چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 22 مهر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 مهر 1396 دنیای بانک 2 مهر 1396 دنیای بانک 3 مهر 1396 دنیای بانک 4 مهر 1396 دنیای بانک 5 مهر 1396 دنیای بانک 6 مهر 1396 دنیای بانک 9 مهر 1396 دنیای بانک 10 مهر 1396 دنیای بانک 11 مهر 1396 دنیای بانک 12 مهر 1396 دنیای بانک 13 مهر 1396 دنیای بانک 14 مهر 1396 دنیای بانک 15 مهر 1396 دنیای بانک 16 مهر 1396 دنیای بانک 17 مهر 1396 دنیای بانک 18 مهر 1396 دنیای بانک 19 مهر 1396 دنیای بانک 20 مهر 1396 دنیای بانک 21 مهر 1396 دنیای بانک 22 مهر 1396 دنیای بانک 23 مهر 1396 دنیای بانک 24 مهر 1396 دنیای بانک 25 مهر 1396 دنیای بانک 26 مهر 1396 دنیای بانک 27 مهر 1396 دنیای بانک 28 مهر 1396 دنیای بانک 29 مهر 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۸    
شرکت های بزرگ در قالب مسوولیت های اجتماعی سعی می کنند بخش های از درآمد و عایدی خود را به جامعه تخصیص دهند تا مرحم زخمی از جامعه باشند و هرکدام بخشی از مشکلات جامعه را پوشش می دهند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از 78 هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۵    
برندگان 930 میلیارد ریال جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت مشخص شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۱    
علیرضا کلاهی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و رئیس سندیکای صنعت برق ایران، عضو هیات رئیسه کنگره جهانی کابل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مافیای رانت و رابطه و نفع شخصی هیأت مدیره و مدیران بانک ها به منفعت عمومی می چربد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۲    
رییس جمهور روابط ایران و یونان را تاریخی توصیف کرد و گفت: تهران و آتن ظرفیت ها و زمینه های بسیار خوبی برای توسعه روابط در حوزه های مختلف دارند و جمهوری اسلامی ایران برای فعال کردن همه این ظرفیت ها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
نسخه جدید همراه بانک سینا با قابلیت های جدید برای دارندگان سپرده در این بانک به بهره برداری رسیده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید دارد که با شرایط اقتصادی پیش رو، واقعی سازی نرخ ارز ممکن نیست و حداکثر 10 درصد می توان بهای آن را در بودجه سال آینده افزایش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۴    
اولین همایش ملی روباتیک پلیس راهور ناجا"روبو راهور" با مشارکت بانک تجارت طی مراسمی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود خاتمه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در همایش 2 روزه "تبیین سیاست های اعتباری و حقوقی- بررسی عملکرد شش ماهه شبکه بانک" در مشهد مقدس، بر کاهش مطالبات سمی و غیر جاری، تعیین تکلیف اموال مازاد، تغییر ترکیب منابع ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۱    
خدمات ارز بازرگانی انجام شده از سوی بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای سال جاری از رشد 173 درصدی برخوردار بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۲    
صحبت های جمعه شب دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره عدم پایبندی ایران به برجام باوجود مخالفت بسیار دیگر طرفین توافق هسته ای و متحدان آمریکا و همچنین تاکید اغلب مقامات دولت پیشین و کنونی آمریکا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۲    
لوایح بودجه در سال های گذشته همیشه از مسائل جنجال برانگیز برای کنگره آمریکا بوده است و با این وصف معلوم نیست ایران تا چه اندازه در اولویت های کنگره قرار بگیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۶    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش، شرکت دانش بنیان صنعتی شد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۳    
بانک کشاورزی با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت بانوان در فعالیت های اقتصادی و اجرای مسئولیت های اجتماعی خود، طرح بانوی ایرانی را اجرا می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۷    
با استفاده از ظرفیت های بانکداری بین المللی بانک کشاورزی، نخستین محموله دامی از فرانسه وارد کشور شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۴    
در بازارهای فرابورس امروز شنبه 22 مهرماه با معامله 261 میلیون ورقه به ارزش 184 میلیارد تومان در 41 هزار نوبت، آیفکس 4.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 934 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۴    
وزیر اقتصاد کشورمان در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، به طور جداگانه با همتایان هندی و افغانستانی خود دیدار و گفتگو کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۹    
طرح جمع آوری کمک های مردمی با عنوان "من هم در اربعین سهیم می شوم" با مشارکت تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و موسسه اعتباری کوثر آغاز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۹    
یازدهمین دوره آموزش و توسعه مدیران بانک قرض الحسنه رسالت با حضور بیش از 80 نفر از مدیران ستادی، استانی و گروه های بانکداری اجتماعی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۹    
کارخانه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه 800 هزارتن با حضورمعاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات کشوری و استانی با تامین مالی 282 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۴    
میزان دارایی های خارجی سیستم بانکی در مردادماه امسال 6055.2 هزار میلیارد ریال اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.0 درصد افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۴    
بدهی بانک ها به بانک مرکزی در مردادماه سال جاری 1103.9 هزار میلیارد ریال بود که نسبت به اسفندماه سال گذشته 10.7 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20.2 درصد افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۴    
اپل قصد دارد از سال آینده حسگر اثر انگشت را از آیفون های خود حذف و فناوری تشخیض چهره را جایگزین آن کند. همان کاری که در آیفون X صورت گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مهمترین کاری که باید در برابر شیطنت های آمریکا در پیش بگیریم این است که باید در داخل کشور منسجم و متحد باشیم تا در این شرایط مدیریت کشور با روحیه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۴    
اجرای طرح کد یکتا با هدف استاندارد کردن اقلام اطلاعاتی و نظارت پیشگیرانه درحوزه رشته شخص ثالث و حوادث سرنشین از اول مهرماه با ابلاغ بخشنامه ای از سوی بیمه مرکزی به شرکت های بیمه کلید خورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۹    
محمد حسین نظری توکلی، مدیرعامل موسسه ثامن در پیامی به مشتریان این موسسه اطمینان خاطر داد موسسه ثامن تمام تلاش خود را در جهت تسهیل در روند اقدامات بانکی و عبور از بحران پیش آمده می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۴    
در پی کنترل های آنلاین و سیستماتیک سامانه های نظارتی بانک ملی ایران، عملیات برنامه ریزی شده برای خروج حدود 10 هزار میلیارد تومان در یکی از واحدهای بانک در استان گیلان ناکام ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان این که دولت باید اتحاد خود را حفظ کند و یکپارچه شود، گفت: ترامپ دیوانه در کاخ سفید نشسته و این حرف ها را می زند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران به اظهارات رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و تقویت اقتصاد ملی را بهترین پاسخ به تهدیدها دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۹    
مجمع عمومی موسس اتاق ایران و ترکمنستان برگزار شد و با انتخاب اعضای هیات مدیره اتاق مشترک ایران و ترکمنستان رسمیت یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۴    
پس از اجرای رجیستری خریداران برای خرید گوشی جدید می توانند اصالت گوشی را از طریق پیامک یا سایت گمرک استعلام و سپس اقدام به خرید کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۹    
معاون نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی ، در غم از دست دادن پدر عزادار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۹    
تفاهم نامه جدید دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با گمرک جمهوری اسلامی ایران امضا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۴    
گروه صنعتی ایران خودرو بار دیگر نسبت به بروز مشکل برای خریداران حواله پژو2008 در بازار هشدار داد و اعلام کرد حواله های این خودرو غیرقابل خرید یا فروش هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۴    
قیمت نفت با انتشار خبر واردات بیشتر نفت از سوی چین به بالاترین سطح از ماه اکتبر رسید و بشکه ای 57.17 دلار معامله شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 18 نوع خدمت بیمه ای به بیمه شدگان ارائه می شود و تلاش کرده ایم میزان مراجعات حضوری مردم را به حداقل برسانیم
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۹    
