شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 20 شهریور 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 شهریور 1397 دیار میرزا 2 شهریور 1397 دیار میرزا 3 شهریور 1397 دیار میرزا 4 شهریور 1397 دیار میرزا 5 شهریور 1397 دیار میرزا 6 شهریور 1397 دیار میرزا 7 شهریور 1397 دیار میرزا 8 شهریور 1397 دیار میرزا 9 شهریور 1397 دیار میرزا 10 شهریور 1397 دیار میرزا 11 شهریور 1397 دیار میرزا 12 شهریور 1397 دیار میرزا 13 شهریور 1397 دیار میرزا 14 شهریور 1397 دیار میرزا 15 شهریور 1397 دیار میرزا 16 شهریور 1397 دیار میرزا 17 شهریور 1397 دیار میرزا 18 شهریور 1397 دیار میرزا 19 شهریور 1397 دیار میرزا 20 شهریور 1397 دیار میرزا 21 شهریور 1397 دیار میرزا 22 شهریور 1397 دیار میرزا 23 شهریور 1397 دیار میرزا 24 شهریور 1397 دیار میرزا 25 شهریور 1397 دیار میرزا 26 شهریور 1397 دیار میرزا 27 شهریور 1397 دیار میرزا 28 شهریور 1397 دیار میرزا 29 شهریور 1397 دیار میرزا 30 شهریور 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶    
امام جمعه رشت، سخنران دوازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی(ع) در این شهر است و کربلایی محمد امینی، حاج رسول خدادادیان از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مهدی حسن زاده مداح نوجوان گیلانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۱    
بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت: پا درمیانی بنده برای تبرئه مظلومین در دادگاه صحت ندارد و برخی رسانه های کم لطفی می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۴    
حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما امروز در سن 76 سالگی، در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۴    
نمایشگاه “عمله شیطان” با هدف معرفی گروه های تروریستی و جریانات تکفیری در محل سازمان اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرداری رشت برپا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۹    
در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رودسر عنوان شد: تمرکز بر فشارهای اقتصادی در زندگی مردم از رویکردهای اصلی دشمن است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۴    
مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این که نظریه صدور انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از یک پشتوانه عظیم فکری و فرهنگی برخوردار است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
چه می دانستم که نه تنها به وعده هایشان عمل نمی کنند، بلکه در کشورمان می توانیم کسانی را داشته باشیم که مال مردم بدزدند و از کشور خارج بشوند ولی هرگز نتوانیم آن ها را دنبال بکنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
سوپرفودها از بیماری های مزمن جلوگیری می کنند، بینایی را بهبود بخشیده و حتی حضور ذهن شما را بهتر می کنند. آنها را بشناسید و در رژیم غذایی خود بگنجانید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۶    
هادیزاده گفت: به جهت مرتفع کردن معضل و گره ترافیکی در ایام سال از هفته آخر شهریور ماه میدان بسیج (صیقلان) و همچنین معابر منتهی به میدان جریان تردد تغییر می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۱    
استاندار گیلان گفت: جناح بندی و سیاسی کاری های برخی افراد مغرض و به ظاهر دلسوز هیچ مشکلی از مشکلات مردم استان گیلان را حل نمی کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۶    
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه 75 درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان ها تحقق یافته است گفت: کسانی که حتی یک فرصت شغلی ایجاد کنند برای دولت قابل قدردانی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۱    
دق پوش گفت: ذخایر مواد معدنی موجود در استان متناسب با تعداد پروژه های عمرانی فعال استان نیست ولی با برداشت از تله های رسوب گیر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۶    
بهراد ذاکری گفت: همواره به فرهنگی بودن رشت افتخار می کنیم ولی حقیقت این است که بسیار در حوزه فرهنگی عقب هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۱    
مایکل مور، کارگردان جنجالی آمریکایی که در مستند جدیدش با عنوان “فارنهایت: 9/11” به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره دخترش ایوانکا نگاهی می اندازد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۶    
یک خانوار کارگری در شهریور ماه برای زنده ماندن باید هفتاد و دو درصد دستمزدش را برای تهیه مواد خوراکی ضروری صرف کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۱    
فلاحت پیشه با اشاره به دیدار امروز برخی از اعضای این کمیسیون با تعدادی از مراجع و علما در قم و نشست با شورای تامین این استان گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۱    
میرهاشمی گفت: اینکه مردم لشت نشاء می گویند اوقاف گیلان مانع توسعه لشت نشاء شده است کاملا درست می باشد و من هم می پذیرم و درحال حاضراوقاف تمام قد دنبال قدر السهم خود در این شهر است و فقط به خودش فکر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۶    
مولف کتاب طرح جامع موسیقی کشور معتقد است هنوز تعاریف مشخصی از نظارت ، ارزیابی و کنترل کیفی از سوی متولیان فرهنگ از جمله دفتر موسیقی ارشاد ارائه نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۶    
