جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۰۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 22 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۲    
پیشگیری از تداخل غذا – دارو، بسیار دشوار بوده و در حال حاضر نیز مطالعات بیشتری نسبت به تداخل دارو – دارو انجام شده است تا تداخل غذا – دارو.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۷    
دلق پوش دارا بودن حداقل 3 سال سابقه عضویت معتبر اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی را یکی از پارامترهای ثبت نام در انتخابات مذکور دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رئیس سازمان بهزیستی دستور پیگیری دقیق در خصوص رفتار غیرانسانی با کودکان کار در کرمان را صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی، تلاش آمریکا برای برگزاری همایش ضد ایرانی در لهستان را ناشی از ناامیدی آمریکایی ها از اقداماتشان علیه ایران خواند و گفت که تلاش این کشور برای تأثیرگذاری بر بازار ارز خنثی خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۱۵    
میرشفیع گفت: پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه های کشور به زودی به مرحله اجرایی می رسد، با اجرایی شدن این پروژه دیگر اتومبیل ها در آزادراه ها نیاز به توقف ندارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۱۵    
مثبتش این بود که محکم پای این قضیه ایستاد و با هیچ کس رودربایستی نکرد. اگر بعضی دوستان ایشان ملاحظه می کردند، آقای هاشمی برایش این مهم بود که اگر محکم نگیریم کار از دست درمی رود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۹    
به نظر می رسد عده ای به صورت سیستماتیک با رواج شایعات و اخبار کذب درصدد ایجاد آشوب ذهنی در مردم و آشفتگی در بازار به منظور اثرگذاری در راستای منافع سوداگران هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۴    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ایجاد گیل پارک در محورهای استان بنا به تاکید استاندار خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید برای پرهیز از ایجاد حواشی از دخالت در امور اجرایی و اداری خودداری کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۸    
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه متاسفانه عده ای تنها صندلی های مجلس را اشغال کرده اند، گفت: برخی نمایندگان در گرفتن حق مردم ناتوان هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۳    
مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب عشق و نفرین نوشتهٔ سام شپارد با ترجمهٔ اشکان خطیبی به همراه نمایشنامه خوانی بخش هایی از کتاب در کافه سایه رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۸    
حسین میرزایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشت با حفظ سمت، به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۳    
زینب فرح بخش طی مراسمی با حضور مسئولان به عنوان شهردار جدید تولمشهر از توابع شهرستان صومعه سرا معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یکی از تهدیدات علیه کشور را هوشمندسازی اشیا دانست و گفت: دشمنان با فروش دوربین های مداربسته و تعریف برنامه هایی برای آنها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۸    
تفاهم نامه همکاری مشترک میان دو سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان فنی حرفه ای کشور در تهران به امضاء رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۸    
برنامه ی قدیمی ورزش و مردم که مرحوم بهرام شفیع از سال های دور به اجرای آن می پرداخت، به پیمان یوسفی واگذار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام سید حسن آقامیری، از خطبای مشهور که فعالیت زیادی نیز در فضای مجازی دارد، به گفته خودش به دو سال حبس تعلیقی و خلع لباس دائم محکوم شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۴    
دادستان تهران یکی از انواع پرونده هایی که اخیراً در دادسرای تهران مفتوح شده را پیش فروش خودرو از سوی شرکت های خصوصی عنوان کرد و از مفتوح شدن 20 پرونده قضایی در این رابطه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۴    
نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدتی که در همایش حلقه رندان به همراه استاندار گیلان حضور داشتم، بی احترامی به ارزش ها در قالب طنز مشاهده نکردم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۹    
محمدپور یادآور شد: رقم اعتبار اختصاص پیدا کرده برای شروع ساماندهی پسماند در کشور مناسب بوده و تداوم این اعتبار در سنوات بعدی به نوعی یک انقلاب برای ساماندهی پسماند در سطح کشور محسوب می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۴    
جمعی از اعضای هیئت روضات الحسین (ع) رشت با همراهی دو تن از اعضای شورای شهر به مناسبت روز پرستار در بیمارستان 17شهریور رشت حاضر شده و با توزیع شیرینی و 200 شاخه گل از آنها قدردانی کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۴    
بانک مرکزی از مردم می خواهد به شایعات در مورد بانک ها توجه نداشته و مطمئن باشند این بانک به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم عزیز صیانت کرده و اجازه هیچ گونه آسیب به دارایی های آنها را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۹    