شرکت نوین مهر92 به نیابت از مدیریت شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ و به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 ، در نظر دارد املاک مازاد مدیریت مذکور را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور ترکیه طرح افزایش مالیات شرکت های ترک را با هدف کسب درآمد 5 میلیارد دلاری به پارلمان این کشور ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۴    
هفته جاری قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۹    
قیمت ارز در بازار آزاد ارز تهران امروز و یک روز پس از طرح ادعاهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران و برجام روندی منفی داشت به نحوی که هرچند بانک مرکزی نرخ رسمی دلار آمریکا و درهم را افزایش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۹    
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به 160 هزار و 134 قرارداد و ارزش آن نیز به 23 هزار و 416 میلیارد ریال رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۴    
دادستان کل کشور گفت:درخت انقلاب اسلامی ایران ریشه دارتر و عمیق تر از این است که حرف های شخصی مانند ترامپ بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۹    
رییس جمهور پیشین کشورمان با صدور پیامی به سخنان شب گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۴    
روزنامه دیلی میل نوشت: رییس جمهور آمریکا به همتای فرانسوی خود و نخست وزیر انگلیس گفته است که هر چه می توانید از تهران پول بگیرید و نگران تحریم هایی که ممکن است آمریکا علیه ایران وضع کند، نباشید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
چند هفته پس از حل مشکلات به وجود آمده برای ایرلاین های ایرانی در فرودگاه نجف و از سرگیری دوباره پروازها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۹    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از گردش مالی 8000 میلیارد تومانی لوازم خانگی در ایران خبر داد و گفت: سهمی بین 70 تا 75 درصد این بازار به تولیدات داخلی اختصاص دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۴    
وزیر خزانه داری انگلیس با خطاب قرار دادن اتحادیه اروپا به عنوان "دشمن" جنجال جدیدی به پا کرده است اما بروکسل به صراحت گفت انگلیس پیش از به جریان افتادن مذاکرات بریگزیت باید پیشنهاد بهتری ارائه کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
قیمت دلار در مقایسه با اواسط هفته گذشته تا حدودی کاهشی شده است اما همچنان بالای 4000 تومان عرضه می شود. همچنین سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 314 هزار تومان قیمت دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۹    
بیش از 68 درصد از کل مبلغ چک های وصولی در بازار را چک های رمزدار تشکیل می دهند، رقمی حدود 106هزار میلیارد تومان.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۴    
بانک مرکزی میزان نقدینگی در مردادماه سال جاری را بیش از یک هزار و 366 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به اسفندماه سال گذشته 9.0 درصد رشد داشته است. حجم پول در این دوره به 1657 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۹    
تحلیلگر اقتصاد بین الملل با اشاره به افزایش قیمت دلار آزاد در هفته های اخیر، گفت: بخش عمده این افزایش قیمت به واسطه پیش بینی هایی بود که بازار از مواضع احتمالی ترامپ داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۹    
پس از آنکه هفته گذشته صندوق بین المللی پول(IMF) در گزارش چشم انداز اقتصاد جهان 2017 پیش بینی مثبت خود از آینده اقتصاد ایران را منتشر کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۹    
صبح امروز جلسه ای با حضور رییس سازمان بورس، معاون بانکی وزیر اقتصاد، مدیران عامل 7 بانک بزرگ و مدیر صندوق یکم کارگزاری بانک کشاورزی برای ادامه حمایت از بانک ها از بازار سرمایه برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۹    
بله پیام رسانی کاملاً ایرانی است که قابلیت انجام عملیات بانکی را نیز دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: صحبت های دیروز رئیس جمهوری آمریکا از روی عصبانیت و ناشی از وعده های تبلیغاتی وی در زمان انتخابات این کشور بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۴    
شرکت اکوئیفاکس اعلام کرد که احتمال می رود اطلاعات مالی و خصوصی 693 هزار و 665 نفر از مشتریان اهل انگلستان نیز در حمله سایبری اخیر مورد سواستفاده قرار گرفته باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو پیش بینی کردند این فلز ارزشمند هفته جاری به قیمت بالاتری صعود خواهد کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest ) نیز به جمع غول های تکنولوژی پیوست که به مشارکت با تبلیغات و اقدامات مداخله جویانه روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم شده بودند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۹    
