شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 3 تیر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 تیر 1399 دیار آفتاب 2 تیر 1399 دیار آفتاب 3 تیر 1399 دیار آفتاب 4 تیر 1399 دیار آفتاب 5 تیر 1399 دیار آفتاب 6 تیر 1399 دیار آفتاب 7 تیر 1399 دیار آفتاب 8 تیر 1399 دیار آفتاب 9 تیر 1399 دیار آفتاب 10 تیر 1399 دیار آفتاب 11 تیر 1399 دیار آفتاب 12 تیر 1399 دیار آفتاب 13 تیر 1399 دیار آفتاب 14 تیر 1399 دیار آفتاب 15 تیر 1399 دیار آفتاب 16 تیر 1399 دیار آفتاب 17 تیر 1399 دیار آفتاب 18 تیر 1399 دیار آفتاب 19 تیر 1399 دیار آفتاب 20 تیر 1399 دیار آفتاب 21 تیر 1399 دیار آفتاب 22 تیر 1399 دیار آفتاب 23 تیر 1399 دیار آفتاب 24 تیر 1399 دیار آفتاب 25 تیر 1399 دیار آفتاب 26 تیر 1399 دیار آفتاب 27 تیر 1399 دیار آفتاب 28 تیر 1399 دیار آفتاب 29 تیر 1399 دیار آفتاب 30 تیر 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۷    
با شروع فصل تابستان برداشت آلبالو و گیلاس از باغت خنداب آغاز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۳    
فرمانده انتظامی فراهان گفت: در سه ماهه اول سال 99 تعداد 123 دستگاه موتورسیکلت و تعداد 127 دستگاه خودرو در شهرستان توقیف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۰    
سردارعبدالهی با بیان اینکه سپاه و بسیج برای مقابله با ویروس کویید 19 از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، گفت: بیش از 6هزار بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی سپاه درمان شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۹    
قوه قضائیه در دوره جدید ثابت کرد که اگر مسئولین اراده کنند و بخواهند و با برنامه و هدفمند اقدام نمایند، می توانند دامنه فعالیت های خود را به شکل جهشی افزایش داده و موفقیت های خوبی را کسب نمایند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸    
همه مانده بودند محمد حسین 4 ساله چطور حاج قاسم را شناخته بود. اما کودک طاقت نداشت صبر کند سردار نمازش تمام شود و گل را به او داد. حاج قاسم دستش را دراز کرد و گل را از او گرفت مبادا دلش بشکند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۵    
قیمت انواع ارز در بازار در دو هفته گذشته روندی افزایش یافته است و امروز نرخ دلار به نزدیک 20هزار تومان رسیده و این التهابات هر چند گذرا می تواند به اقتصاد ملی آسیب وارد کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد دریافت هزینه تست کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۵    
سنندج - فرمانده نیروی زمینی سپاه هدف از برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را پاکسازی منطقه از لوث ضد انقلاب و تروریست ها عنوان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۵    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم، طرح "الزام دولت جمهوری اسلامی ایران به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی" را تهیه و برای تصویب به صحن علنی مجلس ارائه می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: مسئله پیشگیری از وقوع جرم موضوعی است که با حضور و همکاری همه قوا محقق می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۵    
گروه استان ها- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: 285 پروژه فعال در کشور در بخش های صنعت و معدن، پتروشیمی و صنایع دریایی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در حال اجرا است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۵    
با وجود تأکید کارشناسان مقابله با زمین خواری بر اجرایی شدن سامانه پنجره مدیریت زمین و طرح کاداستر، همچنان جای خالی این 2 ابزار ضد فساد در زمینه تخلفات صدور جواز های غیر قانونی و کاهش دعاوی ملکی و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۵    
بیش از نیم قرن است که شعارهای فرینده تبلیغاتی واردکنندگان روغن نباتی و فاصله این شعارها با واقعیت، سبب شده که در چند سال گذشته، بیماری های قلبی عروقی به نخستین عامل مرگ و میر در ایران تبدیل شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۳    
حجت الاسلام مصطفی شریفی گفت: می توانیم الگوهای بسیاری از شخصیت و رفتار حضرت معصومه (س) بگیریم که یکی از بهترین آن ها علاقه مندی به خانواده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۳    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس جوانان در دفاع مقدس که باعث شد جوانان و رزمندگان اراده و عزم خود را برای پیروزی به کار گیری کنند امروز نیازمند تبیین بیشتر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
در شرایطی که دولت می تواند با نقش تنظیم گری از طریق مالیات بر خانه های خالی و همچنین ثبت معاملات به وسیله کد رهگیری بازار رهن و اجاره را ساماندهی کند اما باز هم روش افزایش نقدینگی را برای ساماندهی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
اکنون که کشورهای تروئیکای اروپایی در صدور قطعنامه شورای حکام نقش داشته اند این سوال پیش می آید که چه سرنوشتی در انتظار برجام است؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
گروه استان ها قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی(ع) برنامه های این نهاد همزمان با دهه کرامت را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
