پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 4 مرداد 1395 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 28 فروردین 1395 دولت 31 اردیبهشت 1395 دولت 31 خرداد 1395 دولت 31 تیر 1395 دولت 3 شهریور 1395 دولت 30 آبان 1395 دولت 30 آذر 1395 دولت 30 دی 1395 دولت 30 بهمن 1395 دولت 1 اسفند 1395 دولت 1 مرداد 1395 دولت 2 مرداد 1395 دولت 3 مرداد 1395 دولت 4 مرداد 1395 دولت 5 مرداد 1395 دولت 6 مرداد 1395 دولت 7 مرداد 1395 دولت 8 مرداد 1395 دولت 9 مرداد 1395 دولت 10 مرداد 1395 دولت 11 مرداد 1395 دولت 12 مرداد 1395 دولت 13 مرداد 1395 دولت 14 مرداد 1395 دولت 15 مرداد 1395 دولت 16 مرداد 1395 دولت 17 مرداد 1395 دولت 18 مرداد 1395 دولت 19 مرداد 1395 دولت 20 مرداد 1395 دولت 21 مرداد 1395 دولت 22 مرداد 1395 دولت 23 مرداد 1395 دولت 24 مرداد 1395 دولت 25 مرداد 1395 دولت 26 مرداد 1395 دولت 27 مرداد 1395 دولت 28 مرداد 1395 دولت 29 مرداد 1395 دولت 30 مرداد 1395 دولت 31 مرداد 1395 
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۲:۵۱    
محمدجواد ظریف در سفر خود به غنا قرار است با رئیس جمهوری، رئیس مجلس و وزیر خارجه غنا دیدار کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی مفتخر است که به جبهه مقاومت کمک کرده است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۸    
اعتقاد مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ایران به تعمیق روابط خوب، سالم و سازنده بین دو کشور دوست و همسایه موجب شده است ایران و پاکستان را مکمل یکدیگر بدانیم و این روابط ،راهبردی است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۲۴    
دو کشور می توانند در مجامع و سازمان های مختلف بین المللی مانند اوپک، جنبش غیرمتعهدها، سازمان کشورهای اسلامی در حال توسعه (D8)و سازمان همکاری اسلامی همکاری و نقش تاثیر گذار و مهمی داشته باشند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۷    
بدون تردید پس از عادی شدن شرایط این کشور و تامین امنیت کامل، سفر شهروندان ایرانی که قصد عزیمت به ترکیه را دارند از سر گرفته خواهد شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۴    
وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از اردوی تدارکاتی وزنه برداری و کشتی، آخرین وضعیت ورزش کشور در آستانه بازی های المپیک را تشریح کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۲    
برنامه موشکی ایران به آمریکا و دیگر کشورها ارتباط ندارد و هیچ کشوری اجازه ندارد برای برنامه موشکی جمهوری اسلامی تصمیم گیری کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۸:۱۰    
بیش از پنج هزار و 800 ال سی از زمان آغاز اجرای برجام در دی ماه گذشته برای تجار ایرانی در بانک های دنیا صادر شده است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
با تصمیم هیئت وزیران، مطالبات برخی شرکت ها با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی تهاتر می شود.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به درز اسناد محرمانه برنامه بلند مدت هسته ای ایران یادداشت اعتراضی به آژانس ارائه می کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در کشور 10 هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل احیا شده و فعالیتشان را انجام می دهند
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاشهای صورت گرفته در نظام سلامت بدون توجه به گرایش سیاسی دولتها تقدیر می کنند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: همه انسان های فرهیخته از این موضوع رنج می برند ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
گزیده آمارهای اقتصادی کشور در دو ماهه نخست امسال نشان می دهد میزان بدهی های خارجی ایران در اریبهشت ماه نسبت به فروردین، 75 میلیون دلار کاهش یافته است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
سریلانکا همیشه از شریکان خوب تجاری ایران در بخش نفت و محصولات پتروشیمی بوده است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
زمان تمرکز بر منابع طبیعی و سخت افزاری به پایان رسیده است و امروزه قدرت کشورها بر مبنای شاخص توسعه یافتگی نیروی انسانی و نیروهای خلاق و کارآفرین سنجیده می شود.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
دکتر پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به اظهارات شهردار تهران در اجلاس بین المللی شوراها و شهرداری ها واکنش نشان داد و به مشخص نبودن منابع درآمدی شهرداری ها در بودجه انتقاد کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