وارسته درحاشیه کلنگ زنی مجتمع گردشگری در ساحل رودسر گفت: به توجه به فراهم بودن بستر سرمایه گذاری در این شهرستان یک سرمایه گذار خارجی با اعتبار 30 میلیارد تومان یک مجتمع گردشگری در ساحل رودسر احداث می ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۵    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به کاهش 52 درصدی قدرت خرید کارگران گفت: قرار نیست مزد کارگران هشتصد هزار تومان افزایش داده شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۰    
ویشکایی با اشاره به اختصاص اعتبارات حوادث غیرمترقبه شهرستان رشت افزود: چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار برای آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در حوزه روستایی و شهری شهرستان در نظر گرفته شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: حقوق کارمندان توان پرداخت حداقل های زندگی را ندارد و این عاملی شده تا دولت با توجه به بحث حقوق ها بخواهد به وسیله این بسته به نوع یکسان سازی کرده و حقوق های پایین را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۰    
بهرام پارسایی، درباره واکنش منفی برخی نسبت به اجرای اصل 59 قانون اساسی گفت: احیای اصول قانون اساسی ازجمله اصل 59 مربوط به رفراندوم ضروری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۵    
احمدی نژاد در نامه ای به مقام معظم رهبری درخواست کرد مقامات قضایی ضمن پذیرش اعاده دادرسی، نسبت به برقراری امکان تماس تلفنی آقای بقایی با خانواده و مرخصی وی اقدام نمایند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی استپ وی و ساندرو اتوماتیک دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۵    
ولی داداشی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی مشکلات حوزه فعالیت این وزارتخانه و همچنین تولیدکنندگان به گیلان سفر خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۰    
محمدرضا نجفی منش، نماینده انجمن قطعه سازان خودرو گفت: علت کندی تجارت خارجی چند نرخی بودن ارز است و از زمانی که این اختلافات نرخ ارز به وجود آمده تقاضای بالا و بیش اظهاری در دستور کار برخی فعالین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۰    
فیلمی از سردار آزمون در شبکه های مجازی پخش شد که می تواند دردسر تازه ای برای سردار آزمون ایجاد کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر گروه های تروریستی در خاک کردستان عراق گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: شهروندان گرامی در هر نقطه از استان با شماره تلفن “122” مشکلات خود در حوزه آب و فاضلاب را به راحتی گزارش کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۵    
سکه و طلا امروز در بازار رشت گران شد.سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار رشت 44 میلیون و 60 هزار ریال معامله شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۰    
دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: تنها به شرط آغاز سال تحصیلی از شهریور ماه با تعطیلات 5 روزه مدارس در فصل زمستان موافقت می کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در شرایط دشوار و خطیری هستیم، گفت: مدیران کم انگیزه یا بی انگیزه که اهل نق زدن هستند، افراد این شرایط خطیر نیستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۱    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان می دانند که نمی توانند جلسات مذهبی را تعطیل کنند به همین دلیل به دنبال تغییر محتوای آن هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۱    
بازیگر سریال پدر با اشاره به اتفاقات اخیر فضای مجازی و حاشیه هایی که به واسطه انتشار چند عکس پشت سر گذاشت، این حواشی و اتفاقات را تلنگری برای خود دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۱    
سعید اسدی، استاد دانشگاه تهران و مدیر تئاتر شهر و مریم کاظمی، کارگردان تئاتر، شب گذشته پس از 30 ساعت بازداشت، با استقبال هنرمندان، مدیران تئاتری و اعضای خانواده خود آزاد شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۶    
سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: روزانه بین 150 تا 200 تن گوشت مرغ از استان گیلان به سایر استان های کشور صادر می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۱    
پدیده فرار دختران از خانه، نه تنها خود یک آسیب است، بلکه موجب بروز آسیب ها و چالش های دیگری نیز در جامعه می شود؛ در واقع، دختران فراری یا خانه گریز، دروازه ورود جامعه به پدیده زنان خیابانی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۶    
تجار اروپایی گفتند، شرکت بازرگانی دولتی ایران یک مناقصه بین المللی برای خرید 30 هزار تن برنج که باید از هند تامین شود منتشر کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: خودخواهی و خانواده خواهی گاها باعث می شود که مردم نسبت به یکدیگر بی رحم شوند! در حالی که بسیاری از بحران های اقتصادی و کمبودها زودگذر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۶    
آقاجانی، رسم آیینی علم بندان ماسوله را مانند خود این شهر کم نظیر و حتی بی نظیر عنوان کرد و افزود: در ماسوله مراسم آئینی علم بندان در غروب روز ششم محرم برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۲۶    
خطر ابتلا به دیابت و پیش دیابت با افزایش سن بیشتر می شود و این خطر در افراد 60 سال به بالا بیشتر است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۱۶    
امام جمعه فومن با بیان اینکه در برابر مشکلات موجود جامعه همه مسئول هستند، یادآور شد: روحانیت مسئولیت معنویت جامعه را برعهده دارد و اگر در حوزه دینی و معنوی مردم مشکلاتی دارند به دلیل این بوده که با ...