رفع مشکلات پارک جنگلی به عنوان یکی از اماکن گردشگری از جمله مطالبات مردم است که این روزها در شبکه های اجتماعی هم مطالبی درباره آن منتشر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی به شهروندان هشدار داد با تغییر رمز دوم کارت های بانکی از ایستا به پویا (یک بار مصرف) ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
230 نماینده مجلس با نگارش نامه ای به محضر مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی های متعدد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
مشهد شهید نسیم افغانی، مبارز 31 ساله از لشکر 5 نصر خراسان که این روزها نامش بر زبان هاست به گفته همرزمانش، اعتقاد و باور عمیقی به انقلاب و امام داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
باتوجه به رشد شاخص کل بازار سرمایه، ارزش پرتفوی سهام عدالت به نسبت روز های پیش 22 برابر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
به مناسبت هفته قوه قضائیه، نمایندگان سراسر کشور حمایت قاطع خود را از رویکرد فسادستیز این قوه در دوران ریاست آیت الله رئیسی اعلام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
امنیت زنان در برابر خشونت، یکی از مباحثی بود که از اردیبهشت ماه 1390 در دولت دهم مطرح شد. از آنجایی که خشونت در روابط زنان و مردان ریشه دوانده بود و صحنه گردان بسیاری از حوادث شده بود سرانجام پایش به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
وزیر دفاع گفت: با وجود اینکه ما جزو کشورهای تولید کننده هواپیما و بالگرد نیستیم اما با توجه به توفیقات کسب شده طی 40 سال گذشته امروز بیش از 70 درصد قطعات بالگرد و هواپیما در داخل کشور تولید می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
کارشناس آمریکایی معتقد است کشورهایی از جمله ایران، ونزوئلا یا حتی چین و روسیه می توانند با ادامه همکاری های خود الگویی جهانی برای مقابله با تهدیدات و زیاده خواهی های ایالات متحده ارائه دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۳    
شهید آیت الله قدوسی یکی از شهدای شاخص دستگاه قضایی است؛ کسی که در سال های گذشته کمتر به شخصیت و جایگاه وی پرداخته شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۳    
یاری کارشناس مسائل سیاسی گفت: غرب و خصوصا رژیم صهیونیستی با استفاده از ابزار آژانس فشار را بر جمهوری اسلامی بیشتر کرده و اغراض سیاسی خود را دنبال می کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۳    
رئیس قوه قضائیه شب گذشته در گفتگوی دو ساعته خود با مردم به موضوع پیرامون خصوص سازی و شرکت هپکو اشاره کرد و گفت: اخیرا به هپکو رفتم و بعد از آن هم جلسه ای که در اینجا در این مورد داشتیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به میزان خسارات وارده به اصناف استان از بیماری کرونا، گفت: بیش از 50 درصد واحدهای صنفی خسارت 100 درصدی دیده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۲    
رئیس مجلس با بیان اینکه مردم نسبت به حل مشکلات معیشتی مطمئن باشند گفت: اولویت مجلس، نظارت است که از حوزه اقتصادی شروع شده و شفاف خواهد بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
یک عضو حزب کارگزاران تأکید کرد: شاید اصلاح طلبان در انتخابات 1400 دوباره به چهره ای از جنس روحانی اکتفا کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
حضرت معصومه(س) از برجسته ترین امام زادگان هستند که گستره شفاعتشان به اندازه کل شیعه است و روایات بسیاری از معصومین به مقام شفاعت ایشان و همچنین فضائل علمی آن حضرت اشاره کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستادمبارزه با مواد مخدر گفت: ما در همسایگی بزرگترین تولید کننده مواد مخدر دنیا هستیم نکته جالب بعد از استقرار آمریکا در افغانستان است که تولید مواد مخدر در این کشور از 8 هزار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
می گویند 18 سالی می شود که به مرخصی نرفته است. بین پرونده سنگینی که می رود تا مختومه شود و پرونده نورس حساسی که برای دادرسی به او سپرده می شود فاصله ای نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
افزایش التهاب در بازار ارز ،کاهش ورود منابع ارزی به کشور، اختلال در فرایند تجارت خارجی و آشفتگی فضای تولید به صورت همزمان در شرایط پساکرونا اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس می تواند قدم در مسیر بهبود وضعیت فرهنگی کشور بگذارد و نابسمانی های این حوزه را از بین ببرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
رسانه های ونزوئلایی از پهلو گرفتن کشتی باری گلسان در بندر لاگوئرا خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
در ماه های گذشته آمریکایی ها حمایت از عناصر مخفی داعش را در مرزهای اردن و سوریه افزایش داده اند و همین مسئله باعث شده مناطق غربی استان الانبار به محلی امن برای تروریست ها تبدیل شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۱    
برخی فعالان سعودی خبر دادند که بامداد روز سه شنبه صدای انفجارهای شدید در شمال پایتخت این کشور شنیده شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۱    
شیوع ویروس کرونا و لغو شرایط حضور جمعی افراد، سبب شد مسوولان و مردم به برنامه های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با نگاهی نو بنگرند و این امر نیاز به تحقیق و برنامه ریزی از سوی کارشناسان و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.