جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۱۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 3 تیر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 تیر 1399 دیار میرزا 2 تیر 1399 دیار میرزا 3 تیر 1399 دیار میرزا 4 تیر 1399 دیار میرزا 5 تیر 1399 دیار میرزا 6 تیر 1399 دیار میرزا 7 تیر 1399 دیار میرزا 8 تیر 1399 دیار میرزا 9 تیر 1399 دیار میرزا 10 تیر 1399 دیار میرزا 11 تیر 1399 دیار میرزا 12 تیر 1399 دیار میرزا 13 تیر 1399 دیار میرزا 14 تیر 1399 دیار میرزا 15 تیر 1399 دیار میرزا 16 تیر 1399 دیار میرزا 17 تیر 1399 دیار میرزا 18 تیر 1399 دیار میرزا 19 تیر 1399 دیار میرزا 20 تیر 1399 دیار میرزا 21 تیر 1399 دیار میرزا 22 تیر 1399 دیار میرزا 23 تیر 1399 دیار میرزا 24 تیر 1399 دیار میرزا 25 تیر 1399 دیار میرزا 26 تیر 1399 دیار میرزا 27 تیر 1399 دیار میرزا 28 تیر 1399 دیار میرزا 29 تیر 1399 دیار میرزا 30 تیر 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۵۲    
قرار بود نان شب مردم در اولویت باشد. در این وضعیت کرونا، تحریم و قطعنامه اولویت این است؟ اینکه اینستاگرام را ببندیم، اسم فرودگاه مهرآباد را تغییر دهیم و ... چقدر در اولویت است؟!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۲    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهرها و ... وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی شود و باید با آن مبارزه شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۷    
وزیر بهداشت و درمان، گفت: در مواردی که ما تشخیص بدهیم لازم است یک نفر تست کرونا بدهد، هزینه رایگان خواهد بود، اما کسانی که خودشان علاقه دارند تست بدهند طبق تعرفه باید هزینه را بپردازند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۷    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه 285 پروژه در سطح کشور از سوی این قرارگاه در دست اجرا است، گفت: محرومیت زدایی و توجه به صنایع تبدیلی در اولویت است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۷:۳۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور مسائل و مشکلات مراکز تولیدی، صنعتی و شرکت های دانتش بنیان را مدیرتی و قابل حل عنوان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۷    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قطعنامه شورای حکام تاکید کرد که در راستای صیانت از حقوق مسلم ملت ایران طرح “الزام دولت جمهوری اسلامی ایران به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۷    
رییس جمهور در جمع استانداران سراسر کشور از آنها خواست که در مورد کارهای انجام شده در هر استان از سوی دولت با مردم سخن بگویند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۲    
حمیدرضا محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت جشنواره نسیم کرامت از تاریخ دوم تیر تا دوازدهم این ماه در مناطق مختلف شهر رشت برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۲    
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عامل فروش نوزادان در فضای مجازی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۲    
خبرگزاری انگلیسی رویترز جزئیات جدیدی از مفاد قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران فراهم آورده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۲    
فرزین کلانتری مسئول واحد وصول حق بیمه شعبه اسالم به عنوان سرپرست تامین اجتماعی رضوانشهر منصوب گردید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۴۲    
در این بازدیدها رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمن گفتگو با مدیران واحدهای تولیدی، در جریان توانمندی و ظرفیت تولید و مسائل و مشکلات این شرکت ها قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۲    
آقای صفری فرمودید در زمان امام جمعه بودن به شما فرصت حرف زدن نمی دادند، همان بهتر که شما حرف نزنید چون اینگونه حرف زدن برای شما که هیچ، اما برای گیلان تبعات خوبی ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مفسدین سال هاست به منابع استان دسترسی داشته و در دستبرد به بیت المال تخصص پیداکرده اند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۲    
سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عصر امروز برای سفری دو روزه وارد استان گیلان می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۲    
رسانه های رومانیایی، به نقل از دادستانی بخارست نتیجه نهایی کالبدشکافی متهم غلامرضا منصوری را با جزئیات ارائه کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی از تایید اعتبارنامه منتخب گچساران با اکثریت آراء در این کمیسیون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۲    
یوسفی نژاد با اشاره به عدم مشکل در خصوص اخذ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بیان کرد: تمام عملیات گمرکی این منطقه هم اکنون بدون هیچ مانعی در حال انجام است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۷:۲۲    
منتخب مردم گچساران در مجلس طی نامه ای به احمد توکلی تصریح کرد: من را از مواد قانون مجازات اسلامی نترسانید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۷:۱۷    
تعداد امضاءکنندگان استیضاح هیات رییسه مجلس یازدهم به یکصد نفر رسید و پیش بینی می شود از این تعداد نیز بگذرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۷:۰۷    
عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ساخت، نصب و راه اندازی سیستم آزادسازی سریع کشتی با استفاده از توان داخلی در بندرانزلی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی دولت با بیان اینکه 7 استان در حال حاضر در مرحله پیک قرار دارند، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم که بعد از خروج تدریجی این هفت استان، دو استان دیگر وارد پیک می شوند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره به انجام آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی، علت فوت آسیه پناهی را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۷    
با توجه به عدم امکان برگزاری حج برای زائران ایرانی، ضمن محفوظ ماندن نوبت و اولویت اعزام حجاج محترم ثبت نام شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۶    
سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از مثبت شدن تست کرونای 2445 تن دیگر در کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۹    
کفاشیان درباره اینکه گفته می شود بازگشت او به فدراسیون فوتبال بی احترامی به خودش است، گفت: من برای دور جدید در فوتبال نیستم. فقط برای کمک به برگزاری انتخابات و اصلاح اساسنامه باز می گردم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۴    
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با انتقاد از عدم توجه دولت به حوزه اقتصادی عنوان کرد: چرا دولت عزمی برای ساماندهی اقتصاد و مبارزه با فساد ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۴    
ساختمان مدیریت اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان با حضور معاون اسلحه و مهمات آجا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح روز سه شنبه افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۹    
رئیس جمهور تاکید کرد: انچه امروز دولت بدنبال آن است ،هدایت نقدینگی براساس سیاست های پایدار در جهت تقویت تولید و پایه های اقتصاد مولد است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۴    
تفاهم نامه همکاری بین استانداری گیلان و پژوهشگاه نیرو در حوزه مدیریت پسماند به منظور بومی سازی فناوری های مدیریت و تبدیل پسماند به انرژی با امضای معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و رئیس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۴    
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پرونده تولید پراید تا پایان تیرماه امسال بسته می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۹    
به دنبال تهدید آمریکا برای قطع بودجه سازمان بهداشت جهانی و افزایش مجدد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، دبیرکل این سازمان ضمن انتقاد از “عدم همبستگی جهانی” ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۴    
رئیس شورای شهر تهران به تخریب بنای اضافی ملک نهاد ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۴    
خواهر ریحانه عامری می گوید خواهرش بی گناه بوده و پدرش بخاطر آتویی که در دست او بود دست به قتل زده است!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۹    
عضو مجلس خبرگان با تاکید به نقش ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: همینطور که به مردم گفته می شود با کرونا زندگی کنند ماهم باید بر اساس کرونا شهرها و استان ها را مدیریت کنیم تا فشار اقتصادی بیش از ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۹    
اکبر میغی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر از دستگیری و اجرای حکم جایگزین مبنی بر کاشت نهال برای شکارچی سابقه دار خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۴    
جوئل شوماخر از کارگردانان بزرگ سینمای آمریکا و سازنده دو فیلم از مجموعه بتمن ، پسران گمشده و سقوط در سن 80 سالگی در نیویورک درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درخصوص دبیران کمیسیون های مجلس گفت: ما سعی می کنیم هم عدالت رعایت شود، هم از همه ظرفیت های مجلس استفاده شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۴    
صبح پنج شنبه هفته گذشته، خودروهای پلیس آگاهی در یکی از خیابان های حاشیه بزرگراه شهید بابانظر مشهد توقف کردند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ایران باید پرونده هسته ای کشور را با دیپلماسی به گونه ای مدیریت کند که این پرونده از شورای حکام به شورای امنیت ارجاع ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۴    
به منظور آگاهی داوطلبان از برنامه زمانی آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال 1399 به اطلاع می رساند این آزمون حسب برنامه ریزی انجام شده، در تاریخ 28 آذرماه برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۱۹    
منصور غلامی، وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشجویان حتی به شوخی همدرگیر تقلب نشوند و تقلب امتحانی را بیان نکنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۴    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به اقدامات این سازمان برای کاهش آلودگی هوا در کشور گفت: متاسفانه در مواردی محیط زیست قربانی سیاست های کلان می شود و ما بین بد و بدتر گیر کرده ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۳۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: تنها راه به عقب راندن جریان تندرو در کشور، حضور در پای صندوق های رأی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۱۴    
وطن امروز ، سه شنبه 3 تیر