را رسما آغاز کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق می گوید تیم تحت هدایت کارلوس کی روش نقاط ضعف زیادی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۴    
بازیکنان تیم ملی پس از بازی مقابل ویتنام در دو گروه تقسیم شدند و بازیکنانی نظیر ترابی، انصاری فرد و نوراللهی در کنار بازیکنانی که مقابل ویتنام بازی نکردند ، به تمرین پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۵۳    
جوان 25 ساله اراکی به دلیل مسمومیت ناشی از گاز زغال در یک خودرو خودکشی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: فقر مهارتی را مشکل اشتغال کشور دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهارت آموزی لازمه حل مشکل اشتغال و رفع فقر مهارتی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۳    
جشن امضای کتاب اسم تو مصطفاست در کتابفروشی سفیران طلائیه اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۳    
دیدار دوم تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت های 2019 آسیا مقابل ویتنام با برتری مردان ایران به پایان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۳    
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با اشاره به اینکه توانمندی نیروهای مقاومت در دوران مقابله با آمریکایی ها بسیار والا بود، گفت: آمریکایی ها از ترس نیروهای مقاومت با لباس زنانه از سوریه فرار می کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۹    
جعفری دولت آبادی گفت: مطابق تحقیقات، بانک مرکزی نسبت به شرکت های لیزینگ و وزارت صمت در مورد کسانی که نمایندگی فروش خودرو دارند نظارت های کافی را اعمال نمی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۹    
در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخبی که طی یک هفته گذشته از دنیای حیات وحش گرفته شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۴    
فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز قیام تاریخ ساز مردم قم در 19 دی 1356 با هزاران نفر از مردم این شهر با بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه همراه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۴    
تیم ملی ایران در اولین دیدار جام ملت های 2019 آسیا در امارات موفق شد تیم ملی یمن را با 5 گل در هم بکوبد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۴    
وقتی عدم اثرگذاری برجام بر اقتصادی کشور بر همگان روشن گشت، برخی مسئولان دولتی در اظهار نظرهایی مدعی شدند که برجام توانست سایه جنگ را از ایران دورن کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۹    
درستی گفت: تثبیت نسبی کاهش قیمت دلار، نرخ تلفن همراه را در برخی از برندها 15 تا 20 درصد کاهش داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۹    
محمدحسین صفارهرندی وزیر ارشاد دوران فتنه 88 جزئیات جدیدی از جلسه میرحسین موسوی با رهبر معظم انقلاب را پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عملکرد بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات ضعیف است گفت: از بانک های عامل درخواست تسریع در روند بررسی و پرداخت طرح ها را داریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید دو هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه بندی را به سقف اول بودجه برگردانیم تا حداقل با این رقم اندک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۹    
به بهانه روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار همراه با پرستاران بیمارستان ولیعصر(عج) اراک شدیم تا گوشه ای از خدمات این عزیزان را به تصویر بکشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: در شرایط عادی پلاسمای داخلی ظرفیت تأمین 100 درصدی داروی فاکتور 9 و (IVIG) کشور را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
دبیر علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی ایران، ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه درمان سکته های مغزی در کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس میانگین دریافتی ها، می شود بر مبنای مدل پلکانی، حقوق ها را افزایش داد که این روش در سال گذشته هم اجرایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان که روز گذشته توسط وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا مطرح شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
در انتصابات فامیلی شایسته سالاری رنگ می بازد و خویشاوندسالاری تقویت می شود؛ امری که علاوه بر تضعیف عملکرد دولت، نارضایتی عمومی را هم به دنبال دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۹    
شرکت سایپا افزایش 30 درصدی را بر قیمت انواع خودروهای خود اعمال کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت گفت: وقتی مسئولین کشور سراغ اشرافیگری بروند قدرت اداره کشور را از دست داده و دیگر نمی تواند برای مردم خود دلسوزی کند چرا که چشم و دل او را مادیات می پوشاند و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۹    
