شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 27 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۰    
سیدشریف حسینی، قائم مقام وزیر و معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت گفت: قیمت نهایی خودرو با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله قیمت تمام شده خودروسازان و در نظر گرفتن حق و حقوق مصرف کنندگان تا 2 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۵    
شیرزاد به طراحی های نوین در فضاهای شهری اشاره کرد و گفت: ایجاد پارک های موضوعی نیز در راستای این مهم بوده و یقیناً با پرداختن به این موضوع در کنار تنوع بخشیدن به فضای شهری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۵    
سردار هابیل درویشی، رئیس بنیاد تعاون ناجا با تکذیب انتشار خبر فرارش به مالزی گفت: برخی افراد با اهداف سیاسی به دنبال ایجاد آفت در جامعه هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۵    
مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا در امارات امشب به پایان رسید و تکلیف 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات مشخص شد و عمان حریف ایران شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۰    
محمدحسین مهدویان در تازه ترین اثر خود باز هم جسارت به خرج داده و به موضوعی جنجالی ورود کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: می توانیم اینترنت ایرانی-اسلامی داشته باشیم که با حفظ تمام ارزش های ملی و اسلامی، خدمات، فرصت ها و زیرساخت های لازم را در اختیار مردم قرار دهد
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توسعه روابط دفاعی و نظامی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۴    
آیت الله جنتی دستاوردهای مادی انقلاب را قابل توجه دانست و کفت: با این حال اهمیت اصلی این است که فضا برای ملحق شدن نسلی دیگر به شهدای کربلا فراهم شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۹    
برد یک بر صفر ملوان بندر انزلی مقابل قشقایی در شیراز از آن دست نتایجی است که برای رقم خوردن آن به شانس و اقبال زیادی احتیاج داریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برخی مسئولان خود را از جنس مردم نمی دانند و هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند گفت: قطعا عذر چنین مدیرانی را می خواهیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ایران پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است، گفت: در عرصه های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی، این رژیم را شکست داده ایم که این امر در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۴    
تداوم نظارت هایی که تا اینجا به متوقف شدن فعالیت های اقتصادی عمده در جمعیت هلال احمر و زیرمجموعه هایش و همچنین ضرورت برکناری برخی از مدیران این مجموعه منجر شده و البته تصویب یک پیشنهاد جدید که بر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۹    
تصویری از فلورا سام و همسرش را در حالیکه مشغول تماشای بازی ایران و عراق در استادیوم آل مکتوم بودند، ببینید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۹    
رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی، جمال عرف را به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۴    
استاندار گیلان گفت: بهترین نوع امر به معروف و نهی از منکر، نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر مسئولان است زیرا جامعه هیچگاه از نظارت عمومی بی نیاز نیست و با این شیوه خرد جمعی در کنار نظارت قانونی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۹    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: سپردن اختیار حذف یارانه دهک های بالا به استانداران عملا به موازی کاری درون مجموعه دولت دامن خواهد زد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۴    
با حضور معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور برای نخستین بار مدل سازی فرآیند شبکه اجتماعی حمایت از زنان سرپرست خانوار در گیلان صورت گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۹    
حمید رضایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن با بیان اینکه تمامی دستگاههای اجرایی در برطرف کردن نیاز جوانان نقش دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۴    
زیباکلام گفت: از میان تمام شخصیت های سیاسی و غیر سیاسی در 40 سال گذشته تنها کسی که کلنگ به دست گرفت که اقتصاد دولتی را خراب کند ایت الله هاشمی بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با برشمردن تخلفات عدیده در تنها بیمارستان دولتی قلب گیلان بر تشدید پیگیری پارلمانی برای بررسی وضعیت و حل مشکلات این بیمارستان تأکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۴    
جهانبخش آرمان از خدمت پزشکی دیگری در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در طول دهه فجر در روزهای پنج شنبه ویزیت رایگان در این درمانگاه برای مردم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۹    
مراسم تشییع پیکر حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون صبح پنجشنبه از مقابل تالار وحدت تهران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۴    
در اثر برخورد ال نود، پژو، تیبا و سمند صبح امروز 5 تن مصدوم و همگی راهی بیمارستان شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۴    
آرکادی دوورکوویچ، معاون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، برای حضور در افتتاحیه مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین(خزر) به گیلان سفر می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
من بعد از اینکه همسرم از بیمارستان شریعتی به بیمارستان بعثت تهران منتقل شد متوجه شدم فردی که در ساختمان های مجاور محل حادثه کار می کرده او را نجات داده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پسماند در شمال کشور به مسئله بغرنج تبدیل شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۹    
جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به میزبانی استان گیلان با معرفی و تقدیر از 7 تن از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۴    
فرمانده سپاه آستانه اشرفیه بیان کرد: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و محرومیت زدایی غیر قابل انکار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۹    
محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان، از صبح امروز بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شده وتا فردا ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۹    
ثبت نام ششمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی از روز یکشنبه (30 دیماه سال 97) لغایت سه شنبه (9 بهمن ماه سال 97) از طریق تارنمای جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۹    
شهرام شکوهی، خواننده پاپ گفت: خوشبختانه پزشک ممنوعیتی برای ادامه فعالیت هایم در عرصه خوانندگی در نظر نگرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۹    
هر چند محدودیت های ارزی بازار خرید ملک در خارج از کشور را برای ایرانیان اندکی کساد کرده اما بررسی ها نشان می دهد همچنان تقاضا برای خرید ملک در دیگر کشورها از سوی ایرانیان بالاست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۹    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تدوین طرحی خواستار تغییر نام وزارت “فرهنگ و ارشاد اسلامی” شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۹    
کنسرت جاودانه های سالار عقیلی با عنوان (چه بگویم) در تالار مجلل رشت برگزار شد.