جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۶:۲۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 5 مهر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 مهر 1396 دنیای بانک 2 مهر 1396 دنیای بانک 3 مهر 1396 دنیای بانک 4 مهر 1396 دنیای بانک 5 مهر 1396 دنیای بانک 6 مهر 1396 دنیای بانک 9 مهر 1396 دنیای بانک 10 مهر 1396 دنیای بانک 11 مهر 1396 دنیای بانک 12 مهر 1396 دنیای بانک 13 مهر 1396 دنیای بانک 14 مهر 1396 دنیای بانک 15 مهر 1396 دنیای بانک 16 مهر 1396 دنیای بانک 17 مهر 1396 دنیای بانک 18 مهر 1396 دنیای بانک 19 مهر 1396 دنیای بانک 20 مهر 1396 دنیای بانک 21 مهر 1396 دنیای بانک 22 مهر 1396 دنیای بانک 23 مهر 1396 دنیای بانک 24 مهر 1396 دنیای بانک 25 مهر 1396 دنیای بانک 26 مهر 1396 دنیای بانک 27 مهر 1396 دنیای بانک 28 مهر 1396 دنیای بانک 29 مهر 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۹    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ،
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۴    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ،
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۹    
طبق ماده 310 قانون تجارت، چک نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده وجوهی را که نزد محال علیه(بانک) دارد کلا یا بعضا مسترد یا به دیگری واگذار می نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۴    
یکی از خدمات مهم بانک ها به مشتریان خود صدور و ارائه انواع ضمانت نامه می باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۴    
علی دایی، به توهین کاپیتان سابق تیم فوتبال الهلال واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۹    
مجمع جهانی اقتصاد در گزارش رقابت پذیری 18-2017 خود، رتبه رقابت پذیری کشورمان در میان 137 کشور جهان را هفت پله بهبود بخشید و آن را از 76 به 69 اصلاح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۴    
بزرگترین گردهمایی سالانه جامعه پزشکان استان فارس با حضور بیش از 2000 پزشک و داروساز و با حمایت بانک صادرات ایران برگزارشد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۴    
مدیر عامل، رئیس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره شرکت سیمان شاهرود با اهدای لوح تقدیر به دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۹    
شرکت گوگل اخیراً خدمت startup with Google را برای شرکت های نوپا (استارتاپ) راه اندازی کرده که دسترسی های ایران به این خدمت را به طور کامل مسدود ساخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۹    
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی ارتش می گوید شیء نورانی که شامگاه سه شنبه چهارم مهر در آسمان کشورمان رویت شد مربوط به آزمایش موشک بالستیک روسیه بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۴    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به 8 هزار و 10 قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و 136 میلیارد ریال رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریور 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریور 1395 براساس سال پایه 100=1395 معادل 9.9 درصد است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت؛ گاز و پتروشیمی گفت: هیچ کشوری تاکنون نتوانسته است برای ایران ال.سی باز کند تا از طریق آن بتوانیم نقل و انتقالات مالی داشته باشیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۹    
امروز بالا رفتن انتظارات از این که فدرال رزرو آمریکا امسال برای سومین بار نرخ بهره را افزایش دهد باعث بالا رفتن ارزش دلار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۹    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از سیاست دولت در ممانعت از افزایش قیمت حامل های انرژی در بخش حمل و نقل باری سنگین انتقاد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۹    
در بازارهای فرابورس امروز با معامله 582 میلیون ورقه به ارزش 119 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت، آیفکس 0.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 961 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۴    
چی کار کنیم اگه کارت بانکی مون مفقود یا سرقت بشه؟
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۹    
در حالی که از ابلاغ جزئیات طرح مسکن اجتماعی ماه ها می گذرد، هنوز تسهیلات بانکی این طرح از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ نشده و آن طور که معاون مسکن شهری بنیاد مسکن می گوید از 2400 میلیارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۴    
نماینده وزیر اقتصاد در استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به تلاش های وزارت اقتصاد برای جذب سرمایه گذاری های خارجی گفت: استان سمنان در انتظار فاینانس های اوبربانک اتریش است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی با بیان این که از محل منابع صندوق توسعه ملی هزار میلیارد ریال برای طرح اشتغال فراگیر پرداخت می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۴    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی گفت: بنده عقود مبادله ای را ترجیح خواهم داد چون وقتی قرآن ربا را حرام اعلام می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۹    
شهردار تهران ظهر امروز دومین بخشنامه خود را در راستای شفاف سازی مالی به شهرداران مناطق 22 گانه ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان به مناسبت تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی مطلبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۴    
شهردار تهران در بخشنامه ای خطاب به شهرداران مناطق بیست و دوگانه شهر تهران هرگونه توافق مالی و فنی غیرسیستمی خارج از سامانه شهرسازی را ممنوع اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۹    
ترزا می نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای، از تصمیم عربستان برای اعطای حق رانندگی به زنان در این کشور استقبال کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
سکه تمام بهار آزادی که در ابتدای هفته با روند نزولی قیمت همراه بود و از روز گذشته افزایشی شد، در بازار امروز - چهارشنبه - نیز به حرکت صعودی خود ادامه داد و به یک میلیون و 248 هزار تومان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
بیش از یک سوم کشورهای عضو اینترپل امروز (چهارشنبه) با عضویت فلسطین به این سازمان موافقت کردند، این در حالی است که وزیر خارجه فلسطین اعلام کرده بود که آمریکا تلاش می کند رای گیری درباره درخواست فلسطین ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۹    
سقف برداشت نقدی از خودپردازها در استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان که تردد زائران در آنها انجام می شود از 200 هزار تومان معمول در شبکه بانکی به 500 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۹    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: صبح امروز هیات دولت مجوز خرید وزارت راه از هپکو را صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۹    
هیچ کس فکرش را نمی کرد که روزی برسد که کارت اعتباری هم از رونق بیفتد اما روش های پرداخت موبایلی که در چین و هند باب شده، عملا همین کار را کرده. بخوانید تا با اهمیت آنها در دنیای امروز آشنا شوید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۴    
سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای، خواستار هوشیاری مودیان مالیاتی در مقابل شگردهای متقلبانه و مجرمانه کلاهبرداران شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۴    
آخرین آمار شاخص جهانی رقابتی بودن اقتصاد 137 کشور را براساس توانانی آنها برای حفظ رشد فراگیر رتبه بندی کرده است. رشدی که اگر تغییرات مثبت ارائه دهد به نفع شهروندان و محیط زیست است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۴    
دبیرکارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران اعلام کرد که دریافت مجوز کارگزاری یا نمایندگی توسط فروشندگان آنلاین بیمه ضروری است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۹    
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 817 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 306 میلیارد تومان در 65 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 190 واحدی در ارتفاع 85 هزار و 819 واحد قرار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۹    
محمودرضا خاوری به زودی به صورت غیابی و در دادگاه انقلاب به جرم فساد مالی محاکمه می شود، رسیدگی به این پرونده قرار است بر عهده قاضی صلواتی باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۴    
نخستین تاکسی پرنده دنیا در دبی به طور واقعی آزمایش شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۴    
اگر چه دستمزد چهره ها چندان از قواعد اقتصادی حاکم بر زندگی مردم تبعیت نمی کند اما در عین حال در همین بی قانونی نیز قانون و قاعده ای عمده وجود دارد؛ سود و زیان یا عرضه و تقاضا!
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۴    
با رونمایی از تلفن های همراه iphone 8+ ، iphone 8 و iphoneX شاهد عرضه قانونی و قاچاق آن در بازار ایران با اختلاف قیمتی قابل ملاحظه با سایت Apple هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از پرداخت مطالبات داروخانه های طرف قرارداد با این سازمان بیمه گر طی چند روز آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۹    
کاپیتان سابق الهلال بعد از شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال طعنه سنگینی به علی دایی زد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۴    
گرامیداشت روز جهانی گردشگری، نکوداشت آیین ها، سنت ها، فرهنگ ها و ارزش های بومی و جهانی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۹    
ارزش بازار بورس در پایان شهریور ماه به میزان 143126 میلیارد ریال رشد کرد و معادل 4 درصد افزایش را به ثبت رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۹    
بانک ملت از ابتدای طرح ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تاکنون، بیش از پنج هزار میلیارد ریال وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۴    
سفیر ایران در لندن و رئیس تیم کارشناسی هیأت مذاکره کننده هسته ای ایران در واکنش به لفاظی های مقام های دولت ترامپ برای مذاکره مجدد درباره برجام گفت تضمینی نیست که هیئت حاکمه آمریکا توافق هسته ای جدید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس بانکداری گفت: تعیین سود قطعی و عدم مشارکت در ریسک سرمایه گذاری از ویژگی های منطق اقتصادی ربا است که عقود بانکی با شروط ضمن عقدی که در قراردادهای اسلامی قرار داده اند ماهیت آنها را تغییر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۹    
تقاضای بریتانیایی ها برای وام مسکن در ماه گذشته میلادی به بیشترین سطح خود از سال 2008 میلادی به بعد رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۴    
مجمع جهانی اقتصاد از صعود ایران در نردبان رقابت خبر داد. براساس گزارش این نهاد، ایران در شاخص رقابت پذیری جهانی 7پله جهش داشته و از رتبه 76 در سال گذشته میلادی به رتبه 69 در سال 2017 رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۴    
سفیر هند در ایران از رشد 100درصدی صادرات نفت ایران به هند خبر داد و گفت: اعتباری معادل 550 میلیون دلار از سوی هند برای ایران گشایش شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۴    
هاینونن معاون سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار خود با وزیر خارجه ایران و گفتگوی مفصل با وی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۹    
انتظار می رود هر کدام از دست اندرکاران اقتصادی، بسته به مسوولیت و وظیفه ای که دارند، برنامه های خویش را بر مبنای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تنظیم کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۴    
قیمت طلا در بازارهای بین المللی پس از اظهارات مهم رئیس فدرال رزرو آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۴    
نفت در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر آماری که کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا را نشان داد، افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۴    
به نظر می رسد گوگل قصد دارد در زمینه طراحی و تولید گوشی های همراه نیز جا پای اپل گذاشته و از این غول تکنولوژی آمریکایی دنباله روی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۹    
