پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 3 اردیبهشت 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 2 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 3 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 4 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 5 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 6 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 7 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 8 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 9 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 10 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 11 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 12 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 13 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 14 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 15 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 16 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 17 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 18 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 19 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 20 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 21 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 22 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 23 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 24 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 25 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 26 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 27 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 28 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 29 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 30 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۴    
از مضرات نوشابه چه رژیمی و چه غیررژیمی این است که همگی دارای فسفات یا اسید فسفریک هستند؛ اسیدی ضعیف که حالت تیز نوشابه را در دهان ایجاد می کند و ماندگاری نوشابه را بالا می برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۵    
تهیه کننده بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر، سرپرست تبلیغات ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در بحران اقتصادی به سر می بریم که این چالش و بحران باعث ناراحتی و سرخوردگی مردم ما شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۰    
مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان معرفی شده برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۵    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اساسنامه جبهه آمده است که تشکیل یک کمیته مشورتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات به شورای مرکزی باید صورت بگیرد و بنابراین هیأت مشورتی با حضور 25 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه مشارکت حداکثری زنان در امور مختلف مدنظر همه جوامع است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۵    
فرماندار رشت گفت: صلاحیت 2 هزار و 468 داوطلب از 2هزار و 613 داوطلبی که برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رشت نام نویسی کردند تایید شده است
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
رییس جمهور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در مسیر حرکت و پیشرفت قرار گرفته است، اظهار داشت: از وجود فضای امن در کشور و شرایطی که بعد از توافق هسته ای در حوزه تسهیل کسب و کار و صادرات و واردات ایجاد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۰    
خانم علم الهدی، همسر آیت الله رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت است. وی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده علوم تربیتی و در کنار آن رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۴    
امروز یکشنبه، دو دختر دانشجوی هلندی در جایگاه میهمانان صحن مجلس حضور داشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با یادآوری تعیین تکلیف طرح تعدیل مجازات اعدام گفت: تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر محکوم به مجازات اعدام نمی شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخابات محمد قالیباف تعیین شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
استاندار گیلان عصر امروز در جلسه ی شورای آموزش و پرورش گیلان گفت: جایگاه گیلان به رتبه چهارم باسوادی کشور ارتقا یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۰    
فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا نقشی تعیین کننده در پرورش نیروی انسانی کارآمد،مومن، متعهد، ولایتمدار دارد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۵    
شفق پور دغدغه اصلی خود را جنوب شهر و مشکلات جوانان در جنوب شهر خواند و نبود پارک ها و فضای تفریحی کافی به خصوص پارک مناسب ویژه بانوان، نبود پارکینگ طبقاتی پس از ساخت پیاده راه فرهنگی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰    
اینستاگرام رئیس جمهور عکسی قدیمی از شهید بهشتی و حسن روحانی که در سال 1340 در مدرسه علوی قم گرفته شده است، منتشر کرد. روحانی که در آن زمان 13ساله بود، نفر دوم از راست در ردیف دوم ایستاده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه مندان کشور فکر می کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۰    
پریسا کرمی رییس انجمن علمی کتابداری شاخه گیلان به عنوان سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۰    
بخشنامه موضوع نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل به دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
با موافقت و تصویب هیات مدیره همایش رسانه و انتخابات طی هفته آینده با حضور چهره های رسانه ای و سیاسی استان و با مشارکت جامعه خبری گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۵    
حمید میرزاده با تصمیم اکثریت اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد از ریاست این دانشگاه کنار رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۰    
مجمع نمایندگان استان گیلان بر لزوم توسعه کشاورزی و گردشگری و مدیریت پسماند در استان متبوعشان تأکید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت بخش کشاورزی و گردشگری به عنوان محور آمایش سرزمین استان گیلان تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
رییس کمیته بانوان، مسئول کمیته هنرمندان ستاد حجت الاسلام رییسی در استان گیلان و رئیس ستاد او در شهرستان رشت با حکم آقازاده منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
از تریبون شورا مرا روانی خواندید، به خانواده ام توهین کردید، نه یک بار، ده ها بار. شما شانیت شورا را حفظ نکردید، شانیت مردم را حفظ نکردید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
با حکم محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، هرمز ربانی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
سفیر فرهنگی بهزیستی استان گیلان اشاره داشت: در هر جا حضور بانوان را فعالانه حس کردیم، نظم، احساس مسوولیت و تعهد افزایش یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
یک منبع نزدیک به آیت الله هاشمی شاهرودی شایعات منتشره مبنی بر درخواست ایشان برای صدور حکم حکومتی درباره احراز صلاحیت محمود احمدی نژاد برای انتخابات پیش رو را تکذیب و آن را از اساس جعلی توصیف کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۰    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: فاز اول و دوم طرح سهام عدالت در حیطه و اختیار سازمان خصوصی سازی است اما فاز سوم ان از حیطه این سازمان خارج است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
فرمانده انتظامی رشت از کشف 4 فقره سرقت انباری منازل در این شهرستان و دستگیری 3 نفر در این پرونده خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مستقر در صدا و سیما برنامه پخش مناظره های کاندیدای ریاست جمهوری در رسانه ملی را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۴    
احسان ابراهیمی به عنوان مسئول ستاد دانشجویی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۵    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: اگر مبارزات نیروی انتظامی در بحث مواد مخدر نبود، مواد مخدر همه کشور را گرفته بود؛ البته این بدان معنا نیست که از وضعیت موجود راضی هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
رئیس پلیس راه استان گیلان از واژگونی یک دستگاه سواری پژو و مرگ یک دختر نوجوان در این حادثه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشکیلات حزب موتلفه تصمیم گرفته این دوره نامزدی را معرفی کند و این حزب مجموعه ای از افراد خوش سابقه در عرصه خدمت در قبل و بعد پیروزی انقلاب است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
رییس فراکسیون امید مجلس از رییس جمهور درخواست کرد با استفاده از جایگاه قانونی خود و با رایزنی با ارکان نظام، زمینه رفع حصر و برطرف شدن محدودیت های موجود را فراهم کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه تاپایان سال جاری پرونده مسکن مهر در کشور بسته خواهد شد گفت: دولت باید طرحی برای تامین مسکن اقشار متوسط و ضعیف جامعه داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس ضمن اشاره به گزارش وزیر کار در مورد وضعیت اشتغال کشور گفت: در کارگروهی نظام فکری مربوط به رفع بیکاری پیگیری می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: الحاق یک فروند ناو موشک انداز، یک فروند ناوشکن و یک فروند زیردریایی در جنوب و همچنین یک فروند ناو موشک انداز در شمال کشور طی سال جاری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۰    
دادستان کل کشور اعلام کرد هیچ یک از رسانه هایی که از بودجه عمومی و دولتی استفاده می کنند حق حمایت از یک نامزد خاص را ندارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۵    
تیم ستاد شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در گیلان، در این دوره نیز ستاد قالیباف را در گیلان مدیریت خواهند کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۴    
عاطفی گفت: نمود کاشت نشای برنج ضمن ایجاد جذابیت بصری در محدوده پیاده راه برای گردشگران، می تواند با نمایاندن مراحل مختلف کاشت و برداشت این محصول ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۵    
سید احمد حسینی، روسای ستاد انتخاباتی روحانی در 7 شهرستان استان گیلان را منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
با توجه به اینکه احتمال داده می شود تعداد قربانیان این جانی سریالی بیش از 7 قربانی باشد به دستور بازپرس پرونده، تحقیقات همراه با جست وجوها برای یافتن قربانیان احتمالی دیگر ادامه دارد.