با تصمیم هیئت وزیران، به بانک ملی ایران (به عنوان اعطا کننده تسهیلات) اجازه داده شد با رعایت شرایطی، مزایده فروش چای های سنواتی را برگزار کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
با تصمیم هیئت وزیران، پروانه فعالیت شرکت خدمات ارتباطی رایتل اصلاح شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
اجرای اقتصاد مقاومتی راهگشای ما است و امروز شاهد حضور صاحبان اقتصادهای بزرگ جهانی در کشورمان هستیم زیرا آنها اقتصاد ایران را اقتصادی آینده دار می دانند و با وجود آثار تحریم ها بر اقتصاد ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مقابله با آسیب اجتماعی و تشکیل جلسات اعضای شورای اجتماعی کشور در محضر معظم له باید مردم برای مقابله با اینگونه آسیب ها به صحنه بیایند و سیاست اجتماعی کردن مبارزه ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
حفاظت از این نیروهای متخصص در رشته های مرتبط با علوم هسته ای به دقیق ترین شیوه انجام می شود و امیدواریم با برنامه های اجرا شده، آنان حتی با کمترین تهدید از سوی سرویس های اطلاعاتی بیگانه مواجه نشوند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
انتخاب شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 باید به محرکی برای خدمت بیشتر به این شهر مهم و معرفی هر چه بهتر آن به دنیای اسلام و جلوه پرفروغ تر و جلای بیشتر شهری که جایگاه رفیعی در ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۸    
اجازه نخواهیم داد برخی کشورها با ارسال سلاح و اجاره تروریست برای ایجاد ناامنی در مرزها، روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار دهند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۰    
آمار تسهیلات سال گذشته به میزان 417 هزار میلیارد است که اگر 50 درصد آن را غیرتمدیدی در نظر بگیریم مبلغی بیش از 200 میلیارد تومان می شود و شبکه بانکی تنها با اعطای زیر 10 درصد از این مبلغ می تواند ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۶    
گسترش همکاری های دو جانبه و توسعه روابط دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از محورهای اصلی گفت و گوی طرفین در این دیدار بود.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۶:۲۳    
براساس گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران، میزان صادرات غیرنفتی در چهار ماهه نخست سال جاری با افزایش خوبی همراه بوده که از نظر وزنی بیش از 41 میلیون تن و معادل 36 درصد و از نظر ارزشی بیش از 16 میلیارد ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به روابط دو جانبه دیرینه میان ایران و نیجریه، خطاب به وزیر خارجه این کشور گفت : ما در کنار شما برای مبارزه با القاعده و بوکوحرام هستیم.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۰    
اجازه نخواهیم داد برخی کشورها با ارسال سلاح و اجاره تروریست برای ایجاد ناامنی در مرزها، روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار دهند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۹    
جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از سیاست مودت و حُسن همجواری کشورهای همسایه دریای چین جنوبی؛ طرفین را به خویشتنداری دعوت می کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۴    
رییس جمهوری مبارزه همه جانبه با مواد مخدر را برای آرامش و پیشرفت جامعه لازم دانست و بر ارزیابی روش های گذشته در برخورد عملی و مؤثر با پدیده شوم اعتیاد تأکید کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۶    
دومین نشست شورای راهبردی تهیه برنامه جامع گردشگری کشور با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۳    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در نشستی با نمایندگان دبیرخانه کدکس بین الملل و سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد ( FAO ) خواستار تقویت همکاری بین اعضای دبیرخانه کدکس غذایی خاور نزدیک که مسئولیت آن ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، از ورود دستگاه پیشرفته دیالیز برای بهبود وضعیت بیماران دیالیزی در کشور خبر داد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۸    
با همت معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، صبح امروز برنامه ورزش صبحگاهی با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۷    
نهمین دوره کشوری توان افزایی تیم های جست و جو و نجات در سیلاب و آب های خروشان امروز با حضور 31 تیم از استان های سراسر کشور، برگزار شد.