منابع خبری از وقوع انفجار در پایتخت فرانسه و زخمی شدن چند تن در پی آن خبر می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۹    
در این پیام آمده است: هم اکنون خیل عظیمی از دانشجویان دیروز، در کشور به کارهای بزرگ سرگرمند و لذت خدمت به پیشرفت دانش و فناوری در میهن خود را با همه ی وجود حس میکنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۴    
در اقدامی عجیب، وزارت نیرو برای انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اقدام به درج آگهی دعوت به همکاری کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:عقب افتادن کارانه ها یکی از مشکلات عمده پرستاران بخش دولتی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته مردی 61 ساله به علت نقص فنی بخاری دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۹    
حضور جوانان مؤمن در عرصه فضای مجازی کم از حضور جوانان در دفاع مقدس نیست و دستاوردهای حضور مؤثر در این عرصه می تواند به پیروزی های بزرگ منجر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۴    
از ساعاتی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی اش در کانادا دست به دست می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۹    
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد پس از استعفای رئیس بانک جهانی، دختر رئیس جمهور آمریکا یکی از گزینه های ریاست این بانک است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸    
با وجود سرمای هوا و خواب زمستانی گیاهان حیات گل های بهاری در زیر پلاستیک های گلخانه های محلات در جریان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۸    
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: مقدار 50 هزار و 11 تن گوشت قرمز کشور در 9 ماهه سال جاری از کشتارگاه های دام استان استحصال شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۸    
کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش در گفتگویی مشترک به خبرورزشی گفتند: شادی ما همان شب مسابقه با ویتنام تمام شد و دیگر اصلاً به این بازی و نتیجه اش فکر نمی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۳    
تیم ملی ایران در دومین دیدار خود به مصاف حریفی سخت کوش خواهد رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۳    
سرمربی با تجربه السد که حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است اعلام کرد که با پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی می کند و ژآوی جایگزین او خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با رد ادعاهای مربوط به تاثیر تحریم ها بر اقتصاد کشور و تاکید بر این که ایران کمبود مالی ندارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۳    
جواد خیابانی پس از پایان دیدار کره جنوبی و قرقیزستان با استفاده از جملات مشهور خود، مخاطبین خود را بار دیگر دچار سردرگمی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۳    
احمد محمدی پرستار مدافع حرم به مناسبت روز پرستاردر گفتگو با دیارآفتاب گفت: اسارت در همان منطقه یعنی شامات حالت خاصی را برای من داشت و باعث شد قدری از سختی ها و شرایطی ک هخاندان اهل بیت تحمل کردند را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری خود گفت که اروپا درمورد برجام در برابر آزمون بسیار جدی قرار گرفته و آنها در آزمون استقلال از آمریکا موفق نبوده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۸    
پدافند هوایی ارتش سوریه توانست بیشتر موشک های شلیک شده توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی به سمت فرودگاه دمشق را ساقط کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۸    
رئیس مرکز مکانیزاسیون کشاورزی کشور گفت: علی رغم تحریم ها امسال 14 هزار دستگاه تراکتور به کشاورزان تحویل د ا ده شد که نشانگر آن است اتفاقا د ر شرایط تحریم تلاش و پشتکار د ر کشور افزایش می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۸    
نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات صنعت نساجی و پوشاک ایران گفت: سرشاخه های واردات پوشاک قاچاق با ایجاد سناریوهای به هم ریختگی بازار و از بین رفتن امنیت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۳    
تعبیر ورود به وضعیت بی دولتی چندان خوشایند نیست ولی واقعیتی است که در حال حرکت به سمت آنیم. تصویری که اکنون دولت از خود ساخته، در چند کلمه اغتشاش مدیریتی ، فروپاشیدگی درونی ، بی اعتمادی مردمی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۳    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با برد و صعود یک پله ای تیم سن ایچ در جدول لیگ برتر و باخت تیم شهرداری ساوه به اتمام رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۷:۱۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (شنبه، بیست ودوم دی ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.