چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۲۱:۴۵Aug 2018 15

خبرهای دولت 11 اردیبهشت 1397 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 31 فروردین 1397 دولت 1 اردیبهشت 1397 دولت 2 اردیبهشت 1397 دولت 3 اردیبهشت 1397 دولت 4 اردیبهشت 1397 دولت 5 اردیبهشت 1397 دولت 6 اردیبهشت 1397 دولت 7 اردیبهشت 1397 دولت 8 اردیبهشت 1397 دولت 9 اردیبهشت 1397 دولت 10 اردیبهشت 1397 دولت 11 اردیبهشت 1397 دولت 12 اردیبهشت 1397 دولت 13 اردیبهشت 1397 دولت 14 اردیبهشت 1397 دولت 15 اردیبهشت 1397 دولت 16 اردیبهشت 1397 دولت 17 اردیبهشت 1397 دولت 18 اردیبهشت 1397 دولت 19 اردیبهشت 1397 دولت 20 اردیبهشت 1397 دولت 21 اردیبهشت 1397 دولت 22 اردیبهشت 1397 دولت 23 اردیبهشت 1397 دولت 24 اردیبهشت 1397 دولت 25 اردیبهشت 1397 دولت 26 اردیبهشت 1397 دولت 27 اردیبهشت 1397 دولت 28 اردیبهشت 1397 دولت 29 اردیبهشت 1397 دولت 30 اردیبهشت 1397 دولت 31 اردیبهشت 1397 
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۲    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص ارز 3800 تومانی برای ترخیص 1.2 میلیون تن کالاهای اساسی طی دیروز و امروز خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از پروژه موزه منطقه ای خلیج فارس در بوشهر بازدید به عمل آورد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۱    
به گزارش جماران، در پی محدودیتهای اعمال شده در بخشی از فضای مجازی، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت نکات زیر را به استحضار مردم شریف ایران می رساند: ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
امیر حاتمی در پاسخ به ادعاهای بی پایه و اساس نتانیاهو و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی گفت: به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن هشدار می دهم دست از دسیسه و رفتارهای خطرناک بردارند چرا که پاسخ ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما امروز در شرایطی ویژه در سطح جهان هستیم؛ این شرایط گذار اتفاق جدیدی نیست و از بعد از فروپاشی بلوک شرق جهان با پدیده ای مواجه شد که در گذشته هم با آن مواجه شده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
کارخانه آهن اسفنجی طرح فولاد سبزوار آماده افتتاح رسمی شد. این کارخانه جزو پروژه هایی است که ایمیدرو آن را در دولت یازدهم فعال کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
دقایقی پیش تقاطع غیرهمسطح شهر قدس- فتح با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و استاندار تهران افتتاح شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزایش خودسرانه قیمت فرآورده های لبنی پرمصرف را غیر قانونی دانست. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر جایگاه و نقش اثرگذار سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان در اقتصاد کشور، تاکید کرد و گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۲    
وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی گفت : حمایت از بنگاه های شهرستان اقلید ،ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان به پلی کلینیک، راه اندازی خانه امید و اختصاص اعتبار برای آن در بودجه سال 97 یا 98 ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
بیست و ششمین کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور با حضوروزیرعلوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۳    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اجرایی شدن زود هنگام طرح تعطیلات زمستانی با هدف رونق گردشگری در استان های جنوبی کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
عملیات اجرایی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 335 تختخوابی قلب در قم، امروز با حضور رییس مجلس و وزیر بهداشت آغاز شد .
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه جریان نشر خصوصی در ایران رو به افزایش است گفت: کتاب و نشر را باید به عنوان حلقه و ماده اصلی تمدنی و ملی یک جامعه دانست زیرا کتاب پایه مادر فرهنگ محسوب می ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار و تلاش در جامعه ی تولید محور ارزش محسوب می شود.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
عصر خودرو- بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در فروردین ماه 97 در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 3 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۱    
دوازدهمین همایش بین الملی خلیج فارس در محل دانشگاه خلیج فارس بوشهرسه شنبه 11 اریبهشت با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۰    
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان بوشهر از نمایشگاه نقشه ها و اسناد خلیج فارس در دانشگاه خلیج فارس بوشهر بازدید به عمل آورد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
رییس جمهور لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه بین المللی تحلیل سامانه های کاربردی را جهت طی تشریفات قانونی به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با اشاره به گردش مالی 12میلیارد دلاری پوشاک در ایران، خواستار اجرای طرح توسعه تولید پوشاک با همکاری سایر نهادهای اجرایی و تشکل های خصوصی شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۵    
درمانگاه شبانه روزی تامین اجتماعی شهدای گمنام شهرستان ممسنی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمرکز بر مسایل اجتماعی و تغییر رفتار جوامع محلی از نقاط قوت پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با الگوسازی مشارکت جوامع محلی است. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همراهی استاندار بوشهر از محله تاریخی شنبدی بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان بوشهر ، شب گذشته دوشنبه 10 اردیبهشت از کاروان سفیران گردشگری تبریز2018 در نوار ساحلی بوشهر بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
آیین نامه اجرایی بند (ه )از تبصره (5) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور به تصویب هیات وزیران رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در روستاها و مناطق روستایی نظاره گر روح تعاون هستیم و توسعه روستا مبتنی بر مشارکت مردم است. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
رییس دفتر رییس جمهور روز سه شنبه از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کرد و از نزدیک با تولید کنندگان به گفت و گو پرداخت. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشترکات تمدنی و فرهنگی ایران و ایتالیا گفت: هر دو کشور به شعر ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه دوشنبه دهم اردیبهشت با ولادان ووکوسایوویچ وزیر فرهنگ و اطلاعات جمهوری صربستان دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن هرگونه اهانت به ساحت خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد که هر اهانتی به این عزیزان که ولی نعمتان جامعه اسلامی ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
در جلسه مسئولان ملی و استانی کارگروه مخاطرات زلزله، لغزش لایه های زمین، ابنیه، ساختمان و شهرسازی ضمن بررسی اتخاذ روش های کاهش ریسک قبل از وقوع حادثه ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۸    
آنکه سخت کار می کند و نان به نرخ جان می خورد، قدر عدالت را می داند، و آنها که تشنه عدالتند، انقلاب را می فهمند و با آن همراهند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۲:۵۹    
روزبه کردونی . مشاور وزیر رفاه هم زمان با هفته کارگر، موضوع حمایت از کالای ایرانی به یکی از محورهای سخنرانی مقامات عالی کشور تبدیل شده است ...