تیم ملی فوتبال ایران که نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا را با پیروزی پرگل برابر یمن پشت سر گذاشته بود، ویتنام را هم شکست داد تا صعودش به مرحله بعد قطعی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۹    
براساس لیست جدید شرکت پارس خودرو قیمت پارس تندر از 48 میلیون و 260 هزار تومان به 84 میلیون و 200 تومان رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۴    
به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت انواع خودروها توسط دولت، لیست جدید قیمت انواع محصولات سایپا اعلام شد. براساس این لیست افزایش قیمت ها در محصولات سایپا از 30 تا 87 درصد تعیین شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از طرح تعدادی از نمایندگان برای ساماندهی دستمزد و پاداش های نجومی شرکت های دولتی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۶:۰۹    
پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴    
کمپانی انگلیسی Vouchercloud فهرست 25 کشور باهوش جهان را بر اساس یافته های خود تنظیم کرد که در این لیست نامی از ایران دیده نمی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۹    
اسماعیل محمدی خواه دبیر حزب کارگزاران سازندگی گیلان از برگزاری همایش بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۳    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران همزمان 14 فیلم منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینما میرزاکوچک رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۸    
از ساعاتی پیش خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی اش در کانادا دست به دست می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۳    
نخستین همایش زن و فرهنگ سلامت به همت شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت گیلان در سالن اجتماعان بانک صادرات برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۸    
مادر و فرزندی در آستارا دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند و توسط فوریتهای پزشکی آستارا نجات یافتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان ملی بهره وری با اشاره به بکارگیری افراد غیرمتخصص در دستگاه های اجرایی، گفت: از نظر بهره وری در کنار نپال، بنگلادش و ویتنام جزو چهار کشور آخر در آسیا هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۳    
افتخاری گفت: با بررسی ساده و اطلاع سطحی از بودجه دستگاه ها و سازمان های کشور می توان گفت بودجه حوزه های علمیه و مراکز دینی اصلا به حساب نمی آید ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۳    
سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در میان نامزدهای احتمالی آمریکا برای جایگزینی، جیم یونگ کیم، رئیس کنونی بانک جهانی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۳    
یقینا درخشیدن در جمع رسانه هایی که خودشان جزو بهترینها هستند تنها در سایه همتی والا، صداقتی مثال زدنی و اندیشه ای نو و پربار محقق خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دولت در بودجه سال آینده به بدهی های حوزه سلامت توجه نکرده است گفت: این بدهی ها هم اکنون به بالای 8 هزار میلیارد تومان رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۸    
استاندار تهران گفت: متأسفانه در جنوب و غرب استان تهران صنایعی مستقر هستند مانند صنایع لبنی و کشتارگاه های مرغ که حداقل استانداردهای محیط زیستی را رعایت نمی کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۸    
مدرسه قدیمی دخترانه فروغ که دو سال پیش وضعیت نامناسبی داشت حال با طی مراحل پایانی مرمت اوجی دوباره گرفته و قرار است با تغییر کاربری به موزه آموزش و پرورش تبدیل شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۳    
احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: گیلان استانی امن در کشور است و مصادیق بارزی از جرایم خشن در آن وجود ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۸    
محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی استان گیلان اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در گیلان، بخش های مختلف کشاورزی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۸    
شرب خمر به هر میزان که باشد جرم محسوب می شود، و مجازات آن حد شرعی که 80 ضربه شلاق است
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۸    
سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به انتشار ویدئویی که در آن چند سرباز مشغول شادی هستند، واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۳    
در بسیاری از موارد مشاهده می شود که این زوج های جوان به دلیل نداشتن مهارت های مالی از همان آغاز زندگی، خود را وارد چالش های عمیقی می کنند که اگر چاره ای برای آن اندیشه نشود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۸    
در اثر برخورد خاور و مینی بوس حامل کارگران در محور صومعه سرا-سه راه اباتر 14 تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند