شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 1 مهر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 مهر 1396 دنیای بانک 2 مهر 1396 دنیای بانک 3 مهر 1396 دنیای بانک 4 مهر 1396 دنیای بانک 5 مهر 1396 دنیای بانک 6 مهر 1396 دنیای بانک 9 مهر 1396 دنیای بانک 10 مهر 1396 دنیای بانک 11 مهر 1396 دنیای بانک 12 مهر 1396 دنیای بانک 13 مهر 1396 دنیای بانک 14 مهر 1396 دنیای بانک 15 مهر 1396 دنیای بانک 16 مهر 1396 دنیای بانک 17 مهر 1396 دنیای بانک 18 مهر 1396 دنیای بانک 19 مهر 1396 دنیای بانک 20 مهر 1396 دنیای بانک 21 مهر 1396 دنیای بانک 22 مهر 1396 دنیای بانک 23 مهر 1396 دنیای بانک 24 مهر 1396 دنیای بانک 25 مهر 1396 دنیای بانک 26 مهر 1396 دنیای بانک 27 مهر 1396 دنیای بانک 28 مهر 1396 دنیای بانک 29 مهر 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴    
میانگین مصرف بنزین کشور در شش ماهه نخست سال 81.7 میلیون لیتر بوده است که نسبت به آمار شش ماهه پارسال (75.4 ) 8.3 درصد رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۴    
رئیس شرکت نفتی "لوک اویل" روسیه با وزیر نفت ایران مذاکره می کند تا در دو میدان نفتی "آب تیمور" و "منصوری" در استان خوزستان همکاری کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۴    
استاندار قم ،رییس سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر شعب بانک کشاورزی استان وجمعی از مسئولان وکارشناسان از مجتمع فراوری پسته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۹    
بانک رفاه در راستای حمایت از تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور، در کنار 13 بانک ایرانی، قرارداد یک میلیارد یورویی را با " اوبر بانک" اتریش امضاء کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۹    
همزمان با ارائه ی آخرین نسخه به روزرسانی سیستم عامل IOS ، بانک تجارت نسخه ی جدید اپلیکیشن موبایل بانک خود را برای دارندگان دستگاه های تلفن همراه و تبلت اپل منتشرکرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۹    
محمدهاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن در مراسم افتتاح مرکز توسعه کارافرینی بانک مسکن ، با بیان اینکه این مرکز در سه حوزه مسکن و ساختمان، خدمات نوین تامین مالی و همچنین بانکداری الکترونیک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۹    
مهلت شرکت در مسابقه عکاسی با محوریت "کار خوب" بانک سینا تا 15 مهرماه جاری تمدید شد. شرکت کنندگان می توانند از سوژه های مورد نظر خود در مورد کارهای خوب و انسان دوستانه عکس بگیرند و آن را تا 15 مهر ماه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه گفت: مرداد امسال 18 هزار معامله مسکن در شهر تهران صورت گرفت که در مقایسه با ماه قبل از آن شش درصد افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس، از دبستان های پسرانه و دخترانه "صبح رویش" (اولین و تنها مدارس تخصصی کودکان کار) درمنطقه 12 آموزش و پرورش تهران دیدن کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۴    
هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، 6 مصوبه دولت در سه ماهه دوم سال 96 را مغایر با قوانین دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۹    
درآستانه سال جدید تحصیلی، بانک پارسیان با نگاهی ویژه به موضوع مسوولیت های اجتماعی و به منظور ارتقای جایگاه نظام آموزش و پرورش کشور، طی چهار مرحله ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۹    
همزمان با آغاز سال تحصیلی 97 – 96 نوباوگان مهد کودک های سراسر کشور با پوشش بیمه حوادث، تحت حمایت بیمه ایران قرار گرفتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۹    
وزیر نفت روسیه ضمن اعلام آمادگی برای تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت گفت: هر توافقی، به ویژه توافق با هدف توازن بازار، باید زمانی پایان یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مرکز آمار ایران نرخ تورم کل کشور در شهریور امسال را 8 درصد، مناطق شهری 7.8 و مناطق روستایی را نیز 8.9 درصد اعلام کرد. شاخص کل در شهریور برای مناطق شهری و روستایی به ترتیب 252.7، 249.8 و 264 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۴    
در تمام دنیا توافق ها ی سه جانبه اتفاق می افتد. در سازمان بین المللی کار، جلسات متشکل از نماینده کارفرمایان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۹    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از سوی وزارت صنعت دستورالعملی برای توقف حذف برچسب قیمت ها اعلام نشده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اجرای آزمایشی نظام تضمین کیفیت مدارس در بخشی از کشور به منظور مقایسه کیفی مدارس با هم و اعلام نتایج آن به مردم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۵    
به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، دوره های فوق با همت مرکز آموزش و توسعه و درراستای اهداف و سیاست های راهبردی شرکت و به منظور افزایش سطح فنی و ارتقا دانش کارشناسان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۵    
شرکت بیمه رازی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی خود، در همکاری با پلیس راهور اقدام به چاپ و انتشار بروشورهایی در سطح مدارس استان تهران نمود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
2 سارق که صبح امروز قصد سرقت از مشتریان یکی از شعب بانک ملت واقع در خیابان امام خمینی(ره) قم را داشتند، با حضور پلیس دستگیر شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۰    
با تغییر قانون واردات خودرو به زودی شاهد اتفاقات بسیار متفاوتی خواهیم بود. گرانی باز هم بیشتر می شود و در عین حال مدل های محبوب از دسترس همه خارج می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۰    
سفیرمجارستان درایران در دیدار با مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر بر حمایت دولت مجارستان از تولید مشترک اتوبوس درون شهری در ایران تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
در بازارهای فرابورس امروز 136 میلیون ورقه به ارزش 416 میلیارد تومان در 26 هزار نوبت،داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 5.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 963 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
جزئیات رای فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) علیه باشگاه پرسپولیس و محرومیت مهدی طارمی منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۵    
معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت اعلام کرد: در صورتی که موانع قانونی یا اجرایی خاصی به وجود نیاید، امکان اجرایی شدن طرح الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی در سراسر کشور تا پایان سال جاری وجود خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش کمیته ملی پلاسکو در شورای شهر خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۰    
سخنان ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار پرسپولیس برابر الهلال بازتاب زیادی در رسانه های سعودی داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۵    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، صبح شنبه اول مهر از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این بانک بازدید و در مراسم زیارت عاشورا به مناسبت آغاز ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۰    
وزیر انرژی روسیه گفت، تحویل نفت ایران به روسیه در قالب برنامه نفت در برابر کالا ممکن است به زودی آغاز شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۰    
قرارداد بلندمدت (فاینانس) میان بانک سامان و دانسکه بانک دانمارک روزگذشته به امضا رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۵    
قرارداد بلندمدت تأمین مالی میان بانک سامان و اوبر بانک اتریش به امضا رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۵    
طبق اعلام رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، وجود مشکل فرآیندی در واحد کاهش میزان گوگرد پالایشگاه امام خمینی شازند دلیل اصلی افزایش نگران کننده گوگرد بنزین توزیعی در تهران بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۵    
ترکیب درآمدهای مالیاتی در ایران نشان می دهد که وصول درآمدهای مالیاتی بیشتر بر مالیات های سهل الوصول مانند مالیات بر شرکتهای دولتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۵    
باتوجه به استقبال گسترده هموطنان گرامی از قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک پارسیان و به منظور فراهم سازی مشارکت هرچه بیشترآنان درانجام این اقدام خیر و خداپسندانه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۵    
وجود خلأهای اساسی در قانون بانکداری اسلامی سبب شده سپرده های قرض الحسنه جاری و پس انداز به طور کامل در جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه قرار نگیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۰    
با حکم وزیر اقتصاد، جمشید قسوریان جهرمی، جایگزین امین دلیری در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۰    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت نساجی کاشمر مدرس در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۰    
موسسه رتبه دهی مودی رتبه اعتباری انگلستان را به علت فضای نامعین اقتصادی که به علت برگزیت به وجود آمده است، کاهش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۰    
در بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 3900 تومان افزایش به یک میلیون و 240 هزار تومان رسید؛ همچنین نرخ دلار هم بدون تغییر، 3892 تومان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۵    
در صکوک اجاره حق استفاده از منافع دارایی یا مجموعه ای از دارایی ها، در برابر اجاره بها از مالک به شخص دیگری منتقل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۰    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه شاهرود این شرکت گفت: صنعت بیمه طی سال های اخیر با تلاش خود سعی کرده است امنیت خاطری را برای هموطنان فراهم کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۵    
اولین جلسه دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار از تکمیل طراحی سامانه ثبت قراردادهای کار خبرداد و اظهار امیدواری کرد تا اوایل سال آینده آمار قابل اتکا از میزان قراردادهای موقت و دائم ارائه شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰    
در بخش مسکن و ساختمان و همینطور بخش حمل و نقل، چالش ها و مشکلات زیادی نهفته است که مرکز توسعه کار آفرینی بانک مسکن می تواند به آنها ورود کند و با طرح صورت مسئله به شکل درست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵    
مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه 28 شهریور از محل طرح شرکت چهارباغ دشت نیکان بازدیدکردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت توسعه صادرات و اقتصاد استان البرز گفت: درحالی که مبادلات ارزی به عنوان یک مشکل درگذر تجارت خارجی ما مطرح است اما با همکاری مطلوب 'البین بانک' روسیه ، بستر برای رفع این مشکل فراهم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل 'البین بانک' روسیه با تاکید بر گسترش همکاری دو جانبه بانکی اعلام کرد که موانع بانکی بین 2 کشور ایران و روسیه برطرف شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به رواج خرید سپرده مردم در بانک ها از سوی دلالان گفت که این کار محمل قانونی ندارد و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی باید با حساسیت این موضوع را دنبال کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
سپرده گذاران تعاونی منحله آرمان پیش از ظهرشنبه با حضور در یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در اهواز خواستار رسیدگی هر چه زودتر و تعیین تکلیف سپرده های خود شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
پس از فشار و تهدید بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، سرانجام فیس بوک به همکاری با این کشورها در راستای مقابله با تروریسم و اقدامات مداخله جویانه امنیتی اذعان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
اوپک و روسیه اعلام کردند به نیمه راه حذف اشباع جهانی نفت رسیده اند و از تولیدکنندگان خواستند روی هدفشان متمرکز مانده و ماموریتشان را به پایان برسانند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال معلمان حق التدریس واجد شرایط که مشمول قانون 'تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی' مجلس شورای اسلامی هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
شرکت گوگل اعلام کرده است که از نسخه رایانه و مک برنامه گوگل درایو تنها تا پایان سال جاری میلادی پشتیبانی خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۰    
مجرمان و تروریست های سایبری قادر خواهند بود کشتی های باری و مسافربری را هک کرده و با حملات سایبری، آنها را غرق کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۰    
به نظر می رسد فضای منتقدان حذف برچسب قیمت از روی کالا در مبدأ باعث شد وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرای آزمایشی این طرح را لغو و آن را به پس از بررسی های دقیق تر و رفع ایرادات موکول کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۰    
روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد: همزمان با روز جهانی سالمندان و با اجرای طرح منزلت، هموطنان بالای 60 سال سن با 30 درصد تخفیف می توانند بلیت های مورد نیاز خود را در مسیرهای مختلف خریداری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
طبق آمار نفتکش ها و منابع تجاری، واردات نفت پالایشگاه خصوصی هندی "اسار اویل" از ایران در اوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان سه چهارم کاهش یافت و در مقابل، خریدش از ونزوئلا افزایش پیدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
یک کارشناس صنعت بیمه با اشاره به پیشرفت علم برای گسترش فرهنگ بیمه و بازاریابی درست برای شرکت ها گفت: باید به مشتریان امکان دهیم که با یکدیگر گفت وگو کنند و تجارب خود را به اشتراک بگذارند برای بازیابی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
رسانه های صربستان امروز اعلام کردند که 'آلکساندر ووچیچ' رئیس جمهوری این کشور مجددا تاکید کرد که صربستان فدراسیون روسیه را تحریم نکرده و نخواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۰    
بر اساس قانون پوشش 30 میلیارد ریالی شامل 70 درصد اصل و سود تسهیلات برای مناطق برخوردار و 85 درصد اصل و سود برای مناطق کمتر برخوردار توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در دستور کار قرار می گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۵    
با ایجاد اصلاحی در بخشنامه مقررات ارزی، واردکنندگان کالا و خدمات در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی می توانند به جای پرداخت 100 درصدی مبلغ اعتبار اسنادی تنها 30 درصد آن را ارائه کرده و مابقی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۵    
تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی افضل توس که به بانک آینده واگذار شده است در فرآیندی مرحله ای و با پرداخت کامل سقف های تعیین شده همراه خواهد بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه اول مهر ماه 96 با کاهش 33 واحدی به رقم 85 هزار و 798 واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
طلا هفته گذشته تحت تاثیر دورنمای افزایش نرخهای بهره آمریکا، به پایین 1300 دلار سقوط کرد اما در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۵    
در نخستین روز سال تحصیلی جدید، مدرسه 9 کلاسه بانک سامان در باهوکلات منطقه دشتیاری استان سیستان وبلوچستان آغاز به کار کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۵    
خرید و فروش سپرده موسسات غیرمجاز، رواج دلالی در این بین و از سوی دیگر نبود قانون و راهکاری مشخص برای مقابله با این روند نامتعارف در نهایت موجب واکنش اعضای شورای پول و اعتبار شده و قرار است در رابطه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد که بیش از 40 شرکت در در فرایند پذیرش در بورس تهران داریم. البته تعداد شرکت های درج شده در بورس اوراق بهادار تهران در پایان تیرماه 325 شرکت بود که در تیرماه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: وقتی مبادلات پولی ممنوع است، شما باید با قایق موتوری از خلیج فارس اسکناس بیاورید!اگر شمای مسئول نروید،دیگران هم این کار را نمی کنند. در مواردی حتی خودم می رفتم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در سال 1389، در شعب منتخب بانک ملت پرداخت می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 43 سنت، معادل 0.8 درصد افزایش به 56 دلار و 86 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۵    
یک اقتصاددان با بیان اینکه نظام بانکی کشور به تولید پشت کرده است، گفت: نظام بانکی باید با تولید آشتی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
وزیر خارجه کشورمان در تشریح رایزنی های هفته گذشته اش در نیویورک گفت که مسائل دوجانبه، تحولات منطقه و برجام از جمله این گفت وگوها بوده و همه طرف ها با اصرار ضرورت رعایت و غیرقابل مذاکره بودن برجام را ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۰    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و برزیل گفت: انجام مبادلات تجاری 2.5 میلیارد دلاری میان ایران و برزیل، بدون ساز و کار بانکی در جهان فرا رقابتی امروز، یک فرایند فرسایشی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۵    
علی رغم اعلام وزارت صنعت در به تعویق افتادن اجرای طرح حذف برچسب قیمت برخی از کالاها از روز اول مهر، تعدادی از تولیدکنندگان امروز در توزیع محصولات خود به خرده فروشی ها از حذف برچسب درج قیمت برخی از ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰    
با پیگیری های سفارت و مذاکرات مختلفی که در زمینه بانکی داشته ایم، رئیس بانک مرکزی کرواسی نامه ای به سفارت ایران نوشته و در آن تأکید کرده که هیچ مانعی برای برقراری روابط بانکی ایران و کرواسی وجود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰    
مناقبی، رئیس مجمع واردات معتقد است: باید همه بانک ها و سیاست گذارها از کاهش سود بانکی استقبال کرده و با مدیریت عوارض ناخواسته آن، مسیر لازم برای پیاده سازی موفق سیاست کاهش سود بانکی را فراهم کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت گفت: آزادسازی واردات خودروهای لوکس با حجم موتور بیش از 2500 سی سی و حتی برنامه ریزی برای این موضوع را به شدت تکذیب می کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۵    
پس از سخنرانی ترزا می در فلورانس درباره برگزیت، که اعلام کرد بدون توافق بودن بهتر از یک توافق بد است، پوند تقریبا نیم درصد سقوط کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۰    
