شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۰:۰۳Aug 2018 18

خبرهای دولت 8 اسفند 1396 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 31 فروردین 1396 دولت 31 اردیبهشت 1396 دولت 31 خرداد 1396 دولت 31 تیر 1396 دولت 31 مرداد 1396 دولت 31 شهریور 1396 دولت 30 مهر 1396 دولت 30 آبان 1396 دولت 30 آذر 1396 دولت 30 دی 1396 دولت 30 بهمن 1396 دولت 1 اسفند 1396 دولت 2 اسفند 1396 دولت 3 اسفند 1396 دولت 4 اسفند 1396 دولت 5 اسفند 1396 دولت 6 اسفند 1396 دولت 7 اسفند 1396 دولت 8 اسفند 1396 دولت 9 اسفند 1396 دولت 10 اسفند 1396 دولت 11 اسفند 1396 دولت 12 اسفند 1396 دولت 13 اسفند 1396 دولت 14 اسفند 1396 دولت 15 اسفند 1396 دولت 16 اسفند 1396 دولت 17 اسفند 1396 دولت 18 اسفند 1396 دولت 19 اسفند 1396 دولت 20 اسفند 1396 دولت 21 اسفند 1396 دولت 22 اسفند 1396 دولت 23 اسفند 1396 دولت 24 اسفند 1396 دولت 25 اسفند 1396 دولت 26 اسفند 1396 دولت 27 اسفند 1396 دولت 28 اسفند 1396 دولت 29 اسفند 1396 
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۲    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت:استفاده از سیستم های الکترونیکی، مراحل صادرات و واردات محصولات کشاورزی را کوتاه و روند آن را تسریع می کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۲    
دزفول - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:باید امید به آینده شغلی را در جوانان افزایش دهیم تا موجبات توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور فراهم شود.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۱    
تهران- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید تا بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای آسمان صبر کرد؛ زیرا یافتن اطلاعات جدید در تشخیص علت سقوط اهمیت بسیاری دارد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۸    
وزیر دادگستری در نشست عالیرتبه سی وهفتمین اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو سخنرانی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۱    
ارومیه - ایرنا- وزیر اطلاعات، امنیت را پیش شرط ضروری همه بخش های جامعه دانست و گفت: امنیتی که با فضای خشک به وجود آید ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
ایانا-استان تهران: وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق هیئت همراه عصر امروز برای دیدار با حاج عباس بابابیک از همکاران جهادگر با 70درصد جانبازی به دماوند رفت.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی وزارت کشور از دستور رحمانی فضلی وزیر کشور به شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مبنی بر تدوین دستورالعمل مشخص برای فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر حرکت و جریان های فرهنگی را در قفس دولت قرار ندهیم، ایده های خلاق و جدید وارد میدان می شود و طرح پایتخت کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب این کار را کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
عبدالهاشم حسن نیا با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعلل در تحقق شهر هوشمند سبب می شود رتبه کشور در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهان کاهش یابد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
با حکم وزیر راه و شهرسازی، داود کشاورزیان به سمت مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور طرح های مهم منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۶    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اعلام این خبر گفت: سازمان ملی استاندارد همچنان بر موضع خویش درباره زمان بندی اجرای استانداردهای خودرویی تاکید دارد و براساس مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۶    
به اعتقاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، میدان نقش آفرینی بانوان در عرصه اقتصاد دانش بنیان و استارتاپی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۶    
وزیر کشور از تشکیل خانه سمن ها در استان ها با حمایت وزارت کشور خبر داد و گفت: نباید از سازمان های مردم نهاد مالیات گرفته شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم تلاش می کند با بازنگری دروس و برگزاری دوره های آشنایی با مشاغل ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
پژوهش سرای ابن سینا دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۴    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بروکسل، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان با حضور در مقر اتحادیه اروپا با کمیسیونرهای تخصصی این اتحادیه دیدار و گفت و گو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان که به صربستان سفر کرده با رئیس مجلس این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
نشست خبری محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران برگزار شد. سخنگوی دولت در این نشست با بیان اینکه لایحه بودجه 97 با لوایح سال های قبل تفاوت اساسی دارد گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۹    
وزیر نیرو از بهره برداری کریدور شمال- جنوب انتقال برق بین 4 کشور ایرن، ارمنستان، گرجستان و روسیه تا شهریور سال 98 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۱    
رئیس سازمان توسعه تجارت به ارائه توضیحاتی در مورد واردات بیوماس سلولزی گرانول (گل و لای فاضلاب) پرداخت و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۹    
با حضور وزیر علوم از 63 طرح پژوهشی کاربردی و خاص دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان رونمایی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه موضوع توانمندسازی زنان در حوزه ICT در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۷    
دکترمنصور غلامی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر خود به استان خوزستان، با حضور در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین، به شهدای گمنام دفاع مقدس با قرائت فاتحه و اهدای تاج گل ادای احترام کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان باتاکید بر این مطلب که مبنای کار وزارت راه و شهرسازی در حوزه مهندسی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: در بخش کشت فراسرزمینی با یازده کشور توافق امضا کرده ایم که به دلیل ناهماهنگی نهادها هیچ کدام از این توافقات به بهره برداری نرسیده است.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۹    
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ساختمان جدید دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
تهران- ایرنا- وزیر نیرو گفت: ایران به کشور ارمنستان به عنوان دریچه ای برای ورود به بازار منطقه اوراسیا با 180 میلیون جمعیت نگاه می کند و انتظار دو کشور از کمیسیون مشترک اقتصادی استفاده از این فرصت و ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰    
به منظور امضای توافقنامه هایی با مقامات بهداشتی بلژیک و اتحادیه اروپا؛ وزیر بهداشت وارد بروکسل شد ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۴    
ایران یکی از 10 کشور اصلی مصرف کننده پلاستیک در دنیاست. سالانه 10 میلیون تن پلاستیک در صنایع بسته بندی ایران مصرف می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر اوقاف سوریه گفت: علما، روحانیت و نخبگان جهان اسلام در گفت وگو با یکدیگر می توانند تفکر افراطی گری علیه دین اسلام را خنثی کنند.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با استناد بر اطلاعات حاصل از روش های درمان اعتیاد گفت: بالاترین میزان موفقیت کشورها در درمان اعتیاد و بهترین حالت پس از پاکی ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
در صنعت دریایی به نقشه راه درستی برای شناسایی مشکلات موجود و عوامل عقب ماندگی نیاز داریم تا متناسب با آن راه حل هایی بیاندیشیم.
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
طرح جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان به عنوان نخستین طرح جامع کارآفرینی دانشگاهی کشور با حضوردکتر منصور غلامی،وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری ودکتر شریعتی استاندار خوزستان رونمایی شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۸    
سه طرح عمرانی - دانشگاهی "مرکز آموزشی زبان فارسی به غیرفارسی زبانان"، "بخش توسعه شیمی" و "دانشکده عمران و محیط زیست" عصر دوشنبه با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر ما را هم مثل بخش صنعت حمایت کنند و پکیج های مالی و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار هتل ها قرار گیرد باعث می شود سرمایه گذاری در ساخت هتل رشد داشته ...
  ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: کمبودهایی در بخش اعتبارات آموزشی عالی به دلایل مختلف وجود دارد ولی انتظار این است که دولت تمامی مشکلات را حل کند.