مشاور رییس جمهوری و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: امروز جایگاه ریاست جمهوری آمریکا به نازلترین سطح خود رسیده و این مهم به دلیل وابستگی ترامپ به لابی عبری- سعودی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: کارگزار امور پست بانک یکی از روستاهای واقع در شهرستان ایجرود از توابع این استان به جرم اختلاس بازداشت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
حدود یک ماه از پیش بینی زنگنه از امضای 10 قرارداد جدید نفتی در قالب IPC تا پایان سال 96 گذشته و با اینکه وزارت نفت فقط پنج ماه فرصت دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۴    
اظهارات چندی پیش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با واکنش یکی از بانک ها روبه رو شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۴    
در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در موضوع برجام، سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: سخنان سبک سرانه ترامپ ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۴    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در نشست مشترک وزارت اموراقتصادی و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و شبکه بانکی کشور ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۹    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته پرداخت و تصریح کرد که قیمت سکه با رسیدن به بیش از یک میلیون و 300 هزار تومان رکورد پنج سال گذشته را شکسته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 22مهر ماه 96 با افزایش 519 واحدی روی رقم 85 هزار و 263 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۴    
عرضه مصنوعات طلای خارجی در کشور ممنوع است و مصنوعات داخلی تولید شده نیز برای عرضه باید دارای یک مشخصه بارز باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۹    
منابع آگاه به فایننشیال تایمز اظهار کردند غول نفتی آرامکوی عربستان سعودی در اندیشه عقب نشینی از طرح عرضه اولیه عمومی پنج درصد از سهام خود است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴    
سه بانک سرشناس جهان توافق به پرداخت 132 میلیون دلار به دلیل دستکاری نرخ بهره استقراض بین بانکی کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴    
بانک ملت به آن دسته از معرفی شدگان سازمان بهزیستی که قصد اشتغال زایی دارند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۹    
قرارداد فروش 80 هواپیما مسافربری بوینگ به ایران علی رغم فشارهای جدید کاخ سفید به ایران هنوز امن است و مشکلی ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۴    
بعد از این که در جریان حواشی یک موسسه غیرمجاز و مشکلاتی که برای مشتریان آن ایجاد شد، برخی با سوء استفاده از شرایط نامناسب موجود دست به دلالی و خرید و فروش سپرده های آن زدند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۹    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اصول حاکم بر صدور پروانه دفترهای پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی را در 10 ماده و دو تبصره با قید از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا خواهد بود به تصویب رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۴    
مدیر روابط عمومی مخابرات همدان با بیان اینکه مشترکان مخابرات فریب پیامک های وسوسه انگیز را نخورند، گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۹    
سفیر ایران در لندن با بیان اینکه ترامپ با سخنرانی اخیر خودش را برای همیشه و نزد تمامی ایرانیان از هر گرایش و جریانی منفور کرد، عنوان کرد: ترامپ مردی به شدت در انزوا و تنهاست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴    
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به بحرانی بودن وضعیت صندوق های بازنشستگی گفت:چنانچه تدابیر لازم برای کاهش این بحران انجام نشود تایک دهه دیگر با فاجعه مواجه می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴    
با آغاز معاملات امروز بورس تهران معامله گران این بازار شاهد اقبال خریداران برای جمع آوری سهام و افزایش تدریحی حجم معاملات سهام و اوراق بهادار هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۹    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: در حال حاضر حدود 20 هزار میلیارد تومان سهام متعلق به پرتفوی سهام عدالت وجود دارد که قیمت گذاری نشده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۹    
بانک سامان در راستای برنامه جامع مسئولیت اجتماعی خود، تفاهم نامه همکاری با صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) را امضا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۹    
