جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 تیر 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 11 تیر 1397 دیار میرزا 12 تیر 1397 دیار میرزا 13 تیر 1397 دیار میرزا 14 تیر 1397 دیار میرزا 15 تیر 1397 دیار میرزا 16 تیر 1397 دیار میرزا 17 تیر 1397 دیار میرزا 18 تیر 1397 دیار میرزا 19 تیر 1397 دیار میرزا 20 تیر 1397 دیار میرزا 21 تیر 1397 دیار میرزا 22 تیر 1397 دیار میرزا 23 تیر 1397 دیار میرزا 24 تیر 1397 دیار میرزا 25 تیر 1397 دیار میرزا 26 تیر 1397 دیار میرزا 27 تیر 1397 دیار میرزا 28 تیر 1397 دیار میرزا 29 تیر 1397 دیار میرزا 30 تیر 1397 دیار میرزا 31 تیر 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۸    
پاکاری گفت: امسال برای نخستین بار جشنواره ایثار اجتماعی را در استان برگزار خواهیم کرد تا فرهنگ ایثار اجتماعی را با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند بزنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۴    
آقای روحانی اهل صله رحم و مهمانی هستند و در مهمانی ها بسیار خوش مشرب هستند. کل اقوام آقای روحانی از اینکه ایشان رئیس جمهور شده اند، ناراحت هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازرسی کل کشور در موضوع سپیدرود ورود کرده است گفت: تخلف اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد باشگاه سپیدرود محرز شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۹    
غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در مجلس، با بیان اینکه کشور ما در شرایط سختی قرار دارد، گفت: هیچ گزینه ای غیر از گزینه مقاومت نداریم و باید مقاومت کنیم، زیرا دشمن ما 12 شرط دارد که قابل مذاکره نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۹    
به نظر می آید اگر حضرات متولی رسانه ملی بخواهند تحت تاثیر برنامه سازان شان باشند، حتما مسابقات شنا و کشتی کچ زنان آمریکایی را نیز پخش کرده و حتما جناب فردوسی پور توصیه می کند که با پخش این مسابقات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۹    
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از تدوین طرح 2 فوریتی مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور خبر داد و افزود: پس از تصویب کلیات طرح مذکور در صحن علنی مجلس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کذب بودن ارقام 50 تا 60 میلیارد بدهکاری دانشگاه علوم پزشکی در رسانه ها گفت: مبلغ بدهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حدود 600 میلیارد تومان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۹    
عضو شورای شهر رشت در مورد اینکه شهر رشت به شهر زشت تبدیل شده است گفت: ورودی شهر رشت با نمادهای زشت ازجمله پیام های تبریک به صورت داربستی و ریختن نخاله ها را شاهد هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۴    
شهردار رشت با بیان اینکه حسابهای شهرداری تا 10 ماه آینده مسدود نمی شود، گفت: در حال حاضر 74 چک بر گشتی از سال 91 داریم که امکان دارد درآینده برای ما مشکل ساز شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۴    
مسعود نصرتی که سالها سابقه حضور در شهرداری قزوین را در کارنامه خود دارد پیش از حضور در رشت نیز یکی از گزینه های جدی معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۴    
مطهری با اشاره به نمایش در آغوش کشیدن تیم ملی کرواسی توسط رئیس جمهور کشورشان، گفت: ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود، البته که پخش آن نباید انجام می شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۹    
منجی غریق نیز دارای لباس خاص با نشان مخصوص فدراسیون خود است پوشیدن این لباس نیاز به کسب درجات مختلف نجات غریق از کمک منجی تا منجی غریق درجه یک و دو دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۴    
یک صفحه اینستاگرام مدعی شد که علت فوت افراد خوردن کیک یزدی نذری بود که توسط یک زن در محدوده یک شیرینی فروشی معروف در خیابان لاکانی پخش شده است و تصاویری از چند پیام مبهم کاربران را هم به اشتراک ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹    
سردار عبداللهی اظهار داشت: در جهت کمک رسانی به مستضعفان و نیازمندان جامعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری خیرین و بسیج پزشکان در دو سال گذشته بیش از 100 میلیارد ریال خدمات درمانی به اقشار ضعیف ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۹    
پیمان پارسا، مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر طی ابلاغیه ای به کلیه کارکنان این سازمان استفاده از خودروهای شخصی کارکنان را در ساعت اداری ممنوع اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۴    
یونس رنجکش فرماندار آستارا از حضور 300 فعال تولید و صادرات گیاهان دارویی کشور در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت تجاری سازی گیاهان دارویی شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۴    
پخش تصاویر زنده از لحظه بازداشت کمک خلبان جنجالی در صفحه اینستاگرامش، در بسیاری از صفحات اجتماعی دست به دست شد؛ فردی که چند ساعت پس از بازداشتش با تودیع قرار صادره توسط وکیل شرکت سپهران، آزاد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۹    