کشمکش های لفظی میان مقامات ایرانی و مدیران تلگرام، داستان دنباله داری است و این بار در حالی که دادستانی تهران از اعلام جرم علیه تلگرام خبر داده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۹    
طلا پس ازاین که در معاملات روز گذشته تحت تاثیر قوی شدن دورنمای افزایش مجدد نرخ های بهره آمریکا در سال جاری بیش از یک درصد کاهش یافت، در معاملات روز چهارشنبه تقریبا ثابت بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
درک اهمیت پس انداز و کارایی آن در جامعه ای که مصرف گرایی را تشویق می کند و افراد را به سویی سوق می دهد که بیشتر خرج کنند، بسیار دشوار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
هیئت اقتصادی اتاق بازرگانی تهران به سرپرستی مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران به منظور انجام مذاکرات اقتصادی و تجاری راهی سوئیس شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به صحبت های وزیر ارتباطات مبنی بر تجمیع همه کارت ها در تنها یک کارت؛ این اتفاق را عملی اما مشروط به اقدامات مقدماتی خاصی دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۴    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: به طور قطع تا پایان دولت دوازدهم جهشی در قیمت مسکن اتفاق نمی افتد، بلکه روند صعودی معاملات را همراه با افزایش منطقی قیمت ها شاهد خواهیم بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۹    
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان مسکن استان تهران گفت: ورود افراد فاقد صلاحیت در بخش مسکن باعث شده است افراد متخصص از چرخه ساخت و ساز خارج شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از دریافت وام ازدواج توسط تمام متقاضیان در نوبت سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها افرادی که امسال برای وام ازدواج ثبت نام کرده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در هفته پیش رو (5 الی 11 مهرماه 96) را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
شرکت قابوس آجر با 300 میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و 4 میلیون و 350 هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۹    
دولت نه برنامه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی دارد و نه تصمیمی برای حذف یارانه نقدی مردم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از درخواست رییس جمهور مبنی بر رسیدگی سریع به وضعیت کالاهایی که بیش از 20 درصد افزایش قیمت داشته اند خبر داد و در این باره تاکید کرده که باید به تنظیم بازار برنج توجه جدی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به توانمندی بی نظیر شبکه بانکی کشور در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در سطح منطقه، از آمادگی کامل بانک های کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران معتقد است باید شرایط را طوری برای این صنعت مهیا کرد که شرکت ها انرژی خود را روی نرخ شکنی نگذارند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: دو هواپیمای جدید این شرکت پنجشنبه 6 مهرماه به تهران می رسند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۹    
استاندار اصفهان از کمک بانک ملی ایران به اجرای طرح ملی رونق تولید در این استان تقدیر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۹    
بررسی ها نشان می دهند که 10 خطر احتمالی وجود دارد که می تواند منشأ بروز تهدیدات شبکه ای به حساب آید، اما آنچه که از ظواهر امر پیداست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۴    
بیمه شدگان شرکت بیمه کوثر می توانند ازطریق تارنمای شرکت از میزان اندوخته و مبلغ قابل بازخرید بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری خود مطلع شوند
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۴    
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 20 ارز همچون دلار آمریکا نسبت به دیروز افزایش و 18 ارز از جمله یورو و پوند انگلیس کاهش یافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۹    
23 مهر زمانی است که طبق قانون وضع شده در کنگره آمریکا، رئیس جمهور ملزم است پایبندی ایران به برجام را تأیید کند یا نکند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۹    
دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت الله خامنه ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور نحوه معافیت مالیاتی سود تفاوت نرخ ارز ناشی از تسعیر ارز حاصل از صادرات را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به نظر کارشناسی دیپلماسی کشور، سیاست های کلی نظام در خصوص تحریم های احتمالی آمریکا تعیین خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۴    
صرفه جویی در هزینه ها و گسترش مبارزه با فساد از مهمترین اولویت های اقتصادی دولت دوازدهم است که معاون اول رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بر آن تاکید کردند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۴    
بانک توسعه آسیا در تازه ترین گزارش خود، رشد اقتصادی قاره آسیا را در سال 2017 و 2018 میلادی به دلیل رونق تجارت جهانی با افزایش پیش بینی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
محمد طاهری، رئیس شورای مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا در حاشیه همایش تجاری ایران و اسپانیا در مادرید در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران از پوشش روابط تجاری دو کشور از سوی بیمه سسه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۴    
آیین نامه اجرایی برنامه اشتغال فراگیر 96 در نشست مشترک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران عامل بانک ها تصویب شد تا برنامه اشتغالی دولت، برای سال جاری رسما آغاز شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۴    
معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه خدمات حمایتی راه اندازی شده و تمامی خدماتی که دستگاه های مختلف ارائه می دهند در آن ثبت می شود و بر همین اساس قالیبافان نیز می توانند در این ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۹    
مدیر کارگروه بیمه های عمر و زندگی سندیکای بیمه گران ایران کاهش نرخ سود بانکی را بر بیمه نامه های عمر و زندگی چندان تاثیرگذار ندانست و در عین حال گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۴    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۴    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.