بانک مرکزی به عنوان رگولاتوری در حوزه نظام پرداخت و بانکداری وظیفه نظارت بر شرکت های فین تک را که در حوزه بازار پول فعالیت می کنند، بر عهده دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۰    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: اگرچه برخی آمارها از بروز نشانه های پیش رونق در بخش مسکن خبر می دهد، اما با توجه به پرریسک بودن بازار مسکن، فعالان اقتصادی بازار بدون ریسک بانکی را ترجیح می دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۵    
هنوز هم اعتماد به صورت کامل به چک برنگشته، حتی حال که بانک مرکزی، طرح جدیدی را برای چک ها درانداخته است. با این حال، هنوز هم دارندگان چک های بلامحل، با مشکلات زیادی برای رفع سوءاثر مواجهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۵    
بانک مرکزی در بخشنامه شماره 96.202592 مورخ 1396.06.30 به شبکه بانکی، گشایش اعتبار اسنادی / ثبت برات اسنادی دیداری را به منظور واردات کالا و خدمت به مقصد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۰    
چهار منبع آگاه به رویترز اطلاع دادند که بانک مرکزی چین به بانک ها گفته تحریم های سازمان ملل علیه کره شمالی را به دقت به کار بگیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۰    
دولت باید برای سامان دادن به امور مختلف، کلیه بدهی های خود را به عهده بگیرد (و برای پرداخت آنها اوراق قرضه منتشر کند) تا بتواند در آینده با شرایط بهتری قرض کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۵    
وقتی اعلام شد که 20 سپتامبر 2017 نشست سطح وزیران کمیسیون مشترک برجام برگزار می شود، خبرنگاران رسانه های مختلف خود را به محل این نشست رساندند تا شاید بتوانند خبر جدیدی را به دست آورند اما تلاششان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، پس از آنکه نشست اوپک بدون نتیجه پایان یافت و اعضای این کارتل نفتی نتوانستند در مورد تمدید توافق کاهش تولید یا کاهش بیشتر سطح تولید به اجماع برسند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ماهیت برجام به عنوان دستاورد مهم سیاست خارجی دولت تدبیر و امید با گستاخی ترامپ و نقض یک کشور زیرسوال نمی رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ، حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که انسان را به سرای امن و ایمن یکتاپرستی و علم و دانش دعوت نمود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
بررسی کارشناسی مرکز ملی فضای مجازی نشان می دهد که 44 درصد سرویسهای کمپانی آمریکایی گوگل برای کاربران ایرانی مسدود شده و این شرکت امکان دسترسی به 100درصد خدمات موردنیاز کسب وکارها را نمی دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
مراسم و حواشی امضای دو قرارداد بانکی ایران و دانمارک عصر پنجشنبه در رزیدانس سفیر ج.ا. ایران در وین.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۰    
فرصت افزایش صورت حساب سهام عدالت امروز به اتمام رسید و همزمان سامانه سهام عدالت برای مدت 10 روز تعطیل شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دولت تدبیر و امید با ادامه روند فعلی و همکاری با خودروسازان مطرحی چون مرسدس بنز می تواند صنعت خودروی ایران را به صنعتی جهانی تبدیل کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۵    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 31 ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز پنجشنبه افزایش و قیمت 7 واحد پولی کاهش یافت؛ نرخ ده روپیه سریلانکا نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، ادعایی عجیب درباره وارد کردن ارز به کشور مطرح کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۰    
اولین گام ها برای حذف ارز مبادلاتی برداشته شده و برخی نوسانات بازار ارز منجر به آن شده که بسیاری از کارشناسان نسبت به تبعات تورمی آن هشدار داده و به دولت و بانک مرکزی راهکارهایی ارایه کنند که مانع ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خرابکارانی هستند که در شبکه های اینترنت عمومی، مانند وای فای های عمومی، مشغول دزدیدن بسته های شبکه هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۵    
قائم مقام بانک ملت با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین و تنظیم نسخه های جدید قانون بانکی بدون ربا، بیان داشت: قانون باید نیازهای متنوع مشتریان را شامل شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۰    
صدور کد واحد برای بیمه نامه های شخص ثالث با عنوان کد یکتا با هدف کنترل تخلفات و تقلبات از امروز (شنبه اول مهرماه) اجرایی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۰    
بنابر گفته مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، واگذاری کارخانه ارج قطعی است و درصورت مهیا شدن شرایط طی کم تر از یک ماه به سرانجام می رسد ...
  • ۱