حاجی پور گفت: بر اساس ماده 96 قانون خیابان اقتصاد جزو شوارع عمومی بوده است و به مردم تعلق دارد و نباید از آنجا برای پارکینگ نیروی انتظامی استفاده کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۹    
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی انتشار عکس های خصوصی و خانوادگی اش در فضای مجازی را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی در رده هفتم پردرآمدترین مربیان جام بیست ویک بود که تیمش در این جام در نهایت به رتبه نوزدهم دست یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۴    
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، رضا مودبی سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۴    
فرحمند پورعلی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه امروز سخترین دوران تولید و صنعت است افزود: بزرگترین رکن اساسی در صنعت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۹    
محمدحسن عاقل منش با تاکید بر این مسئله که نباید با موضع انفعال عرصه را برای فرهنگسازی استکبار خالی کرد افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۴    
رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: اکنون امریکایی ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را معامله قرن گذاشته اند اما بدانند که به فضل الهی، این معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله آزمایشی بهره برداری از راه آهن گیلان باید طی 70 روز آینده به بهره برداری برسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۴    
سالاری از آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور رشت- جیرده خبر داد و گفت: با افتتاح پروژه راه آهن قزوین- رشت و با وجود ایستگاه این پروژه در این مسیر تردد افزایش پیدا می کند که با چهار خطه کردن این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۹    
دلق پوش با بیان اینکه اکثر واحدهای صنعتی در گیلان با ظرفیت 50 درصد کار می کنند، گفت: اما از ابتدای سال 97 تا کنون واحدی نداشتیم که تعطیل شده باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۴    
تودیع و معارفه مدیر کل قدیم و جدید تعزیرات حکومتی استان در دفتر استاندار گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۴    
مصطفی سالاری، استاندار گیلان با یادآوری محروم شدن گیلان از داشتن صنعت در دهه 60 خاطر نشان کرد: در آن دوران با کشاورزی خواندن استان، گیلان را از منابع حمایتی دولت در بخش صنعت محروم ساختند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۴    
جام بیست ویکم هم با همه تلخی ها و شیرینی هایش به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۴    
قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: رای دادگاه در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود رشت تا دو روز دیگر اعلام می شود و این باشگاه مالک اصلی خودش را می شناسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۹    
عضو مجمع روحانیون مبارز و عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: به نظر می رسد هماهنگی لازم بین تیم اقتصادی دولت وجود ندارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۹    
اولین تصاویر از تروریست ها و تجهیزات همراهشان در درگیری با رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۹    
هشتاد و نهمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار برای هر نفر 455 هزار ریال فردا شب 26 تیر 97 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۹    
به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشنواره بادبادک ها و برنامه های فرهنگی ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر بندر انزلی در ساحل خیابان پاسداران این شهر برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۹    
سکه تمام بهار آزادی، نیم، ربع سکه و طلا امروز در بازار رشت گران شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی 28 میلیون و 350 هزار ریال است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۴    
در حالی که مدیرعامل شرکت توانیر می گوید قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلی ترین مشکل در وضعیت کنونی برق کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۹    
سرگرد کونشی گفت: تصادف در نزدیکی روستای ونه بین در محور آستارا-اردبیل بین سه خودروی کامیون کاویان، تریلی و پراید صورت گرفت و مجروحین توسط اورژانش به بیمارستان اعزام شدند که متاسفانه راننده 45 ساله ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۹    
محمود قاسم نژاد با اشاره به این که وجود ارتباط نزدیک میان دستگاه ها و کارآفرینان موجب تسریع در رفع مشکلات مربوط به اشتغال می گردد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۴    
علیرضا فغانی به افتخاری بزرگ در جام جهانی 2018 رسید؛ قضاوت مسابقه رده بندی. این اولین بار است که یک داور ایرانی چنین درخششی در جام جهانی داشته
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۴    
در پنجاهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت به شهرداران مناطق برای شناسایی چاله و چوله های آسفالت مناطق مختلف شهر تاکید شد.