عده ای در واکنش به سخنان ترامپ معتقدند بازارها کمی به تحولات اخیر اخم خواهند کرد.عده ای هم هستند که می گویند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.باید دید فهم عمومی از تحولات جدید چه خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل استاندارد استان تهران، از توقیف مصنوعات طلای بدون کد شناسایی در طلافروشی های تهران، در ماه گذشته خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۹    
در دیدار روز شنبه هیات اقتصادی عمان با مسئولان اتاق بازرگانی استان اردبیل، راه های توسعه روابط دو جانبه اقتصادی، تجاری و گردشگری بررسی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۹    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.78 درصد افزایش به 1303 دلار و 82 سنت رسید. دونالد ترامپ، روز جمعه با ادعای عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای و مطرح کردن احتمال خروج آمریکا از برجام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۹    
بانک مسکن با اجرای طرح ویژه همت دو یک فرصت ویژه در پاییز امسال برای مشتریانی که بابت بدهی معوق به این بانک مشمول جریمه شده اند، فراهم کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۴    
آئین کلنگ زنی پروژه احداث مجتمع گلخانه ای وکشاورزی لاسبید بهبهان با حضورمدیرعامل بانک کشاورزی ، استاندارخوزستان، مدیرعامل بانک زمین و جمعی از مسئولان استان خوزستان برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۴    
به رغم سخنان شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و قصد وی برای ایجاد تغییراتی در توافق هسته ای ایران، برنامه شرکت بوئینگ برای فروش هواپیماهای مسافربری به ایران فعلا به قوت خود باقی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۴    
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در شش ماهه اول سال96 ضمن رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و با تغییر مناسب به منظور ارتقای کیفیت ترکیب پرتفو به مبلغی بالغ بر 600میلیارد تومان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۴    
عضو اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه گفت: 70درصد گوشی های گران که بالای 500 یا 700 هزار تومان است، قاچاق است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۹    
با ابلاغ رسمی رأی دیوان عدالت اداری و با اعلام اینکه "مشخصاً قانون خاصی برای اخذ آبونمان وجود ندارد"، آبونمان از قبوض گاز حذف می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۴    
در حالی که از داخل کشور هنوز تصمیم جدی درباره تلگرام گرفته نشده و بازار شایعات همچنان داغ است، طبقه گفته مدیرعامل این پیام رسان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۴    
مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران یادواره شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر آغاز شد
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹    
بیمه آسیا هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اقدام به توزیع نوشت افزار در مدارس مناطق محروم کشور کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹    
نفت روز جمعه تحت تاثیر اخبار مثبت از واردات بالای چین و اظهارات رییس جمهور آمریکا درباره برجام در بالاترین قیمت ماه میلادی جاری بسته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۴    
معذرت می خوام. یک جمله دو کلمه ای بسیار ساده است که بیان کردنش برای اغلب ما یکی از سخت ترین کارهای دنیاست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین مهلت ثبت نام کارت های ملی هوشمند را تا پایان اسفند 96 اعلام کرد و با بیان اینکه هزینه ثبت نام کارت های ملی هوشمند31 هزار تومان است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۴    
سالهاست شاهد نظریه هایی هستیم در باب این که حملات سایبری چگونه می توانند جامعه را فلج کنند. این سؤال وجود دارد که امنیت فضای تبادل اطلاعات در سال 2017 چگونه است؟ و در این سال چگونه با چنین پدیده ای ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۴    
هنوز یک ماه از معرفی اسپیکرهای گوگل هوم مینی نگذشته است که این وسیله جدید و جذاب، سروصدای زیادی درباره امکان جاسوسی و شنود صداهای محیط اطراف را به راه انداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۴    
ثبت نام وام 4 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری با فعال شدن لینک آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از امروز (شنبه) به مدت یک ماه آغاز شد ...
  • ۱