شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 14 اسفند 1393 - dolat.ir

دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
نباید اجازه دهیم صاحبان پول های کثیف که از طریق قاچاق مواد مخدر و کالا بدست آمده صاحب قدرت شوند.
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
این لایحه مادران دارای کودک زیر هفت سال، مادران دارای کودک معلول، زنان دارای همسر معلول و زنان دارای همسر مبتلا به بیماری های صعب العلاج را شامل می شود.
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
شهیندخت مولاوردی روز پنج شنبه در جریان سفر به استان یزد با حضور در این مراسم با همسر شهید الله دادی ابراز همدردی کرد.
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
دولت توانسته است با شیب ملایم میزان تورم را به طرز چشمگیری کاهش دهد
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بهبود وضعیت جوانان، رویکرد کلان حاکمیت کشور به موضوع جوانان را می طلبد و اگر عزم ملی در موضوع این نسل شکل بگیرد بخش عمده مشکلات آنها قابل حل است.
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
ابوطالبی: مذاکرات ما بر اعتماد استوار نیست، بلکه گامی برای حصول اعتماد است. نه تنها جهان اسلام بلکه همه جهان به ایران اعتماد دارد
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
بخوبی آگاه هستیم که در برخی موارد جامعه مدنی قوی تر است ومن به عنوان یک عضو از دولت یازدهم دست یاری به سوی همه جریانهای اجتماعی ...
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۳    
پیام روز درخنکاری و هفته حفظ منابع طبیعی این است که هیچ راهی جز آشتی با محیط زیست و بکارگیری همه تلاش ها برای حفظ و حراست از آن ، وجود ندارد.
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۳    
در آزادی دیپلمات ربوده شده در یمن به هیچ یک از پیش شرط های تروریست ها پاسخ مثبتی داده نشد و این رویداد با کمترین هزینه اتفاق افتاد.
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۴    
آزادی دیپلمات آزاد شده ایرانی در یمن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نشانه و برگ دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران است
دولت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح پنجشنبه در محوطه سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تهران به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.