سه شنبه ۲۸ دیساعت ۱۰:۲۱Jan 2017 17

خبرهای دولت 31 اردیبهشت 1395 - dolat.ir

  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۴  
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ، شامگاه جمعه در پیامی پیروزی مقتدرانه قهرمانان کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2016 راتبریک گفت
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۴  
آیت الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار با رییس جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه ملت ایران بار مسوولیت سنگینی بر دوش شما گذاشته است ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۴  
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مراجع عظام تقلید، اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۴  
دکتر روحانی در این دیدار با تقدیر از نقطه نظرات و حمایت های مراجع عظام تقلید از دولت یازدهم در بخش های مختلف ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۴  
نشریه ویکلی استاندارد در گزارشی اظهارات جان کری وزیر خارجه آمریکا در جمع کارکنان سفارت این کشور در وین در خصوص توافق هسته ای با ایران را عملا دستمایه انتقاد از کری و دولت اوباما قرار داده است ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۴  
دکتر روحانی در دیدرا آیت الله سبحانی با تشریح برنامه های دولت یازدهم برای رونق و آبادانی ایران اسلامی، اظهارامیدواری کرد که با وحدت ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۴  
دکتر حسن روحانی که روز جمعه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به استان قم سفر کرده است، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در فضایی معنوی و همراه با زائران و مجاوران آستان مقدسه کریمه اهل بیت(ع) ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۴  
وزیر ورزش و جوانان از جشن بدرقه کاروان اعزامی به این مسابقات با حضور رئیس جمهور و برگزاری نشست ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با معاون اول رئیس جمهور خبر داد
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۴  
در مسایل داخلی باید مسوولیتها را بر اساس امانت و تخصص واگذار کرد و در ارتباط با کشورهای جهان نیز با زبان نرم و خوش سخن بگوییم و بتوانیم تعاملی سازنده با آنها داشته باشیم.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۴  
رییس جمهوری ، حوزه های علمیه، بویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید را یکی از بزرگترین پشتوانه ها و سرمایه های معنوی و فرهنگی ملت و دولت دانست و اظهارداشت ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴  
رییس جمهوری در دیدار با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بر اهتمام و جدیت دولت برای تلاش در راستای رونق اقتصادی، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴  
تا زمانی که شرکت ها و مؤسسات مالی بین المللی برای تعامل با ایران تمام قوانین را دنبال کنند ما سد راه فعالیت های کسب و کار آنها با این کشور ها نخواهیم شد.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴  
وزیر اطلاعات امنیت را حاصل وحدت فرماندهی، تدابیر حکیمانه و فرماندهی با صلابت فرماندهی کل قوا دانست و گفت: به رغم توطئه های سرویس های جاسوسی کشورهای متخاصم ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴  
هیات حقوقی قضایی ایران به سرپرستی محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و آرتور پارفننیشیکو رییس سرویس فدرال ضابطین قضایی روسیه و هیات همراه در سن پترزبورگ راه های همکاری دو کشور ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۴  
معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه با اشاره به اهمیت صلح و ثبات منطقه ای و نقش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، خواهان افزایش همکاری ایران و ژاپن در مقابله با تروریسم و افراط گرایی شد.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۴  
بعد از لغو تحریم ها و اجرای برجام ایران وارد مرحله جدیدی از فعالیت ها بویژه در زمینه اقتصادی شده و با توجه به گشایشی که در عرصه روابط بین الملل شکل گرفته دو کشور می توانند روابط خود را و مستحکم تر ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴  
وضعیت چک های مبادله شده از نظر تعداد و مبلغ در مقطع سه ماهه مهر ماه لغایت آذر ماه 1394 به ترتیب 77 میلیون فقره و 413 10 هزارمیلیارد ریال با میانگین مبلغ 135 میلیون ریال است. از این تعداد جمعاً 2 ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴  
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بامداد جمعه در بیانیه مشترکی تأکید کردند که بانک ها و شرکت های خصوصی خارجی نباید از انجام معاملات قانونی با ایران دوری کنند.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۴  
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان از علاقه دو بانک خصوصی ایران برای سرمایه گذاری در اندونزی و تاسیس بانک جدید در این کشور جنوب شرق آسیا و یا خرید سهام یک بانک اندونزی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۴  
به دلیل تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و توافقات هسته ای بین المللی و بر مبنای بررسی های انجام شده موسسات تحقیقاتی ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۴  
حجتی بر لزوم تخصیص کامل و به موقع اعتبارات این بخش تاکید کرد و افزود:با توجه به محدودیت های منابع، امسال 250 هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی با اعتباری نزدیک به 25 هزار میلیارد ریال به سامانه های ...
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۴  
دولت تدبیر وامید در حوزه گسترش فرهنگ اسلامی و رونق بخشیدن هنر گام های اساسی برداشته که با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست.
  ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴  
رییس جمهوری به منظور زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد.